Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

szomszed007 Creative Commons License 2008.02.18 0 0 1379

A kicsiket nehéz berakni? Vagy csak "síkosító" kell és óvatosan satuval bemegy aránylag egszerűen?

Anno Ladánál nem volt vészes, én csak ahhoz tudok viszonyítani. Azt 2 óra alatt megcsináltam anno.

 

szomszed

Előzmény: m.racer (1378)
m.racer Creative Commons License 2008.02.17 0 0 1378
Szerintem egy nap nem kel ehhez, kiszedővel 2-3 óra az egész.
Előzmény: szomszed007 (1377)
szomszed007 Creative Commons License 2008.02.17 0 0 1377

Sziasztok!

E30 alatt a hátsó 6 szilentet mennyi idő kicserélni szerintetek? 1 nap alatt megvan?

Még nem csináltam, nem vagyok hülye, szilent kiszedőt meg péntekig "gyártok" (Megpróbálok)

 

Szerintetek 1 nap alatt be tudom fejezni?

 

szomszed

m.racer Creative Commons License 2008.02.17 0 0 1376

Csend és hullaszag mindenütt.

A motoromból olyan zaj jön hidegen,beszarnátok ha meghallanátok.

Nem értem én ezt a kocsit kapja a törődést és szivat,ez egy szívtelen kurva.

Baszni kell és ennyi elég neki,hihetelen.

m.racer Creative Commons License 2008.02.16 0 0 1375
A részletek az E34-en.
Előzmény: szomszed007 (1374)
szomszed007 Creative Commons License 2008.02.16 0 0 1374
????
Előzmény: m.racer (1373)
m.racer Creative Commons License 2008.02.16 0 0 1373
Részvétem Gergő,de hallom nem nagy a baj.
laci318tds Creative Commons License 2008.02.14 0 0 1372
"Jól be kéne kötni motorblokkolónak a riasztóhoz :-)"
Tetszik a gondolatmenet, csak félő alapjáraton eldöcögnek vele, ha akarnak.
Én az elöző automba egy fastrába az AC pumpa tápját kötöttem le.
Beröffent, de 5 sec után leált.

Előzmény: BMW Power (1371)
BMW Power Creative Commons License 2008.02.14 0 0 1371
közvetlennél másképp működik kicsit, "nektek" alapjáraton és alapjárat közeli fordszámokon zárva, "nekem" meg ott van nyitva leginkább és terhelés növekedésével csökken a nyitás. Meg lehet győződni róla, bármelyik közvetlenesnél alapjáraton lehúzva a vákumcsövet hallani a hangján hogy kopógósabban jár.
Valahol majd túrok egy vezérlési diagrammot.
Á az a beszívott levegő hőmérsékletén lehet nem oszt nem szoroz, csak úgy elméletben játszottam a gondolattal mi zajlódik le :-) De mondjuk az igaz hogy jéghidegen szívja egyik oldalon a full hideg levegőt, másik oldalon meg fűti a gátat és ennek annyira nem örűl, fontos a bemelegítés, persze nem kell túlzásokba esni.

Egyébként játszottam az agr-rel, rádugtam közvetlenül a full vákumot a szelepke megkerülésével, és alapjáraton még jár, de a fordulatot nem veszi, nem is gondoltam volna hogy ott azon a pici keresztmetszeten annyi kipufgáz vissza tud jönni hogy megfojtja a motort. Jól be kéne kötni motorblokkolónak a riasztóhoz :-)
(közvetlenek-et irtam direkt mert énis az vagyok de nem CR, én még Vp44 ami 1800bar-on lő a korai cr-ek 1350 barjához képest, ezért is eszik olyan keveset)
Előzmény: Vojnó (1370)
Vojnó Creative Commons License 2008.02.14 0 0 1370
Nálad (CR-nél) fontosabb a hőellátás, de előkamrásnál ez nem szól bele nem?
Az viszont igaz, hogy emiatt az AGR szelep miatt kap zöld cimkét a rendszémra zöldkártya igaazolásra.
Előzmény: BMW Power (1369)
BMW Power Creative Commons License 2008.02.14 0 0 1369
:-))hát ezaz, szegény gátat egyikoldalról hűti a hideg levegő a másik oldalról meg fűtí a lángfront meg a kipuf gáz, még csoda hogy szegény ezt nem bírja idegekkel :-DD
jóvanna, nekemis le van kötve, csak a szám jár :-)
Előzmény: laci318tds (1368)
laci318tds Creative Commons License 2008.02.14 0 0 1368
Jogos, jogos, biztos nem kertészmérnökök vagy szakácsok tervezték...
Jól fogalmaztál, majdnem elindultam, hogy kiszedjem, de megnyugtattam magam, hogy ezáltal friss, hűs, oxigéndús levegőt juttatok a hengerbe, nem pedig a visszavezetett forró égéstermékkel melegítem mégjobban a motort.
De abban egyetértek veled, hogy a gyári az gyári, a kokány következménye a meghibásodás. Amit odaterveztek az nem hiába van ott!
felni
Most raktam fel a 17-eseket.
Előzmény: BMW Power (1350)
m.racer Creative Commons License 2008.02.13 0 0 1367
Igen ez ismerős,az adagolóteő cserekor tizenötször szedtem le,naponta,már oda sem kell néznem.
Előzmény: Vojnó (1366)
Vojnó Creative Commons License 2008.02.13 0 0 1366
Segítséggképp:
Előzmény: m.racer (1364)
Vojnó Creative Commons License 2008.02.13 0 0 1365
ott a lényeg, de sajna csak szívócsonk leszedésével férsz hozzá igazán.
De akkor be tudod vizsgálni és ha repedés vagy törést találst kemény ragasztással orvosolhatod.
Előzmény: m.racer (1364)
m.racer Creative Commons License 2008.02.13 0 0 1364
Azt a vastag műa csövet megtaláltam,fék vákuumcső.Rajta két kiállás van,két darab gumidugóval zárva,harmadikat nem látok,mert már biztosan letörték,viszont jó a fékhatás is.Van rásegítés,megnézem jobban köszi a segítséget.
Előzmény: Vojnó (1363)
Vojnó Creative Commons License 2008.02.13 0 0 1363
Miért röhögnék ezt akartam én is, de így pontosabb volt a kérdés. :o)
Meg vagy dícsérve.
Előzmény: m.racer (1361)
Vojnó Creative Commons License 2008.02.13 0 0 1362
Igy már a sötét is világos.
Az a cső a (mágneskapcsoló-ból nem relé) szívocsonk alatt húzodó vákumcsővön lévő egyirányú szelep nyakán található 3db leágazásból jön. (5-s cső a 6-s kupak alatt a képen)
Ezt szeretik letörni (mert könnyen lehet) és ott falsot szív a rendszer. Felismerhetően gyenge fékrásegítést eredményez.
Elhelyezkedése nem a kép szerinti!

Előzmény: m.racer (1361)
m.racer Creative Commons License 2008.02.13 0 0 1361

 

Nem röhögni.

Előzmény: m.racer (1360)
m.racer Creative Commons License 2008.02.13 0 0 1360

Vojnó

 

Ha még nem mentem az idegeidre,abból a bizonyos reléből ami szabályoz ,kettő cső

jön ki.

 

 

 

Előzmény: m.racer (1359)
m.racer Creative Commons License 2008.02.13 0 0 1359
Az előző kép a jó./első kép/.
Előzmény: Vojnó (1357)
m.racer Creative Commons License 2008.02.13 0 0 1358
Bocsánat seggfej voltam,de mentségem legyen,hogy azon már van egy másik cső ezek szerint az van rossz helyen.Pic.ába szerelő összekeverte a csöveket.
Előzmény: Vojnó (1356)
Vojnó Creative Commons License 2008.02.13 0 0 1357
Lehet ez a kép az igazi.
Előzmény: Vojnó (1356)
Vojnó Creative Commons License 2008.02.13 0 0 1356
Erre meg a 1340 volt a vélaszom.
Ezt a csövet a szívósor bejövő cső elején található EGR szelep membrán felüli végén lévő lefelé álló csőcsonkra kell dugni. (itt a 4-re)
Előzmény: m.racer (1355)
m.racer Creative Commons License 2008.02.13 0 0 1355
A kezemben képen nem az a cső van,a 1341 a map cső abból újat tettem  és jobb is lett.A képen lévő csövön egyirányú szelep van,a másik vége valszeg szabadon van és az nem jó.
Előzmény: Vojnó (1354)
Vojnó Creative Commons License 2008.02.13 0 0 1354
A 1341 nem volt kimerítő?
Előzmény: m.racer (1353)
m.racer Creative Commons License 2008.02.13 0 0 1353
A 1348 várja a választ.
m.racer Creative Commons License 2008.02.13 0 0 1352
Na én is így kezdtem egy éve,Gergelytds-t keresd meg.
Előzmény: Janna01 (1351)
Janna01 Creative Commons License 2008.02.13 0 0 1351

Sziasztok!

2,5 TDS elektromos adagoló adagolófejét keresek, olyat ami még potméterrel állít! 92-94 körüli évjárat. Van esetleg valakinek elfekvőben?

Előre is köszönöm!

Üdv.

 

BMW Power Creative Commons License 2008.02.13 0 0 1350
Lehet is :-) okos német mérnökök által kikalkulált beszívott oxigénmennyiség egyensúlyát felborítottad, most az oxigéndús hengerben megváltozott tulajdonságu lángfrontok perzselik a hengerfejedet :-) aztán csodálkozunk ha melegedünk meg repedgetünk :-DD
Ami gyárilag ottvan az gyárilag ottvan, jó volt többszázezer km-en keresztül akkor mos miért nemjó? :-))
Előzmény: laci318tds (1346)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!