Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

sonicboom Creative Commons License 2000.12.27 0 0 500
Szombaton láttam Esztergomban egy autósboltban kb. 4800 orbán-aranykoronáért egy szettet: kis kopmresszor +2 db kürt.
Szvsz ideális méretű és erejű lehetett :)) (volna)
Előzmény: Törölt nick (499)
Törölt nick Creative Commons License 2000.12.22 0 0 499
Köszönöm az építő jellegű hozzászólásokat, látom van még, akit érzékenyen érint a probléma :))))
Hajókürt, vonatkürt azért durva, de valami "kanos" kürtrendszer azért nem ártana. Persze külön kürtkapcsoló, meg ilyesmi, nehogy a yard lepontozzon ha a kisember ugrálna, hogy "dehátúgymegijjjjesztettezazállatbiztosúrkérem!" :) Mert hát mivel is? Nekem csak ilyen kis saláta van a gépen...
Kamionkürtök is biztos 24 voltosak, de azért kösz a címet, majd rátelefonálok a boltra.
Mégegyszer kösz mindent! :)

Üdv:
Hunter

Inner Circle Creative Commons License 2000.12.21 0 0 498
Nehéz egy fenét hajókürtöt lopni, a Lágymányosi-öbölben, Budafokon ill. a Háros-sziget öblében annyi lerohadt hajó áll, hogy fárasztó őket a kenuval kerülgetni. (Villany garantáltan nincs bennük, de csövesek lehetnek, úgyhogy áramütés esélye nem, fejbeütés veszélye fennáll.) Ugyan lehetséges, hogy a hajók ködkürtjeit már régebben lelopták.
Meg aztán egy ilyen elég feltűnő lenne a tetőn, valszeg betöltené a csomagtartót is, és akkor ráadásul befelé szólna. Skodát kell venni, abba befér előre, csak ki kell vágni a kaszni elejét, hogy szóljon rendesen! :)))
Előzmény: QuadCam (497)
QuadCam Creative Commons License 2000.12.21 0 0 497
Kürtre már én is gondoltam: azt találtam ki, hogy MÁV állomáson lelopom a V63-as Kandó tetejéről csak az biztos 24V-os, úgyhogy inverter is kell hozzá! Meg akkor már elég közel van a 15 kV-os zsineg is, ami nem mindig egészséges... De annál nagyobbat semmi nem szól! Talán dunai hajó kürtje jöhet még szóba csak azt még nehezebb elcsenni. Láttam egyszer 1 Jeep Wrangleren 4db kompresszoros krómozott kürtöt azt is úgy nagyjából lehetett hallani....:))))
elf Creative Commons License 2000.12.21 0 0 496
Nagyon vadállat kürt?
Convoy Camion and Truck shop, a Helsinki út végén, majdnem a Budapest táblánál.
Vannak elektromos kürtjeik is, meg külön komresszorok ill légkürtjeik is. Mivel kamionra való példányok, el lehet képzelni a méretüket meg a hangerejüket.
Előzmény: Törölt nick (493)
NoPlease Creative Commons License 2000.12.21 0 0 495
Pedig nagyon sokan csak fénykürtre, vagy dudára tudják felemelni kis kezüket, köszi,(bocsi) hogy nem löktél fel...

NoPlease

Előzmény: Törölt nick (493)
Törölt nick Creative Commons License 2000.12.21 0 0 494
szóbafestőt=szobafestőt
Előzmény: Törölt nick (493)
Törölt nick Creative Commons License 2000.12.21 0 0 493
Lazíts, nyugi!
Sajnos nagyon sok bunkó van, és ezekre a balfékekre is nekünk kell vigyázni. Láttam alfában már bunkó brókert, szóbafestőt létrával, kocsi tele sittel, hülyegyereket, aki azért vesz alfát, mert "óócsóóó" aztán meggyilkolja. A topic címe egyébként már rég tisztázva lett, de attól még nem változott.
Persze ugyanez a simlis-sofőr kategória megtalálható a BMW tulajok között is. Meg mindenhol máshol.
Tegnap én pl agresszív Lancia-s voltam, mert index nélkül bejött a sávomba egy trabant, (este kilenc) én meg agresszíven rányomtam a reflektort, "leragasztottam" a kürtöt, és bekísértem a "srácot" a keresztúri lámpáig. Mert fáradt voltam, és mert egyszer egy _ugyanilyen_ trabant és _ugyanilyen_ helyzet miatt álltam bele egy 1 m. mély betonárokba a VW pólómmal.
Tényleg, TL, vagy bárki, szeretnék ilyen esetekre egy _nagyon_ vadállat kürtöt a gépbe. Nem tudtok vmi forrást? Kompresszoros is érdekel.
Süketüljön az állat, ha a kezét sem képes felemelni egy "bocs haver" jelzésre!!!
Üdv:
Hunter
Előzmény: NoPlease (492)
NoPlease Creative Commons License 2000.12.21 0 0 492
Sziasztok skacok!

Csakhogy igazodjunk a topik címéhez:
1. Agresszív BMW-s létemre nyugisan ülök a verdában, a verda a hosszú sorban, ami felkanyarodna a Margit hídra. Már éppen sorra kerülnék, amikor egy igen türelmes és körültekintő Alfa 75 a sort végigelőzve pechjére pont előttem akart bevágni a sorba. Nem sikerült neki :) Kis gázzal keresztben álltam előtte. (Most állatozzatok, agresszívezettek le nyugodtan).

2. Árpád hídon haladva, felnyírt fejű takonypóc(ezzel csak a korára utalok!) sofőrös Alfa 33 index nélkül rámhúzza a kormányt sávváltás ürügyén. Én, mint agresszív BMW-s nem hagytam.

3. Az agresszív BMW-snek nem kell megadni a jobbkézszabályt (kivételesen C Merdzsóval), hanem megvárjuk amíg elég közel ér, aztán kimegyünk elé, tesztelvén az ABS-t.

Még mielőtt bárki leabszolútagresszívbmws-ezne, a másik verdám egy Fiat. Az is jó, csak más célokra.

Ciao
NoPlease

Inner Circle Creative Commons License 2000.12.17 0 0 491
Na igen, azért írtam hogy kulturális felső tízezer, bár talán a kulturális felső egymillió is belefért volna. :)
Előzmény: minimal (490)
minimal Creative Commons License 2000.12.17 0 0 490
Ez a poszterről teljesen látszik (hogy nem a felső 10000-nek készült).... a félkegyelmű Bajort, és brigádját még jó, hogy nem olyan autóba ültették, aminek van stílusa. Éljen a VESEAUTÓ!!! :-)))
(Igaz, hogy a felső 10000 nem egyenlő a jó stílussal)
Inner Circle Creative Commons License 2000.12.16 0 0 489
Az "Autós újságírás ámokfutói" fórumban egy szerkesztő nyíltan bevállalta, hogy az autós újságírás reklám, fenéknyalás az egész. (Nem mintha ez újdonság lett volna.) Ha a szakmabeli, hitelesnek kikiáltott hírterjesztés ilyen állapotban van, akkor mit lehet várni egy filmtől, aminek a készítői örülnek hogy valaki autót adott nekik? (Nem beszélve arról hogy ugye ez a film nem a kulturális felső tízezernek készült.)
Előzmény: MacPhisto (488)
MacPhisto Creative Commons License 2000.12.16 0 0 488
Az index Meseautó c. filmről írott kritikájából egy részlet:Az már csak hab a tortán, hogy egy, a hazai viszonyokat nem ismerő néző, a filmről kijőve meg lesz győződve arról, hogy a pesti utcákon csak a három betűjéről és félelmetesen agresszív, tar fejű vezetőiről elhíresült autómárka modelljei futnak, (szigorúan bőr belső+könnyűfém felni)
Az Utolsó Európai Creative Commons License 2000.12.13 0 0 487
Hali avantage!

A saját gép nem valami nagy különlegesség: egy Bravo. Annyiból talán nem átlagos, hogy épp most fél éves - van benne valami 8000 km -, tehát gyakorlatilag új, és jól tele van extrázva. Egyszerűen csak illik hozzám, szeretem és vigyázok rá.
Ennek fenntartása garázsban - ami mellesleg nincs - havi több tízezer Ft-ot emésztene föl, hacsak le nem modom a Cascoját. Ezenközben folyamatosan csökken az értéke is, és a végén senki sem hiszi majd el nekem, hogy valóban annyi km van benne, amennyi.
A Suzit már vezettem, és az a véleményem, hogy sok szempontból (futómű, biztonság, fékek) nem nő föl a feladathoz, amit az a viszonylag erős motor ad neki, és a méreteivel is gond van (majdnem 2 méter vagyok, és >120 kg). Csakhogy ingyen lenne.
Összességében valószínű, hogy tavaszig várok majd, ez a helyzet amúgy sem válik akuttá február előtt. De akkor el kell majd adnom. :-(

Előzmény: avantage (486)
avantage Creative Commons License 2000.12.12 0 0 486
Utolsó Európai,
Hasonlo cipoben jarok, mint amit te meg csak "probalsz a boltban". :)
Na komolyan. Nekem van egy R5 GT turbom, nem eppen egy lassu tragacs, kicsit megpiszkalva, nagy elvezet 2-ben padlot nyomni neki, stb... kb. 140 le.
Tavaly osszel viszont kaptam egy Opel Astra Caravant ceges autonak. 1.4 8V -> 60 le. Nem eppen izomauto, viszont "ingyen" van.
Egyszeru megoldast talatam ki. R5 pihen, mindenhova az Opellal nyomulok. Meg lehet szokni, vannak elonyei is, pl. hideg motorral is lehet vezetni, van kormanyszervo, nem kokemeny a futomu, stb...
Amikor meg kedvem tartja, beulok az R5-be es nyomulok egy jot. Most vasarnap pl. mentem vagy 60 km-t. 3 szamjegyu uton, forgalom nelkul. Mit mondjak jol esett!
Sot olyan is van, hogy Astra marad otthon, es R5-el megyek dolgozni.
Ketsegtelen, sokat sporolhatnek meg ha eladnam, de nekem megeri ez a kis "luxus".

Amugy nalad mi a sajat auto?
Az 1.6-os Suzi meg meg jobban is megy, mint az Astra. En nem haboznek.

Előzmény: Az Utolsó Európai (469)
Törölt nick Creative Commons License 2000.12.12 0 0 485
Egy évre ítélték Császár Elődöt ...
Bűnügy
2000. december 11. 13:07

[Havaria] Elsőfokon egy év letöltendő
fogházbünetésre ítélték Császár Elődöt. A
fogházbüntetés mellett négy évre eltiltották
a gépjárművezetéstől, 1998. december
17-ig visszamenőleg. Az ügyész
súlyosbításért, a védő enyhítésért
fellebbezett a bíróságon. A popsztár 1998
decemberében a Szilágyi Erzsébet fasoron
összeütközött egy szabályosan közlekedő
rendőrségi Opel Astrával, amelynek
vezetője a helyszínen életét veszítette,
utasa könnyebb sérüléseket szenvedett. A
rendőrségi vizsgálat során megállapítást
nyert, hogy Császár a megengedettnél jóval
gyorsabban vezette M3-as sport BMW-jét,
ugyanakkor felmerült a gyanú, hogy
kábítószer hatása alatt állt, bár ez utóbbi
tényt a nyomozás nem tudta egyértelműen
tisztázni.

Előzmény: Inner Circle (482)
fargo Creative Commons License 2000.12.12 0 0 484
Hát ez az, nekem sem igazán a rendôr halálával van a bajom, hanem azzal, ahogy az esetet CSE kezelte. Gusztustalan, gerinctelen, tipikusan surmó balkáni módon. Ha egyenesen kiállt volna és vállalta volna a dolgot, megúszta volna jóval enyhébb ítélettel...
Előzmény: Törölt nick (479)
fargo Creative Commons License 2000.12.12 0 0 483
Egyébént szerintem még csak nem is agresszív volt, csak egy seggfej.
Előzmény: sansalvador (475)
Inner Circle Creative Commons License 2000.12.12 0 0 482
Lemaradtam a hírről, mi újság? Szóval Cs.E.-t mégis leültetik?
Előzmény: Törölt nick (479)
Törölt nick Creative Commons License 2000.12.12 0 0 481
akkor bocs, félreértettem. pedig már majdnem sajnáltam. akkor meg végképp nem értem.
Előzmény: Törölt nick (480)
Törölt nick Creative Commons License 2000.12.12 0 0 480
fogház nem fegyház, ég és föld a különbség, a fegyház a szigorúbb (elég durva)
Előzmény: Törölt nick (479)
Törölt nick Creative Commons License 2000.12.12 0 0 479
Azon gondolkozom, hogy mi lett volna, ha _mindent_ őszintén bevall a srác: "Igen, bírónő, 130-al mentem, kicsit be voltam lőve, de olyan szép este volt, hülye voltam, már látom, és nagyon megbántam, hogy ezzel balesetet okoztam, és emiatt halt meg egy vétlen ember." (Mert biztos bánja mint a fene, csakhogy ez már senkin sem segít.) Szvsz biztos hogy _emberileg_ többet nyert volna az ügyön. Egyébként sem értem ezt a fellebezősdit. Ha neked rendben van minden papírod, de momentán nincs nálad bizonylat a GFB befizetéséről (de be van fizetve) keményen ráfaraghatsz. De itt, egy "egyértelmű" halálos baleset, + biztosítási papírok hamisítása után még fellebbeznek, mert soknak találják az 1 év fegyházat.
Jó, tudom, hogy a fegyház nem piskóta, (elődrajongók kíméljetek) meg azt is, hogy mindenkinek áll a zászló, de ez az egy év ennyi "kár" okozásáért legalábbis _nevetséges_.
Előzmény: fargo (477)
Törölt nick Creative Commons License 2000.12.12 0 0 478
Ha tudod hol tárolni a jó kis autódat, akkor most még semmiképpen ne add el. Várd ki a suzukis tapasztalatokat (sorjás lemezek a motortérben, kusza gyújtáskábelek, primitív műszerfal, stb) + vesd össze mennyire biztos a munkahely, pozíció (elvehetik-e tőled a suzukit) aztán egy-két hónap múlva mérlegelj a tapasztalatok birtokában. Persze ha nincs helyed, és nagyon kell a pénz, akkor add el. Én biztos hogy várnék vele. Tavasszal egyébként is többet kaphatsz érte.
Üdv:
Hunter
Előzmény: Az Utolsó Európai (469)
fargo Creative Commons License 2000.12.12 0 0 477
Ne örülj elôre, szerintem még nem lefutott meccs, öt-hat évig simán elhúzzák az ügyet, akkor meg már ki tudja mi lesz belôle...
Előzmény: sansalvador (475)
Riff-Raff Creative Commons License 2000.12.12 0 0 476
Én se sajnálom csöppet se, de ezzel még nincs vége. Ez még nem lefutott meccs.
Előzmény: sansalvador (475)
sansalvador Creative Commons License 2000.12.12 0 0 475
Egy agressziv BMW-ést elért a sors csapása. Én nem sajnálom a kis f@szt...

GanXstaZolee Creative Commons License 2000.11.29 0 0 474
Ilyen cégnél, és főnökkel én is szivesen melóznék :)))
Előzmény: fargo (473)
fargo Creative Commons License 2000.11.29 0 0 473
Beszéld meg a céggel, hogy ne a Suzukit tartsa fenn Neked, hanem az Olasz Csodát. Ha sokallják a várható költségeket, akkor közösen kalkuláljátok ki a Suzzer egyéves fenntartásának összes költségét, (Casco+GFB+kötelezô szervízek szigorúan márkaszervízrzel számolva+benzin+egyebek+ami eszedbe jut és nekem nem) osszátok el tizenkettôvel, s ezt igényeld magadnak, mint havi juttatást. Szerintem ki fog jönni belôle az Olasz Csoda fenntartásának költsége, mindenesetre jóval "beljebb leszel", már ami az "igazi" kocsira számított kiadásaidat illeti.

Egy fél pillanatig sem merülne fel bennem, hogy a kedenc verdámat céges Suzra cseréljem. Szerencsére a fônököm maximálisan megértô, rajong a Volvokért, nem sajnálja a költségeket. Hja kérem, végsô soron annak is van elônye, ha az ember a maga ura :-)))

Előzmény: Az Utolsó Európai (469)
Az Utolsó Európai Creative Commons License 2000.11.29 0 0 472
Az a csúnya igazság, hogy lóvé még akár volna is.
De erre?
Kéne kicsit spórolni, családi házba elvonulni, hosszabb távon gondolkodni - s mindezek keretében néhány év alatt több milliót összesimítani.
Ez is egy álom.
Előzmény: műláb (470)
Szuprahírró2 Creative Commons License 2000.11.29 0 0 471
Nem fogsz szuzukissá degradálódni, ha van mire spórolnod(asszony, kölök) akkor inkább mondjál le most egy kicsit az olasz luxusról és majd visszavásárolod ha már a "Lovetta nem számít" lessz a mottód.
De ha mégis így történik, onnan nincs visszaút!!
Előzmény: Az Utolsó Európai (469)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!