És büntetik mint állat... én az Osram NightBreaker-rel tök elégedett vagyok... :)
Sógorékhoz átmész, és jó eséllyel két méter után kipöckölnek az utólagos xenonoddal... és európában terjed ez a ahozzáállás... mondhat a forgalmazó amit akar... hogy E számos, meg műbizonylat... az az égőre vonatkozik, és nem a komplett lámpára... ennyi...
Hát ha ez a fogyi 6,1 volt frissítés előtt, és 5,8 lett utána, akkor azt is kéne tudni, hogy milyen felhasználás?
Én télidőben majdnem full Bp 6,4 alá nem mentem az 5a CRDI-mmel, viszont nem is rángat a kocsi... városon kívül persze nem eszik ennyit, bár én ezt is elnézem neki, mert azért néha-néha odalépek keményen, ha egyedül vagyok...
Elméletem, hogy a kezdeti szériáknak egy "üzemanyagdúsabb" prigijuk van (mint az enyim), kicsit tübbet kajázik, de nem rángat, és megy ezerrel...
Az újabbak különböző spórolósabb variáció(ka)t kaptak (pletykák szerint van vagy 4 verzió), amik viszont cserébe rángatnak - kvázi néha nem elég a nafta...
bejátszhat még a silány üzemanyag is... lehet, hogy a spórolós szoftverek erre is érzékenyebbé teszik a gépet...
Ezek nem tények, csak fikciók, egyáltalán nem vagyok szakember...
Az egyik ismerősöm nemrég szerelt be xenon-t a C-max-be. Elmondása szerint világítani világít mint állat, de ezzel együtt iszonyatosan vakít is, így most ott tart, hogy kiszedi és tesz bele egy jófajta OSRAM-ot.
Mivel ez a lámpát nem xenon-hoz tervezték, így sok a szórt fény, ami pl. ködben nem biztos, hogy hasznos...
Igazad van, mert a megtorpanáson kívül más problémám nincs. A hangos motor meg betudható a dízelnek.
Már én is le akartam írni, hogy a régi hondák minőségét hozza a cee'd, de félek a hondások haragjától... :)
Nekem 1134km van benne, aminek fele Bp, és a fogyim kerek 6l.
Útfekvése még a számomra extra (65) ballonos gumik mellett is vetekszik a 6.gen civicével, pedig azon 50-es gumik voltak. Élmény vele autózni, nem zörög, pedig arra számítottam egy kombinál.
Én továbbra is azt tanácsolom,hivd fel azt a számot ami a kezelési könyvben van! mond el amit itt leirtál,kérdezd meg mi csinálj,mert ha nem tudják megjavítani eladod és csalodottan hirdeted negativ tapasztalataidat a KIA rol... hidd el elkezdik majd kicserélni az alaktrészeket sorban! a vez. elektronikát, a befecskendező szelepeket,a közös nyomocsövet ,a turot,és egyszer csak jo lesz :))) mert érteni nem értenek hozzá,de ennyi uj alaktrészből biztos megjavul!!! ha valami kis hiba is volt. Vagy javasold az,hogy ha nem tudják megoldani akkor elviszed egy igazi szakszervizbe (bosch) és hozod nekik a számlát!!! egy befecskendező redszer takarítás biztos nem ártana neki!!! az 40eFt!!!A szerelés során bent marad "darabok" is ott lehetnek,ahogy ezt néhány bosch terméknél már láttuk!!!
Valaki aki mostanában szerelt lámpát!! az lenne a kérdésem,h a vezetékek hol mennek bele a lámpába? Pl ki tudom e huzni őket valahol ha pl ki akarom teljesen szedni a lámpát?
Egy szervíz udvarán láttam egy magocskát, lekapott bal első sárvédővel. Úgy láttam, a kerékdoblemez és a sárvédő közötti üregben megy a kábelkorbács. Persze egy müa. gégecsőben.
Nem írom le a teljes sztorim, mert igen hosszú lenne, de az, hogy az Óbudában soronkívül fogadtak, az annak köszönhető, hogy a Pappas után azzonnal felhívtam egy szerencsétlen srácot a KIA Motorsnál, és enyhén ingerülten minden rázudítottam.
Alapvetően az a baj, hogy sok szervíz nem veszi meg vagy nem tudja használni azt a berendezést, amivel pl. a szoftverfrissítéseket lehet csinálni. Ilyenkor viszont nem azt mondják, hogy bocs, de nekünk nincs ilyen, kérem menjen más szervizbe, ha ilyen gondja van, hanem mindenféle idióta mesével állnak elő.
Jövő héten megint megyek az Óbudába és lehet, hogy jön a "szétborítás", mert hibakód nincs.
Neho-nak: tisztán a fedélzetire hagyatkozva jött ki a ~3dl. Minden nap ugyanott megyek, ugyanabban a tempóban +/- 15% eltéréssel.
A frissítés előtt nem mozdult el a 6,1-ről, míg most stabilan 5,8-5,9.
Várd meg amíg megszárad és egy sima ronggyal töröld le! Amilyen kényesnek tűnik a kárpit olyan jóindulatú, vagyis könnyen tisztítható.
Nem nagyon izgat, mert (bár szeretem az autóm) úgy vagyok vele, hogy ő van értem.
A gyerekeimet nem szoktam emiatt legorombítani. Egyszer szóltam csak, amikor az 5 éves kisfiam rárakta a sáros cipőjét a könyöklőmre... :-) (élvezte a nagy autót)
Mától "én" is rángatózós lettem (405 km). 3-as fokozat, lassú gyorsítás, 2100-as fordulat és egyszer csak ott volt. Igen... Mindha kimaradt volna a gyújtás.Nem tetszett. Viszont ma 60 km-t tettem meg a városban, 5.7 l-es átlaggal.
Nekem is néha rángat,de most majd vissztérek a spurira és akkor jóval kevesebbszer fog, probáld ki és közben járt végig az összes környezetetben lévő kereskedést + telefon a KIA -nak és amit itt leirtál mond el!!! Remélem megoldodik a porlémád,fel a fejjel!!!
....viszont lefóliázzák a kormányt és az ülést, ígaz kivenni már nem tudják....
Kocsi átvétel után néhány nappal visszamentem vezető oldali ajtó beállításra. Miután visszakaptam a kocsit a parkolóban, nekem is benne hagytak minden fóliát, papir szőnyeget... :-)
~1 hete voltam szoftverfrissítésen az Óbudánál, ahol rendkívül korrekten álltak a dologhoz. Ezt sajnos elég jól meg tudom ítélni, mivel már 4 szervizen vagyok túl és ennyi dilletáns vagy hazug "szakembert" még nem láttam.
Jut eszembe, a Pappasról olvastam vhol, hogy milyen korrekt... Hát én nem így vettem észre. Én k. ideges lettem tőlük, nem hogy akkor, ha ezt a flegma stílust egy 15 milliós Mercinél játszák el.
SENKINEK NEM AJÁNLOM!!!! K. drága, semmi közük a KIA-hoz (még kell pár év), viszont lefóliázzák a kormányt és az ülést, ígaz kivenni már nem tudják.
Azt amit ők 3 óra alatt nem tudtak megcsinálni, azt az Óbudában 20 perc alatt megoldották.
Az más kérdés, hogy nálam NEM működik normálisan a frissített szoftverrel sem az autó. Továbbra is rángat, viszont kb. 3 decivel kevesebbet fogyaszt.
Kezdem feladni. Nagyon örültem amikor átvettem a majdnem fullos autót és mára eljutottam odáig, hogy ha nem buknék rajta, akkor azonnal kiszálnék belőle. Ez döbbenet, hogy december eleje óta (nov.27-én vettem át) folyamatosan rángat a kocsi, és nincs megoldás.
Ma új zörgési pontot találtam a kocsiban. Mivel jó idő volt, leengedtem a bal hátsó ablakot. Ahogy a Törökbálinti útra értem, fel kellett húzzam, mert azt hittem, kiesik, vagy kitörik. A kb. 10 centire leengedett ablak mozog, és kocog a keretben. Tegnap pedig a bal első futómű felől hallottam egy oltári koppanást, ahogy a Hungária körúton áthajtottam a síneken.
JA most jövök a benzinkutrol... már csak vidéken lehet "normál áron" tankolni... 794 Km re tankoltam 42,56L SZerintem korrekt..ja a fed comp 5,8L/100km -t mutatott.. Visszafele kerek 4L en állt a fed comp végig 90el jöttem 5. be :))) JA és 37 az átlagsebesség!!