Keresés

Részletes keresés

airdace Creative Commons License 2008.10.14 0 0 13320
Ebben a 650M-ban olyanok voltak, mint a Szabadkikötő út, Nagykőrösi út, Régi Fóti út melletti bicikliutak. A Szabadkikötő útnál ha jól tudom, 1-2 m magas töltést terveztek építeni. Biztos van egy kis felülárazás, de egy rendesen alapozott bicikliút ennyibe kerül. Nyilván sokkal olcsóbb (és biztonságosabb) lenne, ha a meglévő utakból választanak le sávokat, de az autóslobbi egyelőre ezt nem hagyja..
Előzmény: ghosty9 (13319)
ghosty9 Creative Commons License 2008.10.14 0 0 13319
Nade héló, a bicikliút az nem csak aszfalt. Hanem, és pont itt szokott elvérezni az egész, annak kitalálása és aztán kialakítása, hogy hol is menjen az az aszfaltcsík.

Merugye ennyi erővel írhattad volna azt is, hogy a sárga festék az még olcsóbb, sitty meg sutty, holnapra meg is szárad.
Előzmény: kambekk (13317)
vrobee Creative Commons License 2008.10.14 0 0 13318
Valszg nem számolod bele a forgalomtechnikai megoldások, pl. lámpás keresztezteződések át/kialakítását, a demszki-kórókat, korlátokat, ez-az áthelyezését. (Valszg összesen több, mint az aszfalt).

De felucca már rég megmondta a frankót: faltól-falig útfelújítás esetén a binyigliút _ingyen van_ . Előre kéne gondolkodni egy kicsit...
Előzmény: kambekk (13317)
kambekk Creative Commons License 2008.10.14 0 0 13317

A neten sebtiben talált nm-árak körülbelül br. 2500 Ft-osak. 1 méter hosszú bringaút legyen mondjuk 2 nm felületű (1 méter hosszal és 2 méter szélességgel számolva). Az ugye 5000 Ft. Ezt felszorozva 22.000-rel (22 km) az annyi mint 110.000.000 Ft. Hol van ez a 650.000.000-től???? Tudom alapozás meg tervezés... Aha, akkor ott a hiányzó 540 misi...

Előzmény: ghosty9 (13316)
ghosty9 Creative Commons License 2008.10.14 0 0 13316
"22 km 650 millióból??? Mennyit kell ahhoz ellopni, hogy kijöjjön???"

Nyilván nagyon otthon vagy a témában, ha ezt így ki mered jelenteni...
Előzmény: kambekk (13306)
Törölt nick Creative Commons License 2008.10.14 0 0 13315
Ezidáig rendben, de ha nincsen pénzem egy ócska repülőgépmodelre, akkor feltétlenül saját Airbust kell terveztetnem?
Előzmény: airdace (13314)
airdace Creative Commons License 2008.10.14 0 0 13314
Z. Halmágyit én egy jó építésznek tartom, és nagyon jó elképzelései vannak Budapesttel kapcsolatban. Ezért aztán képviselő lett, mondván, úgy előrébb tudja vinni az ügyeket. De úgy tűnik, kezd beleragadni a posványba, vagy legalábbis nem tett ő sem csodát..
Előzmény: Törölt nick (13313)
Törölt nick Creative Commons License 2008.10.14 0 0 13313
Tonnaszámra és milliókért szarják a soha meg nem valósuló milliárdos ötletrohamokat.

Mi végre?

Bár sejtem, szépen csorog vissza ebből is a pénz a hatalmon lévő budapesti elit zsebébe.

Hozzad csak, hozzad, szembesülj csak 10-15 év múlva, mik lesznek a nagyívű tervekből...
Előzmény: Törölt nick (13311)
Törölt nick Creative Commons License 2008.10.14 0 0 13312

Most speciel ebben az ügyben nem hibáztatom őket, ha a fák megmentésének ez volt az egyetlen módja.

De pl. a körgyűrű-ügyben aljasul hátráltatták az építkezést, Bp. lakóinak érdekeit aligha vették figyelembe pár madárfészek és telek miatt.

Azért működnek ám civilszervezetek politikai alapon is. De ez off.

Előzmény: airdace (13310)
Törölt nick Creative Commons License 2008.10.14 0 0 13311

Egy érdekes cikk!

 

"Száműzzék a rakpartokról a járműforgalmat, s adják vissza a gyalogosoknak a folyópartot - javasolta már vagy négy éve Janesch Péter építész. Partraszállás című dolgozatában Riga példáját hozza fel, ahol az autóforgalom ugyanúgy falként zárja el a városlakókat a Daugava folyótól, mint a budapestieket a Dunától. A kiírt ötletpályázaton ott egy dán tervezőiroda arra a megoldásra jutott, hogy az átmenő járműforgalmat a folyó alatt a föld alá kell vezetni. Janesch Péter nagyra törő terve szerint Budapesten is - a Margit híd és a Petőfi híd között - a folyó alatt fúrt alagútba kellene terelni az autóforgalmat. Ezzel a város - olvasható az Építőművészet című szaklapban - "visszakapná a rakpartokat és a víz közvetlen közelségét, míg a forgalom a Duna alatt suhanna át."

 

A Duna "visszafoglalásának" ideája már a ciklus elején bekerült a budapesti önkormányzat 2013-ig tartó középtávú városfejlesztési tervébe, a Podmaniczky-programba - mondta Z. Halmágyi Judit építész, a fővárosi városfejlesztési és városképvédelmi bizottság alelnöke. Jelenleg az érdekelt hivatalok részvételével az úgynevezett mérnöki előkészítő munka folyik, amelynek célja, hogy számba vegyék a 80 kilométernyi fővárosi Duna-szakaszt, amelyet 2005-ben kiemelt területté minősített a fővárosi közgyűlés. A fő kérdés persze az, mikor mi valósítható meg a nagy ívű, nyilvánvalóan sokmilliárdos Duna-álmokból. Mik lesznek a fejlesztési projektek, és hogyan szerezhető hozzájuk pénzügyi fedezet? Ikvai-Szabó Imre főpolgármester-helyettes a HVG-nek csak annyit tudott mondani, hogy reményei szerint ebben a ciklusban végeznek a helyzetfelméréssel; aztán lehet majd, uniós forrásokat megpályázva, nekilátni a konkrét tervek készítésének."

 

http://hvg.hu/hvgfriss/2008.41/200841_VIZI_KoZLEKEDESI_TERVEK_BuDAPESTEN_Mit_visz.aspx

airdace Creative Commons License 2008.10.14 0 0 13310
Az, hogy nem volt más megoldás, nem a civileken múlt. Nem értem, miért őket kell hibáztatni, mikor megakadályoztak egy jogszabályokat áthágó, bennünket sújtó beruházást. Nem hiszem, hogy politikai alapon működnek. Lehet, hogy néha naivak, és szélsőségesek, de ez kell is egy ilyen városban (Nagymező u., zsidónegyed, rakpartbővítés és hasonló sztorik).
Előzmény: Törölt nick (13308)
airdace Creative Commons License 2008.10.14 0 0 13309
Pedig ez még nem is olyan drága - általában 40 MFt-ra jön ki egy kilométer bicikliút. Ne kérdezd, mi kerül ennyibe, ráadásul nem nagyon láttam még olyat, amit normális minőségben építettek volna - ld. Megyeri-híd.
Előzmény: kambekk (13306)
Törölt nick Creative Commons License 2008.10.14 0 0 13308

Ezek a civilszervezetek általában álcivilek, a legtöbbje politikai okokból gáncsoskodik, akadályoz, fúr, gátol, álszent és mondvacsinált okok alapján. Ők vetették vissza a körgyűrű építést is hosszú évekre. Az nem számított, hogy Budapest évtizedekig fuldoklott a kipufogógázban, tönkrementek az utak, a házak.

A magam részéről azzal nem értek egyet, hogy a Nagymező utcai fákat kivágják egy mélygarázs miatt. De ha másképp megoldják, akkor csinálják, de "más" megoldásról én nem hallottam.  

Előzmény: VEE (13307)
VEE Creative Commons License 2008.10.14 0 0 13307

Eléggé meglepett, hogy a Jókai utca végén, a Podmanitczky utcától a Nyugati tér felőli szakaszon nagyjából elkészült egy mélygarázs. Ez azért érdekes, mert nem egy széles, hanem egy nagyon keskeny utca alá építettek garázst.

 

Ki tud erről valamit (bár lehet, hogy szó volt róla)? Én már korábban írtam, hogy mennyire érdekes volt számomra Madridban a széles utak alatti sok parkoló, de ilyen keskeny utcában ott sem láttam.

 

Ez annak fényében fura, hogy a sokkal szélesebb Nagymező utcában megvétózta a Levegő Munkacsoport - akinek a vezetője tudomásom szerint Budaörsön lakik, tehát nem érintett - a mélygarázst.

kambekk Creative Commons License 2008.10.14 0 0 13306
22 km 650 millióból??? Mennyit kell ahhoz ellopni, hogy kijöjjön???
Előzmény: Törölt nick (13303)
courage the dog Creative Commons License 2008.10.14 0 0 13305
Ez a haz a szivem csucske. Sajnos nem lesz felujitas a kozeljovoben:( Korabban probaltak, volt reklam is kint, de hat nem latta azt a kutya sem, olyan rossz helyen volt.
Szoval pusztul tovabb ez a gyonyonyurseg:(
Előzmény: Törölt nick (13292)
kambekk Creative Commons License 2008.10.13 0 0 13304
Olvasd vissza magad és rájössz magadtól.
Előzmény: Törölt nick (13301)
Törölt nick Creative Commons License 2008.10.13 0 0 13303

Csak neeeem....:-((

 

650 milliót bukott el Budapest

Törölt nick Creative Commons License 2008.10.13 0 0 13302

Ez talán a Báthori utca 7. ?

 

 

 

Törölt nick Creative Commons License 2008.10.13 0 0 13301

Nem tudom, hogy sikerült kilyukadnod Demszkyre, de ez legyen a te bajod :-) Vannak, akiknek agyára ment a vérgőzös politika:-DD

 

Előzmény: kambekk (13300)
kambekk Creative Commons License 2008.10.13 0 0 13300
Nincs azzal baj, ha fordul a kockád - csak nem vagy te itt olyan öreg rókakoma, hogy ne emlékezzünk liberóvédő demszkysta énedre. De változhatnak az idők,  nem mondom hogy nem... Fox te még kezetrázni Piros Gózzal is, ha így folytatod :))))
Előzmény: Törölt nick (13293)
Törölt nick Creative Commons License 2008.10.13 0 0 13299

Vandálokra pár csapást ezzel az eszközzel:

 

 

 

 

 

 

 

Törölt nick Creative Commons License 2008.10.13 0 0 13298

Talán ha megmagyarázod, ugyan miért olyan barom az emberállat, hogy tönkretegyen bármit is :-))

Én arra is gondolok, valakik szándékosan rombolnak a városban ;-)

Előzmény: pista 60 (13297)
pista 60 Creative Commons License 2008.10.13 0 0 13297
Fejétől büdösödik a hal, mondta annó egy  (rendesebb) párttitkár. Most foroghat a sírjában Ő is!...
Előzmény: Törölt nick (13289)
Törölt nick Creative Commons License 2008.10.13 0 0 13296

Szarka utca:

 

 

 

A Veres Pálné utcában burkolatcsere folyik :-)

Törölt nick Creative Commons License 2008.10.13 0 0 13295

Szerb utca 2 háza:

 

 

 

Törölt nick Creative Commons License 2008.10.13 0 0 13294

Ezek szépek lettek:

 

 

Törölt nick Creative Commons License 2008.10.13 0 0 13293
Majomka! Milyen éráról beszélsz?
Előzmény: kambekk (13291)
Törölt nick Creative Commons License 2008.10.13 0 0 13292

Tudtok valamit erről a rémesen lepusztult házról? A Belgrád rakparton talán 2 ház van lepusztulva, a többi gyönyörűség...

Kisgazda székház mellett van az egyik.

 

 

 

A másik nem olyan romos, de a maga nemében az is páratlan szépségű lenne

 

 

kambekk Creative Commons License 2008.10.13 0 0 13291
Most mit hőzöngsz? Te akartad ezt az érát! Viseld hát a következményeit! Netán elült a köd a szemed elől? Mert akkor Isten hozott nálam öcsém, ez a való világ!
Előzmény: Törölt nick (13289)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!