Keresés

Részletes keresés

fargo Creative Commons License 2004.12.21 0 0 92
Nem olyan eccer? ám a daytime running light beépítése!
Évjárattól függôen kell hozzá egy spéci foglalat, amibe spéci izzó is való. Ezt külföldrôl kell hozatni, mert nálunk asszem nem kapható. Ráadásul sok kell belôle, mert ugye illik tartalékra is gondolni.

Érdemes lenne lecsapázni hogy mit s honnan lehet beszerezni, és nagy tételben rendelni.
Nekem tartalék kaccsolóm már van, de a többinek még nem jártam utána.

ITT olvasható hozzá az okosság...
Előzmény: kisagy (91)
kisagy Creative Commons License 2004.12.21 0 0 91

cim holnap. Csomó Tibor itt van nem messze tőlem a műhely(XIV ker)

Közben megejthetjük a gép-mustrát is.

 

Már én is gondoltam rá hogy átépítek egy foglalatot, de ha lenne gyári, az az igazi!

Előre a day running projektért! A bekötést vállalom az összes 480ason hazánkban.

Szerezzetek foglalatot.

Előzmény: patye (90)
patye Creative Commons License 2004.12.21 0 0 90

Megvizslatom a vezetékeket. A foncsorozáshoz adj címet, lécci.

Daytime lámpa előnye: 1. csukott lámpával is lehet közlekedni...

2. ha elő van benne készítve, akkor miért ne legyen

3. szerintem Volvo-hoz illik a dolog

Előzmény: kisagy (89)
kisagy Creative Commons License 2004.12.21 0 0 89

A hátsóablakon a két vezeték a 3. féklámpáé.

 

Szerintem nem létezik ilyen hőérzékelő. A törött vezeték inkább esélyes, a 88asokon szinte biztos, hogy törött, pláne, ha az ablaktörlő sem működik.

 

Foncsorozás néhány ezer ft, van címem ha kell.

 

Miért is jó az a day-running? Amúgy tényleg 3 vezeték megy,foglalat+barkács kérdése.

 

 

 

 

Előzmény: patye (88)
patye Creative Commons License 2004.12.20 0 0 88

 

A neten olvasottak szerint a hátsőablakfűtés is keresztülmegy a CEM-en, gondolom az csinálja a 12 perces időzítést. Arra gondoltam, hogy az 50 celsiusra "betippelt" külső hőmérséklet miatt nem aktiválja a hátsőablak/tükör/ülésfűtést. Nem tudjátok, hogy hova van kötve ez a hőérzékelő? Persze esélyes az eltört vezeték is. Amikor megvettem leszedtem az ablaktörlő motort hátul (az sem működ), találtam kettő vagy három unplugged vezetékvéget. Nem tudom hova kellene kötni őket, nincs üres csatlakozó.

Távolsági fényszóró - gondoltam a sziloplasztra, de ráférne a lámpákra egy réteg foncsor, ezért az ideiglenes duct-tape.

Tetőablak: az enyémen egy gagyi napfénytető (nem hátracsúszós, csak kicsit billenős...szerintem) van. Nemtom, hogy utólag rakták-e bele, Volvo felirat van a tekerőgombon, de nem túl igényes.

Tegnap elfelejtettem: van valakinek daytime running lightja a 480-ason? A KRESZ 1-2 éve elfogadja nappali világításként. Valamelyik Volvoklub oldalon van egy leírás arról, hogyan kell ilyet belebarkácsolni. A helyzetjelzőbe kell egy új foglalat (három vezeték jön ide), meg a világítókapcsolón kell valami brutál ügyeskedést végrehajtani.

P

 

 

 

 

Gotha2 Creative Commons License 2004.12.20 0 0 87
Igen, igen a tetőablak valóban király dolog lenne, ha lenne, de nincsen sajnos. Ülésfűtés nem igazán izgat, mivel télen nem járok vele, meg szerintem a bőrüléseknél van igazán létjogosultsága, azok tudnak rendesen hidegek lenni.
kisagy Creative Commons License 2004.12.20 0 0 86

Tükörfűtés:

sajnos idővel elkorrodásl a tükör hárulján lévő fűtőpogácsa- javíthatatlan, vagyis lapcsere

Hátsó ablak: az átvezetésben törik el a vezeték, még nem jöttem rá a hathatós javításra, a korrekt megoldás a momlett kábelköteg cseréje, ami végigfut az ablak peremén

ha a kettő együtt nem megy, akkor lehet hogy bizti, de az magától nem száll el!

Külső hűmérő: nálam rossz valami, érzékelő nélkül egyébként -40fokot mutat.

 

Szerencsés ember, van fényszórómosója! Ritka tudtommal.

 

Ülésfűtés: vagy a drót szakadt el az ülésben, vagy a hőgomba rossz (valszeg mindkettő.) Ülés szétszed, ellenállásmérő+ hűtőszekrény(télen opciós)+hajszárító (nyáron opciós) szükségeltetik a hibamegállapításhoz. Az ülésfűtés+tükörfűtés nem intelligens.

 

Fargó: a tetőablakot (gyárit) koplett tetőcserével gondoltam.

Klima nélküli autó katasztrófa nyáron, azért tettem bele. Szerintem nem gány, tetőmerevítés mindben van, de fogok még egy bordát betenni, mert kicsit előre sikerült az ablak és a hátulja valóban beleng.

Előzmény: patye (83)
fargo Creative Commons License 2004.12.19 0 0 85
Nem t'om, utólag napfénytetôt beszerelni szerintem gányolás.
Pláne anélkül, hogy a tetô merevítése a helyén lenne. Némely kocsiknál ha nem rendelsz bele gyári üvegtetôt, akkor nem teszik bele a merevítést sem. Ilyenkor huplikon "ugrál" a tetô és elôbb-utóbb kikezdi a fémlemezt, megdöglik a szigetelése. Vajon a 480-ban benne van az a bizonyos merevítés?

Amúgy érdekelne a napfénytetô, viszonylag ocsón be lehet szerezni. Persze kell hozzá a belsô tetôkárpit, a kapcsolók is. Én imádom, de elôbb ki kellene próbálnom hogy beférek-e alá. Jelenleg is határeset, kb 2-3 centi van a fejem felett a tetôig...
Előzmény: kisagy (82)
fargo Creative Commons License 2004.12.19 0 0 84
patye,

A távolsági fényszórók beázásának, illetve az üveglap eválásának az az oka, ha szembôl lekoccolsz valamit a lökhárítóval. Ilyenkor a lökös m?anyag borkolata felfelé "türemkedik" és letolja az üveget, rossz esetben eltöri a helyzetjelzô és az index között az oldalsó lámpatest m?anyagját is -- az én kocsimmal a vétel elôtt 1 nappal játszotta el ezt az eladó :-(
Én sima sziloplaszttal ragasztottam vissza az üvegeket, teljesen jól bírják a mai napig. Csak rendesen ki kellett kapirgálni a régi ragasztás maradványait a házból, majd benzinnel zsírtalanítani a felületeket, sziloplaszttal kinyomni a vájatot "csurig", és belenyomni az üveget. Arra vigyázz, hogy ezt követôen tedd le valami elérhetetlen helyre az egészet és minimum 24 óráig rá se nézz. Még építész koromban jártam egy ablaküvegeket gyártó cégnél, ôk mondták hogy a sziloplasztos szigetelésnek ez a titka: ha félig dermedt állapotban akár egy icipicit is megmozdítod, akkor elválhat valamelyik felülettôl és nem zár tovább. Szóval rá sem szabad nézni egy napig...

A h?tôrácson a lik bizony a szenzor helye. Ha le van vágva, akkor a +50 fokot mutatja az info center. Ez így igaz.

A hátsó ablak f?tésének lromlásának több oka is lehet.
1: Nézd meg a biztosítékokat.
2: A hátsó ajtó felsô szélénél a gumi profilban átmenô vezetékek hajlamosak eltörni.
4: +12 foknál (?) melegebb van
3: Több nem jut eszembe :-)
A tükrök f?tése -- a minap jöttem rá -- nekem sem megy. Valószín?leg a tükörlap hátulján szakadt el a f?tôszál, vagy eltörték a tükörlapokat és nem f?thetôt raktak be helyette, mert az olcsóbb volt...
Előzmény: patye (83)
patye Creative Commons License 2004.12.19 0 0 83

A mai szép időre való tekintettel megnéztem, miért áll csálén az egyik első lámpa - csak helyre kellett tenni. A távolsági fényszórók beázott állapota annak volt köszönhető. hogy mindkettőn levált az üveg - jobb híján körberagasztottam duct tape-pel. Ha már ott voltam, kitakarítottam a jobb oldali fényszórómosó fúvókáját, valami rettenetes szmötyi volt benne. Most szépen megy mindkét oldalon :-))

A hűtőrácson találtam egy kb. 1 cm átmérőjű lyukat a Volvo embléma felett. Talán ez a külső hőmérséklet szenzor helye? Lehet, hogy az ülésfűtés azért nem megy, mert érzékelő híján 50 celsiust tippel a CEM?

Persze nem megy a hátsóablak fűtés meg a tükörfűtés (ha van egyáltalán) sem. Szép kalandok várnak rám :-)))

kisagy Creative Commons License 2004.12.19 0 0 82
Miért ne lehetne? Én egy mezeit raktam bele, de szerintem van/hoznak komplett gyári tetőt is bontva. Mondjuk egy tetőcsere szerintem kétséges, érdemes e vállalni a 100ezres kiadást.
Előzmény: fargo (77)
kisagy Creative Commons License 2004.12.19 0 0 81
Ha már az megolvad, az egyéb dolgok rég megsültek.
Előzmény: cyber.greg (79)
kisagy Creative Commons License 2004.12.19 0 0 80

egyre benevezek, bár az enyémnek csak az a baja, hogy egy fül letört (+a 16 év )

Szerintem lenne még rá jelentkező.

Előzmény: fargo (78)
cyber.greg Creative Commons License 2004.12.18 0 0 79
Az ülésfűtéstől nem olvad meg az ember zsebében a plasztikkártya?
Előzmény: fargo (77)
fargo Creative Commons License 2004.12.17 0 0 78
Gondolkoztam ezen a csomagtértakaró ponyva dolgon, asszem meg fogom csinálni. Körülnézek hogy milyen anyagokat tudok hozzá szerezni...
fargo Creative Commons License 2004.12.17 0 0 77
Én aszittem fullos :-)

Azé' a klíma nekem hijányozna. A zülésf?tés most is hijányzik, de a napfínytetô is. Zülés f?tésem lesz, hamarost beszerelem, de napfínytetôt azt nem tudok a Sakiba ibrantani :-(
Pedig az kva jó dolog, az egyik kedvencem a 850-ben...
Előzmény: Gotha2 (76)
Gotha2 Creative Commons License 2004.12.17 0 0 76
Nem is hiányzik belőle semmi, van ülés benne, motor, kapcsolahtó váltó, forgatható kormány stb.
Ülésfűtés nem hiányzik, a klíma is csak néha...
Előzmény: fargo (72)
kisagy Creative Commons License 2004.12.17 0 0 75

Van.

ímél ment a frímélre.

 

Előzmény: senorga (73)
hullademon Creative Commons License 2004.12.16 0 0 74
EPC-625
Bordó, turbós.

Ismeretlen évjárat, szakértôi becslés szerint 1990-1991-es lehet.
senorga Creative Commons License 2004.12.16 0 0 73

mármint a másik fehér... nem TwoTone.

 

BTW nincs valakinek egy felesleges vezetőoldali ablaka, szerkezettel együtt?

 

 

Előzmény: senorga (71)
fargo Creative Commons License 2004.12.16 0 0 72
Ez Zarquoon kollega néhai 480-asa, az a two tone, amelyik néha megjelent mindenféle talikon :-)
Tegnap láttam az Ivanixnál. Kicsit ki is akadtam, mert azt hittem hogy ezekbe a limitált modellekbe minden extrát belepakolnak, de nem! A Two Tone úgy t?nik kivétel, mert ebbôl néhány dolog hiányzott...
A Celebration meg Selection modellek tejes felszereltséggel jöttek ki...
Előzmény: kisagy (70)
senorga Creative Commons License 2004.12.16 0 0 71

hehe, akkor lehet a másik az enyém ?  Mindig tudtam, hogy ritka, mint a fehér 480as...

 

DSY186   2003as 2 lityó turbó nix

Előzmény: kisagy (70)
kisagy Creative Commons License 2004.12.16 0 0 70
állítólag ez a két Mo-on eladottak egyike.
Előzmény: Gotha2 (68)
kisagy Creative Commons License 2004.12.16 0 0 69

nemhiába a franciáknak van ízlésük, a fehér a legszebb a 480asokból. (azért a fényeztt lökhárító javíthatna az összképen egy picit )

Szóval járnak vele? biztos valami studenté. Adjál neki VBT kártyát!

Előzmény: cyber.greg (64)
Gotha2 Creative Commons License 2004.12.16 0 0 68
Enyém CBT-962... Nyáron került hozzám....
Előzmény: hobe (67)
hobe Creative Commons License 2004.12.16 0 0 67
DXG 656 az enyem volt, 3-4 eve adtam el:-)
Előzmény: kisagy (59)
cyber.greg Creative Commons License 2004.12.15 0 0 66

Hű, azt nem tudom, melyik használtkereskedőhöz vitték.

Én írtam alá minden papírt, de csak az rémlik, hogy megbízom a Suzuki Pestet, hogy adják el.

200-ért számították be.

Előzmény: patye (65)
patye Creative Commons License 2004.12.15 0 0 65
Mennyiért számították be? Melyik kereskedőnél van kiállítva? (nem mintha kéthetente akarnék újabbakat venni, csak érdeklőd)
Előzmény: cyber.greg (64)
cyber.greg Creative Commons License 2004.12.15 0 0 64

A DGY-674 a miénk volt (kép kicsit lejjebb), de mint említettem, becseréltük egy új Ignisre, ami a mai napon meg is történt! Így újra szabad préda :)

 

Más. Mondtam a francia rendszámost, ami a házunk mellett szokott állni, íme:

 

 Szegényt megbüntették.
Előzmény: kisagy (59)
kisagy Creative Commons License 2004.12.15 0 0 63

Némelyikhez van szín+ tulajnév+évjárat+ES/T.

Mennyire lehet publikus az egész, nincs valakinek egy tárhelye, ahol lehetne ezt kezelni jelszóval?

 

Előzmény: Gotha2 (62)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!