F18as váltót toltak az x20xevhez gyáilag. hidraulikus kuplunggal. a kinyomócsapágyban van a hidraulika íg szerencsére k.va drága. 3féle áttételezéssel gyártották...
nekem nem tudom mennyit forog 100nál. azt tudom, hogy 170nél 4500at :D XD
Nekem vízpumpa csere előtt mindig 90foknál állt a hőfokmérőm és jó meleg volt gyorsan a kocsiban. Most, hogy le volt engedve a vízt 80-85foknál áll és nem fúj oylan gyorsan meleget és ha bemelegszik a kocsi akkor sem fúj olyan vad meleget. Nekem is cserélni kéne...
Nekem kb. 78 fokon állt a mutató. Mondjuk nekem az A vectrán anno ugyanez volt, így egyből tudtam, hogy termoisztátot kell cserélni. Most kb. 10e pénz volt az új termosztát, és remélem amíg a kocsi nálam lesz, addíg nem is kell vele többet foglalkoznom. Most kb 85 fokot mutat a műszer.
Apropó! Tudja valaki, hogy az X20XEV motorhoz milyen típuskódú váltót passzítanak? Ha érdekes infó, akkor az enyémben van tempomat is, és 100-nál kb 2100-at forog a főtengely. A válaszokat előre is köszönöm!
"Hol lehet kapni hosszabb nívópálcát, az enyém nem ér bele az olajba."
Bocs, ez jutott eszembe. :)
Tényleg zárd ki előbb a termosztáthibát. Illetve egy filléres diagnosztikai műszer is megmutatja, hogy a motor milyen hőmérsékletet kap a szenzortól és akkor egyértelmű.
Hmm. Egészen biztos hogy a mutató rossz, és nem a termosztátod ment tönkre? Ha nem tudod akkor inkább bizonyosodj meg róla, mert rossz termosztáttal nem kéne kínozni az autót...
Azt szeretném megkérdezni tőletek,ha már műszerfalről beszélünk.Nekem minden működik,kivéva a hőfokmérő.Nem mutat hiteles adatot.Lehet cserélni külön azt az eggy mutatót vagy egybea az egész egységet?Picit zavar hogy nem megy fel csak max a kék vonás tetejéig.
Régebben nekem is csinálz ilyen hülyülést. Néha menet közben a km óra mutatója elkezdett ugrándozni fel-le, össze-vissza jó nagy kilengéssel. Kivettem már párszor - nem emiatt - és azóta nem csinálta. Valami érintkezési hiba lehet vagy a műszeregység csatlakozójánál, vagy a műszeregységben (törött forrasztás, stb...).
Van egy olyan problémám hogy műszeregységben nem működik a kilométeróra és a fordulatszám mérőóra a többi műszer az mind müxik! Néha gondol egyet és minden mműszer elindul de a következő indításkor ismét ugyanaz! A fodulatszám mérő csinál még egyolyan dolgot hogy alsó végállasban a mutató ütemesen kattog és kicsit elmozdul oda-vissza! Mit csináljak vele hol keresem a hibát?
Én évente 12-15 ezret megyek a Vekivel. 188 000 km van benne, ARAL 10-40-est használok, soha nem kellett még utána tölteni, sőt még soha nem ment le az olaj színt a minimumig sem. Használok még egy benzines Fiatot is, abba viszont KASTROL 10-40-est szoktam tetetni. Az is elég jónak tűnik és valamennyivel olcsóbb is.
:))) Jaja okés vele minden, bár tavasszal egy kis kasztnizás kell, de V6 ketyeg szépen az a lényeg :D Bár jól jönne egy X30XE :))) Veled helyzet? C Veki van még? Kint vagy még?