Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

FirefighterBP Creative Commons License 2017.05.12 0 0 844

Hahaha pont ezt a kettőt fogom megnézni. A benzin/gázosat holnap. A dízel érdekes... Keveslem a 2.000.000 egy 2006 os Csirkeert.

Előzmény: Bmrenault (843)
Bmrenault Creative Commons License 2017.05.12 0 0 843

http://totalcar.hu/tesztek/grandch30d06/  az az újabb verzió wj től újabb verzióknak egyre roszabb lett a hátsó üléssor részük, sokat köpködik külföldi fórumokon. A motor az jó 2,7 crd v az újabb 3 crd sok százezer km át bizonyitottak amerikai oldalakon találhatsz 2 3 százezer mérföldet futott benzineseket. Benzineseket nem véletlenül hivják vizforralonak mégis mennek. Toyota után nem biztos hogy tetszeni fog, gondolom rosz tapasztalat volt a motorjával a dizelfélelem miatt. Nem tudom milyen árban vannak de ez az egyik? https://new.hasznaltauto.hu/szemelyauto/jeep/grand_cherokee/jeep_grand_cherokee_4_0_laredo_automata_1_ev_garancia_friss_muszaki-10966000   másik? https://new.hasznaltauto.hu/szemelyauto/jeep/grand_cherokee/jeep_grand_cherokee_3_0_crd_limited_automata-11496634    van 2 wd rákerestem lehetett kérni úgy is.

FirefighterBP Creative Commons License 2017.05.12 0 0 842

Köszönöm a választ! Akkor a 4.0 literes benzines nem rossz választás. Lenne egy 2006os 3.0 CRD ami ha jól tudom merci motor de dizelektol tartok a váltó és vezérlés , magasnyomású befecskendezés stb miatt

Előzmény: Bmrenault (841)
Bmrenault Creative Commons License 2017.05.11 0 0 841

Máshogy fog viselkedni, nézd meg lehetőleg föld úton hogy veszi e a többi hajtást 2 wd ,4 wd ,lock neutral kicsit gurulnia kell hozzá álló helyzetben nem kapcsolható. Ilyennek kellene lennie :

Ha csak 4 hi neutral meg 4 lo akkor quadra drive van benne folyamatos 4 kerékhajtással, tudtommal csak hátsókerék meghajtással nem gyártották. kickdown funkció működik szépen vált nem ránt?, overdrivot ki be tudod e kapcsolni / pöcök a válton/ rángat e 100 körül olyan e a hangja mint az ikarusnak / kopott difi/ féltengelyek folynak e olajfolyás valahol, éles kanyarban lépésben  halassz e a hátsó difitől valamit / önzáró van benne ha nagyon feszül vagy zárja a kereket érezni fogod (olajcsere vagy felújítás)/  Hajtásrendszerre kell nagyon figyelni az drága, motor 6 henger hosszában régi típus megbízható, gázt mikor kapcsolja a rendszer működik rendesen, én elég sok motorhibást találok a gázrendszeres típusok között valószínű helytelen beállítás. Utána alap dolgok mint bármi más kocsinál, de ülj be hátra is. v8 as 15 töl felfele eszik, a 6 os pár literrel kevesebbet eszik ne vedd be a süket dumát, de gázzal igen baráti lesz az üzemelése. Ja és mindenképp vigyél egy szőnyeget alá  nézni mert ha pl offroadoztak vele és rohad akkor nem lesz jó kedved, hátsó sárvédő, futómű elemek.

FirefighterBP Creative Commons License 2017.05.10 0 0 840

Sziasztok!!!

 

Új vagyok az oldalon mint hozzászóló viszont már vagy 1 hónapja bújom , olvasom sok hasznos információt szerezve. Jelenleg egy Toyota RAV4 D4D (2004) tulajdonosa vagyok de ha minden jól megy teljesülhet az amerikai álmom :) egy Jeep Grand Cherokee 4.0 Laredo 2004 (Benzin+Gáz) 163500 km-el, hátsó kerék meghajtású. Szeretném segítségeteket kérni, hogy mikre kell odafigyelni , mik azok a dolgok amik megpukkanhatnak, hibák lehetnek. szombaton viszem el egy jó nagy próbakörre , ahol szeretném kiszűrni mik lehetnek a buktatók.

Köszönöm a segítségeteket előre is (és remélem május végére már büszke csirke tulajdonos leszek)

vati123 Creative Commons License 2017.05.05 0 0 839

Hello

Köszi a nagyon korrekt választ. Ez bőven elég...

Jövök eggyel :)

Előzmény: turbomaster (838)
turbomaster Creative Commons License 2017.05.04 0 0 838

Szia! Én 1200mm hosszút vettem,az a lényeg,hogy leérjen koppanásig.Megpróbálok képeket felrakni.

A nívópálca aljától, a 25 fok alsó jelölése 12mm,a felső 23mm,a 25 és a 80fok között, 34mm a távolság

a felső plusz 11mm. Ha van a közeledben kamion(MAN,Volvo,Scania,stb)annak a nívópálcájával is meg tudod 

nézni ezek alapján.

 

http://indafoto.hu/feltalalo

Előzmény: vati123 (836)
_smasszer_ Creative Commons License 2017.05.04 0 0 837

Köszi!

Előzmény: bandigreen (835)
vati123 Creative Commons License 2017.05.04 0 0 836

Sziasztok

Köszi az infókat a nivo pálcáról.

Ha jobb megoldás nem lesz, Békéscsabára le tudok majd gurulni, köszi előre is...

Ebay-n én is néztem már, de 920,980 és 1200 hosszút is ír 2,7-shez. Ezért ha vki megmérné, az sokat segítene...

Előre is köszönöm...

Továbbá még egy kérdés.

Tempomat nem kapcsol be, erre vkinek van vmi tapasztalata?

Üdv.:

Attila

Előzmény: bandigreen (833)
bandigreen Creative Commons License 2017.05.04 0 0 835

Szia!

 

http://jeep.ilcats.ru/subgroup/model/03C/year/03/group/24/clid/1

 

itt az első menüben megtalálod a balos és a jobbos kivitelt is, cikkszámmal. remélem segít. ha ráérsz, hasonlítsd össze a balos és a jobbos radiátorát. 

Előzmény: _smasszer_ (834)
_smasszer_ Creative Commons License 2017.05.03 0 0 834

Sziasztok. 2.7 CRD jobbkormányos WJ-m van, és folyik a fûtõradiátor, már ki is kötöttem a rendszerbõl, a tûzfalon áthidaltam a csonkokat. Az a kérdésem, hogy jó bele a balkormányos fûtõ radija? Ugyanis sehol nem találok bele jobbkormányosét, ha meg egyszer nekiállok tûzfalig bontani, akkor bontottat nem fogol beépíteni.

bandigreen Creative Commons License 2017.05.03 0 0 833

Szia!

 

Én is ebay-ről rendeltem. Ha gondolod, olajcseréhez én is kölcsön tudom adni. Mondjuk egy város, vagy egy régió sokat segítene - a posta kihagyás miatt...

na hajrá :)

Előzmény: vati123 (831)
turbomaster Creative Commons License 2017.05.03 0 0 832

Én ebay ről rendeltem nemrég, kb 1400ft volt postával.Holnap megtudom neked mérni,

vagy ha Békéscsaba környékén laksz,oda tudom adni olajcseréhez.

Előzmény: vati123 (831)
vati123 Creative Commons License 2017.05.03 0 0 831

Sziasztok

tudna vki segíteni? 2,7crd automata váltohoz kellene nivo pálca, ha esetleg van vkinek. De gondolom ugysem lesz.

Viszont ha vki megtenné, hogy megmér nekem egyet (ütközőtől a min és a max) pontosan, az nagy segítség lenne..

 

Segítségeteket előre is köszönöm...

Bmrenault Creative Commons License 2017.04.30 0 0 830

Na mivel régi volt a rádió, transzmitert nem szeretem a kazettás átjátszó  meg sz*r volt vettem egy beépítő keretet kábellel, de mivel a legtöbb rádió meg hosszabb mint a gyári és a kábelek miatt nehezen fért be ezért cd nélküli típust tudtam beszerelni, az rövidebb. Nem szeretem nyomorgatni a kábeleket plusz kivettem az utólag beépített nokia kihangósitót tartókonzollal. mindennel.

Zoli550 Creative Commons License 2017.04.28 0 0 829

Hello. Eladó 4db komplett kerék 2005 utáni jeep-ről. A másik képét nem tudom feltenni,de érdeklődés esetén pl e-mailben el küldöm. 50000/db. 

Bmrenault Creative Commons License 2017.04.24 0 0 828

Ha szeretsz kábelt bogarászni akkor te is átnézheted, ha nem akkor autó elektromossággal foglalkozó ember megcsinálja. Külföldi fórumon a kábel korróziójára, több helyen való megtörésre, csatlakozó sérülésére panaszkodnak. Sebességmérő kábelről van szó. Elméletileg a sebességmérő hibája miatt van abs hiba. 

 

Előzmény: vendelzoli (827)
vendelzoli Creative Commons License 2017.04.24 0 0 827

Sziasztok. Jeep Liberti 2.8crd-n elkezdett világítani az ABS lámpa és ezzel egy időben a km óra sem mutatta a sebességet. Összefügg a kettő dolog? Mi lehet a baj?

TFeri21 Creative Commons License 2017.04.21 0 0 826

Szia

 

Nekem RB 3 van, eddig nem volt a rádióval gondom.

Sajna csak NyEU-s térképem van hozzá így itthon nem használom a navi részét.

Előzmény: kopasz78 (824)
BMWX5 Dotka Creative Commons License 2017.04.16 0 0 825

Sziasztok! Tud valaki olyan helyet ahol Magyar nyelvre programozzák a kijelzőt? 2014 Jeep Grand Cheeroke. A szakszerizbe 270 ezerért írnák át azt annyira nem erőltetném....! Van ebbe minden féle nyelv csak Magyar nincs..  !

kopasz78 Creative Commons License 2017.04.12 0 0 824

hello

rb3-as navit használ valaki? az enyém csinál érdekes dolgokat. nem mindig kapcsol be, ha bekapcsol nem lehet kikapcsolni, nem mindig jegyzi meg a beállított rádiócsatornákat 

valaki találkozott már ilyesmivel?

köszi előre is

r1150 Creative Commons License 2017.04.07 0 0 823

Köszönöm a segítséget. Olcsóbban jövök ki az elküldött oldalakat böngészve , legalábbis ahogy számolgatom. Donor autóba nem gondolkodom.Egyrészt nincs helyem tárolni , másrészt általában ugyan azok az alkatrészek kopnak fogynak mindegyikben. Többek közt ezért nem is gondolkodom bontott hídban. Hát meglátom mi lesz az autó sorsa , egyelőre bakon áll.

Előzmény: Bmrenault (822)
Bmrenault Creative Commons License 2017.04.07 0 0 822
r1150 Creative Commons License 2017.04.06 0 0 821

 

Hát szép estét mindenkinek.

Korábban már írtam a féltengely szimering folyatás miatt. Ma szétszedve az első híd. Hiba megállapítva, igaz boldog nem lettem tőle.A féltengelyek ugye csak két helyen vannak " megvezetve", a kerékagyba és a rózsakerekekbe. A bolygóműben a jobb oldali rózsakerék "lóg". Maga a ház van megkopva. A féltengelyt bedugva oldal irányba lehet a kereket mozgatni. Na most adott a kérdés bontott komplett híd , vagy 250.000 Ft-ért bolygómű. Valakinek valami ötlete?

Bmrenault Creative Commons License 2017.04.03 0 0 820

Ez hosszú lett volna azt megnéztem odahaza drágább a benzines mint a dizel. :D 

Anno mikor a citroen 1,9 tdi 90 pacis használtam fele étolajjal fele gázolajjal akkor raktam bele 2 dl 2 ütemű olajat de szintetikust 2000/2500 ft literje, voltak robogók is szóval adott volt. Nem tudom mennyi bió komponenst tesznek az üzemanyagba otthon de anno 5,5% volt/Etanol, biodizel/.   Szóval biztos ami biztos.

Hát nagy átlagban nekem ez a kocsi 16 litert eszik. 19,2/320km/ volt eddig a legtöbb és 14,2/430km/ a legkevesebb, vezetés ha ott a család óvatosan.. de ha nem háát élvezem a v8 at. Egyetlen egyszer volt sok pálya akkor 230 km és fél fölött volt bőven a mutató, de akkor meg nem tankoltam rá megnézni a fogyasztást utána sokat városoztam.

Most egy kis dízel elketyeg 5-8 literrel, de egy  4 hengeres 2 literes benzines suv azért benyel 10 litert, vagy a niva :D. 

 

 

Előzmény: r1150 (819)
r1150 Creative Commons License 2017.04.02 0 0 819

Nem rossz a 2.7 CRD ,Merci motor. Nem azzal van a gond , hanem a körítéssel. A hajtáslánca jobb mint az XJ-nek. Az enyémben a Qudra Drive-os változat van. Arra készülni kell, mint amint korábban a többiek is írták, hogy 2 -250 e. nél porlasztók cseréje vagy felújítása , elkerülhetetlen  köszönhetően a jó Magyar gázolajnak. Porlasztósok az javasolják, hogy 1 tank gázolajhoz kb 1 dl. Arol 2T olaj. Csökkenti a porlasztók kopását. Kivéve a részecskeszűrös autókat. Egyébként fogyasztásilag jó választás. Azt szoktam mondani 6 henger alatt nincs autó, a 4 hengeres mérnöki tévedés a 3 meg egyenesen szabotázs munka. A V 8 az igazi. De ...  Sajnos nekem nem gazdaságos olyannal autózni. Vagyis nem győzném tankolni. Szerintem a 2.7 CRD felét meg egy pici amit fogyaszt a V8-hoz képest. 

Előzmény: Bmrenault (818)
Bmrenault Creative Commons License 2017.04.02 0 0 818

Akkor csak tágasabnak tünt, ml merciket is nézek de a diesel motor miatt nem nagyon merem beválalni.

Ugy vagyok vele hogy amerikai fhos a jeep újonan biztos tökönszúrtam volna magam ha ilyet veszek.

Viszont használtan egye fene, meg nekem a v8 miatt kellet, dieselt is néztem de 1x évesen  az elöző tulajok hanyagságát  én szívom és a diesel egy plusz probléma. Meg a 3,1 csoda volt többségben...

r1150 Creative Commons License 2017.04.01 0 0 817

Nem. Kisebb is belül, maga az autó is kisebb .Rövidebb a tengelytávja is. Nekem 1996-os volt 2.5TD. Azt cseréltem le tavaly januárban a mostani 2.7CRD-re. Szerintem az XJ jobban össze volt rakva. A motorja gyengébb de egyszerű. Nekem még a hagyományos adagolós volt. 96-ban volt ott egy ráncfelvarrás, utána már inkább Európaias lett. Belül zajosabb nincs ilyen komfortos mint a CRD. De nem volt vele ennyi problémám mint a mostanival. Hazudnék ha azt mondanám hogy nem jó , de vannak vele bosszantó apróságok.Önálló akarata van. Ha ő úgy akarja akkor jó, ha nem  akarja akkor mindig produkál valami bosszúságot. Az XJ-vel kb 30.000 km-t autóztam. Olaj cseréken kivül volt egy híd test cserém , akkor már a féltengely keresztek is cserélve lettek a gömbfejekkel együtt. Mentem vele Erdélybe és egy csatornázásnál a jobb elejével beleestem egy be nem takart csatornába. Utána még kimentem vele és Udvarhelyen lett a felni is kikalapálva, akkor néztem,hogy kapott a hossztartó is. A baleset után még kint használtam az elejét is majd itthon derült ki,hogy a hídtest meghajtott. Kibírta. Szóval innen állítom,hogy az jobban össze volt rakva.A CRD-t ahogy megvettem , magasnyomású szivattyúnál le levegősödött , orvosolva. Utána váltókar javítás , műszakira hátsó féltengely csapágyak szimeringek cseréje. Szélvédő kinél ne nálam repedt el. Akkumulátor csere, ami a mai napig indít egy 2.2-es  diesel autót. Első híd gömbfej cserék, szimeringek is. Ez 3.000 km-el  korábban volt. Most újra folyik Ne legyek bosszús. Ja és mentem vele idáig kb 15.000 km-et  

Előzmény: Bmrenault (816)
Bmrenault Creative Commons License 2017.04.01 0 0 816

Az belül nagyobb nem? Nézegettem én is ezt szériát és véletlenül lett ez. Mik a tapasztalataid vele?

 

Előzmény: r1150 (815)
r1150 Creative Commons License 2017.03.31 0 0 815

2003-as 2.7 CRD . Szétszedve , semmi nem látszik, mégis a hid testben volt olaj.Újra kitisztítva , leellenőrizve minden, összerakva. Pár nap és kiderül.Ha újra folyik, már pedig mért ne folyna, új szimerig más márka. Ha ez után is észreveszem hogy folyat  megy a háztól. visszatérek a jó öreg XJ-hez.

 

Előzmény: Bmrenault (814)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!