Keresés

Részletes keresés

educator Creative Commons License 2010.01.13 0 0 13832
"A lassulást a fővezeték nyomásának csökkentésével lehet elérni, nem?"

Többek között. Villanyos fékről hallottál már?
Előzmény: ROCOman (13828)
educator Creative Commons License 2010.01.13 0 0 13831
"rendes, üzemszerű állapot, hogy 100-zal meghaladsz egy vörös jelzőt EVM-mel?"

Ha nem is rendes, de üzemszerű.
Előzmény: Törölt nick (13821)
Törölt nick Creative Commons License 2010.01.13 0 0 13830
Ajjajj, akkor valaki megint meggazdagodna abból is. :-P
Előzmény: Infós (13829)
Infós Creative Commons License 2010.01.13 0 0 13829
Tudok olcsóbbat is: szentkép a vezérállásra, aztán "majd figyelünk ám!" hozzáállás a dolgozók részéről. (Bár félő, hogy a szentkép ára vetekedne az izzócsere árával.)
Előzmény: Törölt nick (13827)
ROCOman Creative Commons License 2010.01.13 0 0 13828
A lassulást a fővezeték nyomásának csökkentésével lehet elérni, nem? Annak mértéke - ha jól sejtem - több tényezőtől is függ, nem? Ha nagyon "olyan" kérdések, szívesen veszem a részletesebb magyarázatot. Nem bosszantási céllal írtam.
Előzmény: 1047 005-2 (13826)
Törölt nick Creative Commons License 2010.01.13 0 0 13827
"Viszont több okból is a lassulást kellene figyelni,ellenőrizni nem a fővezetéknyomást."

Teljes mértékben egyet értek veled. Véleményem szerint a MIREL felszerelése és a fékgörbe számításos szoftver alkalmazása lenne a legolcsóbb.
Előzmény: 1047 005-2 (13826)
1047 005-2 Creative Commons License 2010.01.13 0 0 13826
"Ebből gyakorlatilag az derül ki, hogy a nyomáskapcsoló feleslegesen van benne a rendszerben, és semmi értelme nincs."


Igenis meg nem is.Pld.: egy 750 m-es,50 km/h-val közlekedő,rossz tömörségű vonatnál nagy esélyű a megállás.Viszont több okból is a lassulást kellene figyelni,ellenőrizni nem a fővezetéknyomást.
Előzmény: Törölt nick (13825)
Törölt nick Creative Commons License 2010.01.13 0 0 13825
"Ilyet nem írtam.Olvasd el még egyszer,hogy miről volt eddig szó a részemről!"

Ezt írtad: Szerintem meg bármennyivel ha a fővezeték nyomása működteti a nyomáskapcsolót.

Ebből gyakorlatilag az derül ki, hogy a nyomáskapcsoló feleslegesen van benne a rendszerben, és semmi értelme nincs.
Előzmény: 1047 005-2 (13824)
1047 005-2 Creative Commons License 2010.01.13 0 0 13824
"Tehát azt mondod,hogy bármekkora sebességgel meghaladhatom a vörös jelzőt?"


Igen.Nem biztosítja az EVM 120,hogy a bejáratijelzőnél max. 40 km/h legyen a vonat sebessége.



"Tehát azt mondod, hogy bármekkora sebességgel meghaladhatom a vörös jelzőt? Előtte nem kell elkezdeni a fékezést már jóval előtte a 3. éberségi felhívásra, és nem kell 40km/h óra alá csökkenteni a sebességet? Nem kell meglenni az X bar fővezeték nyomás csökkenésnek?"


Ilyet nem írtam.Olvasd el még egyszer,hogy miről volt eddig szó a részemről!


(Kis segítség:V43-as EVM 120-al,6 Bmx kocsiból álló vonat és szabályszerűen kezelve van az utánfékezőszelep,hogyan lesz tutira max. 40 km/h a bejáratijelzőnél?)
Előzmény: Törölt nick (13823)
Törölt nick Creative Commons License 2010.01.13 0 0 13823
"Az EVM működése szempontjából maximálisan üzemszerű,a sebességet csak a kiegészítő feltétel(ek)hez "vizsgálja.""

Ez érdekes....

Tehát azt mondod, hogy bármekkora sebességgel meghaladhatom a vörös jelzőt? Előtte nem kell elkezdeni a fékezést már jóval előtte a 3. éberségi felhívásra, és nem kell 40km/h óra alá csökkenteni a sebességet? Nem kell meglenni az X bar fővezeték nyomás csökkenésnek?
Előzmény: 1047 005-2 (13822)
1047 005-2 Creative Commons License 2010.01.13 0 0 13822
"És ez szerinted rendes, üzemszerű állapot, hogy 100-zal meghaladsz egy vörös jelzőt EVM-mel?"


Az EVM működése szempontjából maximálisan üzemszerű,a sebességet csak a kiegészítő feltétel(ek)hez "vizsgálja."
Előzmény: Törölt nick (13821)
Törölt nick Creative Commons License 2010.01.13 0 0 13821
"Szerintem meg bármennyivel ha a fővezeték nyomása működteti a nyomáskapcsolót."

És ez szerinted rendes, üzemszerű állapot, hogy 100-zal meghaladsz egy vörös jelzőt EVM-mel?
Előzmény: 1047 005-2 (13820)
1047 005-2 Creative Commons License 2010.01.13 0 0 13820
"Manapság meg az EVM-mel felszerelt mozdonyok (feltéve, ha minden jól működik), akkor max. 40-nel léphet bele egy ilyen átjáróba, "


Szerintem meg bármennyivel ha a fővezeték nyomása működteti a nyomáskapcsolót.
Előzmény: Törölt nick (13815)
szv Creative Commons License 2010.01.12 0 0 13818
Kimentem.
Előzmény: schaffner (13816)
Bárdos Imre Creative Commons License 2010.01.12 0 0 13817
Ha egyre gondolunk, akkor az esemény 2004.11.07-én 1,05-kor történt Szolnok rendezőn, ahol a 28 kocsival átálló V. tartalék (M44 148) a határon kívül álló V46 041-el (III. tartalék) horzsolódott. Utóbbi Ackermann váltója és ütközői sérültek, 8 kocsi oldalajtajai lelestek és a mozdony illetve a kocsisor közé szorultak. Személyi sérülés nem történt, azonban a XI - LXVI sz. irányvágányok a pálya felszabadításáig, 5,00-ig elzáródtak.
Előzmény: V43-1145 (13803)
schaffner Creative Commons License 2010.01.12 0 0 13816
http://www.kisalfold.hu/rabakozi_hirek/traktorral_utkozott_a_szemelyvonat_hansagligetnel/2135547/
Törölt nick Creative Commons License 2010.01.12 0 0 13815
Igen előfordult már. De ezek a fajta balesetek úgy gyakorik, hogy az állomási tolatási mozgás keretében elfelejtik lecsukni a sorompót. Manapság meg az EVM-mel felszerelt mozdonyok (feltéve, ha minden jól működik), akkor max. 40-nel léphet bele egy ilyen átjáróba, ugyanis állomási sorompónál gyakori a fehérre való betoppanás. Vonalinál előfordul a söntérzéketlenség, gépmeneteknél vagy 6000kg-nál könnyebb járműveknél, de nem akkora számban. Az mondjuk már más tészta.
Előzmény: Lee kapitány (13786)
Törölt nick Creative Commons License 2010.01.12 0 0 13814
Igen éppen ezért raktam oda a majdnem szót.
Előzmény: orangutan (13785)
1047 005-2 Creative Commons License 2010.01.12 0 0 13813
2009 nyarán még Szolnokon fotóztam


Ebben a topicban képpel együtt (azóta is ott áll):

1047 005-2 válasz | megnéz | könyvjelző 2009.03.17 09:07:59 Creative Commons License (11015)
Előkerült:







Előzmény: Cheew (11014)
Előzmény: Törölt nick (13799)
klapperes Creative Commons License 2010.01.12 0 0 13812
Azért írtam, hogy emlékezetem szerint, mivel mióta "megszöktem" Szfvár környékéről a Repceföldre, azóta nem voltam arra kocsival (ez már több mint három éve, Lee kapitányék azóta is emlegetnek, csak azt nem mondja, hogy pozitívan vagy negatívan)
Előzmény: M62-238 (13811)
M62-238 Creative Commons License 2010.01.12 0 0 13811
"Arra azért kíváncsi leszek, bár ha emlékezetem nem csal akkor a Hovédségi ipvg elág.-nál ott egészen tűrhető volt az út ("dupla átjáró"), és a csalai is ilyen volt."


Az út az tűrhető,na-de az átjárók inkább tengelytörhetők.
Előzmény: klapperes (13808)
Lee kapitány Creative Commons License 2010.01.12 0 0 13810
Nyert, kedves kolléga, azok is ilyen átjárók.  :-)
Előzmény: klapperes (13808)
klapperes Creative Commons License 2010.01.12 0 0 13809
Biztos ott is dolgoztak a modik. :-)   Egyébként csatlakozom hozzád, de hiába vonjuk le a következtetéseket, ha utána a változtatásokból maximum csak az elhatározás marad, tényleges tett nem kövekezik. Kivétel, ha az NKH megmakacsolja magát!
Előzmény: Lee kapitány (13806)
klapperes Creative Commons License 2010.01.12 0 0 13808
Arra azért kíváncsi leszek, bár ha emlékezetem nem csal akkor a Hovédségi ipvg elág.-nál ott egészen tűrhető volt az út ("dupla átjáró"), és a csalai is ilyen volt.
Előzmény: Lee kapitány (13751)
Zolas Creative Commons License 2010.01.12 0 0 13807
Bár nem nézek TV-t, de gondolom most el vannak foglalva a BKV -val. Ilyenkor kevésbé van hírértéke egy balesetnek. Majd uborkaszezonban.
Előzmény: Lee kapitány (13806)
Lee kapitány Creative Commons License 2010.01.12 0 0 13806
Érdekes , de csend van erről a médiában. (Tudom hogy itt ez kicsit offnak tűnik, de a különféle baleseteket azért is kell kivizsgálni hogy a hibákból levonjuk a következtetéseket és megtegyük a szükséges intézkedéseket, változtatásokat.)
Előzmény: Törölt nick (13805)
Törölt nick Creative Commons License 2010.01.12 0 0 13805
Ha ez úgy igaz milyen ugatás lesz a szerencsétlen rendőröknek...!!!Erre van rálátásom...
Előzmény: Lee kapitány (13804)
Lee kapitány Creative Commons License 2010.01.11 0 0 13804
Ilyenkor kell elhagyni a topikt mer jön a modi és kióllóz egy időre!   :-)
Előzmény: atidas (13800)
V43-1145 Creative Commons License 2010.01.11 0 0 13803
Bárdos Imre!

A V46 041 2003 körül történt balesetéről szeretnék egy leírást kérni, ha ez lehetséges! Köszönöm szépen!
M.VIII Creative Commons License 2010.01.11 0 0 13802
Sziasztok!

Az 1978-as Boráros téri HÉV baleset letölthető filmen, az alábbi linken (forrás: kevei.fw.hu) http://addat.hu/932adfd7/boraros.mpg.html%20automatikus%20t%C3%B6rl%C3%A9s:2010-01-20

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!