Na nehogy már azt mondd, ez is belefér 4millióba, mert itt szúrom töCKön magamat. Tényleg ennyire igénytelenek vagytok?
Engem is bosszantanak a hibák, de szerencsére még nem olyan mértékben jöttek elő, hogy megutáljam.
A motor torpanásom annyira leheletnyi, hogy az asszony pl. tuti észre sem venné.
Szerencsére nálam más hiba még nem jelentkezett ami megőrjítene: kopogás, zörgés.
Ennek a torpanásnak a megoldását meg ki kell vernünk a KIA-ból !
A másik ami zavar: csörög a motor:
Őszintén szólva még amikor csörög, akkor is sokkal-sokkal halkabb, és kevésbé zavaró mint az Astra vagy Focus dízelek.
Amikor beleültünk (kollégákkal) az új Astrákba mindenki fulladt vele induláskor. Nyáron inkább kikapcsoltam a légkondit induláskor. A kezdeti időkben többször lefulladtam kereszteződésekben, amikor kikanyarodtam egy elsőbbséggel bíró autó elé. Egyszer egy kamion előtt az M3-as Metrónál.
Na az mennyire idegesítene 5,5 M-ért? És arra pláne nincs megoldás....
Ez torpanás szerintem megoldható. Addig bombázzuk levelekkel a KIA-t amig nem oldja meg. (Bár a Swiftem esetéből látom, legalább 1-2 év mire miden megoldódott)
A szinkrongyűrűknek csak a fokozatok összekapcsolásánál van szerepe. A már összekapcsolt fokozat-fogaskerekek erőátvitelében nincs már szerepük-:) A külömböző fokozatoknak megfelelő motorfordulatszámot elsősorban a motor nyomatékgörbéje határozza meg. Jocó
Tehát, nekem az a véleményem, hogy egy konstrukciós hiba (vízvisszahúzás, zörgő ablakok, kopogó futómű, lefagyó hifi) még egy 2milliós Dacia árába sem fér bele. És akkor még nem is beszéltem az automata ablaktörlőről. Amit, ha a motor leállításakor bekapcsolva hagysz, a következő beindításkor szárazon töröl egyet a szélvédőn.
Sajnálom... nekem igenis sok pénz ez a 4millió, még akkor is, ha ez "csak egy Kia".
Sajna sztem igaza van, legegyszerűbb megoldás tényleg az amit az ingatlanos mondott. Ugyanis nem elég a mérőóraállás, ahhoz,hogy letisztázd magad, ki is kell addíg fizetni a fogyasztást.
Tudom, neked ez plusz idő, de méskülönben hogy fizetnéd ki a fogyasztást? (gázművek pld. olyan hülyén számláz, hogy azt szinte lehetetlen előre pontosan kiszámolni)
Igen, valóban mondtam ilyet de túl sokra ne számítsatok azért, elég szigorú az árakat tekintve a fönököm... (kb 100-125forint/db szerintem meglesz, de annál tovább nembiztos hogy menni fog. Az a baj hogy irreálisan sokat kérnek a 18ledes izzókért mindenhol a 12ledesekhez képest-azok közel a feléért is vannak már) Igyekszem minél több kedvezményt kiharcolni
Azért 130-nál elférne egy 6., ami hosszabb, mint az 5., és akkor nem forogna majd 3000-et, ami tök fölös... 2000 RPM-en jelentős fogyit lehetne spórolni, nyomatékból meg elvinné...
Ha már ilyen fontos infót közöltem, noha nekem nem is SW-m van, akkor még egy infó, előre nem bajonettes helyzetjelző kell, hanem becsúsztatós... :)
Amúgy SW esetében a KIA csinálhatta volna azt is, hogy felül fék, alul helyzetjelző, vagy fordítva, de így kisebb az egyolali kiégés kockázata, meg erősebb is a fény... :)
Marhaság lenne egyfolytában alapjárat közelében tartani. A szinkrongyűrűknek sem tesz jót és ha gyorsítani akarsz többet zabál. A 4-es tényleg elég. Az 5-ös hosszú. Van aki sóvárog a 6 gangos után, de annál sem lenne hosszabb a 6-ik, mint a mostani 5-ik. Max. jobban ellennének osztva a fokozatok.
Én is szeretnék majd, már csak az alany hiányzik hozzá. Ha összejön még pár érdeklődő, már kedvezményt is kaphatunk. Korábban Tufaaa, ha jól emlékszem, 10 db felett igért némi árengedményt.