Normális esetben nem kéne ekkora áramnak folynia ott, ugye nem mozdítunk meg semmit a járművön és nem kapcsolunk, fordítunk kulcsot, csak statikus mérés. Ha nem szakad meg a mért kör, akkor nem lesznek hirtelen nagy árammal ébredő fogyasztók sem, csak az, aki terhel. Az meg egy egészséges kéziműszer 20 A-es méréshatárát nem haladhatja meg. A 0,05 A az határeset, ha csak ekkora volna, az valószínűleg nem nagyon okozna problémát akár egy hosszú hétvége után sem.
Neked is írom, hogy a mérést úgy kéne megejteni, hogy nem szakítod meg az áramkört, korábban írtam, miért. Műszer csúcsait stabilan rögzíted, majd oldod a test/tápkábel saruját, és lássuk akkor, hogy mi történik. Ha ennyi áram merítené az akkut egy éjjel alatt, már este sem tudnád beindítani. És még fontos, hogy egy tíz percet hagyd így a mérést, mert simán elképzelhető, hogy később akar ébredni valami.
Nem annyira jó a lassú írás a mai, gyors íráshoz termett lemezeknek, ráadásul Verbából is van legalább kétféle MID, úgyhogy sajnos nehéz jó ötletet, kombinációt adni ehhez, próbálgatni kell. De ami alapvetően jó lehet, azok az AZO réteges darabok, ezt a feliratot lehet a csomagoláson is megtalálni, azok fényvisszaverő képessége és tartóssága is sokkal jobb, mint az olcsóbb fajtáké. Ha Taio Yuden alapú, mélykék cianinos lemezt találsz, az is jó, de alapvetően nem szabad a legolcsóbbakat használni, azok mind ipari hulladékok.
Pénteki személyes beszélgetésünkön gondolkodva arra jutottam, hogy megpróbálnám a ti dízeleseteket. A Harmat utcát megnéztem, de annyira kiesik nekem, hogy nincs kedvem hazabóklászni 2-2,5 órát, ha otthagyom.
Mit gondolsz, ha jövő hét végén lerakom nálatok az autót akkor rá lehet őket venni arra, hogy a jövő utáni hét végére megcsinálják a szükséges javításokat? (Így lenne rá egy hetük.)
A nagyon kevés kilométer hatvan-valamennyi(ezre)t jelent?
Ha igen és mindehhez egy Józsi nevű, beszédes típusú figurának is köze van, továbbá egy nagyobbacska tó partján laksz, akkor mi már találkoztunk is :) Sőt azóta mintha bölcsőről is beszéltünk volna.
Nekem most van egy, amit én elfogadható állapotúnak mondanék. Ha gondolod, hétfőn lefotózom és elküldöm a képet emailben.
Persze bölcső-ügyben akkor is tudok segíteni, ha az első bekezdésben foglaltak mégsem állnak :)
Új vagyok ezen a területen, és segítséget kérek abban, hogy kihez forduljak.
Birtokomba került egy 2000-es évjáratú E210 2.2 CDI sedan, nagyon kevés kilóméterrel.
Nagyon egyben van a gép, de sajnos a tipikus rozsdásodás nem kerülte el a motortartó bölcsőt. Alulról a bölcső nagyon elporladt és cserélni kellene. Mit tanácsoltok honnan tudnék beszerezni elfogadható áron egy jó állapotban lévőt, vagy tudtok-e esetleg jobb megoldást.
Sziasztok. Egy kis segítséget szeretnek kérni akit gyakorlatból érint,vagy találkozott mar ilyen jelenséggel.
C250TD 97ből,beinditas utan nagyon szep hangja van,jar alapjáraton kb egy percet és utána erősen el kezd kopogni a motorja,vagy talán a porlasztócsúcsok,olyan régies W201 motor hangja lesz. Kis gázadásra,kissé emelt fordulatra elcsendesul. Miutan belegszik,már csak 1-2 "csattano,koppano" hang hallatszik,de hallani szépen. Futott km 370000Km. Szembesültetek már ilyen problémával?
Oldalankent 100kg? Biztos vagy te ebben? (Foleg a T-modellnel a reling hatso fele eleg hosszu, koztes alatamasztas nelkul, ketlem hogy az a nem tul vastag aluprofil elbir annyit.)
Ha maszashoz kell, en biwaksatrat vennek. Sokkal kisebb macera felallitani, mint a tetosatrat felszerelni es felepiteni, majd felmaszni ra. Raadasul nem vagy az autohoz kotve, fent aludhatsz a hegyen.
En arra gondoltam, hogy ---es tavol alljon tolem a felesleges okoskodas--- amikor egy jo viszko befog es porgeti a lapatot az ugyanaz mint a te elvileg rossz viszod ami folyamatosan "befog" kvazi a ket jelenseg ugyanaz. teljes kapacitassal szivja a levegot. a hangot amit hallasz azt elvileg a lapatok adjak. nem?