Lehet, hogy szétbarmolták a csatlakozóidat mikor tették bele a xenont. Mi is azzal szívtunk mikor kiszedtük az utólagos xenont, mert szét hajtogatták a csatit és a rögzítőket is mikor beszerelték. A xenon meg szétégette a foncsort.
Boldog, hiba- és balesetmentes Új Évet Kívánok Mindenkinek!
Nem tudom már mit tegyek:( csak szerelő lesz a vége ennek.....beraktam ma a vadi új izzókat (ebből a jobb oldali megint csak úgy ment ha megkocogtattam belül a csatit ami megy az izzóra, a másik oldal ment úgy ahogy) utána kész lettem összeraktam ment mind a két izzó rendesen!
Erre pont most akartam elindulni...beindítottam, hogy kicsit melegedjen indulás előtt, próbaként felkapcsoltam megnéztem és azt láttam, hogy mind a kettő ég és egyszer csak kialszik a jobb oldal utána egyből kialudt a másik oldal is és az a vicc, hogy az égők nem szakadtak....nem értem mi folyik ebben az autóban:( ugyanolyan égők vannak benne mint amikkel vettem(azok mentek vagy fél évig)
Vagy esetleg befagyott a baloldali kézifékkötél a házban.Én már jártam így sajna,ki kellett melegíteni és jó lett.Jó ha van az autóban flexibilis csőrű gázgyújtó :D:D
Féknyeregnél szerintem ki van kopva. Nekem ugyanezt csinálta. Kopott a féknyeregnél, a rudaknál a rúd és a hüvely (amiben csúszik :) ), meg tud akadni visszacsúszás helyett.
Csekkold le a betéteket, ilyenkor elég rendesen félre is kopik...
Ha ez a helyzet, akkor zsírral jól teletömni, ha ez sem jön be akkor nyereg csere.
A 307-esünk bal hátsó kereke fog, pár kilométer után már nem lehet kézzel megfogni, a kézifékkar a holtjátéka ugyanakkor rendesen meg nőt. Szerintetek hol a hiba, valakinek volt már ilyen tapasztalata?
Termosztát letesztelve és az megfelelően működik! Ma is mentem vele és ma tökéletesen melegedett minden! Mondjuk ma csak -4 van! Tegnap lehet hogy csak fázott -15be! Meg beszéltem Jenával és ő is mondta hogy ez ilyen! Jo a hatásfoka és nincs +hőveszteség!
Érdekel valakit egy törött Peugeot 307 SW Premium? 2004-es évjárat, 1.6-os benzines, kb 125.000 km-el. Keveset használtuk, garázsban volt tartva, nagyon vigyáztunk rá, márkaszervizbe hordtuk, de hiába, december közepén az egyik reggelen nekünk jött egy BKV busz és megtörte a kocsi elejét. A jobb elején érte a találat és látszólag nem is sérült sok helyen, légzsákok sem nyíltak, mert én szinte álló helyzetben voltam. A jobb elején viszont a nyúlvány elhajlott, emiatt pedig bal oldalon jó formán elszakadt. Ez a nagyobb baj, a BKV biztosítója nem fizet annyit, hogy gazdaságos legyen a javítása. Motorikusan elvileg semmi baja, nem folyt semmi, ment a kocsi utána, nem volt hibaüzenet. Talán lehetne javítani, de a kocsi többi része alkatrészként is gondolom jóval többet érne, mint amennyit a biztosítótól kapok, ha rájuk bízom az értékesítést. Ez most januárban lesz esedékes, de eszembe jutott, hogy hátha van itt valaki, akit érdekelhet a kocsi így egyben. Ha igen, akkor még van kis időm, hogy inkább én adjam el.
Ha érdekel valakit, akkor írjon és egyeztetünk a részletekről.
Figy, a tiéden megy be levegő! :D Amiről ők beszélnek, az nem mérnökileg kiszámolt megoldás, hanem csak egy szimpla takarás, amit elég könnyen, sőt, akár véletlenül is túlzásba lehet vinni. Amúgy meg nem is éri meg, mert a motor nem fog tőle hamarabb bemelegedni, de legalább ha már egyszer meleg, akkor könnyű megfőzni. Aztán nehogy így járjon valaki...
Ne bíztassuk a kollégákat a hűtő letakarására, pláne ne a két hűtő közé, de eléje se, mert seperc alatt olyan kár keletkezhet belőle, hogy öröm nézni!!....
Ez ilyen! A hűtő letakarásával pedig nem fogsz túl sokat elérni, mert amíg be nem melegedett a motor, addig a radiátor zárva van, ergo hiába takarod le, mert ott semmi meleg nem szökik. Természetesen ez akkor igaz, ha a termosztátod jól működik. Ezt érdemes lecsekkoltatni, ha gondolod, meg egy diagnosztikával megnézni, hogy a gyárilag benne lévő kiegészítő hűtővízfűtés (:D) működik-e.