Mondjuk a Balázs féle 50-el 5-ben nekem is dadog...
Én sokat megyek a szentendrei úton (70 a megengedett) de eszembe nem jut 5.-be kapcsolni. Végig megyek 4.ben, így ha lelassul a sor 40-50-re akkor nem kell visszaváltani és mégis egyből húz.
Az 5.-et nem itt kell avárosban erőltetni, hanem az országúton.
Jövőhétre igérik az új autót ugyhogy már csak a xenont kell beleraknom az meg mindig van raktáron :) Ha megleszek addig akkor megtudom mutatni, ha nem-nem, bár nagyon nem szeretnék halogénnel járni(omegával épp elég volt amig nem raktam bele :) )
Jól emlékeztem, de most visszakerestem... Pancelos 72 kolléga is valamiféle kapcsolatban volt Verdáékkal... az info-s lapon még mindíg van oda pár hivatkozás... ezek szerint Ők már nem KIA-znak, ellenben a weblapjuk is totál megváltozott, a szép kiás cucc helyett használtautós lett...
Sok vélemény alapján van azért egykét olyan foncsor amivel jó a xenon(persze projectornál nem jobb), de ha van automata lámpamagasság állítás és kicsit lejebb állítod a lámpát, már nincs gond. Főleg ha az a szett 4300K-s. Azon csak annyit fogsz látni mintha vmi halogén izzó világítana 4-5szörös fényerővel. Márciusi találkozóra meglesz az uj autóm, abba pedig H4bixenon lesz sima foncsoros kialakításal, ha kijösz, megtudod nézni majd :)
Ügye Dave07 kollégával együtt cseréltünk az SW-jben egy hátsó 5/21W-est... szóval láttam... ha LED-et akarsz hátra a helyzetjelzők, és a fék helyére, akkor 2 pár kell, mert össz 4db 5/21W égő van benne, és nyilván nem csak a felét akarnád kicserélni...
mindkét oldalon van 1 az alsó lámparészben, és 1 a felső lámparészben...
A veszprémi kereskedés (Verda) tényleg bezárt, az utóbbi hetekben már emailekre sem válaszoltak. Sőt, amikor személyesen érdeklődtem a nyílt hétvégéről h lesz-e CRDi SW tesztkocsi, csak azt a választ adták hogy vagy lesz vagy nem, érdeklődjek előtte pár nappal :-) Most akkor ilyen hozzáállás mellett nem csoda h bezárták a kaput...De adtak viszont telcsin egy jótanácsot, nézzem meg a volt Peugeot szalont, hátha ott nyit az új kereskedő!
Szóval a jó hír: csütörtökön láttam hogy a régi Peugeot szalon helyén valóban lázas munka folyt. Ma is elkanyarodtam arra, voltak egy csomóan, az utolsó simításokat végezték, a főnök is ott volt (Csomay) és azt mondta h holnap reggel 9-kor nyitás! Hurrá! Sok sikert hozzá!
Sajnálom, hogy ilyen negatív tapasztalataid vannak, de ez inkább a szervínek tudható be mint inkább az autónak. Meglepő amit írsz a Pappas-ról. Én náluk vettem az autót, maximális korrektség... A szervízt látva, a minőséget nem kérdőjeleztem volna meg, bár én nem szrvizeltem náluk eddig és sajnos az áraikat tekintve ami horibilis, nem is hiszem, hogy a szervízükben meg fog fordulni valaha. Aki esélyes az a KIA Szabó és az Érd M6. Az M/ szervízéről eddig én csak jókat halottam, minden hibát meg akarnak oldani, nem csak egyszerűen megszabadulni tőle, ezt a topictársaktól tudom. A Kia Szabónál meg nagy változások történhettek, ugyanis ritka korrekt hozzáállásról és árakról adtak hírt. Persze ezt még topictars nem erősítette meg, de szerintem hamarosan lesz olyan aki el fogja mondani a véleményét.
Szerintem is noszogasd meg a KIA magyarországot, bajod nem lehet belőle.
Ha van kedved esetleg nézz be a http://ceedservice.extra.hu -ra is. Ahol még nem túl sok de azért valamennyi szervítapasztalatot már találhatsz és ajánlatokat annál inkább.
És büntetik mint állat... én az Osram NightBreaker-rel tök elégedett vagyok... :)
Sógorékhoz átmész, és jó eséllyel két méter után kipöckölnek az utólagos xenonoddal... és európában terjed ez a ahozzáállás... mondhat a forgalmazó amit akar... hogy E számos, meg műbizonylat... az az égőre vonatkozik, és nem a komplett lámpára... ennyi...
Hát ha ez a fogyi 6,1 volt frissítés előtt, és 5,8 lett utána, akkor azt is kéne tudni, hogy milyen felhasználás?
Én télidőben majdnem full Bp 6,4 alá nem mentem az 5a CRDI-mmel, viszont nem is rángat a kocsi... városon kívül persze nem eszik ennyit, bár én ezt is elnézem neki, mert azért néha-néha odalépek keményen, ha egyedül vagyok...
Elméletem, hogy a kezdeti szériáknak egy "üzemanyagdúsabb" prigijuk van (mint az enyim), kicsit tübbet kajázik, de nem rángat, és megy ezerrel...
Az újabbak különböző spórolósabb variáció(ka)t kaptak (pletykák szerint van vagy 4 verzió), amik viszont cserébe rángatnak - kvázi néha nem elég a nafta...
bejátszhat még a silány üzemanyag is... lehet, hogy a spórolós szoftverek erre is érzékenyebbé teszik a gépet...
Ezek nem tények, csak fikciók, egyáltalán nem vagyok szakember...
Az egyik ismerősöm nemrég szerelt be xenon-t a C-max-be. Elmondása szerint világítani világít mint állat, de ezzel együtt iszonyatosan vakít is, így most ott tart, hogy kiszedi és tesz bele egy jófajta OSRAM-ot.
Mivel ez a lámpát nem xenon-hoz tervezték, így sok a szórt fény, ami pl. ködben nem biztos, hogy hasznos...
Igazad van, mert a megtorpanáson kívül más problémám nincs. A hangos motor meg betudható a dízelnek.
Már én is le akartam írni, hogy a régi hondák minőségét hozza a cee'd, de félek a hondások haragjától... :)
Nekem 1134km van benne, aminek fele Bp, és a fogyim kerek 6l.
Útfekvése még a számomra extra (65) ballonos gumik mellett is vetekszik a 6.gen civicével, pedig azon 50-es gumik voltak. Élmény vele autózni, nem zörög, pedig arra számítottam egy kombinál.
Én továbbra is azt tanácsolom,hivd fel azt a számot ami a kezelési könyvben van! mond el amit itt leirtál,kérdezd meg mi csinálj,mert ha nem tudják megjavítani eladod és csalodottan hirdeted negativ tapasztalataidat a KIA rol... hidd el elkezdik majd kicserélni az alaktrészeket sorban! a vez. elektronikát, a befecskendező szelepeket,a közös nyomocsövet ,a turot,és egyszer csak jo lesz :))) mert érteni nem értenek hozzá,de ennyi uj alaktrészből biztos megjavul!!! ha valami kis hiba is volt. Vagy javasold az,hogy ha nem tudják megoldani akkor elviszed egy igazi szakszervizbe (bosch) és hozod nekik a számlát!!! egy befecskendező redszer takarítás biztos nem ártana neki!!! az 40eFt!!!A szerelés során bent marad "darabok" is ott lehetnek,ahogy ezt néhány bosch terméknél már láttuk!!!
Valaki aki mostanában szerelt lámpát!! az lenne a kérdésem,h a vezetékek hol mennek bele a lámpába? Pl ki tudom e huzni őket valahol ha pl ki akarom teljesen szedni a lámpát?
Egy szervíz udvarán láttam egy magocskát, lekapott bal első sárvédővel. Úgy láttam, a kerékdoblemez és a sárvédő közötti üregben megy a kábelkorbács. Persze egy müa. gégecsőben.
Nem írom le a teljes sztorim, mert igen hosszú lenne, de az, hogy az Óbudában soronkívül fogadtak, az annak köszönhető, hogy a Pappas után azzonnal felhívtam egy szerencsétlen srácot a KIA Motorsnál, és enyhén ingerülten minden rázudítottam.
Alapvetően az a baj, hogy sok szervíz nem veszi meg vagy nem tudja használni azt a berendezést, amivel pl. a szoftverfrissítéseket lehet csinálni. Ilyenkor viszont nem azt mondják, hogy bocs, de nekünk nincs ilyen, kérem menjen más szervizbe, ha ilyen gondja van, hanem mindenféle idióta mesével állnak elő.
Jövő héten megint megyek az Óbudába és lehet, hogy jön a "szétborítás", mert hibakód nincs.
Neho-nak: tisztán a fedélzetire hagyatkozva jött ki a ~3dl. Minden nap ugyanott megyek, ugyanabban a tempóban +/- 15% eltéréssel.
A frissítés előtt nem mozdult el a 6,1-ről, míg most stabilan 5,8-5,9.
Várd meg amíg megszárad és egy sima ronggyal töröld le! Amilyen kényesnek tűnik a kárpit olyan jóindulatú, vagyis könnyen tisztítható.
Nem nagyon izgat, mert (bár szeretem az autóm) úgy vagyok vele, hogy ő van értem.
A gyerekeimet nem szoktam emiatt legorombítani. Egyszer szóltam csak, amikor az 5 éves kisfiam rárakta a sáros cipőjét a könyöklőmre... :-) (élvezte a nagy autót)