A szerv honnan tudná hogy milyen felni való rá?Valószínű porig volt ültetve azt szúrta ki.Ha gyárilag szerelték olyan colos felnivel a cliót akkor semmi köze hozzá.A G astrákra is raktak gyárilag 17"os felnit sőt OPC-n van 18"-os is
Írták ezt a váltóméret dolgot. Ezért nem rúgják picsán az embert vajon? Arra gondolok, hogy volt pár napja egy Clio aminek elvették a forgalmiját mer Laguna felni volt rajta, ültetés, meg RS gátlók. De az előbbit is külön kiemelte a fakabát, hogy nem lehet rajta mert nem az való rá. Persze a futómű módosítás amúgy is kivégezte volna. Egyébént szép kis Clio és jól is néz így ki.
De most szedheti le az alkatrészeket vissza a gyári és megint műszaki.
Olyan gyári opel felnit keress, aminek a következők a méretei: 15"-os, 6" széles, 4x100-as, 56,6 mm-es középfurattal, ET49. Mindegy, hogy milyen opelen volt, Corsa B, Corsa C, Vectra B és Astra G, amin előfordulhat. Ehhez központosító gyűrű nem kell, és agyári acélfelni csavarok megfelelőek.
Ehhez 185/65 R15, vagy 195/60 R15 gumi kell. És akkor nem lesz semmi gond, jól is néz ki vele az autó, a rendőr sem fog megbüntetni, és műszakin is átmegy az autó.
A gyári felnik még egy szempontból is jobbak, mint az utángyártottak: könnyebbek.
Nekem is ilyen van a B Vectrámon (minden mérete ugyanaz), csak nekem Vauxhall-os felni középpel.
Lehet rá tenni másfajta felnit, senki nem mondta hogy nem. Csak mindezt ésszel kellene csinálni, az a probléma, hogy sokan ész nélkül mindenféle más, nem az autóra való felnit felraknak, széles felnit szűk gumival, és így tovább.
Már az is furcsa, hogy ugyan abban a méretben sem lehet alá tenni más felnit. Mi van?! Oké, hogy ne legyen nagyobb, de még azonos coll-ban se legyen más felni alatta.
Nyílván nem hülyeség ha nem engedik csak úgy össze-vissza rakosgatni felniket az embert a kocsija alá. De sok esetben nem a 15" helyére 19" a szitu a cserében.
Igen sok gyári felni szép ezt elismerem. A G-nek meg nincs mert nem úgy álltak hozzá tervezéskor.
Én sem vágyom másmilyenre. Nekem így szép és tökéletes ez az autó. Ennél nagyobb felni és gumi a magyar utakon már az autó használhatóságát korlátozná. A gyári IDS+-os sport futómű is tökéletesen megfelel. Még soha fel se merült bennem hogy kidobja alóla és másikat rakjak.
Egy könnyűfém felnire is engedély kell, ha nagyobb mint a gyári, és rendszámlevétel a vége a sportfutóműnek is, mert úgyis kiszúrja a rendőr. De hogyan lehet megszerezni a papírt? Íme a példa. Tovább »
Bár még egész kellemes idő van, de azért lassan közeleg a tél.
Az alábbi kerekek pedig továbbra is eladóak.
Amit tartalmaz (képek a korábbi hsz-ban):
- gyári Opel 6,5x15" lemezfelni, ET33, 5x110 osztókör, 65mm-es középfurat
- Michelin Alpin A4 gumik, DOT 5112, egyenletesen koptak: 7,5mm profil mindegyiken. Összesen 17e km-t futott, kíméletes használat mellett. Nem fűrészfogas, nem félre kopott, széleken még szőrös. Minden szezon után gondosan elmosva, oldalfalak szilikonmentes gumiápolóval kezelve.
- gyári Opel Astra H 15" dísztárcsák, padkázási sérülésekkel (l. képek)
Emelon tokeletes es ha nagyon lassan forgatom.akkor is.semmi kotayanas minden jo.es mikor allok es meg a motor es akkor torom.a.kormanyt akkor kezdi.de meg akkor a kerek nem mozdult meg a kerek a talpadastol.de ha a kerek megmozdul akkor elall.
Nem tudom, a kormány-szögadónak van-e valami köze a szervóhoz, de az a panel szokott zavarokat okozni a kontakthibák miatt, hátha ez is onnan fakad. Bár fura, hogy emelőn meg nem csinálja.
Nekem sem volt még ilyen hibám. Pedig szintén 1.7-esem van 262e km-rel.
Ha álló helyzetben is remeg, akkor csak a szervo lehet. Talán a szervoszivattyú nem tud egyenletes nyomást előállítani valami matt. Ingadozik és azért remeg be. De ezt csak mint laikus gondolom...
Ha nem jár a motor és akkor is csinálja, akkor viszon a kormánymű mechanikájával valami nem százas, szerintem.
Koszi hogy te legalabb felfugyelzel ra.azt hittem itt senki se olvassa ezt a forumot.ha a mozgas az ugy kepzeld el hogy olyan masfel cennti.es ha a kocsi emelon van nem csinalja.nincs kotyanas semmi a kormanymuben.es fuggetlenul hogy allsz vagy mesz epp nyolcvannal.ha egy pontba kell megtartsd a kormany.akkor kezdi.himbalja az autot.es a fura az hogy az egyik baratome is pont ezt csinalja.azert gondolom betegseg lehet es hasznalatfuggo hiba.es ez a hiba jelenseg semmilyen kormanykazettas problemara nem hasonlit.a pumpa vezerlore gyanakszok.mert amikor igy csinalja akkor hallatszik hogy a pumpa all le es indul ujra.es ebbol van ez az egyenletes mozgas.de ha nagyon lassan forgatod vagy ha nagyon gyorsan tokeletes.
Szia! Olvasom egy jó ideje ezt a fórumot, sokat vissza is olvastam a korábbi hozzászólásokból, de nem rémlik, hogy valakinél ez a hiba jelentkezett volna. Talán ezért nem kapsz választ. De légy türelemmel, hátha valaki hallott már ilyenről.
Amúgy érdekelne ez a kormány mozgás, mégis, mekkora mértékű? Csak remegés, vagy centiket elfordul. Korábban nem jelentkezett a hiba egyáltalán?
Sziasztok.akkor nem tud senki semmilyen magyarazatot adni nekem erre a kormany problemara.szerintem.masnal is kellett ilyen eloforduljon.mert itt nalunk ketto van es mindketto ugyan ezt csinalja.szerintem ez alap betegseg lehet.de mitol csinalhatja?
30e -be bele fér álltalában. Kell egy kuplung kapcsoló is, de az a dizelben benne szokott lenni, vagy a kábel oda van készítve. Bajúszkapcsolóhoz nem kell kábelezni, ha jóltudom az a cim modulba megy. És kell a kódkártya a programozáshoz. Kovacsger
Kovacsgernek szolnék. Olyan az a kimaradás mintha a fordulat alacsony lenne 5-6 berántás és utána minden jó?
Nekem ki lett cserélve az első lambda szondám de ugyanúgy csinálja ezt és a check lámpa is ég. Ez valami gyári betegség lehet mert sokaktól hallottam ezt a problémát. Amíg csak ezt csinálja én nem foglalkozom vele de ha kellene akkor várom az instrukciókat.
Sziasztok. Van egy 2007 h astram 1.7 dizel.es a kormany kanyaritasnal oda vissza kezd mozogni.allo helyzetben is ha betorom es megtartom egy pontba elkezd magatol jobbra balra mozogni.kanyarba menet kozbe.is ugyan ez a jelenseg ha a kormanyt egy pontba meg kell tartsam.ha nagyon lassan vagy ha gyorsan tekerem tokeletesen mukodik.olaj volt cserelve a szervoba tester nem mutat semmit.egy ismerosomnek is van egy ilyen astraja es az is ezt csinalja.kb a km egyforma 280 ezer.mi lehet a baj?nagyon megkoszonnem ha mar valaki talalkozott egy ilyen jeleneseggel es megkaptak a bajat!valaszokat elore is koszonom.
Autóm (Astra H kombi) eladását követően megmaradt a téli kerék garnitúra (komplett, 4db).
Amit tartalmaz:
gyári Opel 6,5x15" lemezfelni, ET33, 5x110 osztókör, 65mm-es középfurat
Michelin Alpin A4 gumik, DOT 5112, egyenletesen koptak: 7,5mm profil mindegyiken. Összesen 17e km-t futott, kíméletes használat mellett. Nem fűrészfogas, nem félre kopott, széleken még szőrös. Minden szezon után gondosan elmosva, oldalfalak szilikonmentes gumiápolóval kezelve.
gyári Opel Astra H 15" dísztárcsák, padkázási sérülésekkel (l. képek)
Egyben eladó, irány ár: 80.000Ft/szett.
Ugyanitt Astra H kombi, integrált tetősínes verzióhoz való, zárható Cam G3 alu-profilos tetőcsomagtartó (75kg-vel terhelhető). Újszerű állpotban, összesen 3-szor volt felszerelve, kerékpárok szállítására. Eredeti számlát, dobozát, összes tartozékot adom hozzá.
Mivel univerzális, így a következő autókhoz is használható (60.110 / 61.110 oszlop):
Van egy 2007 -es H Astrám, és úgy tűnik, hogy nem jó az 1-es lambdaszonda az autómba. Az enyém bele lett rakva egy másik autóba, és abban is elő jött a hiba 200km után. Gyárilag B.0.S.C.H 0258006901 -es van benne, de nem találok ilyen cikkszámot sehol. Ti melyik B.0.S.C.H -t raknátok bele helyette?
A másik bajom az, hogy kis terhelésnél olyan, mintha kimaradna a gyújtás néha, de ha több gázt adok, akkor nem tapasztalható.