Keresés

Részletes keresés

artur66 Creative Commons License 2007.05.13 0 0 838
Szakik!
Akivel van "rendeznivalóm", előre láthatólag gyermeknap reggel a Keletiben:-) A részleteket majd egyeztetjük.
Pár kunmadarasi kép itt:-)
lecso Creative Commons License 2007.05.13 0 0 837
Mutassatok még egy motort a világon, amelyik 20-as karbival, vashengerrel, adott méretű, és számú átölő csatornával, és a Csabai-dob szerű (tehát nem rezó) kipuval hozza a 30 lóerő feletti teljesítményt.
Az öreg csak tudott valamit.
Törölt nick Creative Commons License 2007.05.13 0 0 836
Nem kötekedni akarok , csak nagyon bonyolúlt a dolog , és nem csak szerintem !
Előzmény: Törölt nick (835)
Törölt nick Creative Commons License 2007.05.12 0 0 835
Akkor ezek szerint már azzal a néhány ezer másik dologgal / összefügéssel is tisztában vagytok amire lehet építkezni ennek a megértéséhez ?  Mert a jó kétütemű nem jó kipuffból áll és jó hengerből + jó karbiból, stb. , hanem ezeknek a jó összehangolásából !  De ha a Csabai Béláról van szó akkor az lenne a legnagyobb dolog ha ide csalnátok ebbe a topikba , ( már csak a jelenléte miatt is )  aztán együttes erővel csak kifaggatnánk valahogy :)
Előzmény: frundsberg (833)
frundsberg Creative Commons License 2007.05.12 0 0 834
Ja! Nem tudja valaki merre vannak képek a 6.ai euroringes versenyről? Kiváncsi lennék hogy ment a Csepregi Gyuribácsinak a gép!
frundsberg Creative Commons License 2007.05.12 0 0 833
Időnk mint a tenger!
Előzmény: Törölt nick (832)
Törölt nick Creative Commons License 2007.05.12 0 0 832
Vagy esetleg annyira bonyolultak az összefüggések , hogy nem lehet pár tőmondatban elmondani  !  Nem gondoljátok ?
Előzmény: frundsberg (831)
frundsberg Creative Commons License 2007.05.12 0 0 831
"azt amit tud a kipufogókról azt senkinek nem mondja el részletesen

senkinek"

 

 Na az ilyen dolgokat manapság teljesen érthetetlennek tartom mert annó jó hogy szakmai féltésből nem mondta el de ma már hova titkolózik? a Sírba akarja vinni?

Előzmény: SCHENCK-WAAGE (829)
SCHENCK-WAAGE Creative Commons License 2007.05.12 0 0 830

Azért ilyenem nekem is volt.

SCHENCK-WAAGE

Előzmény: ŐLTF (824)
SCHENCK-WAAGE Creative Commons License 2007.05.12 0 0 829

 

Én azt akartam, hogy Béla-bá fékezzen de semmiképp nem akarta. Nagyon tetszett

neki. Szerintem azt amit tud a kipufogókról azt senkinek nem mondja el részletesen

senkinek. Nekem is csak bizonyos összefügésekre utalt. De aztán az és utána egy

jópár mérés átformálta az eddigi elképzelésemet a KIPUFOGÓ RENDSZERRŐL.

  SCHENCK-WAAGE

 

 

 

 

Előzmény: lecso (828)
lecso Creative Commons License 2007.05.12 0 0 828
Gratula!

Látom, nem semmi meósod volt!
Előzmény: SCHENCK-WAAGE (819)
SCHENCK-WAAGE Creative Commons License 2007.05.12 0 0 827

 

Teljesen széria. De itt látszik amit ezelött irtam, hogy rezeg amotor. Bélabácsi is azonnal érezte mondta is ez így nem jó.Már sokat javult, de még nem tökéletes.

 

 SCHENCK-WAAGE

Előzmény: ŐLTF (824)
ŐLTF Creative Commons License 2007.05.12 0 0 826
nem. csinálom a race motort
Előzmény: p21-feri-tb (825)
p21-feri-tb Creative Commons License 2007.05.12 0 0 825

Szisztok.

ŐLTF: Holnap jössz Győrbe börzére??

ŐLTF Creative Commons License 2007.05.12 0 0 824
Ez széria vezérléssel ugye? a Csabainak 12,9-re sikerült ha jol emlékszem.
Előzmény: SCHENCK-WAAGE (819)
ŐLTF Creative Commons License 2007.05.12 0 0 823
Ez nagyon szép emlék. Reméljük idén is megismétlődik!
Előzmény: artur66 (822)
artur66 Creative Commons License 2007.05.12 0 0 822
:-)
SCHENCK-WAAGE Creative Commons License 2007.05.12 0 0 821

 

BOCS!

 

ÖLTF.

Előzmény: SCHENCK-WAAGE (819)
artur66 Creative Commons License 2007.05.12 0 0 820
Sokat leszedtem, ha megtalálom a linket azt is beteszem, de előtte még egy észrevétel. Csak úgy kívülről nézve, azokért a karokért igencsak nyújtozkodni kellett, vagy csak én látom rosszul?
Na most megint találtam párat, még szabok rajtuk kicsicskét, aztán felteszem a képtáramba.
Előzmény: ŐLTF (816)
SCHENCK-WAAGE Creative Commons License 2007.05.12 0 0 819

Üdv lecso,ölf,dimma......

 

Van egy jegyzőkönyvem.

 

 

 

SCHENK-WAAGE

lecso Creative Commons License 2007.05.12 0 0 818
Igen, 2004, Almási Szabó Ottó.
P20R.
Előzmény: ŐLTF (817)
ŐLTF Creative Commons License 2007.05.11 0 0 817
  Sz.tem Kunmadár az biztos, a 2004az nem
Előzmény: artur66 (815)
ŐLTF Creative Commons License 2007.05.11 0 0 816
Tegyél fel még ilyeneket!
Előzmény: artur66 (815)
artur66 Creative Commons License 2007.05.11 0 0 815
Jó képek:-)
Hol készült?
Találtam egy csomó ilyen képet. Csak egy kérdés vele kapcsolatban: a versenyzők nem anyáztak nagyon, mikor a "norbi" belevakuzott a szemükbe?
Előzmény: P500B (814)
P500B Creative Commons License 2007.05.11 0 0 814
artur66 Creative Commons License 2007.05.10 0 0 813
OK
70-279-2389
Előzmény: ŐLTF (794)
GyusziP20 Creative Commons License 2007.05.09 0 0 812

Mikor kb. másfél éve voltam Ágoston Ivánnál henger fúratása miatt, épp akkor csináltak a haverjával egy P20-as blokkot, a szélső csapágyaknak kúpgörgőset, belsőknek meg hengergörgőseket tettek.

Engem akkor csak az riasztott meg, hogy mind két csapágy elég drága, és az is idegesített, hogy így az axiális erőket a két kúpgörgős veszi fel, illetve egy irányba mindig csak az eggyik.

Előzmény: lecso (798)
B.R.C. Creative Commons License 2007.05.09 0 0 811
Ide sz.tem elég ez is, mert utálom leflexelni a belső gyűrűt. A 6-os sorozatot 0,1 hézag fölött, vagy erős hőterhelésnél használom csak. (arra való)
Előzmény: lecso (809)
B.R.C. Creative Commons License 2007.05.09 0 0 810
Biztos vagyok benne, hogy meg tudták csinálni, és nem is azzal a pár motorral lett volna baj amit a kis. mühely rak össze, hanem a szériával. Itt reagálnék arra régebbi (tényleg jól szerkesztett, és ütős) hozzászólásodra egy gondolattal. A 20-ast a politika söpörte le, de hozzájárult a minőség nemléte is. És még számtalan más is.
Előzmény: lecso (805)
lecso Creative Commons License 2007.05.09 0 0 809
Értem, és köszi. Én megpróbálok most pluszos csapágyhelyeket csinálni. És én a 640-est istenítem.
Előzmény: B.R.C. (808)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!