Annak is évente kell 20k olajcserét csináltatni,de akkor nem mondhatja azt, hogy csak a 2. évben cseréljék az üzaszűrőt, amikor ténylegesen 30000-nél a 40000-es szervízen van?
Én ültem ilyen VW motorral szerelt autóban és valóban tud annyit , mint egy hagyományos 2.0 benzin motor.
Ami meglepett, hogy a fék teszten jobban szerepelt a Golf, mert a KIA Cee'dnél jobb fékkel még nem találkoztam /bár V.Golfot nem vezettem bevallom, de az összes többit igen/. Sajna nem mindent értek a tesztből -mert egy kukkot se értek németül - de a szlalomot szemmel láthatóan jobban vette a KIA.
Ki tud gyári üa. szűrőt szerezni? / csak sajna nekem 30 ezret ír a könyv, ezt is tisztázni kellene már, szerintem ha aktuális lesz felhívom a KIA Magyarországost, vagy ha berágatnak a szlovák központot vagy..... vagy Szöult/
Én is egyetértek azzal, hogy kérdés nélkül ne cseréljék ki a gázolajszűrőt, ha még nem értem el az előírt periódust - és ezt nem évben, hanem kilométerben határozták meg a szerivizkönyvben tudtommal. Ezt csak a korrekt ár-összehasonlítás miatt hoztam fel példaként. Az M6 árai és hozzáállása, amit leírtál szerintem is nagyon jó. Az én esetemben például: egy év alatt nem fogok menni csak kb. 12e km-t. Tehát az első kötelező szerviznél én sem szeretném, ha kérdés nélkül cserélnék ezt az alkatrészt, max. majd csak a következőnél. Biztos vannak még itt a fórumon olyanok, akik kisebb futásteljesíténnyel mennek majd 7 évig évente szervizbe és ha részletes az ajánlat, pontosan ki lehet majd számolni a várható költségeket a szervizkönyvben leírt alkatrész csereperiódusok alapján. Ami minden kötelező szerviznél biztosan lesz nekem évente az az olajcsere, a többi az aktuális állapot és futásteljesítmény függvénye. Vagy javítsatok ki ha rosszul gondolom. Ezért jó ez az eszmecsere.
----
Ne kérdezzétek meg, hogy miért vettem dízelt, ha egy év alatt nem megyek vele csak 12e km-t (bár minden nap használom), inkább megválaszolom most: soha nem volt még dízel kocsim, mindig ez volt az álmom és nagyon élvezem a nyomatékból való vezetést. Anyagilag nekem hosszabb távon sem éri meg (pláne ilyen gázolaj árak mellett), de minden percét élvezem, ha megyek vele!
a http://ceedservice.extra.hu oldalon láttam egy szervízajánlatot "KIA Véro ajánlata Veszprém" név alatt. Tudtommal Veszprémben csak egy KIA kereskedés ill. szervíz van. A Verda Autóház, de mint egy kollégám mondta, aki a héten próbált meg ott szervízeltetni, az sajnos megszűnt, illetve használt autó kereskedés lett. Ha mégis tudsz egy másik veszprémi szervízről (KIA Véró) légy szíves oszd meg a címet. Lassan esedékes a szervíz és akkor legalább nem kéne 100Km-t mennem csak amiatt.
Ha nem lesz meg ma este, jó lesz a jvő héten is, nem sürgetésképpen írtam. Nyugodtan koncentráljanak a nyílt hétvégére, ez szerintem most fontosabb Önöknek. Egyébként is, örülünk hogy itt van velünk aktívan a fórumon!
De miért jó, hogy kérdés nélkül cserélik az üzemanyagszűrőt, ha annak a periódusa 30k, bár egyes források szerint 60k, de ezt magyar üzemanyag-viszonyok közt nem kockáztatnám meg... az M6-ban az a korrekt, hogy megkérdezik... :)
Kicsit sűrű most a program a nyitott hétvégére készületben, de ma éjszaka felteszem a részletes szervizajánlatot a weboldalunkra. Ha kész van, jelzem a fórumon.