23600km, jósok extra van benne, CD rádió, fordualatszámmérő, óra, klíma, alufelni, stb. Amúgy Pulse felszereltség, de a különbség a Passionhoz képest, hogy klíma meg alufelni, de ebben az van. 1,5 éves az autó, hibátlan és dízel természetesen.
Sziasztok!
Olyan gumikat keresek, 2 db ot, amilyenek a Ti általatok használt autók hátsó kerekein vannak. 175/55 R 15
Kérdezném, hogy létezik e ilyen gumi /50 es méretben is?
Továbbá milyen gyártók forgalmazzák ezeket a gumikat?
Újonnan hol lehet megvásárolni ezeket és mennyyibe kerülnek?
Olvastam hogy páran lecserélitek a gumikat nagyobb méretekre.
Ha a lecserélt hátsó gumi még használható állapotban van, én szívesen átvenném őket, persze nem ingyen kívánom!
Az elérhetőségeim: sciroccosdelfin@freemail.hu vagy 06 70/382 3 750
Előre is köszönöm a válaszaitokat!
Kellemes autózást kívánok minden topikosnak!
Sziasztok! Delfin
1ik ismerősömnek van egy SMARTja. Fekete, ezüstcellás, 2002 év végi, 40ezer km van benne garantáltan. Most szervíz után. 6 légzsákos, Passion, 0.8 cdi, minden extrával, 2 garnitúra felnivel, téligumival,2 garnitúra kerék, üvegtető, klíma, ködlámpa, minden...! És 2ért el tudom hozni. Ráadásul az ismerősöm az első tulaj, aki nagyon kímélte az autót.
Biztosítás.1oo eur kb. Ezt ugyan meg lehet spórolni, de az ördög nem alszik. Mindenesetre legyen nálad minél több pénz, legfeljebb megmarad.
A nagy boom idején 9o-94 ig több száz kocsit vettem kint és hoztam haza lábon, hidd el tudom mit beszélek. Mindig van valami váratlan kiadás, és ha nem tudod megoldani, nincs kitől kérni az úton. A vége mindig az hogy többe kerül mint a tervekben. Tervezz túl, és örülj, hogy milyen olcsó lett.:)
Kifele vonattal megyek, az nekem ingyen van még idén. (Anyum év elején még a MÁV kórházban dolgozott) Kint 1 nap szállás, az igaz, de igazából szeretnék kimenni reggelre vonattal, elintézni majd délután, este indulni haza.
Én azt számoltam, hogy: 7000 EURO ár = 1.680.000 HUF Külföldi rendszám a hazaútra = 25.000 Magyar forgalombahelyezés = 50.000 Regisztrációs adó = 162.000 +ÁFA a némethez képest, 7% = 130.000
1x is köszi a választ, ha 30 SMARTot terelgetsz, gondolom akkor Tőled a legjobb infot kapni. :)) Ahogy észrevettem, nincsenek komoly hibák Vele, a 0.8 CDi motorral venném, tehát az olajfogyasztás nem tétel. A váltót meg tudom szokni, ha zavar, átülök az Alfa 145QVbe aztán rángatom a váltójat pillanatok alatt. :)))
Üvegtető az nekem kell, bár a rolót le fogom Róla szerelni, az tuti. Cabriot nem vennék, láttam élőben és csúnya zárt tetővel.
Ezeket a sérüléseket majd jól meg fogom nézni, különösen a futóművet, nem szeretnék S classe áron elkezdeni szervízbe járni. :)
En garanciat nem vallalok, de 30 Smart-ot terelgettem, ugy 50-70 000 km-ig. Ezen belul a kovetkezo tipushibakrol tudok beszamolni.
0.Mar az elso naptol a kulcsok mu.a. tokja kinyillik egy ido utan eltorik. Nagyon bosszanto. Ragaszto segit.De csak pontokban szabad ragasztani, mert egyszer egy evben az elemeket cserelni kell. Egyebbkent arra vigyazni kell hogy zsebben ne nyomodjon folyamatosan a gomb, mert lemerulhet ido elott, es ha tartalek nincs nalad, bajban vagy.Legjobb allandoan zsebben tartani egy kis gomb akkut.
1. Ego problemak mar az elso honaptol. valoszinuleg foglalat hiba.
2. Kezifek bowden -altalaban a jobb oldalrol - levallik a hatso hidrol, ilyenkor a foldon huzza. Persze hogy beakad valahol es kiszakad. Onnan lehet eszrevenni, hogy hirtelen melyebben kezd fogni a fekpedal. Egyertelmuen egy olcso mua. bilincs hibaja. konnyen javithato. Szig. szalag. Kopyright Mercedes szerviz:)
3. Uvegteto latszolag minden ok nelkul betorik. Nincs magyarazat. Hacsak gyari hiba nem, valamilyen belso feszultseg. De miutan mindig epuletek mellett tortent, nem biztos hogy valamit nem dobtak ra valamelyik emeletrol, ezert ebben nem akarok allast foglalni.
4.Cabrional a teto mua. alkatreszei konnyen tornek. Ha azonnal nem javitjak ki -ha lehet- ,akkor elofordul hogy nyitott allapotban menet kozben a szel kinyitja . Ilyenkor komplett csere. Az ara kb 1.000 000.ft!!!
5. Motor. A 2004-es modellnel a 700 cm3es motor nagy olajfogyasztasa. Allando figyelmet igenyel. A regebbieknel nem tapasztaltam.
6. Valto. Szerkezetileg hibatlan. Mas kerdes hogy ki hogy eli meg a valtasok kozotti ido nagysagat. De ez nem hiba!
7. Fekbetetek egyetlen esetben nem birtak a masodik revizioig, igy azt hiszem ez rendben van.
A futomu es foleg a gumi nagyon erzekeny (jarda). A gumi csere a kulonleges meretek miatt nagyon draga. Kozel 40.000 ft. (nincs megfelelo meretu kinai, vagy koreai tipus) csak Bridgeston vagy Michelin. Viszont a futomu, foleg az elso, nagyon tag hatarok kozott allithatok igy altalaban meg lehet uszni mindenfele alkatresz csere nelkul.
Azt hiszem ezek alapjan nyugodtan elmondhato hogy egy nagyon uzembiztos auto.
A legveszelyesebb a kovetkezo: A nagyon rugalmas mu.a. boritasok miatt elofordul hogy a latszolag hibatlan elemek alatt sulyos serulesek vannak.
Szinte nyomtalanul visel el egeszen nagy uteseket is, ugy hogy kozben alatta minden torik.
Erre figyelj vetelnel, mert a javitasok iszonyu koltsegesek.
A garancia nem egeszen ot ev. Nezd meg jol! A motorra biztos nem. Lehet hogy a kasznira igen.
Nem derult ki mennyi idos.Melyik modell? es baromira meg kell nezni, foleg emelon, mert a legkisebb jardazas utan elmegy a hid. Ugy az elso mint a hatso.
Es az alkatreszt aranyarban merik.
De ha minden rendben, akkor tenyleg jo vetelnek tunik.