Köszönöm hogy elárultad merre keresem :D Amúgy tavaly télen is volt hogy előjött a check engine elég sűrűn (aztán tavasztól semmi) de akkor is pár másodperc múlva elaludt de akkor nem volt ennyire szembetűnő az erőhiány... Holnap megpróbálom kiolvastatni belőle hogy milyen hibaüziket mentett el. Csak most nem a bluetooth-os kütyüvel hanem a tesómnak van sima kábel. Amúgy én is kapásból a turbóra gyanakodtam amikor eltűnt az erő mert ha jól sejtem akkor 2000 valamennyinél kéne kapcsolnia.
EGR ha szembe éllsz a motorral, leszeded a légszűrőházat a motor mögött kell lennie ot a gázolajszűrő alatti részen. elég vastag fém cső megy rá hűtés képpen. Ez furi jelenség, mert olyan mintha elfogyna a turbónyomás, vagy hasonló. mikori évjárat a tied?
Alapjáraton soha nem jön elő... Csak menet közben és akkor is olyan 2500-as fordulat felett (jelenség az erő hiány) és ha nem nyomom neki tovább akkor pár másodperc és elalszik a check engine és megy tovább.
Nem tudom hogy lehet-e EGR szelep mert valahol azt olvastam hogy az is hasonló jelenséget produkál csak nem találom neten sehol hogy hol van ez a szelep mert akkor kivenném megpucolni... (egy próbát megérne)
Köszi a választ! Próbáltam kiolvastatni mi a baj de amit rendeltem bluetooth-os kütyüt az nem hajlandó kapcsolódni a kocsimhoz... Tud nekem valaki olyan kütyüt ajánlani ami biztos kiolvassa a 2002-es C3-as dolgait? (ja és persze nem az egekben van az ára) Válaszokat előre is köszönöm! Üdv:Tomi
Sziasztok! Valaki jártas a motorvezérlő cserékben c3 1,4 hdi 8szelep 2003-as évjárat. Valószínű megdöglött valami a vezérlőmben és nem tudom hogy esetleg bontottat rá lehet e rakni. Ha valakinek van tapasztalata kérem írjon.
Ma délután véletlenül nekitolattam kicsit egy tűzcsap szélének és a bal hátsó lámpatest búrája berepedt. Hol érdemes ilyet venni, hol a legolcsóbb, illetve ezt csak szervizben tudják kicserélni? A legújabb szériájú C3-asról van szó, 1.4 benzines, 2011-es évjáratú.
Ami ideiglenes (remélhetőleg végleges) megoldás lehet, az a pillangószelep házának belülről történő tisztítása, nem kerül sokba, házilag is kivitelezhető, de ha elkoszosodik, akkor okozhat fura dolgokat.
Sajnos ezzel a hibakód olvasással már megjártam egy fél éve,három kutyaütőnél jártam és mindenféle dolgot szerettek volna cserélni az autón,még jó,hogy nem mentem bele.Nem ment két henger az autón.Igaz így is belekerült pár ezresembe (hibakód olvasás)de végül magam oldottam meg,gyújtótrafó cserével.Ezért fordultam inkább ide mert itt szerintem több tapasztalat van mint az általam ismert szerelőknél.
C3 1.1 2003-as tulajdonos vagyok egy éve és egy hónapja jelentkezett a következő hiba.Gyújtásra rakva villog vagy világít a motorhiba sárga lámpa és hármat csippan.Az autót használva ha üresbe kerül, fél perc után alapjáraton mint ha leállna,nem menne egy vagy két henger.Leállít majd újra indít és megy tovább rendesen mind addig amíg megint alapjárat van használva,ilyenkor erőtlen gyenge,csak az újraindítás oldja meg a problémát de ugye csak ideiglenesen.Járt már így valaki?Mi lehet rá az orvosság?
Kilenc éve vagyok "boldog" tulajdonosa egy c2 1.6. VTR sensodrive-os autónak...
rcsaba74
Hasonló problémákkal küszködöm évek óta, csipogás, hópihe, motorjel.... pirosnál leáll a motor. 95 %-ban újraindítható, de volt már pl. arra is, hogy benzinkúton félre kellett tolni...
van amikor heti rendszerességgel jön elő, aztán 1-2 hónap nyugi...
Első körben komputercsere volt.... aztán azóta többször cseréltek féklámpakapcsolót, szoftverfrissítés, legutóbb a váltóban cseréltek olajat...
meg még valamiket, most kapásból nem is jut eszembe...
Ha sikerül kideríteni mi okozza hálás lennék, ha megosztanád velem is...
Köszi a helpet mindenkinek :) Végül elvittem a szemben lévő szervizbe, ott 2 perc alatt 700 forintért kicserélték. Ja, és eddig a gyári volt benne (2005-ös a kocsi)!
Olyan problémám lenne hogy van egy 2002-es C3 1,4 Hdi sx-em és menet közben világítani kezd a check engine lámpa és nincs ereje a motornak! Amint elalszik a check engine egyből van erő rendesen...
Ha már izzócsere: a középkonzol háttérvilágítás izzó milyen ill. hogyan lehet cserélni? A bal oldala kiégett, s a könyv se ír róla semmit... Csinált már valaki ilyet?
A ködlámpa lökhárító levételes móka, nekem pl. az sose égett ki, emiatt a típusát sem tudom fejből, de a kézikönyvbe benne van.
A h7-es tompított szokott kiégni a legtöbbször, főleg az olcsóbbak, illetve ha a sötétedésre automata lámpakapcsolás be van állítva, na az extra gyilkos indítózáskor.
6 év alatt a h7-esen kívül ezeket cseréltem:
2x 3. féklámpa izzó
3x rendszámtábla világítás
2x első index, de egyiket azért mert lemálott róla a sárga festék
1x bal hátsó féklámpa-helyzetjelző kombinált izzó
Ez nekem 6 év alatt nem olyan sok, árban is kb. 1000Ft ezeknek az összköltsége, meg némi tervezők édes kedves anyukájának felemlegetése, de az ingyen van :)
Ha már izzócsere a téma. Már kezd a hócipőm tele lenni ezzel a kocsival, hogy minden létező izzót ki kellett már cserélnem benn. Bezzeg a C4-em 8 évig elment a gyári izzókkal. Normális az, hogy fényszórók egyfolytában kiégnek fél évente? Ez egy 2004-es autó. Lehet ez ellen kezdeni valamit? Most Osram H7 Night Breaker Unlimited-ed rendeltem remélem ez már jó lesz :) Megtudja valaki mondani, hogy a ködlámpába milyen izzó kell és azt hogyan lehet cserélni. Ha már nekiállok ennek akkor kicserélem a ködlámpában is.
Jaj, pontosítok, bal elsőnél (tehát a vezető oldalon) ha kevés a hely: - légszűrőházba bemenő rugalmas cső kiszed- amiből kijött műanyag légszűrő doboz, annak a teteje levesz- akkumulátor burkolat levesz- mellette van a komputer műanyag burkolata, annak is teteje le (persze esőbe azért nem ajánlott)Utána már van hely valamennyire, én kapásból hajigálom ki a sok műanyagot ha izzót kell cserélni ezen az oldalon.
Erősen javasolt egy kis tükör használata, illetve jó memória, hogy mi hol van... :-)
Lehajtod a kallantyút, ez egyszerű. Kiveszed a műanyag hátlapot. Erősen hátrafelé húzod a csatlakozót, és utána nézz bele a tükörrel, el kell hajtani a két kis fém karocskát (asszem felül enged), ami az izzót rögzíti a foglalatban, majd cserélni az izzót és visszafelé ugyanez.
Leírva nehéznek tűnik, az is, ha nagy a kezed, nekem 15 perc volt kb. mindennel együtt 2. próbálkozásra. (Elsőre, még tükör nélkül, nem mertem belevágni) ;-)
Sziasztok! A baloldali tompított izzó cseréjében tudtok segíteni? Így ránézésre elég bonyolultnak tűnik, ráadásul pont azon az oldalon van kevesebb hely a kezemnek :(