Keresés

Részletes keresés

JULES Creative Commons License 2020.01.15 0 0 33526

Nem az a baj, hogy zörögne, hanem az, hogy a feszítő patronban eltörik a rugó és teljesen összenyomódik, a vezérműlánc meg átugrik...

Előzmény: janoszeged (33524)
BIKE-R Creative Commons License 2020.01.11 0 1 33525

Én csak injektorost vennék. A 6 sebességes váltó, kedvezőbb fogyasztás, nagyobb hatótáv nálam fontos volt a választásnál (és nagyon nem bántam meg, 110 e km-t hajtottam bele). 1 M HUF alatt adtam el,  2003-as, injektoros, 135 e km-rel.

Előzmény: Attis28 (33516)
janoszeged Creative Commons License 2020.01.11 0 0 33524

Az egyém 165.000 Km-nél még nem zörgött, amikor eladtam.

Előzmény: JULES (33523)
JULES Creative Commons License 2020.01.10 0 0 33523

29834-es hozzászóláshoz lapozz vissza:

https://forum.index.hu/Article/jumpTree?a=140626192&t=9116138

Meg vezérműlánc feszítő patront érdemes cserélni. A VTR-nél gyakrabban előfordul, de sajnos a Varánál is megesik:

https://forum.index.hu/Article/jumpTree?a=153011120&t=9116138

https://forum.index.hu/Article/jumpTree?a=153205076&t=9116138

 

Előzmény: Attis28 (33516)
aladar644 Creative Commons License 2020.01.10 0 0 33522

Van még mit tanulnom:)

Előzmény: janoszeged (33521)
janoszeged Creative Commons License 2020.01.10 0 0 33521

Óvatos vezetés esetén kb. egy liter a különbség a fogyasztásban. Kb.120 utazónál 7 ill 6 liter/100 Km. De nagyobb sebességnél jóval nagyobb a különbség. Másrészt a gyorsulás kis sebességről: a befecskendező azonnal reagál.

Előzmény: aladar644 (33519)
janoszeged Creative Commons License 2020.01.10 0 1 33520

Valóban 2x elhagytam az ülésre kötött zsákomat, mert a 20 éves gumipók már nem volt rugalmas:-( Szerencsére a jóindulatú túratársak utánam hozták!!! Köszönöm Nekik!

Előzmény: aladar644 (33519)
aladar644 Creative Commons License 2020.01.09 0 0 33519

János öreg róka a motorozásban,főleg a Varázásban, és nagyon példásan összefoglalta az ellenőrizni valókat.

Félve,de kiegészíteném,főleg,ha túrázásra használod majd,hogy a dobozok rögzítését se felejtsd el megnézni,főleg a hátsó dobozét.

Elég gáz gumipókozni a cuccot,netán elhagyni.

Jól mondom,Janó?? :)))

 

p.s. A karburátorosnak horror fogyasztása is lehet, nem lenne elérhető egy számodra egy injektoros?

Előzmény: Attis28 (33516)
Attis28 Creative Commons License 2020.01.09 0 0 33518

Köszönöm a részletes leirást.

Előzmény: janoszeged (33517)
janoszeged Creative Commons License 2020.01.09 0 1 33517

Kormánycsapágy, teleszkóp. Felniken van-e ütés nyoma. Esetleg tükörrel alánézi, a blokk öntvény állapotát. Váltókar szimmering. Lánc állapota, és a helyes feszítés ellenőrzése. Váltókar, lábfék görbesége. Ugyanígy a kormánynál a karok ellenőrzése. A vásárlás után kormánycsapágy kenése, teleszkópolaj csere, központi rugó felfogatásának szétszerelése, kenése. Szezon végén minden folyadék cseréje, bowdenek kenése, stb. Legközelebbi gumicserénél a kerék szimmeringek cseréje.   A motorblokkal sokkal kevesebbet kell foglalkozni, mint a futóművel és a vázzal.

Előzmény: Attis28 (33516)
Attis28 Creative Commons License 2020.01.09 0 0 33516

Sziasztok,

 

első motorom egy DL1000-es volt 2006-ban, azóta is hiányzik ez a feeling. Így negyvenen túl már megint a kényelem került előtérbe. Most hétvégén megyek megvenni egy 2000-es évjáratú Varadérót.

A motor 2018-ban lett behozva olaszból. Képek alapján kisebb esztétikai hibáktól (a tankon a műanyag oldalelem végénél kidörzsölődés, illetve kisebb horpadások a tankon) eltekintve szép a gép. 1,1m Ft.

új gumik

új akksi

új generátor+fesz szabályzó

új fékpofák

karbiszinkoronnal

3 doboz

bukócsővel

Tudtok segíteni mit kell majd megnézzek a motoron? Illetve ennek az évjáratnak milyen hibái lehetnek még, amivel számolnom kell.

 

köszönöm előre is

 

üdv

attila

cule27 Creative Commons License 2020.01.08 0 0 33515
lityi69 Creative Commons License 2020.01.06 0 0 33514

Típus hiba, vagy együtt élsz vele. 😁 Főtengely gyulytas jeladó hiba. De mindig beindul soha nem fog ott hagyni. Az első generációs sd02 nel jön csak elő ez a hiba. A jeladó 30 ezer ft+szerelési díj.

 

 

Előzmény: cule27 (33502)
cule27 Creative Commons License 2020.01.05 0 0 33513

sajnos nem indul. 

Murnyák Marcsi És Kokó Creative Commons License 2020.01.03 0 0 33512

Sziasztok, balfék voltam rossz bontott üzemanyag csapot rendeltem ez nem az én motoromhoz való. Szeretném elcserélni vagy vennék egy olyat ami nekem jó. Amit vettem az sd01-hez való nekem viszont sd02-hez való kéne. 

aladar644 Creative Commons License 2020.01.01 0 0 33511

A vészleállító is meg szokott viccelni,ez tipushiba.

Előzmény: cule27 (33508)
Barbazsi Creative Commons License 2020.01.01 0 0 33510

Sajnos nekem a HIIS gyűrüt kellett kicserélni. Azóta tökéletesen működik. 

Előzmény: cule27 (33508)
Nagy Pedro Creative Commons License 2020.01.01 0 0 33509

Gyujtás ráad. Kikapcsolod a gázkar melletti vész leállítót. Majd egyszerre kapcsolod vissza és indítózól. Nekem igy indul ha normálisan nem akar. De igy mindig

cule27 Creative Commons License 2019.12.31 0 0 33508

köszönöm a hozzászólást, 

 

Szombaton voltam utoljára a motornál, amikor nem indult... majd csak csütörtökön fogok ismét a helyszínen lenni. 

 

viszem a potkulcsot és megpróbáljuk megtolni... pót kulccsal próbálgatni... mást nem tudok. 

minden működik, az anllasser forgat, csak az FI lámpa nem alszik el... 

 

 

Előzmény: Törölt nick (33507)
cule27 Creative Commons License 2019.12.29 0 0 33506

nem Hu

Srb. Zenta

Előzmény: Törölt nick (33505)
cule27 Creative Commons License 2019.12.28 0 0 33504

ok... megpróbáljuk

 

check konnektor athidalás nem tud segíteni hibadetektalashoz? 

Előzmény: Törölt nick (33503)
cule27 Creative Commons License 2019.12.28 0 0 33502

üdv
2003 Fi hibakodjat Hogyan lehet kiolvasni? illetve a service check konnektor a hol van-az ülés alatt?
problema: Fi + HISS nem alszik el, pumpa nem indul... novemberben meg jo volt, azóta aludt mostanáig :(

 

"hiba" szóval vissza kerestem a régi hozzászólásokat.. van sok hasonló bejegyzés , meg hozzá sokféle tanács is... 

1 Bandi Creative Commons License 2019.12.24 0 0 33501

Boldog, békés karácsonyt kívánok minden motoros társamnak.

tiby71 Creative Commons License 2019.12.23 0 0 33500

Sziasztok,

Eladó vált egy komplett bukócső (Givi TN365) SD01-es (1999-2002) Varához.

Eredeti csomagolásból ki lett bontva, de soha nem lett felszerelve. Minden tartozéka megvan. Ára:39 ezer Ft.

Bolti ára jelenleg 50 ezer körül van.

janoszeged Creative Commons License 2019.12.22 0 0 33499

165.000 Km után még nem:-)

Előzmény: mr. blende (33498)
mr. blende Creative Commons License 2019.12.21 0 0 33498

Sziasztok!

Valaki tudja, hogy Varadero SD01-en milyen futásteljesítmény után (km)

kell vezérműláncot cserélni.

Köszönöm!

 

gamo BIG800 Creative Commons License 2019.12.15 0 0 33497
Üdv!
Keresek 1000res 2000évj Váradéróra kizárólag használt
bukócsövet és párban oldaldoboz konzolt.Akinek van kérem jelezze.
Köszi!
06702654616
-Mosquito- Creative Commons License 2019.12.12 0 0 33496

Mondjuk az OEMparts az egy drága hely. Arra jó,hogy megnézd az alkatrészt/árakat. Ennél a Honda olcsóbb,pl,ha délig leadod a rendelést akkor másnapra ott is van legtöbb esetben,sőt kicsit puhítod akkor -10%-ot is megkapsz. 

Murnyák Marcsi És Kokó Creative Commons License 2019.12.12 0 0 33495

Oké köszönöm 👍

Előzmény: jo_lenne_tudni (33494)
jo_lenne_tudni Creative Commons License 2019.12.12 0 0 33494

Kb. a weblapon talalhato aron megkapod a hazai markakereskedesekben is. Tobbszor rendeltem aprosagokat, max. 1 het alatt minden megerkezett.

Előzmény: Murnyák Marcsi És Kokó (33493)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!