Köszönöm a választ! Akkor a 4.0 literes benzines nem rossz választás. Lenne egy 2006os 3.0 CRD ami ha jól tudom merci motor de dizelektol tartok a váltó és vezérlés , magasnyomású befecskendezés stb miatt
Máshogy fog viselkedni, nézd meg lehetőleg föld úton hogy veszi e a többi hajtást 2 wd ,4 wd ,lock neutral kicsit gurulnia kell hozzá álló helyzetben nem kapcsolható. Ilyennek kellene lennie :
Ha csak 4 hi neutral meg 4 lo akkor quadra drive van benne folyamatos 4 kerékhajtással, tudtommal csak hátsókerék meghajtással nem gyártották. kickdown funkció működik szépen vált nem ránt?, overdrivot ki be tudod e kapcsolni / pöcök a válton/ rángat e 100 körül olyan e a hangja mint az ikarusnak / kopott difi/ féltengelyek folynak e olajfolyás valahol, éles kanyarban lépésben halassz e a hátsó difitől valamit / önzáró van benne ha nagyon feszül vagy zárja a kereket érezni fogod (olajcsere vagy felújítás)/ Hajtásrendszerre kell nagyon figyelni az drága, motor 6 henger hosszában régi típus megbízható, gázt mikor kapcsolja a rendszer működik rendesen, én elég sok motorhibást találok a gázrendszeres típusok között valószínű helytelen beállítás. Utána alap dolgok mint bármi más kocsinál, de ülj be hátra is. v8 as 15 töl felfele eszik, a 6 os pár literrel kevesebbet eszik ne vedd be a süket dumát, de gázzal igen baráti lesz az üzemelése. Ja és mindenképp vigyél egy szőnyeget alá nézni mert ha pl offroadoztak vele és rohad akkor nem lesz jó kedved, hátsó sárvédő, futómű elemek.
Új vagyok az oldalon mint hozzászóló viszont már vagy 1 hónapja bújom , olvasom sok hasznos információt szerezve. Jelenleg egy Toyota RAV4 D4D (2004) tulajdonosa vagyok de ha minden jól megy teljesülhet az amerikai álmom :) egy Jeep Grand Cherokee 4.0 Laredo 2004 (Benzin+Gáz) 163500 km-el, hátsó kerék meghajtású. Szeretném segítségeteket kérni, hogy mikre kell odafigyelni , mik azok a dolgok amik megpukkanhatnak, hibák lehetnek. szombaton viszem el egy jó nagy próbakörre , ahol szeretném kiszűrni mik lehetnek a buktatók.
Köszönöm a segítségeteket előre is (és remélem május végére már büszke csirke tulajdonos leszek)
itt az első menüben megtalálod a balos és a jobbos kivitelt is, cikkszámmal. remélem segít. ha ráérsz, hasonlítsd össze a balos és a jobbos radiátorát.
Sziasztok. 2.7 CRD jobbkormányos WJ-m van, és folyik a fûtõradiátor, már ki is kötöttem a rendszerbõl, a tûzfalon áthidaltam a csonkokat. Az a kérdésem, hogy jó bele a balkormányos fûtõ radija? Ugyanis sehol nem találok bele jobbkormányosét, ha meg egyszer nekiállok tûzfalig bontani, akkor bontottat nem fogol beépíteni.
Én is ebay-ről rendeltem. Ha gondolod, olajcseréhez én is kölcsön tudom adni. Mondjuk egy város, vagy egy régió sokat segítene - a posta kihagyás miatt...
Na mivel régi volt a rádió, transzmitert nem szeretem a kazettás átjátszó meg sz*r volt vettem egy beépítő keretet kábellel, de mivel a legtöbb rádió meg hosszabb mint a gyári és a kábelek miatt nehezen fért be ezért cd nélküli típust tudtam beszerelni, az rövidebb. Nem szeretem nyomorgatni a kábeleket plusz kivettem az utólag beépített nokia kihangósitót tartókonzollal. mindennel.
Ha szeretsz kábelt bogarászni akkor te is átnézheted, ha nem akkor autó elektromossággal foglalkozó ember megcsinálja. Külföldi fórumon a kábel korróziójára, több helyen való megtörésre, csatlakozó sérülésére panaszkodnak. Sebességmérő kábelről van szó. Elméletileg a sebességmérő hibája miatt van abs hiba.
Sziasztok. Jeep Liberti 2.8crd-n elkezdett világítani az ABS lámpa és ezzel egy időben a km óra sem mutatta a sebességet. Összefügg a kettő dolog? Mi lehet a baj?
Sziasztok! Tud valaki olyan helyet ahol Magyar nyelvre programozzák a kijelzőt? 2014 Jeep Grand Cheeroke. A szakszerizbe 270 ezerért írnák át azt annyira nem erőltetném....! Van ebbe minden féle nyelv csak Magyar nincs.. !
rb3-as navit használ valaki? az enyém csinál érdekes dolgokat. nem mindig kapcsol be, ha bekapcsol nem lehet kikapcsolni, nem mindig jegyzi meg a beállított rádiócsatornákat
Köszönöm a segítséget. Olcsóbban jövök ki az elküldött oldalakat böngészve , legalábbis ahogy számolgatom. Donor autóba nem gondolkodom.Egyrészt nincs helyem tárolni , másrészt általában ugyan azok az alkatrészek kopnak fogynak mindegyikben. Többek közt ezért nem is gondolkodom bontott hídban. Hát meglátom mi lesz az autó sorsa , egyelőre bakon áll.
Korábban már írtam a féltengely szimering folyatás miatt. Ma szétszedve az első híd. Hiba megállapítva, igaz boldog nem lettem tőle.A féltengelyek ugye csak két helyen vannak " megvezetve", a kerékagyba és a rózsakerekekbe. A bolygóműben a jobb oldali rózsakerék "lóg". Maga a ház van megkopva. A féltengelyt bedugva oldal irányba lehet a kereket mozgatni. Na most adott a kérdés bontott komplett híd , vagy 250.000 Ft-ért bolygómű. Valakinek valami ötlete?
Ez hosszú lett volna azt megnéztem odahaza drágább a benzines mint a dizel. :D
Anno mikor a citroen 1,9 tdi 90 pacis használtam fele étolajjal fele gázolajjal akkor raktam bele 2 dl 2 ütemű olajat de szintetikust 2000/2500 ft literje, voltak robogók is szóval adott volt. Nem tudom mennyi bió komponenst tesznek az üzemanyagba otthon de anno 5,5% volt/Etanol, biodizel/. Szóval biztos ami biztos.
Hát nagy átlagban nekem ez a kocsi 16 litert eszik. 19,2/320km/ volt eddig a legtöbb és 14,2/430km/ a legkevesebb, vezetés ha ott a család óvatosan.. de ha nem háát élvezem a v8 at. Egyetlen egyszer volt sok pálya akkor 230 km és fél fölött volt bőven a mutató, de akkor meg nem tankoltam rá megnézni a fogyasztást utána sokat városoztam.
Most egy kis dízel elketyeg 5-8 literrel, de egy 4 hengeres 2 literes benzines suv azért benyel 10 litert, vagy a niva :D.
Nem rossz a 2.7 CRD ,Merci motor. Nem azzal van a gond , hanem a körítéssel. A hajtáslánca jobb mint az XJ-nek. Az enyémben a Qudra Drive-os változat van. Arra készülni kell, mint amint korábban a többiek is írták, hogy 2 -250 e. nél porlasztók cseréje vagy felújítása , elkerülhetetlen köszönhetően a jó Magyar gázolajnak. Porlasztósok az javasolják, hogy 1 tank gázolajhoz kb 1 dl. Arol 2T olaj. Csökkenti a porlasztók kopását. Kivéve a részecskeszűrös autókat. Egyébként fogyasztásilag jó választás. Azt szoktam mondani 6 henger alatt nincs autó, a 4 hengeres mérnöki tévedés a 3 meg egyenesen szabotázs munka. A V 8 az igazi. De ... Sajnos nekem nem gazdaságos olyannal autózni. Vagyis nem győzném tankolni. Szerintem a 2.7 CRD felét meg egy pici amit fogyaszt a V8-hoz képest.
Akkor csak tágasabnak tünt, ml merciket is nézek de a diesel motor miatt nem nagyon merem beválalni.
Ugy vagyok vele hogy amerikai fhos a jeep újonan biztos tökönszúrtam volna magam ha ilyet veszek.
Viszont használtan egye fene, meg nekem a v8 miatt kellet, dieselt is néztem de 1x évesen az elöző tulajok hanyagságát én szívom és a diesel egy plusz probléma. Meg a 3,1 csoda volt többségben...
Nem. Kisebb is belül, maga az autó is kisebb .Rövidebb a tengelytávja is. Nekem 1996-os volt 2.5TD. Azt cseréltem le tavaly januárban a mostani 2.7CRD-re. Szerintem az XJ jobban össze volt rakva. A motorja gyengébb de egyszerű. Nekem még a hagyományos adagolós volt. 96-ban volt ott egy ráncfelvarrás, utána már inkább Európaias lett. Belül zajosabb nincs ilyen komfortos mint a CRD. De nem volt vele ennyi problémám mint a mostanival. Hazudnék ha azt mondanám hogy nem jó , de vannak vele bosszantó apróságok.Önálló akarata van. Ha ő úgy akarja akkor jó, ha nem akarja akkor mindig produkál valami bosszúságot. Az XJ-vel kb 30.000 km-t autóztam. Olaj cseréken kivül volt egy híd test cserém , akkor már a féltengely keresztek is cserélve lettek a gömbfejekkel együtt. Mentem vele Erdélybe és egy csatornázásnál a jobb elejével beleestem egy be nem takart csatornába. Utána még kimentem vele és Udvarhelyen lett a felni is kikalapálva, akkor néztem,hogy kapott a hossztartó is. A baleset után még kint használtam az elejét is majd itthon derült ki,hogy a hídtest meghajtott. Kibírta. Szóval innen állítom,hogy az jobban össze volt rakva.A CRD-t ahogy megvettem , magasnyomású szivattyúnál le levegősödött , orvosolva. Utána váltókar javítás , műszakira hátsó féltengely csapágyak szimeringek cseréje. Szélvédő kinél ne nálam repedt el. Akkumulátor csere, ami a mai napig indít egy 2.2-es diesel autót. Első híd gömbfej cserék, szimeringek is. Ez 3.000 km-el korábban volt. Most újra folyik Ne legyek bosszús. Ja és mentem vele idáig kb 15.000 km-et
2003-as 2.7 CRD . Szétszedve , semmi nem látszik, mégis a hid testben volt olaj.Újra kitisztítva , leellenőrizve minden, összerakva. Pár nap és kiderül.Ha újra folyik, már pedig mért ne folyna, új szimerig más márka. Ha ez után is észreveszem hogy folyat megy a háztól. visszatérek a jó öreg XJ-hez.