Keresés

Részletes keresés

Blöky Creative Commons License 2003.12.09 0 0 98
"1914.
Az 1-es villamos Rákóczi úton át közlekedett.
/Sajnos a két végpontja, valamint a megszűnés időpontja ismeretlen./"

A Háromkötetesből tudom:
1910: Erzsébet kné.útja - Újpest, vasúti híd
1915: Keleti pu. - Újpest, vasúti híd
1919-ben megszűnt.

...

2000.12.15 Bécsi út - Lágymányosi híd
1A Bécsi út - Népliget

Előzmény: BPO-700 (96)
BPO-700 Creative Commons License 2003.12.09 0 0 97
HOPP!

Ez lemaradt!

2000.12.16.
Az 1-es villamos Bécsi úttól már Lágymányosi hídig közlekedik!
/Korábban Vajda Péter utca és Mester utcai szakaszon 23-as villamos közlekedett./

2000.12.18.
Elindult az 1A jelzésű villamos is Bécsi út és Népliget között.

---

A lemaradt adatokért elnézést kérek!

BPO-700

Előzmény: BPO-700 (96)
BPO-700 Creative Commons License 2003.12.09 0 0 96
AZ 1-ES VILLAMOS KÖZLEKEDÉS-TÖRTÉNETE 1914-TőL NAPJAINKIG:

1914.
Az 1-es villamos Rákóczi úton át közlekedett.
/Sajnos a két végpontja, valamint a megszűnés időpontja ismeretlen./

1930-as évek végén:
Az 1-es villamos Közvágóhíd és Nagyvásártelep között közlekedett.
/Csak vasárnap a 88-as villamos üzemszünet ideje alatt!/

1944.09.26.
Az 1-es villamos közlekedése - Budapest ostroma miatt - leállt.

1945.07.09.
Ismét közlekedett az 1-es villamos Közvágóhíd és Nagyvásártelep között.

1947.06.05.
Az 1-es villamosjárat megszűnt.
/Ezen a vonalon 89-es villamosok közlekedtek tovább./

1954.
Az 1-es villamos Marx (Nyugati) tér - Váci út - Újpesti vasúti híd útvonalon közlekedett.
/Ezen a vonalon korábban 3A jelzéssel közlekedett villamos./

1961.06.05.
Az 1-es villamosjárat megszűnt.

1984.11.06.
Ismét közlekedik az 1-es villamos, ezúttal Bécsi út - Árpád híd - Lehel utca útvonalon.
/Hajdanán Bécsi út és Váci út között 33-as és 33A jelzésű villamosok közlekedtek./

1987.07.21.
Az 1-es villamosok Bécsi út és Kacsóh Pongrác út között közlekedett.

1990.07.01.
Az 1-es villamosok immár Thököly útig közlekedtek.

1993.10.12.
Az 1-es villamos útvonala Bécsi úttól Kerepesi útig hosszabbodott.

1995.07.17.
Az 1-es villamos útvonala ismét hosszabb lett: Bécsi út - Salgótartarjáni út.

---

Akinek pontosabb adata van, kérem írja meg!

köszönöm!

BPO-700

BPO-700 Creative Commons License 2003.12.07 0 0 95
Semmi baj!

Kezdtem volna izgulni, hogy mi is az igazi...

Előzmény: ARIBOY (93)
ARIBOY Creative Commons License 2003.12.07 0 0 94
1996.Április 1.től megszünik az Óbudai kocsiszin.
Az 1-es villamost az Angyalföldi és a Baross kocsiszin veszi át.A 17-est a Hungária kocsiszin.
Forrás:www.bkae.hu/~voni/kozlek/szov96.htm
Üdv!
ARIBOY Creative Commons License 2003.12.07 0 0 93
Kedves BPO-700:Valóban te tudod jobban 1995.Mácius 1.én szünt meg a alap 139-es!Forrás:bkae.hu/~voni/kozlek/szov95.htm

Bocs a téves infóért!

BPO-700 Creative Commons License 2003.12.07 0 0 92
Ariboy!

Eddig kettenn erősítették meg a 139-es összevonással kapcsolatos dátumokat!

139-es 1987.12.01.-1995.02.28.

Összevonás ideje: 1995.03.01.

1996.08.01.-es időpontot honnan gondolod? Kérlek írd meg! Várom nagy-nagy szeretettel!

Előzmény: ARIBOY (89)
ARIBOY Creative Commons License 2003.12.07 0 0 91
Kedves BPO-700:Köszi az infót!
Üdv!
Előzmény: BPO-700 (90)
BPO-700 Creative Commons License 2003.12.07 0 0 90
ARIBOY!

Ebben a topicban lehet olvasni.
Görgess lejjebb...

Előzmény: ARIBOY (88)
ARIBOY Creative Commons License 2003.12.07 0 0 89
További infó a 139-es buszjárathoz!
1996.Augusztus 1.től a 139-es alap járat megszünt.E naptól kezdve az addig csak hétköznap
reggeli és a délutáni csúcsidőben közlekedő 139 GYORS járat egész nap közlekedik,és több helyen megáll.Plul:A Dayka Gábor utcánál.És szóló buszok helyett csuklós buszok kerültek erre a vonalra.
Előzmény: BPO-700 (42)
ARIBOY Creative Commons License 2003.12.07 0 0 88
BPO-700:Melyik az a topik?Ahol az alábbi busz illetve villamos viszonylatokról lehet olvasni?
Előzmény: BPO-700 (80)
BPO-700 Creative Commons License 2003.12.07 0 0 87
Igazad van!

A kezemben ott volt a SZENT szótag is!

Előzmény: Peto (86)
Peto Creative Commons License 2003.12.06 0 0 86
" 199-es autóbusz pestszenterzsébeti útvonala körforgalommá alakult. Végpontja: Pestszenterzsébet, Városközpont"

Figyelem! Pesterzsébet nem szent, különösen nem volt az 80-ban.

Előzmény: BPO-700 (79)
Slonya Creative Commons License 2003.12.06 0 0 85
Türelmetlenül várjuk :-)))!

Üdv.: Slonya

Előzmény: BPO-700 (84)
BPO-700 Creative Commons License 2003.12.06 0 0 84
Kedves dyz!

Köszönöm a javaslatodat!
Azon fáradozok, de a honlapom kissé lassan fejlődik...

Addig szíves türelmeteket kérem!

/Ha elkészült, azonnal szólok!/

Üdv.: BPO-700

Előzmény: dyz (83)
dyz Creative Commons License 2003.12.06 0 0 83
A hozzászólás-tartalomjegyzékek helyett nem akarjátok egy honlapon összegyűjteni ezeket az info-kat?
Előzmény: BPO-700 (80)
BPO-700 Creative Commons License 2003.12.06 0 0 82
Utána nézek a '72-es dátumnak!

Azért: KÖSZÖNÖM!

Előzmény: Blöky (81)
Blöky Creative Commons License 2003.12.06 0 0 81
"?
99Y jelzéssel Nagyvárad tér és Pe., Erzsébet tér között"

Vmikor 1968-71 között indult, 32esek tere - Pe. Tátra tér között.

"1974.09.02.
Az alábbi forgalmi változás történt:
--- a 99-es autóbuszok Blaha Lujza térről közlekedtek..."

A dátum helyesen 1972.dec.23. (99Y is)

Előzmény: BPO-700 (79)
BPO-700 Creative Commons License 2003.12.06 0 0 80
Ebben a topicban olvasható néhány közlekedés történet is (zárójelben a hozzászólás száma):

Az 1-es autóbusz-család közlekedés története (20)
A 2-es autóbusz-család közlekedés története (47)
A 30-as autóbusz-család közlekedés története (73)
A 31-es autóbusz-család közlekedés története (7)

A 39-es autóbusz-család közlekedés története (42)
A 40-es autóbusz-család közlekedés története (53)
A 43-as autóbusz-család közlekedés története (70)
Az 52-es autóbusz-család közlekedés története (36)

Az 54-es autóbusz-család közlekedés története (33)
A 69-es autóbusz-család közlekedés története (59)
A 73-as autóbusz-család közlekedés története (9)
A 77-es autóbusz-család közlekedés története (43)

A 99-es autóbusz-család közlekedés története (79)
A 7-es villamos közlekedés története (22)
A 11-es villamos közlekedés története (23)
A 16-os villamos közlekedés története (27)

A 17-es villamos közlekedés története (38)
A 21-es villamos közlekedés története (29)
Az 58-as villamos közlekedés története (30)
A 81-es villamos közlekedés története (30)

BPO-700

Előzmény: BPO-700 (50)
BPO-700 Creative Commons License 2003.12.06 0 0 79
Íme:

A 99-ES AUTÓBUSZ-CSALÁD KÖZLEKEDÉS TÖRTÉNETE 1965-TőL NAPJAINKIG:

1965.
99-es jelzéssel Harminckettesek tere - Népliget - Wekrle telep - Pesterzsébet útvonalon közlekedett az autóbusz.

1974.09.02.
Az alábbi forgalmi változás történt:
--- a 99-es autóbuszok Blaha Lujza térről közlekedtek Pesterzsébet felé;
--- 199-es jelzéssel új gyorsjárat közlekedett Blaha Lujza tér és Pestszenterzsébet, Vasút sor között.

?
99Y jelzéssel Nagyvárad tér és Pe., Erzsébet tér között közlekedett az autóbusz.
/Pontos indítási ideje ismeretlen./

1977.01.01.
Az alábbi változások történtek:
--- 99Y viszonylatjelzése 199gy jelzésre módosult (Nagyvárad tér - Pe., Erzsébet tér);
--- 199-es gyorsjárat viszonylatjelzése 99gy jelzésre módosult (Blaha Lujza tér - Pe., Vasút sor).

1980.03.30.
Az alábbi forgalmi változás történt:
--- 99gy megszűnt;
--- 199gy járatot alapjárattá szervezték át (199-es), és Kispest, Határ út és Pe., Erzsébet tér között közlekedtek.

1980.07.01.
A 199-es autóbusz pestszenterzsébeti útvonala körforgalommá alakult. Végpontja: Pestszenterzsébet, Városközpont.

1981.01.01.
Ismét közlekedett a 99gy járat Blaha Lujza tér és Pestszenterzsébet, Vasút sor között.

1984.10.31.
A 199-es autóbuszjárat megszűnt.
/Ezen a vonalon a meghosszabbított útvonalon közlekedő 66-os autóbuszok közlekedtek tovább./

1986.03.01.
A 99gy autóbuszok (Népszínház utca felé) Udvarhely utca - Szabadka utca - Szilágyság utca - Temesvár utca útvonalon közlekedtek.

1990.09.01.
A 99gy autóbuszok Népszínház utca - Mező Imre (Fiumei) út útvonalon kerülték ki a Mátyás téri útvonalat.

1996.04.01.
Az alábbi forgalmi változás történt:
--- 99gy megszűnt;
--- 99A Blaha Lujza tér - Kós Károly tér.

---

Akinek pontosabb adadata van, kérem írja meg!

Köszönöm!

BPO-700

Előzmény: Slonya (78)
Slonya Creative Commons License 2003.12.05 0 0 78
Tisztelt BPO-700!

Tudsz nekünk mesélni a 99-es buszcsalád történetéről?

Üdv.: Slonya

Előzmény: BPO-700 (77)
BPO-700 Creative Commons License 2003.12.04 0 0 77
Rendben!

Szia!

Előzmény: Blöky (76)
Blöky Creative Commons License 2003.12.01 0 0 76
Gratulálok!
(Ja, és nyugodtan tegezzél :))
Előzmény: BPO-700 (74)
Blöky Creative Commons License 2003.12.01 0 0 75
"1950-es évek második felében
A 30-as autóbuszok Keleti pályaudvar és Megyer, Szondi utca között közlekedtek."

Az eredeti útvonal: Mautner S. (=Szt.László) u. - Dolmány u. - Béke út - Leibstück Mária u. - József A.u.(vissza: Jókai u.) - Bajcsy-Zsilinszky(=István) út - stb.

A 60-as évek közepén átkerül a Reitter F.u.-ba.
A 60-as évek végén Dolmány u. helyett Gyöngyösi u.
A 80-as évek eleje óta Leibstück M.u. helyett Pozsony u. - István út útvonalon közlekedik.

Előzmény: BPO-700 (73)
BPO-700 Creative Commons License 2003.12.01 0 0 74
Ez a 300. beírásom itt az INDEX.HU-ban!
BPO-700 Creative Commons License 2003.11.30 0 0 73
A 30-AS AUTÓBUSZ-CSALÁD KÖZLEKEDÉSTÖRTÉNETE 1937-TÓL NAPJAINKIG:

1937.09.12.
A 30-as autóbuszok Boráros tér - Petőfi híd - Wolf Károly út útvonalon közlekedett.

1940.07.02.
A 30-as autóbuszok közlekedése szünetelt, mert az autóbuszokat katonai célokra használták fel.

1940.07.07.
Ismét közlekedett a 30-as autóbusz.

1940.08.24.
A 30-as autóbuszok közlekedése szünetelt, mert az autóbuszokat ismét katonai célokra használták fel.

1940.09.09.
Ismét közlekedett a 30-as autóbusz.

1941.04.03.
A 30-as autóbuszok közlekedése szünetelt, mert az autóbuszokat harmadszorra is katonai célokra használták fel.

1941.04.20.
Ismét közlekedett a 30-as autóbusz.

1941.11.09.
A 30-as autóbuszjárat megszűnt.
/Pótlására 40-es autóbusz közlekedett./

1949.01.10.
A 30-as autóbusz Moszkva tér - Attila út - Kosztolányi Dezső tér útvonalon közlekedett.
/Megszűnésének időpontja ismeretlen./

1950-es évek első felében
A 30-as autóbuszok Kolosy tér és Fenyőgyöngye között közlekedtek.
/Megszűnésének időpontja ismeretlen./

1950-es évek második felében
A 30-as autóbuszok Keleti pályaudvar és Megyer, Szondi utca között közlekedtek.

1972.02.14.
130-as jelzéssel új gyorsjárat közlekedett Keleti pályaudvar és Megyer, Szondi utca között.

1977.01.01.
A 130-as gyorsjárat viszonylatjelzését 30gy jelzésre módosították.

1984.01.02.
A 130-as autóbuszok Örs vezér tere és Rákospalotai köztemető között közlekedett.
/A 130-as autóbusz útvonala nem tartozott az alapban közlekedett 30-as autóbusz útvonalához! Az akkor ott közlekedett 131-es és a 133-as autóbuszjárathoz volt valami számozási kapcsolatuk./

1990.12.10.
A 30gy autóbuszjárat megszűnt.

1993.10.30.
30A jelzéssel új temetői járat közlekedett Újpest, Központ és Megyer, Szondi utca között.

1993.12.15.
A 130-as autóbusz viszonylatjelzését 130gy jelzésre módosították és Népstadion, metróállomástól közlekedtek a Fogarasi úton át Újpalota felé.

---

Akinek pontosabb adata van, kérem írja meg!

Köszönöm!

BPO-700

Előzmény: davill (72)
davill Creative Commons License 2003.11.26 0 0 72
NEM LÁTOM A MEGOLDÁST!!
Mi is a 30-as busz története??
Blöky Creative Commons License 2003.11.26 0 0 71
"43É jelzéssel éjszakai autóbuszjárat közlekedett Budafok, Varga Jenő (Városház) tér és Nagytétény, Szőlő utca között.
/Az autóbusz a 43É jelzésű villamos helyett közlekedett./"
"A 43É jelzésű autóbusz viszonylatjelzését 3É jelzésre változtatták."

Milyen érdekes!
Újpest felé járt 3-as villamos és 43-as busz.
Nagytétény felé 3-as busz és 43-as tuja.
Nyilván a sors akarta így! :-)))))))

(Ja, és nyugodtan tegezzél!)

Előzmény: BPO-700 (70)
BPO-700 Creative Commons License 2003.11.26 0 0 70
A 43-as autóbusz-család közlekedés története 1948-tól napjainkig (1995-ig):

1948.07.01.
243-as jelzéssel Móricz Zsigmond körtér és budaörsi Repülőtér között közlekedett.

1949.09.19.
A 243-as viszonylatjelzést 27-esre változtatták.

1950.06.25.
43-as jelzéssel Marx (Nyugati) tér - Váci út - Dagály utca - Szabadság (Dagály) strandfürdő útvonalon közlekedett az autóbusz.

1950.10.23.
A 43-as autóbusz útvonalát a Váci úton át az újpesti Tanácsház (István) térig hosszabbították meg.

1951.06.11.
A 43-as autóbusz útvonala tovább hosszabbodott: Árpád úton át Újpest, Szilágyi utcáig.

1953.07.26.
A 43-as színházi járata is közlekedett: Margitsziget, Szabadtéri Színpad - Árpád híd - Váci út - Árpád út - Újpest, Szilágyi utca.

1956. októbere
A 43-as autóbusz közlekedése leállt.

1957.01.29.
Újra járt a 43-as autóbusz (Marx tér - Szilágyi utca).

1959.07.13.
143-as jelzéssel új járat közlekedett Marx (Nyugati) tér és Újpest, Cérnagyár között.
/Ezen az útvonalon korábban 'U' jelzéssel közlekedett az autóbusz./

1960.
A 143-as gyorsjárat már Újpest, Petőfi laktanyáig közlekedett.

1964.01.21.
A Nyugati pályaudvar előterének rendezése miatt a 43-as (Újpest, Szilágyi utca felé) és a 143-as gyors autóbuszok (Újpest, Petőfi laktanya felé) Katona József utcából indultak.

1971.02.11.
A 43-as autóbuszok az új buszvégállomásról (Újpest, Szilágyi utca) indultak Nyugati pályaudvar felé.

1977.01.01.
A 143-as gyorsjáratot 43gy jelzésre változtatták.

1977.04.01.
43A jelzéssel új gyorsjárat közlekedett Marx (Nyugati) tér és Újpest, Cérnagyár között.

1977.09.01.
143-as jelzéssel Békásmegyer, HÉV-állomás és Békásmegyer között közlekedett.
/A 143-as autóbusznak az útvonala semmilyen formában nem tartozott az alapban közlekedett 43-as autóbuszjárathoz./

1979.12.07.
A Marx (Nyugati) téri felüljáró építése miatt az alábbi autóbuszok Vígszínháztól közlekedtek:
--- a 43-as Újpest, Szilágyi utca felé;
--- a 43gy Újpest, Petőfi laktanya felé;
--- a 43Agy Újpest, Cérnagyár felé.

1981.12.31.
Az Észak-Déli (3-as) metró Deák Ferenc tér - Élmunkás [Lehel] tér közötti szakaszának átadásával az alábbi forgalmi változás történt:
--- 43 Élmunkás (Lehel) tér - Újpest, Szilágyi utca;
--- 43gy Élmunkás (Lehel) tér - Újpest, Petőfi laktanya;
--- 43Agy megszűnt (Élmunkás /Lehel/ tér - Újpest, Cérnagyár).

1983.12.01.
43É jelzéssel éjszakai autóbuszjárat közlekedett Budafok, Varga Jenő (Városház) tér és Nagytétény, Szőlő utca között.
/Az autóbusz a 43É jelzésű villamos helyett közlekedett./

1984.11.06.
Az Észak-Déli (3-as) metró Élmunkás [Lehel] tér - Árpád híd közötti szakaszának átadásával az alábbi forgalmi változás történt:
--- 43 Árpád híd, metróállomás - Újpest, Szilágyi utca;
--- 43gy Árpád híd, metróállomás - Újpest, Petőfi laktanya.
/A metró újabb szakaszának építése miatt az autóbuszok Kruzslák Béla (Gömb) utca - Vágó Béla (Lomb) utca - Madarász Viktor utca - Fövény utca útvonalon közlekedtek./

1985.01.01.
A 43É jelzésű autóbusz viszonylatjelzését 3É jelzésre változtatták.

1985.05.31.
A 43-as autóbuszjárat megszűnt.
/Ezen a vonalon továbbiakban a 3V jelzésű villamos-pótló (!) autóbusz közlekedett./

1990.12.14.
Az Észak-Déli (3-as) metró Árpád híd - Újpest, Központ közötti szakaszának átadásával az alábbi forgalmi változás történt:
--- 43 Árpád híd, metróállomás - Újpest, Petőfi laktanya;
--- 43gy megszűnt (Árpád híd, metróállomás - Újpest, Petőfi laktanya).

1993.07.01.
A 43-as autóbusz útvonala Megyer, Vízmű lakótelepig hosszabbodott.

1995.04.28.
A 43-as autóbuszjárat - járműkihasználatlanság miatt - megszűnt.

---

Akinek pontosabb adata van, kérem írja meg!

Köszönöm!

BPO-700

BPO-700 Creative Commons License 2003.11.26 0 0 69
Köszönöm!
Előzmény: Peto (68)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!