Slácok,
nem akalok ünneplontó lenni, de az ugye megvan, hogy a táblázatba szigolúan csak lineális éltékeket lehet beílni? :D Melt ha 90-nél pl. 2000-et pölög a motol, akkol 180-nál muszáj neki 4000-et folognia...
Amúgy a hivatalos gyári áttétel-értékek a következők:
1,6 HDi 5-ös váltó, 1000-es fordulaton, új állapotú, gyári nyomásra fújt gumikkal:
sebességfokozat 195/65 R15 205/55 R16
1-es 8,86 km/h 8,82 km/h
2-es 16,40 km/h 16,32 km/h
3-as 26,48 km/h 26,35 km/h
4-es 37,23 km/h 37,06 km/h
5-ös 46,42 km/h 46,20 km/h
Rükverc 9,18 km/h 9,14 km/h
mint ebből kiszámolható, nekem pl 5-ben 4000-es fordulaton 194,8 km/h a tempóm. Mivel idáig van megírva a tuningprogramom, ennyi a végsebességem.
2,0 RHR HDi 6-os váltó, 1000-es fordulaton, HOSSZÚ/RÖVID diffiáttétellel:
sebességfokozat 205/55 R16 205/50 R17
1-es 8,58/7,54 km/h 8,65/7,90 km/h
2-es 16,45/15,02 km/h 16,57/15,15 km/h
3-as 26,15/23,88 km/h 26,35/24,09 km/h
4-es 36,85/33,66 km/h 37,14/33,95 km/h
5-ös 45,31/41,38 km/h 45,66/41,74 km/h
6-os 54,85/50,09 km/h 55,27/50,53 km/h
Rükverc 8,64/8,49 km/h 8,72/8,56 km/h