Keresés

Részletes keresés

rzsé Creative Commons License 2017.04.02 0 0 337

Szia Brabant 100!

Nekem csak 50-60 között ráz.Érdemes megnézni a telókban az olajat is, az előirtnál többet raktam bele így nem olyan lágy a csillapítás! Kormány,kerékcsapágyak jók!!!Hol centrirozták? 

Biztos nem ilyenek ezek a mocik! !!

Előzmény: Brabant100 (336)
Brabant100 Creative Commons License 2017.04.02 0 0 336

Sziac Rzsé,

Nekem is hasonló problémák vav, beszital a kormány es néha instabilnak érzem a motort.

Első lépésként az első kerek kicentirozasra gondoltam. Megnéztem centirgepen es azt mondtak h jo, nincs benne semmi (5gr amivel nem kell foglalkozni)

A kormeny nyak csapsgyam nem tunik sem szorosnak, sem kotyogosnak, a elsokerek csapacs sem kotyog. A gumisnal a szerelő azt mondta, h tulaj malaguti robogoja is szitált, barmit csinaltak vele. Vegul a kormanyvegen levo súlyokat kellet megnövelni (nem is tudtam, h azoknak ilyen kiegyensulyozo szerepük is lehet?!)

A motorszervizben azt mondtak h a sw-tk ilyenek, midig szitalnak, nem lehet veluk mit kezdeni (ami szerintem hülyeség)

Most leinkabb azt tartom elképzelhető eek amit Zotak irt, h a hátsó kerek rázza be  at es az hat az elsőre, ugyhogy azt fogom megnezetni.

Mindenesetre, ugy tűnik ez egy eleg nehezen megolhato kerdes, kevesn tudjak ra a tuti megoldást

Előzmény: rzsé (334)
zotac Creative Commons License 2017.03.31 0 0 335

Üdv,

 

A kormány berázás, sok esetben a hátsó keréktől ered !

A kormánycsapágyat, kerékcsapágyat is ellenőrizd !

Felszereltebb gumis műhelyben gond nélkül ki tudják centrírozni, ha van megfelelő méretű kúp-távtartó hengerük a befogáshoz,

érdeklődni kell.

Előzmény: rzsé (334)
rzsé Creative Commons License 2017.03.31 0 0 334

Üdv mindenkinek! 

Érdeklődők,honda silver wing 400 első kerék centrirozással ki foglalkozik a Dunántúlon, vagy bárhol? 

Új gumival 50-60 között berázza a kormányt! 

Köszi a válaszokat előre is! !!

Amikari Creative Commons License 2017.03.30 0 0 333

Vasárnap délelőtt 10 kor a tesco bejárata előtt????Mail:amikari964@gmail.com! Add meg a számod!🙂

Előzmény: Debilon (332)
Debilon Creative Commons License 2017.03.30 0 0 332

elviekben nincs akadálya :)

melyik napon és délelőtt vagy délután, na meg, hogy Kaposváron hol?

Előzmény: Amikari (328)
hnorbert_77 Creative Commons License 2017.03.29 0 0 331

Nézegettem videokat de szerintem nem rezeg vészessen. De próbálok szerezni rugót.

Előzmény: igenis (330)
igenis Creative Commons License 2017.03.29 0 0 330

Akkor ott valami kiegyensúlyozatlanság lehet a motorblokk körül. Kismotornál láttam olyat, hogy a főtengelyt megütötték ami minimálisan meggörbült és a rajta lévő lendkeréktől rezonáltatta az egész motort. Ez akár itt is előfordulhat generátor vagy variátor oldalról is de én inkább a szíj túlzott belengésére gondolnék.

Ha leveszed a variátorház fedelét akkor ennek pörgetve látszódnia kell. Ha ez van, akkor rugócsere szerintem megoldja.

Előzmény: hnorbert_77 (329)
hnorbert_77 Creative Commons License 2017.03.29 0 0 329

A kuplung részt teljesen szétszedtem és ahogy írtad mindent meg is csináltam. A nagyrugós dolgot is szétszedtem kitakarítottam és újrazsíroztam. segítségül vette a youtube-os videokat. 

Ha már alapjáraton adok egy kis gázt már akkor is rezeg a kaszni és érzem menet közben is akár 60-70 km/h sebességnél is. 

Teljesen olyan érzés mint amikor egy autónál leül a motortartó bak és remegteti a kasznit.

 

Előzmény: igenis (327)
Amikari Creative Commons License 2017.03.29 0 0 328

Szia! mit szólnál egy hétvégi kaposvári összeguruláshoz?☺

Előzmény: Debilon (294)
igenis Creative Commons License 2017.03.29 0 0 327

Szia!

 

Ahogyan zotac is írta, a kuplungot szét kéne bontanod és teljesen kipucolnod. A pofák tengelyeire kell egy pici zsír és finoman fell kell a felületüket csiszolni. A pofák alatt lévő kis gumi rezgéscsillapítókat is meg kell vizsgálni, ha repedt, eldeformált akkor csere egyébként szilikonba áztatás után összerakni. A kuplung harangot is nézd meg nincs-e nagyon vagy bordásra kopva. Visszaolvasva tettünk fel képeket is a szerelésről. Bár a miénk SW T400, a te régebbi 600-asod sem különbözik ilyen téren.

Ha a kuplung rendben és még mindig érzed a rázkódást akkor valószínűleg elgyengült a kontraszt rugó (az a nagy a kuplugnál). Az tartja mindíg feszesen a szíjat és ha túl gyenge beleng nagyon. Ez a szíjat, házat is tönkre teheti egy idő után.

Nagyrugó cseréhez célszerszám kell és ilyenkor szét kel az alatta lévő részt is bontani, pucolni és újra kenni. Erről találsz a youtube-on videót is, vagy elviszed szakemberhez aki már csinált ilyet.

Előzmény: hnorbert_77 (325)
zotac Creative Commons License 2017.03.29 0 0 326

Üdv,

 

Induláskor rezonál, a motor, kihajtás, vagy a kaszni felől érzed?

A kuplung pofák kopása vagy a pofák tengelyein való szabad elmozdulást gátló szennyeződés, vagy zsír hiánya

okozhatja a kuplungpofák nem egyszerre repülnek ki, lehet felüvegesedett ferrodor is.

 

 

Előzmény: hnorbert_77 (325)
hnorbert_77 Creative Commons License 2017.03.29 0 0 325

Sziasztok. Vettem egy 2006-s Honds Silverwing 600-at és indulásnál eléggé rezonál. A szíj szerintem még jó 26 fölött van a régi tulaj szerint 5000 km-t ment vele.kitakatítottam a kuplung és variátor részt is. Mi lehet a probléma? Valakinek volt már ilyen baja?

zotac Creative Commons License 2017.03.28 0 0 324

Vannak esetek, amikor csak állítani kell a  kormánycsapágyon + zsirálás,

itt van egy leírás videóval, google fordítja.

 

link

 

Előzmény: Brabant100 (323)
Brabant100 Creative Commons License 2017.03.28 0 0 323

Nem tudom az előéletét, de vki azt írta, h ősszel amikor eladásra kínálták, meg javitgattak a kerekét. Tehat, lhet, volt vmi csattanasa.

Szerinte m nem kemeny a csillapítás, hanem nincs i csillapítás, azert táncol el az eleje. Bocs, nins visszatorles vmiért a telon amirol irok...

Előzmény: igenis (306)
igenis Creative Commons License 2017.03.27 0 0 322

Az ilyen dolgok miatt nem viszem szervízbe a dolgaimat. Amit lehet magam csinálok. Kevés lett nálunk a lelkiismeretes szakember főleg elérhető áron.

 

 

Előzmény: Brabant100 (321)
Brabant100 Creative Commons License 2017.03.27 0 0 321
Ez az Exide szimpatikus lenne, de mivel garancialis a varta amit bele tettek (bar sem kapacitasban, sem szerelesi helyzetben nem stimmel), megprobalom azt megfelelore csereltetni.
Igazabol csak azert kezdtem nezelodni, h letezik- kimondottan fektethet akksi, ha mar erre ra van irva, h tilos fektetni.

A fullgasban kovette el a szerelo. Nem ertem, egy profi hogy nezhet el ilyet. Vagy ennyire nem erdekli, vagy ennyire nem ert hozza. Kimondottan matricazva van az akksin, hogy csak allitva szerelheto... :(
Na, valoszinu ennyire pucolta ki a kuplungot is a szijcsere alkalmaval... Bar, ma mar nem tunt olyan hangosnak...
Előzmény: igenis (319)
igenis Creative Commons License 2017.03.27 0 0 320
Előzmény: Brabant100 (317)
igenis Creative Commons License 2017.03.27 0 0 319

Akku ügyben anno sokat nézelődtem. Idén ötödik éves a motorommal együtt és gyengének tűnt.

A télen rajta volt a csepptöltés és szerintem jót tett neki. Valószínű bevállalom vele még az idei szezont.

https://www.akkutop.hu/motor_akkumulator_55/exide_12v_11_ah_agm_bal_ytz14_bs__2159

Ezt tudom ajánlani mert jó a híre és olcsó is. Esetleg még a Banner-nek van ilyen méretű, de a leggagyibb JP, Landport stb már nem bevállalható szerintem.

A gyári lenne az igazi de borzasztó drága és annyival azért nem jobb:http://www.akkudream.hu/YUASA-YTZ12-S

Töltést nézd, vagy nézesd meg mindenképp. Rámérsz műszerrel és pörgetve 14,2-14,4V-ra illi felkúszni a kapocsfesz.-nek.

Előzmény: Brabant100 (317)
zotac Creative Commons License 2017.03.27 0 1 318

Igen, csak fektethető akkut lehet beletenni, korábban ezt is kibeszéltük, Ah óra egyezzen meg a gyárival.

Előzmény: Brabant100 (317)
Brabant100 Creative Commons License 2017.03.27 0 0 317
Meg egy kerdes! Nekem uj varta akksit tetttek bele 12v 9ah, Egy hetig nem volt gond vele, de aztan gyengult, a vegen mar nem tudta megporgetni.
Kiszedtem, megneztem es azt lattam az van ra irva, h csak fuggoleges allasban hasznalhato (sem a rovidebbik, sem a hosszabbik oldalara nem szabad fektetni). Ennek ellenere fektetve van beszerelve, maskepp nem is fer be.
Ettol nincs kapacitasa, mit gondoltok? Varta powersports TvZ12S-4 TTZ12SY-BS Atipusa.
Brabant100 Creative Commons License 2017.03.27 0 0 316
Gyanus nekem is a kerekcsapagy, holnap megnezem. A szelre tenyleg nagyon erzekeny.
Előzmény: zotac (313)
Brabant100 Creative Commons License 2017.03.27 0 0 315
Ez hihetetlen mit kibirt ez a szij?! 153000!
Előzmény: zotac (314)
zotac Creative Commons License 2017.03.27 0 0 314

  Az előbb nem sikerült beillesztenem

Előzmény: Mokany67 (312)
zotac Creative Commons License 2017.03.27 0 0 313

A szíj kérdésben ellent kell mondanom, 26 mm a legutolsó méret ekkor már cserélni kell.

Olvas vissza a 7. oldal környékén írtam róla.

Ezt a szerviz és szakember is állítja, szerintem cseréld le, meg fogsz lepődni mennyivel jobb lesz.

A szíj valójában nehezen szakad el van korábban egy kép mellyel 152000 km-t futottak 25,36 re kopott

Olasz fórumról vettem ottani mesterszerelő tette fel elrettentésül.

kép

Előzmény: Mokany67 (312)
Mokany67 Creative Commons License 2017.03.27 0 0 312

Nekem is mondtak fűt, fát bokrot, a szitálásra. De. Nem igazán hittem nekik. Kormánycsapágy és vagy első kerék csapágy okozhat ilyeneket. A kormánycsapágy csere után megszűnt a szitálás. 130 körül nekem volt egy rezonancia de csak 130 nál. Ez olyan volt mintha 5 másodpercenként  ütemesen berázna a lengéscsillapító. Na ott az első kerék csapágy volt kuka. 

Kedvet kapva a szerelgetéseteken, ma lebontottam az oldalát a motorkának. Kíváncsi voltam a szíjvastagságra és állapotára. Végül is 7 éves. Elég sok por volt bent, de a szíjon se repedezettséget sem nagyobb mértékű kopást nem láttam. 25,8 mm volt a vastagsága a gyári 26,4 mm helyett. A röpsúlyos kuplungtárcsa belső oldalán kb 0,1 mm-es vállat észleltem. Ezt nem tudom jó e, de nem láttam semmi krónikus hibát. Nem rángat, folyamatosan gyorsul. Úgy döntöttem (mivel ez nem tűnik nagy munkának) télen cserélek cuccokat benne.

Előzmény: Debilon (311)
Debilon Creative Commons License 2017.03.26 0 0 311
érdekes ez a szitálás dolog, mert nekem is jelen van, és akár 30-40-nél is ha elengedem a kormányt, de nem mindig és kanyarban is stabil, ilyenkor a hideg aszfalton van kis bizonytalanság. amúgy meg teljesen jó, a csillapítás is rendben van.

de a szitálásra a szelet is mondták nekem (főleg ha kicsit oldalról jön) és a doboz is belejátszhat szeles idöben
Előzmény: Brabant100 (309)
zotac Creative Commons License 2017.03.26 0 0 310

Természetesen felteszlek a térképre.

Előzmény: Brabant100 (308)
Brabant100 Creative Commons License 2017.03.26 0 0 309

Nem tudom az előéletét, de vki azt írta, h ősszel amikor eladásra kínálták, meg javitgattak a kerekét. Tehat, lhet, volt vmi csattanasa.

Szerinte m nem kemeny a csillapítás, hanem nincs i csillapítás, azert táncol el az eleje. Bocs, nins visszatorles vmiért a telon amirol irok...

Előzmény: igenis (306)
Brabant100 Creative Commons License 2017.03.26 0 0 308

ha gondolod, engem is felrakhatsz, én most Bpesten élek.

Előzmény: zotac (307)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!