Nem akartam beleszólni, mert nincs tapasztalatom a dízelekkel. Ami a hibákkal való tapasztalatokat illetti, megírtam már valahol az elején. A helyzet azóta nem sokat változott. Egyszer előfordult még termosztát hiba, de ez sem jellemző. A 3o kocsi, közel a 1oo ooo-hez, -kölcsönzői nyúzásnak kitett,- még mindig szinte hiba nélkül fut.
Smartklub néven szervezzük a magyarországi klubbot, nemsokára lesz honlapunk is, akkor beindulhatnak a találkozók, alkatrész helyek felderítése, utánfutó kölcsönzést, és első segélyt is tervezünk.
Magánszervízt szintén, bontott alakatrészekkel, de mindez idő. Addig kénytelenek lesztek a Kárpát utca árait élvezni, vagy külföldre járni.
Jövőre talán már kint lesz az új Smart is, az majd kicsit átrendezi a piaci árakat is.
Bizony-bizony, egy diesel passion, jelenleg numeric blue "ruhát" viselő. :))) Az M62-255 véletlen nem egy diesel mozdony? ;) Szerinted ha gyorsulnánk melyikünk nyerne? :)))
Smart bontós ismerős? Egyenlőre nincs, de lehet hamarosan lesz, ki tudja. :) Csak telszámot tudok adni, a barátom találta! :)))))))))
Megerősítem! Lesz Agárdon Smart találkozó!!! Kárpát u. szervezi, amint tudok pontosabb infót, megírom! Addig mindenki tegye szabaddá magát arra a hétvégére!!! :)
Köszönöm a válaszokat..itt már kaptam leveleket is és azért ezek már meggyözöbbek mint amiket eddig olvastam. Mindenféleképpen a dizelnél maradok mert a gázolajat lehet szerezni baráti áron is. És még a fogyasztás is jó,akkor az már nagyon minimális költséggel fog járni!!Azt sajna nem tudtam,hogy ennyi féle váltóval vannak ezek a kisautók,de majd azért megpróbálom a legjobbat megvenni..mondjuk a legjobbat mindig a másik ember viszi el!!..de rajtaleszek!! Ezt a talit egy újságba láttam meg,de tiszta véletlenül..semmi nincs odaírva,hogy ki szervezi,csak annyi,hogy augusztus 6-7.én Agárdon tali..lesznek mindenféle koncertek meg smart szépség verseny stb.... Ennyit olvastam csak!!..vagy is ennyit írtak!!
Agárdról nem tudok, de augusztus 19-20-21 Klagenfurt-i Smart találkozó, tavaly kb. 800 Smart volt! Idén megyek először én is, azt tudom, hogy a Kárpát u. közös indulást tervez, de hogy hány Smart lesz még nem tudom. Kettő tuti, mert a barátnőmnek is Smartja van és Ő is jön! :) Jön esetleg még valaki???
VDani: Nekem van ködlámpám! :)) Na jó, szóval ha bosch a ködlámpa akkor szerintem elég baráti áron tudok neked szerezni. Úgyhogy ezt próbáld kideríteni, mert a ködlámpán nincs semmi erre utaló nyom. Na meg lehet már szereztél azóta!
Köszi szépen..már azt hittem,hogy nem fog válaszolni senki.. Akkor ,ha már így belemerültünk...lenne még 1-2 kérdésem.
Mennyire kapni alkatrészt ehez a kis smarthoz gondolok én pl. unixba van hozzá valami? Vagy nagyobb autóalkatrész boltokba. lehet ehez kapni autós boltban valamit ,vagy csak a Kárpát utcában?? Mert azoknak jó hírük van!!
Dani,neked nem olyan régóta van smartod,meg vagy elégedve vele?? Mert itt a srácok nem írtak róla olyan húúú,de jót...azt veszem ki az írásukból,hogy mindig van mit csinálni rajta,de viszont minden autón..ahoz nem kell smartnak lennie. Nekem ami nagyon tetszik benne az a fogyasztása és az ,hogy a vezető fülke ahoz képest,hogy mekkora maga az autó,ahoz képest nagy...vagy nem?? szerintem két embernek tökéletes..kispolszki az elvileg 4 személyes,de azt most haggyuk!!..1 ember alig fér el benne..méghogy 4!!..hmmm! Ha van valami jó tapasztalatod ,akkor azt még leírhatod,de szerintem biztos,hogy veszek egy ilyen kisautót.
A 3-3,5 literes fogyasztás teljesen valós. Én CSAK! Budapesten autózom (99%) és 600-700 kilóméterenként tankolok 20-21 litert. Üvegtetőm van, hibátlan, én leszedtem a rolót, mert sokkal többet látni ki, a roló nekem meg nem kell...
100Nm a nyomaték, klímát a turbodízel motor nem nagyon érzi meg, bár, ha nagyon figyeled, természetesen fog rajta. Átlagban kb. 10% nyomom a gázt városban, 2200-2500 körül vált az automata és teljesen tartom a város tempóját. SŐT! :) Tuningolni nem kell, jó ez így is...
Mostanába szeretnék venni 1 Smartot,de addig is valaki tudna 1-2 infót erröl a kis autóról mondani?
pl. a dizelnek valóban 3-3,5 a fogyasztása..vagy csak fényezik? Olvastam itt írta valaki,hogy az üvegtetős sérülékeny,valóban az? Dizeleknek mennyi a nyomatéka??..tuning mennyit számít a motornak??..azt már olvastam,hogy 61 LE lehet felhúzni a motort,de ez nem készíti ki hamar ezt a kis motort?? Klíma nagyon lefogja ezt a kis motort??..vagy annyira nem lehet észrevenni? Van itt pesten olyan valaki aki javitja ezt a kis autót?
Most hírtelen csak ennyi érdekelne,tudtok nekem segíteni?? ..előre is köszike
SOS villam kerdes. Vettem egy SMART CDI 2002-est indulasi bajaim vannak vele...Vhol hallottam van egy serviz (ami nem Karpat milliardokert) ,ahol orvosolni tudnak a bajat. Nem ismeri vki???
SOS villam kerdes. Vettem egy SMART CDI 2002-est indulasi bajaim vannak vele...Vhol hallottam van egy serviz (ami nem Karpat milliardokert) ,ahol orvosolni tudnak a bajat. Nem ismeri vki???
végre 1 jó hír: "A Smart sportkocsijai ugyanis már most egyre drágábbak a használtpiacon, és valószínű, hogy ez a tendencia a gyártás befejezése és a maradék készletek elfogyta után csak erősödni fog." ld: http://totalcar.hu/magazin/hirek/?main:2005.06.20.&226436
doménregisztrációt, tárhelyet, mélcímeket, statisztikát, mindenféle szerveroldali támogatást és üzemeltetést stb. ingyen és szívesen tudok adni (megbízhatóbban és reklámok nélkül mint az "ingyenes" szolgáltatók). a smartklub.hu pld szabad (ha más név kell, itt ellenőrizd: http://www.domain.hu/domain/domainsearch/)
a komolyabbat megkérdőjelezném :-D, de az tény hogy a Z3ak 10 évesek legalább ebben az árban, míg az sr 2 éves, nem mind1, a barchettákat is kizártam menetközben -1,5M ért már vannak-, ami még jó lenne az talán az mx5, most egyenlőre kivárok, megnézem mit hoz a jövő, egyébként azt olvastam lentebb a fórumban, hogy a motorok max 80-100k kmt bírnak, a váltó meg ennyit se, ez egy kicsit aggaszt azért
vajon van magyar smart klub? vagy megalakulásra vár?
Ez jó kérdés. Bár, ha kompletten cserélsz mindent, akkor nincs szükség trükkökre.
Reméljük ez még odébb lesz, és addig megtaláljuk a megoldást.
Ami miatt érdemes lehet előre gondolkozni az az, hogy a Smart lego-szerű
építése miatt szinte korlátlan idejű lehet mert mindent pofon egyszerű cserélni rajta. így érdemes bespejzolni egy motort váltóval, mert tíz év múlva is mechanikailag teljes értékű lehet. Persze a Magyar utakon nem tesztelték a kocsikat, csak a sivatagban meg az Alpokban.:)