Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Tastaltos Creative Commons License 2019.07.06 0 0 5281

Meg kell válnom szerelmemtől. 

Aki szeretne egy kipofozott Fronterát annak itt a hirdetés linkje:

https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/opel/frontera/opel_frontera_2_2_dti_limited-14593499

pajero85 Creative Commons License 2019.07.04 0 0 5280

Sziasztok. Nekem a tankba lévő cső a szivattyú és a tank teteje között volt kiszakadva. Csere, hiba megszűnt.

Béla Gergő Creative Commons License 2019.07.03 0 0 5279
Helló szerintem én először végignézném az üzemanyag vezetékeket, hogy hátha olajos valahol repedés vagy meglazult bilincs. Másodjára résolaj cső és nyomástartó szelep csere, meg egy utólag beépíthető egyírányúsító szelep a szívó ágba.
Az enyémbe már az előző tulaj beépített egy kis szivattyút az adagoló elé ami a gyújtás ráadásával elindul, gondolom ezt a problémát oldották meg vele, ez is egy jó megoldás.
Előzmény: Dobi 01 (5278)
Dobi 01 Creative Commons License 2019.07.03 0 0 5278

Pajero85, nekem is ez bajom, csak dízel és kb 8-10 óra után csinálja ezt. A szerelö 4 nap után feladta, azt mondta hogy vigyem el villamossági szerelőhöz. Világít egy sárga kulcsos hibalámpa. Ha tudok vagy tudsz valamit írjunk. Köszi 

pajero85 Creative Commons License 2019.06.28 0 0 5277

Sziasztok. 2.2-es benzines fronti. Pár perc állás alatt is lelevegősödik az üzemanyag rendszer. Van valakinek ötlete?

SkaGraun973 Creative Commons License 2019.06.07 0 0 5276

Sziasztok,

 

2003-as klímás 2.2-es Frontihoz keresek fűtésszabályozót (a bal oldali hideg/meleg szabályozó reccsent el).

 

Köszi!

aDam

 

 

feco14 Creative Commons License 2019.06.05 0 0 5275

Hali,frontera hátso hidhoz keresztarto,és hosztartok elado.30000.ft.  frenko.1967@gmail.com      T:06203301179

Chiclets Creative Commons License 2019.06.04 0 0 5274

:-)

Előzmény: MPinter (5273)
MPinter Creative Commons License 2019.06.03 0 0 5273

Szenzacios, koszonom!

Előzmény: Béla Gergő (5272)
Béla Gergő Creative Commons License 2019.06.01 0 1 5272

Szia kicsit olvas vissza itt 4941-es hozzászólás. 

Ezen a két linken találsz hasznos információt.

 

https://opel.7zap.com/hu/car/u99/

 

http://zinref.ru/avtomobili/Opel/101_Opel_Frontera_UE_1999-2001_manual_english/000.htm

Előzmény: MPinter (5271)
MPinter Creative Commons License 2019.05.31 0 0 5271

Udvozlet mindenkinek!

 

Frontera B 2.2DTI problemam lenne.

Nem lattam meg felvillanni az izzitas lampat. Ugye jol sejtem hogy legalabb a "gyujtas" raadasakor, az onteszt alatt fel kellene villannia?

Melegen is gyanusan sokat teker az onindito mielott indul. (kb 2-3 mp)

 

1 hete vettem a 3 ajtosomat, meg tanulom...

Volna esetleg valakinek otlete arra honnan tudnek szerelesi kezikonyvet beszerezni hozza? Kisebb doplgokat, pl folyadek/szurok/fekbetet/termosztat cserek megoldasat onalloan szeretnem.

 

Koszonom elore is!

Colos161 Creative Commons License 2019.05.27 0 0 5270

Szia!

 

A problémád nem egyedi, nem akarlak elkeseríteni, de én is végig jártam mindent február óta. A vége az lett, hogy felújítottuk az adagolót. Cserélve lett benne minden ami cserélhető, szimering csapágyak tömítések előtöltés dugattyú stb, és a végén még az elektronika is. Sajnos a hengerfejből ráfolyó motorolaj megette a tömítést és tönkretette az elektronikát is. Szumma 150 000 ft ból lett egy "új"adagolóm. Múlt hét pénteken hoztam el, talán a héten sikerül összerakni.

 

Üdv:

Előzmény: András Böröcz (5265)
Dobi 01 Creative Commons License 2019.05.23 0 0 5269

Sziasztok, Kecelen van egy nagy Frontera bontó, /neten keressétek/

sokminden van, de drága!

Off Road Frontera Creative Commons License 2019.05.21 0 0 5268

Sziasztok!

Van egy 1992-es Frontérám és keresek hozzá ponyvatetőt vázszerkezettel együtt. /soft top/ Tud valaki esetleg segíteni?

Köszönettel: D.G. 06-30-9647-18

Dobi 01 Creative Commons License 2019.05.04 0 0 5267

Sziasztok, 2.2 dízel 2003 as fronterám van. A jobb eleje valami miatt kissebb útegyenetlenségnél még egyenes úton is kerreg, mitha egy kavics lenne a fogaskerekek között, majd abbamarad. Lengéscsillapító cserélve,  egy kicsit enyhült , de még mindig csinálja. Féltengely csuklók szakemberek szerint jók, ugyanúgy mint a csapágy. Ha valaki tudja  mi lehet a probléma írjon. Köszön szépen. 

pajero85 Creative Commons License 2019.05.03 0 0 5266

Sziasztok! Egy bal hátsó ablakemelő kapcsolóra lenne szükségem. Van valakinek?

András Böröcz Creative Commons License 2019.05.03 0 0 5265

Sziasztok!

2003 as 2.2 dti Opel Fronteram van,220e kmrel. Az elmult hónapokban néha menetközben hatalmas fehères füstcsíkot húzok magam után. Állóhelyzetben 2500 rpm körül elkezd füstölni mintha omega koncerten lenne...meg persze összevissza dadog. Lègtömegmèrö cserèlve lett, nem segített. Az egèsz szívócsonk ès EGR szelep le  lett bontva kipucolva, nem segített. Lehetsèges hogy adagolós lenne? Vagy valami egyszerübb problèma? egyszerüen nem egyèrtelmü.

Minden vàlaszt ötletet szivesen várok.

Elöre is köszönöm

Róbert Angyal Creative Commons License 2019.04.08 0 0 5264

Sziasztok. Opel frontera ponyva tartó szerkezetett keresek vagy fényképeket a szerkezetéről megvásárlás vagy megépités céljából. 

 

intruder70 Creative Commons License 2019.04.08 0 0 5263

Hello Mindenki!

 

Megmaradt még a B Fronterám vonóhorog tartója. Használt, vonófej és elektromos csatlakozó, kábelköteg nélkül. Ha valakit érdekel 15000 HUF lenne az ára. pali70@hotmail.com

1700/2500fustol Creative Commons License 2019.03.26 0 0 5262

Olajas volt a haz belul

 

1700/2500fustol Creative Commons License 2019.03.26 0 0 5261

A turbo hosszanti,iranyba kottyanas.

Tastaltos Creative Commons License 2019.03.26 0 0 5260

A füst színe kifehéredett? Mert ha még mindig kékes a füst ott valami komolyabb a baj...

A fehér (pápaválasztó) porlasztócsúcs hiba (is) lehet, de az a jellemzőbb, hogy kormot köp az autó. (az egyik kopás a másik rossz beállítás) Általában társul azzal, hogy a napi első indítás igen nehézkes (bár azt okozhatja még a résolajcsőnél lévő tömítetlenség is).

A porlasztócsúcs alatt lévő tömítés állapotát venném inkább előre, mivel azt mondod csak hidegen füstöl.

A folytószelepre és a légtömegmérőre erőtlenség esetén érdemes ránézni, illetve a légszűrőház utáni vastag levegőcsőre, hogy ne legyen repedt.

Jó lenne tudni, hogy mi a hibakód mivel a triviális dolgokat már kijavítottad (AGR és turbó).

Figyeld meg a füst színét, intenzitását hidegen, melegen. A hideg és meleg teljesítményt, hogy ingadozik-e, vagy stabilan van/nincs. Olvastass hibakódot (OBDII az érmetartó alatt, illetve az adagolónak külön rendszere van).

 

A turbód milyen állapotban volt? Nem csináltál fotókat véletlenül?

Előzmény: 1700/2500fustol (5258)
1700/2500fustol Creative Commons License 2019.03.26 0 0 5259

Hidegen a check lampa is  kigyul s akkor a motor nem porog 3500 fole.Uzem melegen mar nem fustol.

1700/2500fustol Creative Commons License 2019.03.26 0 0 5258

A turbo felujitas nem oldotta meg a fustolest.Van aki azt mondja porlaszto hiba lesz .Most csak hidegen fustol ,lehet esetleg folyto szelep hiba?

 

intruder70 Creative Commons License 2019.03.25 0 0 5257

Na, kicsit megszaladtak a nullák.

Helyesen: Pótkerék takaró doboza, zár nélkül, sötét metál szürke színben Frontera B-re (használt) 22000 HUF

intruder70 Creative Commons License 2019.03.25 0 0 5256

Tisztelt Márkatársak!

 

Megmaradt alkatrészeim Frontera A és B típusokhoz:

Monroe hátsó lengéscsillapító pár Frontera A (használt) 13000 HUF

Japanparts első féktárcsa pár Frontera A-ra (új) 12000 HUF

Japanparts első fékbetétek Frontera A-ra (új) 10000 HUFFelnikupakok lemezfelnihez Frontera A-ra (használt) 60000 HUF/4 dbPótkerék takaró doboza, zár nélkül, sötét metál szürke színben Frontera B-re (használt) 220000 HUFpali70@hotmail.com 

Tastaltos Creative Commons License 2019.03.21 0 0 5255

A típus legutolsó példányai 2005-ösek (elég ritka évjárat), így teljesen mindegy, hogy széria eleji vagy végi a gép. Többet számít, hogy hogyan volt használva, és hogy mennyi szeretetet, karbantartást kapott.

Az én meglátásom az, hogy pont a koraiakat célszerű választani, mivel azokban kevesebb pénzből javítható az adagoló, illetve nem spórolták szét a benzinmotor anyagát.

Rozsda ne legyen, mert hiába ügyes a karosszériás, ami egyszer megindult az hamarabb el is fárad.

Általában ami olcsóbb, az rosszabb állapotú is. Nagy általánosság, de így van, ahogyan néha kivétel is, de nem jellemző. Ebben a korban már nincs patika állapot, valami mindenképpen rossz lesz.

Aki tudja mit ad el, az a vacaknak is megkéri az árát (mert az alkatrészellátás legnagyobbrészt külföldről megoldott). Aki meg nem tudja mi van nála, attól meg segítséget ne remélj, ha valami bekrepál.

Az egyik típushiba a műszercsoport elhalálozása, így inkább azt nézd, hogy volt-e már cserélve. Az érték amit km-ben mutat nem feltétlenül trükközés miatt nem pontos.

Most a dízel vagy benzin kérdésben az egyéni preferenciák szerintem többet számítanak. Az én tapasztalatom az, hogy ha karbantartod akkor mindkettő üzembiztos. Mások megszívták mindkettővel. A dízelben szeret megdögleni az adagoló úgy hirtelen, előjel nélkül. A benzines meg láncproblémás, meg hűtésproblémás szeret lenni. A dízel nagyságrendekkel jobban eszik, de a jelenlegi üzemanyag árszinten bevállalható egy benzines is, a végösszeg amit a kúton hagysz most éppen egyforma.

Szerelővel az oldaladon is simán belenyúlhatsz a tutiba, ha nem ismeri a szaki a típust.

Próbálj az effektív nézelődés előtt megnézni egy gondos tulajos Frontit. Én is így vettem az enyémet, és sokkal kisebbet szívtam, de így is egy vagyon ráment.

Öregedő korba léptek, szép nagy az aknamező, és sűrű is. Az árszabás nem mindig utal az autó állapotára, de inkább fölfele keresgélj. Amikor én kerestem láttam nagyon drágán szépnek tűnő, valójában menthetetlen gépet, ezért csak óvatosan.

Inkább nézz meg 20 portékát, mint hirtelen vegyél valami rémet.

Jelen tudásommal inkább a fórumokat túrnám át eladó gépszörnyért, mert aki a fórumot olvassa legalább valamennyire képben van.

Előzmény: BalnaNew (5254)
BalnaNew Creative Commons License 2019.03.21 0 0 5254

Sziasztok Most szeretnék Fronterat venni.

 

 

Első autónak kell. Sokat járunk vidékre dolgozni meg kutyázni szóval kell a négy kerék meghajtás. 

Mindenképpen a B-t nézem szeretnék a lehetőségekhez mérten fiatal autót venni kevés kilométerrel, persze ez relatív.  Öt ajtós manuális váltóval. 

 

Ugyan szerelővel megyek vásárolni de ő azért jó lenne tudni hogy mikre érdemes odafigyelni hogy ne nyúljak bele nagyon.

Valamint kíváncsi lennék a véleményetekre hogy 2,2 disel vagy benzines?

 

Szóval nagyon megköszönném ha (időtök engedi) felvérteznétek pár jó tanáccsal. 

 

Előre is köszi!

1700/2500fustol Creative Commons License 2019.03.14 0 0 5253

Jovo heten vesszuk le a turbot ,beszamolok....

 

Tastaltos Creative Commons License 2019.03.11 0 0 5252

Igazából a turbó csöveit kell csak leszedned, mivel ha olajmezőt találsz a csőben, akkor az baj.

 

A kartercsövet nem hagynám lekötve, mivel a hajnali pára/egyéb nedvtartalom szeret bemászni rajta a motorba és felvizezheti az olajat, ha tartósan így marad.

Előzmény: Béla Gergő (5248)
1700/2500fustol Creative Commons License 2019.03.08 0 0 5251

Amugy tenyleg horror egyik muhelytol menni a masikig es tesztelgetni.

1700/2500fustol Creative Commons License 2019.03.08 0 1 5250

Valami  hasonlo tortent mint a benzines autoknal mikor hibas lesz a karterszelep membran

1700/2500fustol Creative Commons License 2019.03.08 0 0 5249

Miota a kartelgazcsovet ami a szelepdeknibol jon ki es a turbo ele van vezetve,levezettem egy csovel a kocsi ala es ott szabadon van, azota nincs annyi fust , majdnem tunetmentes.

Béla Gergő Creative Commons License 2019.03.08 0 0 5248

Van benne valami. A leírtak alapján felmerült bennem egy kérdés a turbót le lehet kötni, legalább azt a részét, amely a levegőt nyomja a motorba? Csak addig míg kiderül, hogy az engedi-e az olajat. Csak kíváncsiságból.

Előzmény: Tastaltos (5247)
Tastaltos Creative Commons License 2019.03.07 0 0 5247

Az olaj millió és egy helyen bejuthat az égéstérbe.

 

Kezdve az olajlehúzó dugattyúgyűrű hibáján át, a turbó kenésén keresztül, tömítéshibáig vagy általános kopottságig.

Felületnemesítőt alkalmazva nem szünteted meg a hibát, csak a hiba jelenségét csökkented. Egy öreg, de egyébként hibamentes motor esetén lehet hozadéka extra adalékokat adni az olajhoz. Ha mást nem magadon tapasztalhatsz egy egészséges placebo hatást, de nem szünteted meg a hibát.

A légellátó rendszer alapos tisztítása szerves része a hibafeltárásnak. Kevesebb macera, mint a turbót leszedni, és ha motorolajban tocsog a rendszer, akkor előrébb van egy tömítetlenség. Amennyiben nincs olajnyom csak koksz, akkor az égéstérhez közelebbi a hiba.

A turbó csapágya olajfilmen fut, ha a tömítés megsérül, akkor az olajat vagy a kipufogóba kezdi nyomni, vagy a szívósorra. Amikor nagy mennyiségű olaj kerül a hengerbe a rendszer elkezdi azt tüzelőanyagnak felhasználni, és a motor megszaladhat. (Sűrű fehér füst, és a slusszkulccsal a kezedben az autótól 20 méterre is üvölt a motor, mert a motorolajat égeti el).

Én nem adalékolnám, legalább addig, amíg a turbóról nincs pontos info.

Előzmény: Béla Gergő (5246)
Béla Gergő Creative Commons License 2019.03.07 0 0 5246

Helló lehet, hogy buta ötlett de a kék füst olajszivárgásra utal ezért én kipróbálnék valami jó minőségű olajszivárgás csökkentő adalékanyagot. Szerintem egy próbát megér. A tisztítást nekem is meg kellett csinálni de szerintem ezzel nincs összefüggésben, csak jobban ment utána az gép.

Előzmény: 1700/2500fustol (5242)
Tastaltos Creative Commons License 2019.03.06 0 0 5245

Én zárlatra szavaznék.

Legközelebb amikor csinálja, akkor én azzal próbálkoznék, hogy csak az aksit kötöm le, és teszem vissza egy fél óra múlva, hogy arra mit lép. Ha semmit, akkor csak az AC csatiját húznám le.

Egy alapos testkábelvég/kaszni érintkezési pont pucolás ennyi idősen egyébként sem árt ezeknek.

Előzmény: pajero85 (5241)
Tastaltos Creative Commons License 2019.03.06 0 0 5244

Az adagolóval ilyen fajta gond nem szokott lenni.

Az csak megáll, mint a szög és kész.

 

Porlasztócsúcsokat lehet nézni, illetve a tömítéseiket.

Turbót kell még megvizsgálni, és a köztes hűtőt átmosni.

 

A német azért adja el, mert a szerviz óradíj horror és a hibafeltárás sokkal többe kerül, mint a hibás alkatrész cserével együtt. Ráadásul a szervizhálózat is szívatja az átlagembert, hogy nincs ez, nincs az az alkatrész. Tudása, meg kedve sincs hozzá, hogy saját maga kinyomozza.

Te is épp valószínű egy apró pöcsöm tömítés miatt kell, hogy szétburítsd a verdát.

Előzmény: 1700/2500fustol (5242)
1700/2500fustol Creative Commons License 2019.03.04 0 0 5243

200 000 km -be van az auto,nem mai darab ,tudja a nemet miert adja el

1700/2500fustol Creative Commons License 2019.03.04 0 0 5242

Az egr szelepet es alatta is kikormoltuk de a hatas nem olyan mint mire szamitottunk meg mindig van kek fust ,nem annyi de van.Csereljek adagolot, porlasztokat nezzuk at?

pajero85 Creative Commons License 2019.03.04 0 0 5241

Sziasztok! Ötletek kellenének. Van egy 99-es 2.2 16v. Fél éve cserélem AC pumpát azóta 2-3 havonta megáll az AC. Tank le, AC ki: Működik!! Majd ismét. Ötlet????

dromedár2 Creative Commons License 2019.03.03 0 0 5240

sziaszto frontérások, kellene egy kis segitség van egy 1998 as frontérám 2,5 es tds motoros, hiba jelensége 2000 -en többet nem pörüg terhelés alatt, állo helyzetben felpörög lomhán, gázolaj szürö, légtömegmérö kicserélve, mi lehet az oka ha valaki tud segitsen elöre is köszönöm erre az imél cimre ha lehet kuzmannmonika@citromail.hu

zooooooli Creative Commons License 2019.03.02 0 0 5239

Van de még nem szedtem le az agyról

 

Előzmény: FullTechFull (5217)
Tastaltos Creative Commons License 2019.03.01 0 0 5238

Én nagyrészt mechanikus tisztítást csináltam először egy fém dűznivel. Amit azzal le bírtam kaparni óvatosan, a felületeket nem sértve, azt leszedtem. Utána egy műanyag csavarhúzó formájú játékkal kapartam tovább. A nagy része le is jött ezzel a kettővel, ami nagyon letömörödött annak ment a Brigécoil.

Utána fogkefe/szivacs/kiskefe némi erő és Brigéci olaj. Szöszmötölős, de leszedi. Jó lehet még a lakkbenzin is.

Nem törekedtem a tökéletességre, mert nem akartam kárt okozni semmiképpen, de értelmezhető végeredményt akartam elérni. Utána volt olajcsere, mert ki akartam zárni a minimális eshetőségét is annak, hogy mosófolyadékos olajjal hajtom.

3 tankolásnyit mentem (kb 2000 km) Spurit adva a gázolajhoz, utána megint szétszedtük. Nem tökéletes, de nagyságrendekkel jobb mint volt. Az adalékolás segített a macerás helyek kitisztításában (vagy a ráolvasás).

Azóta is 2-4 tankolásonként adok neki Spurit. Két év múlva pedig megint szétszedjük ellenőrzésre.

 

Elég óvatoskodva álltam hozzá, valószínűleg a kelleténél nagyobb feneket is kerítettem neki, de ismeretlen úton biztonságosabbnak tartom a lassabb, figyelmesebb haladást.

Előzmény: csubeevfr (5237)
csubeevfr Creative Commons License 2019.02.26 0 0 5237

Az ilyen kokszot hogyan/mivel lehet rendesen kipucolni? a "diózáson" kívül

Előzmény: Tastaltos (5235)
csubeevfr Creative Commons License 2019.02.26 0 0 5236

előre is köszönöm
csubeee(kukac)gmail.com

Előzmény: Tastaltos (5229)
Tastaltos Creative Commons License 2019.02.24 0 1 5235

Szerintem valami ilyesmit fogsz találni...

Önmagában az AGR kicserélése édes kevés.

Az AGR alatti nagy fém deknit kell leszedni, és mind a tetejét, mind az alját jó alaposan lepucolni.

Figyelj oda, hogy a hengerfeji részen a hengerek szívócsövét dugaszold le takarításkor. Amennyiben egy nagyobb kokszdarab beleesik a hengerbe az fölöttébb egészségtelen.

Amikor a tisztítás kész, célszerű 2-4 tankolásonként adni neki Spuri-t 100ml-ert. Tapasztalatom szerint segít tisztán tartani a felületeket.

 

Ha ezzel készen vagy, de még mindig dadog a motor, akkor célszerű gázolajszűrőt cserélni, megnézni a légtömegmérőt (és megpucolni), illetve ellenőrizni a turbó tömítettségét és a turbócsövek légmentes zártságát. (A dadogás attól is lehet, ha falsot szív.

 

A képek Imrétől származnak, nagyon hasonló gondja volt.)

Előzmény: 1700/2500fustol (5231)
1700/2500fustol Creative Commons License 2019.02.24 0 0 5234

igen de a zar le van blokalva a bemosott portol, szennyezodestol,le kell furni a popszegecset majd a zarat kitakaritani,vagy a zarhoz kulcsot csinaltatni

Előzmény: 2.0Hdi (3271)
1700/2500fustol Creative Commons License 2019.02.24 0 0 5233

A fust lehet elromlott kartergaz szeleptol ,ami a tubora engedi az olajat Mi a velemenyetek?

1700/2500fustol Creative Commons License 2019.02.23 0 0 5232

1700/2500fustol Creative Commons License 2019.02.23 0 0 5231

AGR t csereltem de nem volt ki kokszolva

1700/2500fustol Creative Commons License 2019.02.23 0 0 5230

Pompa feloli resz-e a szivooldal:),?minden ismeros a pompat gyanitja.volt  P 1651   P1631 es P0190 hibakod ,mikor nagyon befustol akkor kigyul a check lampa ez altalaba lejtore

 

 

 

Tastaltos Creative Commons License 2019.02.23 0 2 5229

Érden tudok megbízható szakit, ha megadod a mail címedet elküldöm a számát. Jelenleg 2 beteg van nála, de szerintem a tiedet is fogadni tudja.

Előzmény: csubeevfr (5225)
Tastaltos Creative Commons License 2019.02.23 0 1 5228

Itt más gond lesz, ha kéken füstöl...

 

A lagymatagság elhárításához a szívóoldalt le kell bontani, és kiganézni, valamint az AGR szelepet tisztítani vagy cserélni (tisztítás után szokott kiderülni, hogy nem csak lekokszosodva van de átégve is). Egyébként ha a check engine nem világít, akkor cserélj műszerfali izzót benne, mert annyit jártak így vele, hogy kiégett :D

Egészen biztos vagyok benne, hogy az erőtlenségedet ez okozza.

 

Az adagoló, ha bedöglik akkor megáll, mint a szög és kész.

Nézess rá a turbó tömítéseire, mennyire áll az olaj a turbó után a csőben.

Előzmény: 1700/2500fustol (5227)
1700/2500fustol Creative Commons License 2019.02.23 0 0 5227

Ha gyorsan nyomom fel a fordulatot jo minden ,viszont ha lassan akkor kezd dadogni,meg ha lejton jovok motorfekkel keken fustol 1700-2500 kozott

1700/2500fustol Creative Commons License 2019.02.23 0 0 5226

Y22DTH motorkodu fronterat vettem par napja es 1700-2500 fordulatig a motor dadog es fustol tapasztaltabbak gondolom raismernek a problemara.Lehet hogy adagolo lesz. Van valakinek otlete mi lehet?

csubeevfr Creative Commons License 2019.02.21 0 0 5225

Üdv. Mindenkinek 
Szerelőt keresnék aki ismeri a B-s Frontera hajtását. Lehetőleg Fejér és Pest megye körzetben, de távolabb is jó lehet
Tünet: nem kapcsolja az elejét, állítólag vákum van és elektronika is jó. Bekapcsoláskor valami halhatóan behúz, de el is enged és csak villog műszerfalon a 4x4
Köszönöm

Off Road Frontera Creative Commons License 2019.02.18 0 0 5224

Sziasztok!

Van egy 1992-es Frontérám és keresek hozzá ponyvatetőt. /soft top/ Tud valaki esetleg segíteni?

Köszönettel: D.G.

damo11 Creative Commons License 2019.02.18 0 0 5223

Üdv,  2002 évjáratu Fronterahoz keresek kormányművet... nem tud valaki valahol..? 

Ans42 Creative Commons License 2019.02.15 0 0 5222

Nagyon köszönöm, ez lesz az!!! :)

Előzmény: Törölt nick (5221)
Törölt nick Creative Commons License 2019.02.14 0 0 5221

http://www.depo-autolampa.hu/opel/opel-campo-isuzu-pickup-kb42-1989-1997/opel-campo-isuzu-pickup-kb42-1989-1997-helyzetjelz-kpl-jobb-fsz-mellett-depo

 

vagy

 

Ha a sárvédő oldalindex kell, akkor autosboltban fiat ducato 94-01-közti, minimális reszelés a lemezen, blankolás,forrasztás után kb ötezer a kettő.

Előzmény: Ans42 (5219)
gromek77 Creative Commons License 2019.02.13 0 0 5220

Szia!

 

Köszi, érdekel a dolog.

Megtennéd, hogy dobsz egy emilt a gepard977 kukac gmail.com címre, és akkor le tudnánk egyeztetni a részleteket.

Előre is köszönet érte.

Szép Estét & Minden YOt!

 

Gromek

Előzmény: zooooooli (5216)
Ans42 Creative Commons License 2019.02.12 0 0 5219

Sziasztok!

 

Sajnos elhagytam a Fronterám jobb első index búráját (1993 Frontera sport 2.0). Valakinél nem porosodik egy esetleg? :) Vagy ötlet, hogy honnan szerezhetnék be egyet?

 

Előre is köszönöm!

omega2.5td Creative Commons License 2019.02.12 0 0 5218

 Opel Bontott alkatrészek adás-vétel , most tették fel 

Előzmény: FullTechFull (5217)
FullTechFull Creative Commons License 2019.02.11 0 0 5217

Sziasztok Urak !!!Keresek B frontérámhoz elsősorban Vác közelében első abs gyűrűt. Hibátlan bontott vagy esetleg új is érdekel !!Hálás köszönet előre mindenkinek Pacsi !!!

06-20-255-53-13

zooooooli Creative Commons License 2019.02.09 0 0 5216

99 B ből van nálam de csak egyben 15 

Előzmény: gromek77 (5201)
Törölt nick Creative Commons License 2019.02.04 0 0 5215

Klubtársak! ''A'' frontera 91-98 fékerőszabályzó öntvény, ami hiánycikk, és a bontósok is iszonyat drágán mérik valójában TOYOTA LANDCRUISER/HILUX-ba való teljesen ugyanaz 47910-26040 kódszámmal, utángyártottként újonnan most sikerült szereznem bontott árban. írjátok fel, mert 20+éves kocsiknál kelleni fog! https://www.mitsubishialkatreszek.hu/catalog/product/1328 ez nem reklám!

intruder70 Creative Commons License 2019.02.04 0 0 5214

Igen, az 5cm emelés nincs eltúlozva szerintem.

Előzmény: Attila Sárosi (5213)
Attila Sárosi Creative Commons License 2019.02.02 0 0 5213

Köszi a választ. Legalább 5 cm-et szeretnék emelni elöl hátul annyi belefér?

 

Előzmény: intruder70 (5211)
bordóc5 Creative Commons License 2019.01.30 0 0 5212

Megcsináltam mindketőt

 

Hátulra KONIT neki akkor nem billeg emelni is fogja

 

KJ

Előzmény: intruder70 (5211)
intruder70 Creative Commons License 2019.01.29 0 0 5211

Hello Attila!

 

Van aki az alváz és a bódé közé rak műanyag pogácsákat. Ez csak látszatmegoldás. Nem lesz tőle nagyobb hasmagasság. A torziós rudak állíthatóak elöl és ki is lehet szerelni őket. Majd más pozicióban rögzíthető. Fogazott az illesztése. Hátul a rugótartó kengyelt lehet hosszabbra cserélni. Csak óvatosan alakítgass és próbáld ki a gépet mennyire változik a stabilitás! 

Előzmény: Attila Sárosi (5210)
Attila Sárosi Creative Commons License 2019.01.26 0 0 5210

Sziasztok érdeklődnék hogy Frontera A emelés hogy lehetséges?  Elöl torziós rugó van hátul laprugó. És mennyit lehet érdemes emelni? Válaszokat köszönöm.

bordóc5 Creative Commons License 2019.01.23 0 0 5209

Töltsd fel az aksi, ha régi cseréld ki

 

Sok hiba megoldódik

 

Ha eladó lehet hogy érdekeli a haveromat

 

KJ

 

 

Előzmény: matjew (5207)
Jhonny2004 Creative Commons License 2019.01.21 0 0 5208

Sziasztok! B- fronterához szerelőt keresek! Öszkerék kapcsolási problémák megoldásához, illetve hátsó legéscsillapító cserére. Előny: (Szabolcs,Hajdú megye)

matjew Creative Commons License 2019.01.18 0 0 5207

Sziasztok!

'96-os 2.8tdi-ről van szó.
Pár hétig nem voltam itthon s ma beindítva a kocsit, nehezebben  indult mint szokott: másfél két percig finoman nyomni kellett a gázpedált különben lefulladt. Utána nagyon szépen járt és késöbb se tűnt fel semmi.
Van köze az állásához és természetes vagy nincs? Mi lehet ez?
Ill. az üzemanyag mutató megadta magát, semmit nem mutat. Hol kezdjem: a tanknál a jeladóval vagy a műszerfalnál? 

intruder70 Creative Commons License 2019.01.13 0 0 5206

Lemezfelnik a terepgumikkal elkeltek!

ZC Creative Commons License 2019.01.11 0 0 5205

Köszönöm, egyelőre még gondolkodom rajta (hogy lehetne otthon beadni)!

Előzmény: intruder70 (5204)
intruder70 Creative Commons License 2019.01.11 0 0 5204

Ma volt alkalmam megmérni a gumiabronccsok profilmélységét. Tehát a 2db Bf Goodrich 12mm, 2db Bridgestone 5,5mm, 1db Fulda 4mm.

Előzmény: ZC (5200)
Isti424 Creative Commons License 2019.01.10 0 0 5203

Szia !Szerintem Farkas Dávid tud neked segíteni  06304362139 ez a telefonszáma . Hivatalos Regisztrált Autobontó Kecel!

Előzmény: gromek77 (5201)
intruder70 Creative Commons License 2019.01.10 0 0 5202

Nem kellett megemelni hozzá az A Sportot. Hétvégén megmérem a profilmélységet is.

Előzmény: ZC (5200)
gromek77 Creative Commons License 2019.01.10 0 0 5201

Tisztelt Mindenki!

 

Alábbi nagy kérésem/kérdésem lenne:

 

Adott egy Frontera B 2004, 3.2 V6 benzin, 5 ajtó, kézi váltó géperejű járómű.

 

Ehhez keresnék terepváltó kapcsoló motort, vagy csak az elektromotor fedelét, amiben a mágnesek laknak. Történt ugyanis, hogy ez a motor – az elektromos rész – beázott egy szakadt vákuumcső következtében. Egy ideig dunsztolódott a sáros lében, de nem igazán jött be neki. A lényeg: nem működött. Szétszedtük, kitakarítottuk, és láttuk, hogy a négy mágnesből hármat leevett a rozsda a helyéről. Ezért azokat visszaragasztottuk, de sejtettük, hogy nem lesz hosszú életű. Nem is lett. Most mind a négy mágnes le van szakadva, így meg nem annyira kapcsolható az összkerék, mert nincs légtér meg test a rendszerben…

Hátsó kerékkel meg néha elég vidám közlekedni jeges úton emelkedőn felfelé, de azért eddig sikerült…

A nagy kér/désem az lenne, hogy valakinek van-e ilyen alkatrésze, bontott-e ilyesmit a nem túl régi múltban, és esetlegesen megválna-e tőle? Természetesen nem ingyen gondolom…

További kiegészítő kérdés, hogy volna-e esetleg egy darab - jobb oldali, de szerintem mindegy – ködlámpa az első lökhárítóba (ha csak párban, úgy is érdekel), illetve vákuumszelep az első híd hajtás bekapcsolásához? (Ami a tűzfalnál van, a kuplung munkahenger felett, és ha szemben állunk a kocsival, akkor a bal oldali – aminek a szélén a kerek fekete szűrő van?)

A terepváltó kapcsolójáról azért teszek fel képet. Hátha…

Előre is köszönet mindenkinek!

 

Szép Napot & Minden YOt!

 

Üdw!

 

Gromek

ZC Creative Commons License 2019.01.09 0 0 5200

Ehhez a gumi mérethez meg kellett emelni az A Sportot?

A Bridgestone-ok mennyire kopottak, hány mm-esek?

 

Előzmény: intruder70 (5199)
intruder70 Creative Commons License 2019.01.09 0 0 5199

Tisztelt Márkatársak!

 

Eladó Opel Frontera lemezfelni garnitúra gumiabronccsokkal és díszkupakokkal. 2db Bf Goodrich MT T/A újszerű 31x10.5R15 méretű gumi. 2db Bridgestone Dueler M/T használtabb 31x10.5R15 méretű és 1db Fulda Tramp 4x4 Mix pótkeréknek 255/70R15 méretű. Felni 6x139.7 osztókör méretű. Opel Frontera A Sporton és B Fronterán voltak. 5db felni gumival 75000 HUF, 4db díszkupak 7000 HUF. 2001-es évjáratú Y22SE motorból az üres hengerfej. 30000 HUF. Nyomáspróbázni kell!

Elérhetőség: pali70@hotmail.com

bordóc5 Creative Commons License 2019.01.08 0 0 5198

 

A 2.3 Td nem billeg nem üt fel  terepen sem, azóta,hogy lecseréltem az összes lengéscsillapítót gömbfejet, meg a rugóköteget is.

 

A motortartó bakokat is, de azt muszáj volt nem bírta a ki-be szerelgetést (BF. szerelőket)

 

Nem is leng az úton pedig 235-ös  BF Mudterran gumikat használok

 

 

Végre megtudtam javítani a 2.3 Td OPEL motoromat  nem melegszik, nincs túlnyomás, és van olajnyomás is .( Ez úgy sikerült, hogy felszerszámoztam magam, mindent elolvastam erről a motorról, aztán találtam jó néhány OROSZ oldalt azok is megcsinálták őket ).

 

 

 

 

Sőt összeraktam egy motort padon ahhoz keresek autót. annyi motor alkatrészem maradt.

 

 

Ha valakinek kell főtengely, dugattyú , porlasztók stb van

 

 

 

 

Valaki tud 2.3 Td autót  rossz motorral megvásárolnám, hengerfejesen is érdekel ha nincs lepusztítva és elrohadva persze reális áron.

 

 

Üdv BordóC5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Előzmény: Buszos166 (4730)
Bacsó László Szenátor Creative Commons License 2019.01.04 0 0 5197

Motor csere előt állok ami benne van az 22ydth kodú motor de olyat nem leltem .Amit leltem az b vektra 22ydtr kodú .Tudja valaki hogy pontosan mi a két tipus közt a külümbség .Belle lehet rakni a frontérába ?a vezérlője elfogadja ?

samu102 Creative Commons License 2019.01.02 0 0 5196

P0638 hiba javítása ezen az oldalon a 4862 bejegyzésnél.

Előzmény: opfr (4922)
Róbert Angyal Creative Commons License 2019.01.02 0 0 5195

Buék mindenkinek!Érdeklödnék  hogy van e valakinek Nyomtávszélesitő pogácsa szettje eladó?

Béla Gergő Creative Commons License 2019.01.01 0 0 5194

Viszont kívánok Boldog újévet és minden további kedves fórumozónak!

Előzmény: Chiclets (5192)
Róbert Angyal Creative Commons License 2018.12.31 0 0 5193

Buék

Chiclets Creative Commons License 2018.12.31 0 0 5192

Köszönöm hogy elolvashattam  ezt a remek márkaismertetést és hűségkinyilvánítást a Frontera irányában

és ezennel megragadva az alkalmat kívánok minden Tisztelt Klubtagnak Boldog 2019-es Esztendőt, Egészségben, Biztonságban kevés hibaképpel:-)

Laci

Előzmény: Róbert Angyal (5191)
Róbert Angyal Creative Commons License 2018.12.30 0 0 5191

A 2.2 fronterába bezinesbe vagy gázolajosba a zafira és a sintra motorja kompatibilis  

Róbert Angyal Creative Commons License 2018.12.30 0 0 5190

Sziasztok bemutatkozom Opel frontera 2.5 tds sport 1998-as tulaja vagyok Várpalotán.  Nem az elsö frontera az életemben fiatalként egy 2.0 sport 1995 ös. Szakitottam erdélyben nem tudtam kifárasztani.  Nagyon szerettem, utánna volt egy Opel monterey em 3.1td. Legjobb családi autó a vilàgon.... Csak annyi zsebpénzem lenne amit öt év alatt megkeresett terep és út. mentésben és nem válalkozásként.!  Több mint 25 év balesetmentes vezetés és több mint 2-3 autó évenbeli cseréjével kezdve a merciktöl a chryslerekig beleértve a milios szarokat.. Viszatértem a fronterahoz. Hogy miért?  Mert jó.!!! A 2.5 tds egy ritka példány.  Motorja ismert szerte a világon vm azaz elöször az alfa romeo 75 ben volt beépitve. Eza motor targoncába tervezték az olaszok az igénytelenség és elnyühetetlenség miat utolag autóba is beépiteték.  Nem kell mondanom szeretet chrysler voyagerben jeep cherokee roverekben is gyakori ez a motor. A fronterák egy középkategoriás terepjárók amely a középréteget pályázta meg abban az idöben. Szeretném megkérdezni a forumban lévöket hány nissan patrolt, mitsubushi pajerot toyota 4runner és más egykorú terepjárót láttok közútón mostanában? Ezek után kérdezzem mi közze egy rav nak a forumban? Nemis egy kategoriáról beszéltek. Rav kategoria.?  Mondom subaru forester suzuki vitara kia kinya?  Stb. LAND ROVER FREELANDER (NEM MONDOK CSUNYÁT MERT AZ ASZONY MEGSÉRTÖDIK A FEKETE DÖMÉJÉVEL) mert abból is ál a ház elött. Ès kèrlek ne sèrtödjetek meg de azok aki e forumban vitatják e tipusnak a szarságait. Az elöször. Vezessen legalább 200 300 autót és azután véleményezen egy adott tipusról. Vannak essetek mikor széthajtót gépeket kipofázva megvesznek és utánna rinnak hogy milyen szar az a valami. Téves hit minden gép jó ha rendben és karban van tartva. Melékellem hogy e mondatok háta meget 2 évig rallyztam keményen másfél év tesztpilotája voltam a Daewoo gyárnak 2000-2001tátraiékal off road oztam magyarországon. Jelenleg autószerelöműhelyem van Várpalotán márkafügetlen és olyan hibákkal szeretek foglalkozni amit azt mondanak hogy javithatattlan. Tehát tisztelt 'Frontera' tulajdonosok megtisztelö hogy még használjátok és foglalkoztok ezzel a joszággal és kivánnom hogy jövöben is élményeket és segiséget nyújtsón a gépetek.   Üdv roby

Bacsó László Szenátor Creative Commons License 2018.12.29 0 0 5189

Érdeklődnék hogy 2.2 td B kasznis frontiba motort cserélnék és vectra zafira  motor jó lehet e ? 

ZC Creative Commons License 2018.12.29 0 0 5188

Mikor vagy 5 éve nekem is hűtőt kellett cserélnem, mert a felső csőcsonk széttört, akkor és is után gyártottat vettem (szerzett jó áron egy szerelő), mivel gyakorlatilag árban megegyezett az enyémmel hasonló korú bontottal, ami ugyebár szintén lutri lett volna!

Előzmény: Felhő986 (5186)
Béla Gergő Creative Commons License 2018.12.28 0 0 5187

Helló a zsu.hu oldalon érdemes szétnézni én onnan rendelem az alkatrészeket. Sokkal olcsóbb mint bármelyik autós bolt.

Kis segítség ha autó típus szerint keresel sokkal egyszerűbb.

Előzmény: Felhő986 (5186)
Felhő986 Creative Commons License 2018.12.28 0 0 5186

Sziasztok !

 

Automata fronteran hol lehet a váltóba az olajszintet ellenőrizni ?

Sehol nem találom !

Amúgy hűtőt kellett cserélnem, magyarországon csak bontott van , 40000 Ft-ért !

Az ebay-ről rendeltem németből vadi újat , kicsit lassan ért ide de postával sem volt 40000 :-)

Akkor a bontóba hogy ????

pajero85 Creative Commons License 2018.12.20 0 0 5185

Szia! Idézet.

"Annyit még hozzátennék a zöldfülűeknek/kezdőknek, (nem sértésként), hogy a bekapcsolásuknak van speckó menete. A műszerfalon a négykerék piktogrammos gombot, lassú menetben (gázlevétel mellett) kell kapcsolni, ez elég havas, esős, latyakos, (télen), laza-homokos (futóhomok), dágványos, saras, (nyáron) utakra.

A kis kar (felező) csak akkor kapcsolható, ha a 4x4 gomb már be van nyomva, de csak állóhelyzetben ajánlatos bekapcsolni. Ezt csak ritkán használjuk igen erős emelkedő/lejtő, mély sár/dágvány, esetleg jégen igen finom kuplung- egyenletes- gáz, 1-es illetve 2-es seb.-ben lassú haladásnál. Még arra is van esély, hogy jeges emelkedőn fel tudjunk kaptatni, folyamatos-egyenletes érzéssel adott gázadás mellett.  Persze a fogyasztás méréséről el lehet felejtkezni. A motor dupla erőt ad le és elosztódik az első és a hátsó difin keresztül a négy kerékre."

 

Mester98 Creative Commons License 2018.12.20 0 0 5184

Szia! Engem is érdekelne ez a kérdés, mert igazából nekem még sosem volt összkerekes autóm. Nekem is a 2002-es 2.2 dízel van csak nekem 5 ajtós. Én ha megnyomom a kormány mellett jobbra eső a hátsó ablak fűtés alatti kapcsolót akkor megjelenik zölddel a műszerfalon a jelzés. Nekem megy is összkerékben csak a váltó melletti terepváltót nem tudom hogy micsoda, hogy működik és mire való :D Utána olvastam hogy az ilyen felező meg mit tudom én... csak nem tudom mikor lehet használni és hogyan. 

Előzmény: Viktor Sch (5170)
Bacsó László Szenátor Creative Commons License 2018.12.19 0 0 5183

Érdeklődnék hogy a porlasztó nyitónyomása menyi frontera 2.2 dti 116 le nek?

Robi8509 Creative Commons License 2018.12.17 0 0 5182

Sziasztok.tudna nekem segitese valaki hogy a frontera b 1999.hogy hol van a tukorfutetü relé

 

 

Előre is köszönöm

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!