Keresés

Részletes keresés

Walter Bishop Creative Commons License 2015.01.15 0 0 6644

A fizetős út mellett igen. Annak ellenére, hogy az adónkból építették, belátom, hogy az úthálózat fenntartásához szükséges hozzájárulnunk valamilyen mértékben. Erről a mértékről lehetne vitatkozni, mert a 43000 Ft európai viszonylatban is magas, a magyar fizetésekhez mérten pedig kifejezetten.

 

Az Érd-Mogyoród összehasonlításban valahol igazad van, igazságtalan volt a rendszer. De egyik elbaltázottat egy másik elkúrtra cserélni...én ehhez nem tudok tapsolni. 

 

Úgy alakult, hogy a bevezetők mellé települtek a bevásárlóközpontok, ezt nem lehet figyelmen kívül hagyni.

Előzmény: pirosalmabumm (6640)
dearce Creative Commons License 2015.01.15 0 0 6643

Ellie: "Azért mert te már semmi nem tudsz, te..."

Előzmény: pirosalmabumm (6640)
Qqberci Creative Commons License 2015.01.15 0 0 6642

Vigyázz, a firkász hozza a szintet: a 8 tonna a tengelynyomás. A pesti Combinó alatt 8 forgóváz van, ez 16 tengely. Ha a tengelynyomás 3 tonnával nagyobb, akkor ez tujánként 48 tonna súlytöbbletet jelent!...

Előzmény: XANTIi (6624)
Calcitos Creative Commons License 2015.01.15 0 0 6641

 Látom olvasni sem tudsz !

Előzmény: pirosalmabumm (6639)
pirosalmabumm Creative Commons License 2015.01.15 0 0 6640

tudsz érveket mondani bármilyen fizetős út mellett?

 

szerintem az a védhetetlen hogy eddig az egyik bevezető ingyenes a másik nem.

Érdről ingyen járkáltak be az emberek, Mogyoródról 43 000-ért. Ez védhető?

Előzmény: Walter Bishop (6637)
pirosalmabumm Creative Commons License 2015.01.15 0 0 6639

Az elmúlt években nem igazán hallottam, hogy felemelted a hangod azok miatt, akiknek a háza előtt megy a folyamatosan növekvő forgalom a 43 000 Ft-os útdíj miatt.

 

Előzmény: Calcitos (6636)
King_of_Giants Creative Commons License 2015.01.15 0 0 6638

Ezt nálatok tanítják???"

 

Erre születni kell, piros pöttyel a fenekén, akkor lehet csak tagkönyves, bár az 5ös számú már Lkelt

Előzmény: BözsiBözsi (6625)
Walter Bishop Creative Commons License 2015.01.15 0 0 6637

Az M0 egyes szakaszainak fizetőssé tétele is felháborító, de a bevezetők megsarcolása totálisan érthetetlen. Szeretnék érveket hallani mellette, de gyanítom, nem fogok. Védhetetlen.

Előzmény: Calcitos (6636)
Calcitos Creative Commons License 2015.01.15 0 0 6636

 ez a balfácán aki védi ezt az intézkedést soha nem beszél arról hogy mi van azokkal akiknek a háza előtt megnövekszik a forgalom. Erről mindig sunyi hallgatás van.

Calcitos Creative Commons License 2015.01.15 0 0 6635

 Jól megmondtad ennek a balfácánnak. nagyon egyoldalú, de majd ráfáznak erre.

Előzmény: BözsiBözsi (6625)
aptohu Creative Commons License 2015.01.15 0 0 6634

Én csak elhittem, amit a szakállamtitkár január 11-én mondott 04:30-tól:

 

http://www.atv.hu/videok/video-20150111-wittinghoff-tamas-es-fonagy-janos-sz-sz

 

Ha pedig ő mondja, akkor az úgy is van, minden érintett autóúton és autópályán január 4-étől mindenhol jól láthatóan kint vannak a táblák.

Előzmény: Az ápoló (6630)
pirosalmabumm Creative Commons License 2015.01.15 0 0 6633

akkor ezentúl olyat keresnek, akinek van matricája. probléma megoldva.

 

gondolom a pestiek többségének lesz/van...

vagy senki nem mozdul ki a városból ezentúl?

Előzmény: Anakin a sith (6632)
Anakin a sith Creative Commons License 2015.01.15 0 0 6632

Forditva latod:-)) Aki repulovel jar, az a pilota, meg a szemelyzet, mivel mar Malev sincs, nem os jarnak az uton, mert ki sem jonnek a repuloterrol:-)) Akik meg neha repulovel utaznak, azok nem a sajat autojukkal szoktak kimenni, hanem valaki kiviszi oket, ugyhogy ez is hulyeseg!:-)

Előzmény: pirosalmabumm (6571)
King_of_Giants Creative Commons License 2015.01.15 0 0 6631

 

Tehát ha rosszul rakták ki a táblát akkor is kell kezelési extra költséget fizetni

Ha Kohn bácsi ezt megérhette volna...aszondaná, ügyes!

Az ápoló Creative Commons License 2015.01.15 0 0 6630

Országosan pedig ami autóút vagy autópálya, az fizetős, 

Érdekes, a KRESZ nem ezt tanítja. Az autópálya, autóút tábla csak azt jelzi, hogy "extra" előírások szerint épült úton mész tovább. A fizetőssége ki kell táblázni! Vagy módosult a KRESZ?

Előzmény: aptohu (6627)
Donkey Hóte Creative Commons License 2015.01.15 0 0 6629

A streetview-ban tényleg könnyű megtalálni. Viszont ha autóban ülsz, akkor már bonyloltabb a helyzet, a valóságban ugyanis nincs meg az a lehetőség, hogy szépen visszafelé lépkedsz az úton.

 

Illetve néhány autós megpróbál visszatolatni a valóságban is, a többiek meg anyáznak :-(

 

Amúgy olyan nagy "siker" a megyei autópálya matrica, hogy a régi 2-es úton kilóméteres dugók vannak reggelente befelé jövet. Valamekkora torlódás régebben is volt, de ez mostanra megduplázódott :-(

 

Az viszont igaz, hogy az M2-esen és az M0 -  M3 korábban ingyenes, mostanra fizetőssé tett szakaszain meg kisebb lett a forgalom.

 

Ebből az látszik, hogy az agglomerációból beutózók jó része nem hajlandó matricát venni, inkább 10-15 perccel tovább autózik.

Előzmény: pirosalmabumm (6628)
pirosalmabumm Creative Commons License 2015.01.15 0 0 6628

ha így teszed fel a kérdést, hogy "E% kivezetőszakaszán" akkor ne is várj érdemi választ...

 

egyébként streetviewban kb 2 perc megtalálni bármelyik kivezetőn hogy hol kezdődik ténylegesen az autópálya.  Kevesebb mint az alábbi posztot megírni.

 

persze valami miatt elégedetlenkedni az mindig könnyebb(nek tűnik)...

Előzmény: BözsiBözsi (6625)
aptohu Creative Commons License 2015.01.15 0 0 6627

Nem tudom, melyik kivezetőre gondolsz, de általánosságban elmondható, hogy ha a kivezető autópálya vagy autóút, akkor a Budapest vége táblától (fehér tábla) fizetős. Ugyanez igaz befelé is, a Budapest kezdete tábla előttig fizetős az autópálya vagy autóút: M3, M5. Kivéve: M1-M7 (Egér út a határ, mert ott van az autópálya tábla), M4 (jelenleg fizetős, de a reptérig valószínűleg ismét díjmentes lesz).

Országosan pedig ami autóút vagy autópálya, az fizetős, tehát megszűntek a városok elkerülőjének díjmentessége.

Jelenleg is ingyenes: M0 három szakasza és M31.

Előzmény: BözsiBözsi (6625)
aptohu Creative Commons License 2015.01.15 0 0 6626

Minek kell száguldozni, még a végén belepottyanik a vízbe... :)

Rakjanak ki egy max. sebesség táblát. Magyarországon amúgy is az a megoldás, hogy a kátyút nem betömik, hanem kirakják az egyenetlen úttest táblát...

Komolyra fordítva, szerencsésebb gondolkodású országokban ennek a számításnak még a tervezés időszakában el kellett volna készülnie, nem? (Most már a legevidensebb dolgokat is kérdőjellel kell ellátni, mert soha nem lehet tudni.)

 

Előzmény: XANTIi (6624)
BözsiBözsi Creative Commons License 2015.01.15 0 0 6625

Te most tényleg hülye vagy, vagy csak tetteted?

 

"

aki hülye az eddig se tudta hol vannak a fizetős szakaszok, ezután se fogja. Te eddig honnan tudtad? Végigmentél gyalog amikor bevezették? Aztán minden egyes alkalommal amikor változtattak valamit?

 

Sajnos a média is kelti a hisztériát, miszerint a "ferihegyi gyorsforgalmiért" is fizetni kell. Ami tulajdonképpen igaz, hiszen a valódi gyorsforgalmi út, ami ferihegyre megy az fizetős (egyelőre), viszont a köznyelvben a "ferihegyi gyorsforglami"-t egy teljesen másik útra használják, név szerint a "Ferihegyi repülőtérre vezető út" vagy valami hasonló neve van(volt?)."

 

Eddig tudtam, hogy hol kezdődik az autópálya. Ez nem volt gond, de könyörgöm. pl az E% kivezetőszakaszán van vagy 4-8 kijáró mire ténylegesen autópálya lesz, és halvány fingom sincs, hogy honnan mérik azt, hogy fizetni kell.

Ezen az úton az ember nem megy gyök 2 vel hanem halad, és garantálom, hogy nincs előjelzőtábla annál a pontnál ahonnan fizetős.

Amikor meg már tudom hogy hoppá innentől az akkor meg már baszhattam. Mert mehetek sorba állni a tökömtudja hova, és fizethetek pluszban még 1400 pénzt.

 

Azért mert te a tagkönyved szerint baromi okos vagy van a te világodon kívül is élet. Még ha az neked már fel sem tűnik.

Eddig még csak ilyen válaszokat kaptam erre a kérdésre, és érdekes a legtöbbje ugyanilyen okoskodó-kioktató volt mint te, és szemernyit sem vitt előbbre a válaszhoz.

Ezt nálatok tanítják???

Előzmény: pirosalmabumm (6586)
XANTIi Creative Commons License 2015.01.15 0 0 6624

Eredetileg 8 tonnás tujákat vettek bele a számításba. Most 11 tonnásak járnának. Ráadásul gyorsabban.

Előzmény: aptohu (6618)
aptohu Creative Commons License 2015.01.15 0 0 6623

Tőled?

Előzmény: pirosalmabumm (6622)
pirosalmabumm Creative Commons License 2015.01.15 0 0 6622

kérj segítséget két vödör mésztől.

Előzmény: aptohu (6621)
aptohu Creative Commons License 2015.01.15 0 0 6621

Akkor én jelenleg butább vagyok egy vödör mésznél, mert nem tudom kiszámolni. Február elején, ha a döntéshozók kitalálják a véglegest, talán okosabb leszek egy vödör mésznél. Ja, hogy addig is kellene matricát vennem?

Előzmény: pirosalmabumm (6620)
pirosalmabumm Creative Commons License 2015.01.15 0 0 6620

Ne aggódj a navigációk is ismerni fogják az új fizetős szakaszokat rövidesen.

 

Ha nem tudod követni a "megyehatáros őröletet", ott maradt neked a 43000-es, mint eddig.

Akinek egy kicsivel több esze van mint egy vödör mésznek, az meg kiszámolhatja hogy melyik/mennyi megyeivel jár jobban.

Előzmény: Qqberci (6615)
King_of_Giants Creative Commons License 2015.01.15 0 0 6619

Pedig kerestem róla adatot

Köszi!

Előzmény: aptohu (6618)
aptohu Creative Commons License 2015.01.15 0 0 6618

http://budapestcity.org/07-hidak/Rakoczi-Ferenc-hid/index-hu.htm

 

Ebből számomra az derül ki, hogy eleve villamosközlekedéssel is terveztek.

Az más kérdés, hogy most a biztonság kedvéért illik megnézni, hogy az eltelt 20 évben romlott-e annyit a híd állapota.

King_of_Giants Creative Commons License 2015.01.15 0 0 6617

Nem tettem ilyen összehasonlitást

Az volt a dumám értelme, hogy nyilván volt terheléspróba mint az emlitett hidakon.

Az is ott van, ha a szakértők aszerint most kell, akkor kell

Előzmény: altimus (6613)
Az ápoló Creative Commons License 2015.01.15 0 0 6616

Örülök, hogy segíthettem:))

Előzmény: nagyanyo5:0 (6597)
Qqberci Creative Commons License 2015.01.15 0 0 6615

aki hülye az eddig se tudta hol vannak a fizetős szakaszok, ezután se fogja. Te eddig honnan tudtad?

 

Nézd meg bármelyik útvonaltervező programot, van egy olyan beállítási lehetőség, hogy fizetős utak elkerülése. Eddig ez korrekt módon működött. A megyehatáros őrületet természetesen nem tudja lekövetni...

Előzmény: pirosalmabumm (6586)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!