Ezerszer be lett másolva a jog szabály PSA úgy védi ki hogy 2000 lumenre lövi be a led fényszóróit,így extraként adhatja el a lampamosot,ha beixeled mert nem kötelező.
A xenon így jelzi, h haldoklik, lilás árnyalatba vált. Ez nem egyik pillanatról a másikra következik be, valószínű régebb óta nem néztél rá, városban nem tűnik föl, a szemed is alkalmazkodik.
Amennyiben begyújt, felveszi ezt a lilás fényt, akkor csőhiba.
Semmi komoly.
Ha hozzáférsz, annyit megtehetsz, h fölcseréled a két oldalt, akkor kiderül a turpisság.
Cserélj párban, az alap Osram egy remek választás... :)
Segítséget szeretnék kérni, mivel csak használom a xenont, de nem értek hozzá.
Az autóm egy Peugeot 4007, aminek az első fényszórói xenonnal szereltek. Tegnap a jobb oldali lámpa csak visszafogott fényerővel, "lilán" világított, a bal oldali a szokásos fehéres, világos színnel.
Ez a szín, vagy árnyalat olyankor szokott felvillanni pár másodpercre, amikor felkapcsolom a világítást, de most ez az oldal kb úgy is maradt. Városban mentem, többnyire kivilágíott szakaszokon, így nem nagyon tűnt fel, hogy a fényerő is megváltozott.
Ezek alapján mi a probléma? Izzó hiba, vagy valami komolyabb?
Hogyan tudom eldönteni, hogy elég-e egy 10-20 ezres izzócsere, vagy kell valami komolyabb?
És az örök kérdés, hogy párban kell cserélni és így lesz egy meleg tartalékom is, vagy ez csak legenda?
A légrugó ha beszarik akkor nem mennek az autóval sehová. Leül a földre és teljesen üzemképtelen lesz, amikor csak ereszt akkor sokáig használva túlmelegszik a kompresszor és leáll emaitt, ha tovább is így használják akkor leég a kompresszor és megint csak leül és nem lehet vele sehová menni. Úgy hogy nem fog a két mázsás "római" legény se menni vele lufik nélkül.
Ha telepakolod, vakit a talogen is. De nem csak a fekvorendor, hanem a csodalatos minosegu utak miatt is vakit. Esetleg kissebb bukkanok, dombok szinten uyanezt a hatast erik el.
Igen, de legalább ha tényleg gyengébb akkor ki tudod cserélni erősebbre a csövet, trafót akármit.
A LED meg nem 2000lumen alatti mégsem kell neki se mosó se állító. D4-es A8-asban nincs auto. állító ez teljesen biztos. Tök mechanikusan egy imbuszkulcs kell csak az állítgatáshoz.
Mondjuk van légrugó, tehát nem fog leülni a segge a terheléstől.
Egyáltalán nem vakít vagy nem attól egy xenon mert nincs benne állító vagy mosó ami végképp nem sokat ér. GT-R-ben se volt állító se mosó mégsem vakított, D3 a8-ban meg volt mindkettő meg légrugós is volt mégis jobban vakított. Szerintem baromság előírni ezeket.
Fekvorendorrer szemben nyilvan nem, de az a villanas csak 0.36 mp-ig tart, viszont arra, h mogottem ul 3 felnott, meg tele a csomagtarto es ne basszam telibe 6400 lumennel a szembejovot, arra tokeletes...
Mivel lenyegeben semmit sem er arra, amire allitolag kitalaltak, az.
Akadnak olyan helyek, ahol a halogen helyere ugyan nem rakhatod, de ha beteszel egy eleve xenonos lampat, akkor mar legalis. Es abban sem lesz amgassagallitas.
BMW gyári adaptív led lámpa közelről, 3 ledes osram led panel 5.900.- Ft / panel ! a foncsor fókuszában , oldalanként 2 -2 foncsor a tompított tehát 6 db led világít egy oldalon a tompítottnak, a refi a panel másik oldalán van alul ott is 3 -3 db led van
hozzáértők hozzáértő hozzászólását várnám :) a következő problémám áll fenn Honda Accord 2003 2.4 Type-S gyári xenon esetén: kiégett a jobb oldali xenon izzóm. Így a lehető leggyorsabban a legközelebbi helyen vettem két D2S izzót, OBI saját márkás izzóit, párban, csak amíg utána nem nézek egy értelmes jó minőségű darabnak... Miután kicseréltem a 2 izzót, a bal oldalt nem kapcsolt fel :S megcseréltem a kettőt, vissza a még ép régit (GE) stb... aztán végül világított mindkét oldalt a 2 új db OBIs izzó. Pár nap után újra nem világított hol az egyik hol a másik oldalt :S valamilyen furcsa okból kifolyólag, amint befújom a gyújtókábel csatlakozóját (wd40) kontakt sprayvel, felkapcsol a lámpa, akár egymás után többször is. Majd pár napra rá, vissza áll a hibás helyzet. :( csak hogy leteszteljem, esetleg a gagyi OBI-s izzóval van-e gond, rendeltem 2 kínai pár eurós izzót, a helyzet ugyanaz... A trafóval szerintem nem lehet gond, hisz az mindig gyújtana szerintem (hallom hogy zizeg). A gyújtókábel hibáját csak azért gondolom valószínűtlennek, mert csakis az izzócsere óta lépett fel ez a probléma...
Van valakinek bármi ötlete, hol lehet a hiba forrása?! amíg nem szűröm ki illetve találom meg, addig nem akarok Xtízezer forintos izzókat venni.
Igen más országokban egyszerűbb az ilyen más szabványú autók forgalomba helyezése.
Németeknél volt(talán még ma is) sokáig a legegyszerűbb. Amerikai autókat is amit Mo-ra hoztak először német papíroztak és utána már gond nélkül megfelelt itt is, voltak időszakok amikor itthon lehetetlen volt levizsgáztatni. De amikor ment akkor 3-4-500ezer be volt egy vizsga.
Ha komolyan gondolod akkor jobb ha keresel valakit aki ezzel foglalkozik és pár tizes munkadíért elintézi a gördülékeny ügymenetet.
A lampat megoldom max 200 eurobol ha kidobom a xenont.Ha viszont baszakodnak es mas miatt nemmegy at akkor marad a kulfoldi rendszam es vakitok vele ha sotetbe vezetek.Amugy minden mas orszagban letudtak vizsgaztatni
Mert egy ilyen japán gondolom belpiacos jobbkormányos agyontuningolt autót simán utcáról besétálva soha nem vizsgáztatsz le ember nélkül. Sok minden átmegy egy kis segítséggel, de ismeretlennel nem állnak szóba . De sok sikert hozzá ha szerinted sikerülhet. Már a lámpán elvérzik a dolog, pedig ez csak egy apróság, abban az autóban ezer olyan dolog lehet ami semmilyen eu-s szabványnak nem felel meg, és ha akarnak találnak hibát azonnal, az autó máris megbuktatva.
Nekem soha eszembe se jutna csak úgy odamenni ilyennel forgalomba helyezni. De még egy sima balkormányos amerikai autóval se, aztán mégis megoldják mindet.
tudomasom szerint csak par eve legalis az usa ban ez a modell,es ott is csak ugy talaltam elado lampakat ,hogy a xenont kidobtak belolle.Ugy enis megtudnam butykolni.Amugy miert kene hogy vki at tolja?
Mivel ebből van amerikában is egy jópár, azt kéne megnézni hogy ott nincs e hozzá lámpa szett akár projektoros tuninglámpa. Mert az bár nem EU-s de aszimmetrikus és a jó oldalon világít. A másik meg ilyen autóval nem lehet utcáról bemenni vizsgára, kell embert keresni aki "át tolja". De ettől még érdemes rendes jobb oldalt világító lámpát beszerezni. Megoldás lehet még a szabad tükröseb utólag projektort tenni amivel megoldódik ez a dolog. Léteznek ilyen retrofit projektor megoldások.