Keresés

Részletes keresés

GARFIELD Creative Commons License 2011.05.04 0 0 822

Nem tudom, hogy az Aréna úti kocsiszin, és a Bosnyák tér között, volt-e valami közelebbi összeköttetés. Volt egy villamosvonal a Mézecskalás tér és váci út felé is.  Hosszú évtizedekig a vágány benne volt az M3-as autópálya bevezető szakaszában, kerszetbe építve. Persze se előtte se mögötte már nem volt vágány (-nak még nyoma se!) de azt valamiért beépítették a forgalmi sávokba.

Szóval szerintem azon a vonalon el lehetett jutni a máv telepről a Váci útra.

Előzmény: Törölt nick (795)
GARFIELD Creative Commons License 2011.05.04 0 0 821

Van egy forgalomirányító központ, az fent van a kocsiszínnél, ahol az egész vonal látszik. De ott nem domino pulton, hanem LCD monitorokon!

Előzmény: Süldő (818)
GARFIELD Creative Commons License 2011.05.04 0 0 820

OFF

Én meg olyannal, hogy a magyar nyelv szépségei álamföi szemmel :D :D :D

 

ON

Előzmény: siófoki35 (813)
GARFIELD Creative Commons License 2011.05.04 0 0 819

Nekem azonnal küldték szinte.... Mondjuk időben küldtem, mert a Vörösmarty térről induló első vonatra kaptam helyet :D

 

Szerintem kicsit nagyobb az érdeklődés, mint a lehetőség....

Előzmény: by-169 (816)
Süldő Creative Commons License 2011.05.04 0 0 818

Egy pult van még a Vörösmarty téren is, amivel a helyi és az oktogoni kitérők kezelhetők.

Előzmény: GARFIELD (809)
pistik100d Creative Commons License 2011.05.04 0 0 817

Igen, folyamatosan küldik a regisztráció megerősítését.

Előzmény: by-169 (816)
by-169 Creative Commons License 2011.05.04 0 0 816

Valaki kapott már választ aki jelentkezett a menetre? Tegnap este jelentkeztünk de még nem válaszoltak.

siófoki35 Creative Commons License 2011.05.03 0 0 815

Van itt valahol belinkelve egy hetvenes évekbeli film. Ott el van mondva, hogy automata, vágányfoglaltság által vezérelt biztber volt a vonalon. Értsd: Ha volt vonat a következő állomásközben, piros volt a jelző :)

Előzmény: by-169 (814)
by-169 Creative Commons License 2011.05.03 0 0 814

Köszi. Jeletkezek arra is. Mikor baloldalon mentek akkor is volt ilyen forgalomirányitó központ? 1973 előtt?

Előzmény: siófoki35 (807)
siófoki35 Creative Commons License 2011.05.03 0 0 813

OFF én már találkoztam olyan újságcikk címmel hogy "Homoszekszualitásról keresztény szemmel" :) ON

Előzmény: GARFIELD (812)
GARFIELD Creative Commons License 2011.05.03 0 0 812

Mea maxmia culpa :D A szekszet is k-va írgyuk, tom én aztatat :D

Előzmény: siófoki35 (811)
siófoki35 Creative Commons License 2011.05.03 0 0 811

:P (tudom)

Előzmény: GARFIELD (808)
GARFIELD Creative Commons License 2011.05.03 0 0 810

Előzmény: GARFIELD (809)
GARFIELD Creative Commons License 2011.05.03 0 0 809

Az az egy szál domino 70 (vagy 55?)  bizber a forgalomirányító központ?

Előzmény: by-169 (806)
GARFIELD Creative Commons License 2011.05.03 0 0 808

Tán Mexikói út...

Előzmény: siófoki35 (807)
siófoki35 Creative Commons License 2011.05.03 0 0 807

Mekszikói út.

Előzmény: by-169 (806)
by-169 Creative Commons License 2011.05.03 0 0 806

Forgalomirányiíó központ melyik állomáson van?

Előzmény: Peti817172M (792)
GARFIELD Creative Commons License 2011.05.03 0 0 805

Amikor a 24-es OrWo tekercs volt, akkor nem volt ugye a zenith gépben digitális időpont rögzítő....

Előzmény: Törölt nick (800)
siófoki35 Creative Commons License 2011.05.03 0 0 804

Az IK620-asok sem rosszak :)

Előzmény: Törölt nick (801)
GARFIELD Creative Commons License 2011.05.03 0 0 803

Ezen a képen viszont nagyítva látszik, hogy az összekötővágány amivel a villamos felöl be lehet tolni a kocsikat, az már kész!

Mintha az első az lett volna (a vágányfektetésben), hogy megépítik a vágánykapcsolatot a 67-es villamossal. Pláne, hogy közben azért próbázott az "új" kocsi, (láttam fényképet UV áramszedővel az Orczy téren!)

Előzmény: Törölt nick (801)
Törölt nick Creative Commons License 2011.05.03 0 0 802

 

1966 nyara...

Törölt nick Creative Commons License 2011.05.03 0 0 801

Igen, most már biztosan igazad van, az alábbi fotó dátuma 1973 március 30-a, és már előrehaladottabb az állapot.

Az előbbi fotó akkor minden bizonnyal 1972 december 5-ei lehet...

 

Törölt nick Creative Commons License 2011.05.03 0 0 800

Van abban valami amit mondasz, de ez a dátum volt a fotó hátulján.

Na, mindjárt nézek egy másik fotót a telep építéséről...

Előzmény: GARFIELD (799)
GARFIELD Creative Commons License 2011.05.03 0 0 799

Ez a fénykép szerény véleményem szerint korábbinak kell lennie. Megmondom miért, 1973 December 5.-én itt még pusztaság van. Nincsenek meg a kocsiszínhez a vágányok. Nincsenek ajtók a kocsiszínen, és láthatóan építési elemek vannak még a vágányok útjában. Az üzemszerű közlekedés 1973 december 29.-én indult újra, (ha jól tudom) azaz itt 24 nap alatt el kellett készülni. Ami a képen nem nagyon látszik. Az új kocsinak is el kell férnie 40db + a régiek. Szóval ezért nem tűnik reálisnak a kép dátuma.

Előzmény: Törölt nick (796)
FAV 20 Creative Commons License 2011.05.03 0 0 798

Az aki a keritésnél űl meg az alvázat fényképezi az én vagyok.

Előzmény: pistik100d (780)
BFKVV Creative Commons License 2011.05.03 0 0 797

Tudjátok, mit? A forgalomirányítók közül majd megkérdezzük az öreg szakállas T.Gy. urat, hogy hogyan volt ez az egész rekonstrukció és vonaltoldozás. Ő még dolgozott az állatkerti végállomáson is annak idején.

Előzmény: Törölt nick (796)
Törölt nick Creative Commons License 2011.05.03 0 0 796

Nem, így nem történhetett.

 

Az alábbi fotó 1973 december 5-én készült, és éppen építik a későbbi 69-es villamos és a FAV-telep kiágazó vágányát, a háttérben már készen van a kocsiszín csarnoka.

Mivel 1973.12.01-én megindult a próbajárat, amin régi kocsik is közlekedtek, azoknak már itt kellett lenniük, egyébként már november elején itt voltak. Akkor még semmiféleképpen nem húzhatták be őket a mukik, hisz még csatlakozó vágány sem létezett.

 

Előzmény: GARFIELD (794)
Törölt nick Creative Commons License 2011.05.03 0 0 795

Hát ha esetleg így történt, az szép kis városnézés lehetett a FAV-kocsiknak...

Előzmény: GARFIELD (794)
GARFIELD Creative Commons License 2011.05.03 0 0 794

Biztos, hogy nem így történt. Szerény véleményem szerint egyszerűen rákötöttek egy mukit, és a Dózsa György úton elvontatták (nem tudom merre, tán Váci út-mézecskalás tér-67-es villamos) útvonalon.

Mivel a 67-es kiágazása szerintem a kocsiszín építésekor került be, így ott be lehetett húzni a kocsikat.

Előzmény: Törölt nick (724)
GARFIELD Creative Commons License 2011.05.03 0 0 793

Én már jelentkeztem :D :D :D

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!