Nekem csak 50-60 között ráz.Érdemes megnézni a telókban az olajat is, az előirtnál többet raktam bele így nem olyan lágy a csillapítás! Kormány,kerékcsapágyak jók!!!Hol centrirozták?
Nekem is hasonló problémák vav, beszital a kormány es néha instabilnak érzem a motort.
Első lépésként az első kerek kicentirozasra gondoltam. Megnéztem centirgepen es azt mondtak h jo, nincs benne semmi (5gr amivel nem kell foglalkozni)
A kormeny nyak csapsgyam nem tunik sem szorosnak, sem kotyogosnak, a elsokerek csapacs sem kotyog. A gumisnal a szerelő azt mondta, h tulaj malaguti robogoja is szitált, barmit csinaltak vele. Vegul a kormanyvegen levo súlyokat kellet megnövelni (nem is tudtam, h azoknak ilyen kiegyensulyozo szerepük is lehet?!)
A motorszervizben azt mondtak h a sw-tk ilyenek, midig szitalnak, nem lehet veluk mit kezdeni (ami szerintem hülyeség)
Most leinkabb azt tartom elképzelhető eek amit Zotak irt, h a hátsó kerek rázza be at es az hat az elsőre, ugyhogy azt fogom megnezetni.
Mindenesetre, ugy tűnik ez egy eleg nehezen megolhato kerdes, kevesn tudjak ra a tuti megoldást
Akkor ott valami kiegyensúlyozatlanság lehet a motorblokk körül. Kismotornál láttam olyat, hogy a főtengelyt megütötték ami minimálisan meggörbült és a rajta lévő lendkeréktől rezonáltatta az egész motort. Ez akár itt is előfordulhat generátor vagy variátor oldalról is de én inkább a szíj túlzott belengésére gondolnék.
Ha leveszed a variátorház fedelét akkor ennek pörgetve látszódnia kell. Ha ez van, akkor rugócsere szerintem megoldja.
A kuplung részt teljesen szétszedtem és ahogy írtad mindent meg is csináltam. A nagyrugós dolgot is szétszedtem kitakarítottam és újrazsíroztam. segítségül vette a youtube-os videokat.
Ha már alapjáraton adok egy kis gázt már akkor is rezeg a kaszni és érzem menet közben is akár 60-70 km/h sebességnél is.
Teljesen olyan érzés mint amikor egy autónál leül a motortartó bak és remegteti a kasznit.
Ahogyan zotac is írta, a kuplungot szét kéne bontanod és teljesen kipucolnod. A pofák tengelyeire kell egy pici zsír és finoman fell kell a felületüket csiszolni. A pofák alatt lévő kis gumi rezgéscsillapítókat is meg kell vizsgálni, ha repedt, eldeformált akkor csere egyébként szilikonba áztatás után összerakni. A kuplung harangot is nézd meg nincs-e nagyon vagy bordásra kopva. Visszaolvasva tettünk fel képeket is a szerelésről. Bár a miénk SW T400, a te régebbi 600-asod sem különbözik ilyen téren.
Ha a kuplung rendben és még mindig érzed a rázkódást akkor valószínűleg elgyengült a kontraszt rugó (az a nagy a kuplugnál). Az tartja mindíg feszesen a szíjat és ha túl gyenge beleng nagyon. Ez a szíjat, házat is tönkre teheti egy idő után.
Nagyrugó cseréhez célszerszám kell és ilyenkor szét kel az alatta lévő részt is bontani, pucolni és újra kenni. Erről találsz a youtube-on videót is, vagy elviszed szakemberhez aki már csinált ilyet.
Sziasztok. Vettem egy 2006-s Honds Silverwing 600-at és indulásnál eléggé rezonál. A szíj szerintem még jó 26 fölött van a régi tulaj szerint 5000 km-t ment vele.kitakatítottam a kuplung és variátor részt is. Mi lehet a probléma? Valakinek volt már ilyen baja?
Ez az Exide szimpatikus lenne, de mivel garancialis a varta amit bele tettek (bar sem kapacitasban, sem szerelesi helyzetben nem stimmel), megprobalom azt megfelelore csereltetni.
Igazabol csak azert kezdtem nezelodni, h letezik- kimondottan fektethet akksi, ha mar erre ra van irva, h tilos fektetni.
A fullgasban kovette el a szerelo. Nem ertem, egy profi hogy nezhet el ilyet. Vagy ennyire nem erdekli, vagy ennyire nem ert hozza. Kimondottan matricazva van az akksin, hogy csak allitva szerelheto... :(
Na, valoszinu ennyire pucolta ki a kuplungot is a szijcsere alkalmaval... Bar, ma mar nem tunt olyan hangosnak...
Ezt tudom ajánlani mert jó a híre és olcsó is. Esetleg még a Banner-nek van ilyen méretű, de a leggagyibb JP, Landport stb már nem bevállalható szerintem.
Meg egy kerdes! Nekem uj varta akksit tetttek bele 12v 9ah, Egy hetig nem volt gond vele, de aztan gyengult, a vegen mar nem tudta megporgetni.
Kiszedtem, megneztem es azt lattam az van ra irva, h csak fuggoleges allasban hasznalhato (sem a rovidebbik, sem a hosszabbik oldalara nem szabad fektetni). Ennek ellenere fektetve van beszerelve, maskepp nem is fer be.
Ettol nincs kapacitasa, mit gondoltok? Varta powersports TvZ12S-4 TTZ12SY-BS Atipusa.
Nekem is mondtak fűt, fát bokrot, a szitálásra. De. Nem igazán hittem nekik. Kormánycsapágy és vagy első kerék csapágy okozhat ilyeneket. A kormánycsapágy csere után megszűnt a szitálás. 130 körül nekem volt egy rezonancia de csak 130 nál. Ez olyan volt mintha 5 másodpercenként ütemesen berázna a lengéscsillapító. Na ott az első kerék csapágy volt kuka.
Kedvet kapva a szerelgetéseteken, ma lebontottam az oldalát a motorkának. Kíváncsi voltam a szíjvastagságra és állapotára. Végül is 7 éves. Elég sok por volt bent, de a szíjon se repedezettséget sem nagyobb mértékű kopást nem láttam. 25,8 mm volt a vastagsága a gyári 26,4 mm helyett. A röpsúlyos kuplungtárcsa belső oldalán kb 0,1 mm-es vállat észleltem. Ezt nem tudom jó e, de nem láttam semmi krónikus hibát. Nem rángat, folyamatosan gyorsul. Úgy döntöttem (mivel ez nem tűnik nagy munkának) télen cserélek cuccokat benne.
érdekes ez a szitálás dolog, mert nekem is jelen van, és akár 30-40-nél is ha elengedem a kormányt, de nem mindig és kanyarban is stabil, ilyenkor a hideg aszfalton van kis bizonytalanság. amúgy meg teljesen jó, a csillapítás is rendben van.
de a szitálásra a szelet is mondták nekem (főleg ha kicsit oldalról jön) és a doboz is belejátszhat szeles idöben