pedig minden tds-t vásárolni szándékozónak el szoktam mondani hogy ez a legfontosabb amit meg kell nézni, meghajtani bemelegíteni teljesen, kartergáz megnéz, majd leállitani, bájcsevegni az eladóval 20 percet,és utána inditani. ha sokat köszörül akkor otthagyni vagy szemrebbenésnélkül lealkudni min.egy100-ast ami lehet még szűk is lehet egy nagynyomásu elem cseréhez meg akkor már tömítések stb stb.
Nekem leállítás után 1-2 perccel is nehezen indul,ha már meleg a motor és nem izzít,szoval ezért nem naon értem mi lehet.Meg az autoban 188 ezer km van,az meg még sztem nem annyira sok,h mechanikai kopás legyen az adagoloban,v vmi komolyabb kár.
A motor meg szépen jár,nem zajos,nincs széthajtva,azért is vettük meg,csak nem gondoltam h melegen nehezen fog indulni,mert ilyennel még nemis találkoztam.
totál amatőr vagyok, de az elve annyi, hogy járó motornál la hátulról a motorba áramló gázolaj folyamatosan hűti az adagolót, de ha leállítod, akkor a kisugárzó hőtöl felmelegszik a dugattyú, és emiatt már nem olyan hatásfokkal pumpálja a naftát. ha leállítás után azonnal, vagy 1-2 percen belül indítasz, akkor semmi gond nem lesz, de ha hagyod állni 20 percig felmelegszik, na akkor fog nehezen indulni
az okosak majd kijavítanak, ha nagy baromságot mondtam
Viszont ezt nem mindig csinálja,vmikor elindul melegen is,bár gondolom attól még akkor ez lehet a baj.És nehezebb indulás után fehéres füst jön a kipufogóból.
Ki kellvenni, szét kell nyitni, IC-röl levenni a muanyag rögzítot és akkor látszik csak h gyári vagy másik IC van beszurva. De inkább elektronyos szaki csinálja. Kell hozzá egy kicsimeg egy nagyobb torxkulcs, elötte meg a lemezboritás füleit kell felhajtani, itt már látszódhat valami nyom de ha igényesen van szét-összerakva akkor ott sem.
és gondolom az sem számít, hogy nem azon a helyen volt ahol a te képeen mármint itt az opcionális váltóvezérlés helyén volt és az utolsó, negyedik "rekesz" volt üres
na tudorok ez ránézésre eredeti nem? vagy vegyem ki, és nézzek meg rajta minden feliratot? mert most csak annyi látszik rajta, hogy made in germany és valami vonalkódos matrica de gondolom, még mindig áll, hogy ki is cserélték rajta a vezérlőprogramot.
Csinálj egy próbát,mikor melegen leállítod és nem indul,öntsd le egy pohár hideg vízzel.Ha ezután azonnal elindul,akkor mechanikus kopás van az adagolóban és a meleg gázolaj miatt nem indul el.Valószínű nagynyomású fej a szar.
úgy gondoltam mindent az alapoknál: 725 tds 730D 740D :-)
egyébként meg muszáj dízel, mert sokat járok és azért még ha nyitott szemekkel járunk, lehet találni JÓ áron gázolajat...
plussz szerencsére ritka darabot vettem, aminek bár vannak hibái, de melyik autónak nincsenek. És ez legalább egy hetes, amit megskubiznak az uccán. És ez jó érzés, bárki bármit mond ;-)
Na mivan bevásártá egy 725 tds-t??:) Én már mégegyszer nem vennék ilyet, de szerintem ezzel nem vagyok egyedül. Nem azér mert nemjók mert tudom hogy vannak faszák csak ha kiis fogsz egy ilyet aminek nemsok az esélye akkor nagyon-nagyon oda kell rá figyleni hogy olyan is maradjon. Egy 2.5-ös benzines 2literrel eszik többet és azt ütheted vághatod akkorse lesz semmi baja(motorrol van szó), meg nem utolsó sorban lényegesen jobban is megy.
Tudom így látatlanba/hallatlanba elég nehéz, de hátha valakinek ismerős probléma:
Miután az autót beindítom (725tds), a motortérből olyan hang jön, ami nem normális, tehát ilyen folyamatosan nyüszítő hang. Gázadásra erőteljesebben szól és elég idegesítő. Esetleg találkozott már valaki ilyen gonddal? Lehet hogy a görgő lesz a bűnös?
Már más BMW-ben is hallottam ilyen hangot, de most kifejezetten zavar, hogy az enyém is ilyen visítós lett...
Abban a dobozban van többekközött. De nem a fekete doboz kinyitása, mert az pár hónap alatt berohad a csav, abban kapott helyet előről hátrafelé: 1.) ABS 2.) izzitó relé, AC relé, motorvezérlő áramellátás relé... 3.) EGS váltóvezérlő opcionális 4.) DDE (ez a motorvezérlő)
ok szóval motorvezérlő de melyik az? a jobb oldalt a szélvédő előtt a fekete dobozka, ami pár csavarral lefogatva? mert azt passz, hogy ki volt-e nyitva, a csavarokon nme látszk semmi, de ha ezt kell megvizsgálni, akkor megnézem
Nekem pest sem probléma. Ha elvállalnád, elvinném. Csak egy kb ár és hogy mennyi ideig tart. Küld el a számod, ha gondolod és felhívlak, aztán megbeszéljük a dolgokat.
Meg kell nézni a motorvezérlőt, hogy kinyitották-e? Ha nem tudod eldönteni akkor ki kell nyitni. Ha az egyik eprom nem gyári akkor tuti. Persze át is lehet írni a gyárit is... De Pisti kiveszi neked, letölti az eprom tartalmat és jól megvizualizálva megmondja hoy mi a dörgés! :o)
figyu ezt a kérdést, már e34-en is feltettem, de nem reagáltak rá szóval honnan tudom meg, hogy van-e chip, vagy nincs két hozzáértő ment az autóval, egyik azt mondta, hogy tuti van benne, másik, hogy tuti nincs
Az előtöltés, tuti, hogy most nem jó, mert a haveromnak is ugyan ilyen a gépe és neki egészen máshogy van fordítva a adagoló, sokkal jobban ki van döntve kifelé, nekem meg nem. És néztem más tds-et is és azokon is úgy van, úgyhogy tuti hogy szarul van összerakva.