"Az "új" rádió is küzködik az mp3-lejátszással, de legalább nem fagy le..."
Ezek szerint szerencsém van, mert nekem sose fagyott, nem küszködik. Motorindítástól számítva 2-3mp múlva már játssza azt a számot, amit az előző megálláskor félbeszakított. Van egy CD-RW lemezem, azon szoktam cserélgetni a számokat, ha már meguntam. Nemtudom, ki milyen bitrátával írt MP3-akat próbál megetetni a cédéjáccóval, de én a kocsiban hallgatáshoz áttömörítem, nem kell oda 256-320, elég a 160 kb/s az egyéb zajoktól úgyse hallom.
Ma bebőröztettem a kormányt és a váltót. Mielőtt megkérdezitek, miért nem az eredeti szürke-fekete design lett... a kárpitos meggyőzött, hogy, mivel nem anyagukban vannak színezve a bőrök, ezét egy idő után elkezdenek kopni. Ami egy világos színnél azt jelenti, sötét foltok jelennek meg (mintha koszos lenne). Végül nem lett ráragasztva a bőr, mivel az csak a küllőknél lenne ragasztva, de itt a kezelőszervek úgyis leszorítják.
Szóval... Azért titkolóztam eddig, mert nem tudtam, másnak is készít-e kormányt. Szóval akinek közel van Zalaegerszeg, vagy a képek alapján megér 7000 forintot a bőrözés (kormány+váltó), annak szeretettel ajánlom.
Pro-Ceed-hez még egy adalék: fed c. szerint az átl. fogy.9.2 l 270km megtétele után. Két napos teszt autóról lévén szó senki számára ne legyen mérvadó!
KIA családi hétvége apropóján vezettem 1.6 benzines Pro-ceed-et.
-Motort pörgetve húz mint állat. -Futómű kellemetlenül kemény. (225/45 x 17" gumik) -O.E.P. figyelmébe ajánlom, támogassa a vásárlást, vesekő eltávolítására hatásos. -Gyerekeim szerint a hátsó üléseknél elég a hely minden irányba, viszont az oldal- ablakok miatt úgy érezték magukat mint egy "tengeralattjáróba". -Gáz elvétele után nekem szokatlanul lassan esik le a motor fordulata. Eladó szerint a szigorú környezetvédelmi előírások miatt gyári ilyen. -Belső kárpitozása alul vajszínű trend, hátul kopogós műanyag, még több vajszin. Gagyi hatást kelt ez a szinösszeállítás.(Remélem a megrendelt autómon fekete lesz bár a megrendelésnél nem kötöttem ki) -A pozitívumokat nem írom le, ezeket tudjátok.(Nagyon hosszú lenne.)
Összegezve: nem egy családi autó nem is annak készült. Fiataloknak biztos így is tetszik!
Az utóbbi napokban nem olvastam a fórumot, kicsit lemaradtam. Jól látom, hogy LED rendelés van folyamatban? Én is szeretnék előre két helyzetjelzőt! :) A talira is jelentkeztem.
A Proceed nyíltnapon elmentem, és ha már ott voltam, kipróbáltam egy 1.6Crdi SW-t. Egyfelől rohadt hosszú, az 5 ajtóshoz képest :) A másik, amit nagyon furcsállottam, hogy a motor folyamatosan birizgálta a kuplungot. Dízelesek, szerintetek ez normális? Ja, és amikor leállítottam, nekem is feltűnt, hogy a motor megrázta magát, mielőtt kilehelte a lelkét :) Mindamellett megnyugothattam, mert ahogyan én vezetek, az olajkályha is kb ugyanazt nyújtja, mint a benzines. Mondom, az én mármár "kalapos-skodás" vezetési stílusommal.
"1.4-es benzines Ceed tapasztalatok érdekelnének, legfőképpen a városi fogyasztása."
Télen, nagy hidegben, rövid távokon (2-4 km) 9-10 liter/100 km.
Most, ugyan ezen a távon 7,6-8 liter, szintén városi fogyasztás.
Vegyes fogyasztás, hosszú úton, országút-város, falu: 6,3-6,4 l/ 100 km volt nálam.
persze ez függ a vezetési stílustól, keréknyomástól, benzintől, meg a vizitdíjtól, stb.-től is.
Üdv., Doki50
Nyugodtan vehetsz 1,4-et, egy idő után szeretni fogod, nem rángat, nem hörög, 100-as sebességnél már kissé zajos, de sebaj: az életkor előre haladásával, úgyis romlik az ember hallása, így kevésbé fog zavarni!
"Most rendeletm a rendör baráromnak is xenont,akivel 4 évig jártam autovill. szerelő szaközépbe és azt monta kérdésemre (mi lesz ha ellenörzik), Ő sem ismeri fel az utolagos xenont,akkor gondolhatom,h a többi kolléga hogy viszonyul ehhez...."
Kívánom, hogy így legyen!
Azt nem tudom, hogyha a motortérbe benéznek, nem látszik-e a xenon trafója?
xenon felismerése... kapcsold le, és kapcsold vissza... a belobbanva kapcsol fel, az xenon. Benézel utastérbe... manuális lámpamagasság állítás - utólagos. Vagy kinyitod a gépháztetőt és ott virít a trafó.
Nem akarok kötözködni, de a 2001es OFF Xsaramban is - lekapcsolt a lámpa, ha leállítottam a motort (és fel, ha beindítottam) - 2db 12Voltos dugó volt elől - Elhalványuló utastér világítása volt - SŐT amikor leállítottam a motort, szépen fokozatosan felkapcsolta a belső világítást - finoman csukódott az ajtaja - nem húzta vissza a vizet.