Te Stevie! A műszaki adatlapok megvannak? Tudod amit a vizsgán kiállítanak. Az enyém eddig kétszer vizsgázott nálam, én eltettem mindkettőt. Sőt a biztosító is bőszen fényképez kötéskor-átkötésnél- biztosítási eseménynél.
Ha netán azóta kiderült volna, hogy mi volt, áruld el, és kiszámítom hogy statisztikailag az enyémmel mekkora esélyem van ugyanabban a hibában szenvednem.
Enyém is 1.6 16V, de 2004.6. havi talán. Régóta együtt élek a hibaüzenettel. Van, hogy eltűnik hosszú egyenletes tempónál mondjuk 500km távon. Régen voltak durvább jelenségek is, de lehet, hogy az enyém öngyógyítós, mert mára csak ez a hiba maradt, és egy kis rángatás hidegen.
Ez a fólia ?%-os fényszűrésű? Azért durván sötétet én sem akarok, ez pont jó igy szemre, az off Ford gyárija pont jó volt, de az ugye gyárilag anyagában színezett üveg, ki tudja milyen fólia tudja ugyan ezt...
szalaics: a csomagtartó cikkszáma 82 00 143 317
ŰTH szerint viszont borzasztó, mert ívelt a teteje, ha kerékpárt akarsz szállítani elég viccesen néznek ki a tetején a kocsinak. Van egy másik fajta gyári aminek trapéz alakú a széle így nem lehet hátulra így felrakni, mintha hátsó spoiler lenne, cserében vízszintes. Zsolesz vette meg tőlem, így ő tudja megmondani a cikkszámot.
Azon gondolkodtam, reggel komoly fagy volt és minden, mint az ónos esőben befagyott. simán el tudom képzelni, hogy erőltette a fagyott ablakot (le akarta tisztogatni a tükröt) és nyírta ki közben finoman a motort... dehát olyan szép asszony, nem lehet rá haragudni...
Nem biztosíték, ha nyönyög a motor, hanem szorult a mechanika. Szét kell kapni, mielőtt még nagyobb baj, éi: összekócolódik a bowden/leég a motor történik.
Első. Igen hallom a motort. Akkor vajon mit tegyek vele? Párom annyit mondott (ő használja a kocsit), hogy reggel nem akart lejönni, majd lejött kb 10 centit, és akkor pedig nem akart felmenni. Kézzel rásegített neki, húzta felfelé, közben nyomta a gombot. Azóta fent van, és ott is maradt. Nem erőltettem így az este előtt (mikor hazaértem akkor mesélte), nem szívesen hagytam volna a lehúzott ablakú kocsit a ház előtt, ha véletlenül úgy talál maradni...
Egyáltalán nem tart vissza a távolság...sőt lényegében azért is vagyok itt hogy olyan tapasztalatokat és tapasztalt embereket keressek akik tanácsot tudnak adni...jelenleg a keret szab határokat de semmiképp nem csináltatom egy olyan emberrel aki most látt először ilyet...nem egy olajcseréről van szó :) természetesen még Budapest is bőven belefér hisz csak egy százas...az autót nem ferhérváron hanem pesten vettem ne kérdezzétek nem tudom melyik kereskedés talán valami EZEL vagy ilyesmi török volt a tulaj...de tényleg nem lehetett észre venni ezek a problémák mind már egy két hónapos korában jelentkeztek....tehát tuti vannak azok a tömítőanyagok amik akkor ellenáltak azóta meg nincs már benne...mind azután jött elő hogy olajat hűtővizet szíjakat vízpumpát stb...cseréltünk...a héten még átesik egy számítógépes vizsgálaton utána megkezdem a gyűjtést ami remélem jövő hónapban meg is lesz...
Anno Bagdányi Pisti egy csepeli klímáshoz irányított a Clioval. Miután már kompresszort és minden szart cserélt az autón elvittem a Keresztúri útra ahol egy szaros 6000 forintos szelep hibáját állapították meg és cserélték ki, a régi kiszerelt alkatrészeket meg eladták, így a végén "csak" 60-70ezerbe fájt a másik koma találgatása.
Nem egyedi eset, hogy az ügyfél úgy kerül normális szakemberhez, hogy már 100.000 forint felett jár, de még a hiba fennáll. Alapvetően ilyen esetben nem is feltétlenül arról van szó, hogy az addig elvégzett munka és alkatrész drága lett volna ennyiért, sőt sok esetben olcsóbb is.
Csak ilyenkor szokott kiderülni, hogy alapvetően egy 5.000 Ft-os alkatrész cseréjéből meg lehetett volna oldani, és a közeli szervizbe is elautózott már annyi üzemanyagot, amiből ment volna 1-200 kilométert.
Csak azt szoktam mondani, hogy hagyják magukat lehúzni 1x, 2x, 3x stb úgyis hozzáértőhöz kell majd vinni, ez a megállapítás nem az előttem szólókhoz társul, csak általánosságban.
Devhez mentem, kb 400 oda vissza távról nagyjából 5 éve navit magyarítani, de mindenki úgy csinál, ahogy akar, javaslatot mi teszünk, dönteni nem nekünk kell.
Ma reggel voltam vizsgáztatni és történt valami érdekesség.
A vizsga alatt szóltak, hogy 2012-ben amikor a kocsi vizsgázott 188.000 km volt benne, most 134.000 km van benne (127.000-el vettem).
Kicsit meglepődtem, de mondjuk úgy, hogy a kocsi egyáltalán nem az elmesélt állapotban volt kicsit gyanús is volt nekem.
Főleg ha felsorolom mi lett idáig cserélve:
- Okoskerék (+komplett vezérlés)
- Első lengéscsillapítók
- Toroncsapágyak
- Belső kormányösszekötő axiálok
- Hátsó tárcsa + betét
- Első kerékagy csapágy
Ami még hátralenne:
- A kormányműben néha előjönnek kopogék
- A kuplung kinyomásához hegyi trollnak kell lenni.
Rögtön tisztább a kép, hogy a futásteljesítmény nem annyi amennyi.
Én hülye még rá is kérdeztem, hogy a mostani és az egy évvel korábbi hirdetésben megegyezik a km, de persze kitérő választ kaptam.
Akkor most már tényleg kíváncsi lennék, hogy pontosan mennyi lett visszatekerve és vajon volt-e törve a kocsi / kiemelve a szélvédő mert a mellette lévő festékfelgyűrődés erre utal.
Kérnék egy pontos és őszinte választ mert ez most már nem csak meghintáztatás hanem bűncselekmény.
Jelenleg ép egy Budaörsi elektromos féket csinálok, tegnap mondta , oly messze vagyok elmondása szerint
Hát nem is tudom ,????eddig úgy nézz ki két óra alatt meglesz csinálva nagy eséllyel közben az autójával közlekedhet mert le van szedve .Erre nem tudok mit mondani .Általánosan elmondhatom Budapesten lakó autósnak ha nem Budapesten vagy 8-km is sok (tapasztalat halkan ide írom a megyeri híd 8-km van tőlem)
Egyébként tényleg vidd el egy Renault specialistához hátha jobb áron megúszod a javításokat, mint ha valaki "találgat" vagy éppen nincs megfelelő kapcsolata alkatrész ügyben.
Ha fehérvári a nepper érdekelne melyik, néztünk jó pár autót ott 2011-ben, egyiktől sem vettünk, nem véletlenül. A Széchenyi úton a Szárcsa csárda után kifelé menet volt egy kereskedés. A faszi bemondta a telefonba, hogy patika az autó ami akkor 3 éves volt, a Clionk 9 múlt. Megmutattam neki milyen egy patika autó 3x annyi idősen.
Egyébként tényleg vidd el egy Renault specialistához hátha jobb áron megúszod a javításokat, mint ha valaki "találgat" vagy éppen nincs megfelelő kapcsolata alkatrész ügyben.