Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

BMW Power Creative Commons License 2008.02.24 0 0 1439

pedig minden tds-t vásárolni szándékozónak el szoktam mondani hogy ez a legfontosabb amit meg kell nézni, meghajtani bemelegíteni teljesen, kartergáz megnéz, majd leállitani, bájcsevegni az eladóval 20 percet,és utána inditani. ha sokat köszörül akkor otthagyni vagy szemrebbenésnélkül lealkudni min.egy100-ast ami lehet még szűk is lehet egy nagynyomásu elem cseréhez meg akkor már tömítések stb stb.

Előzmény: Leslieb86 (1437)
zoli 76 Creative Commons License 2008.02.24 0 0 1438

Igen folyt nekem azért cseréltek tömitést.De elötte nem foly és mégse indult melegen.Kicserélték a tömitést és beállitották és mos pöcre indul.

Előzmény: Leslieb86 (1436)
Leslieb86 Creative Commons License 2008.02.24 0 0 1437

Nekem leállítás után 1-2 perccel is nehezen indul,ha már meleg a motor és nem izzít,szoval ezért nem naon értem mi lehet.Meg az autoban 188 ezer km van,az meg még sztem nem annyira sok,h mechanikai kopás legyen az adagoloban,v vmi komolyabb kár.

A motor meg szépen jár,nem zajos,nincs széthajtva,azért is vettük meg,csak nem gondoltam h melegen nehezen fog indulni,mert ilyennel még nemis találkoztam. 

Előzmény: gondolatbetyar (1434)
Leslieb86 Creative Commons License 2008.02.24 0 0 1436

Tömítést?

Azt akkor szokás cserélni ha már szivárog a gázolaj,nem?

Neked nem szivárgott,kicserélted és utána meg faszán indult melegen is?

Hát ha csak ennyi lesz a baj akkor az jo lenne :)

Előzmény: zoli 76 (1435)
zoli 76 Creative Commons License 2008.02.23 -1 0 1435
Nekem is ez volt a baja.Melegen nehezen hidegen meg pöcre indult.Nekem kicserélték az adagoloba a tömitést és most jó.
Előzmény: Leslieb86 (1426)
gondolatbetyar Creative Commons License 2008.02.23 0 0 1434
totál amatőr vagyok, de az elve annyi, hogy járó motornál la hátulról a motorba áramló gázolaj folyamatosan hűti az adagolót, de ha leállítod, akkor a kisugárzó hőtöl felmelegszik a dugattyú, és emiatt már nem olyan hatásfokkal pumpálja a naftát.
ha leállítás után azonnal, vagy 1-2 percen belül indítasz, akkor semmi gond nem lesz, de ha hagyod állni 20 percig felmelegszik, na akkor fog nehezen indulni

az okosak majd kijavítanak, ha nagy baromságot mondtam
Előzmény: Leslieb86 (1432)
zoli 76 Creative Commons License 2008.02.23 0 0 1433
Foglaltság érzékelö?Valaki szedte már szét?
Leslieb86 Creative Commons License 2008.02.23 0 0 1432

Köszi a választ!

Viszont ezt nem mindig csinálja,vmikor elindul melegen is,bár gondolom attól még akkor ez lehet a baj.És nehezebb indulás után fehéres füst jön a kipufogóból.

Az is ettől lehet?

Előzmény: gondolatbetyar (1427)
BMW Power Creative Commons License 2008.02.23 0 0 1431

:-)) na azért ez így kevés

Ki kellvenni, szét kell nyitni, IC-röl levenni a muanyag rögzítot és akkor látszik csak h gyári vagy másik IC van beszurva.  De inkább elektronyos szaki csinálja. Kell hozzá egy kicsimeg egy nagyobb torxkulcs, elötte meg a lemezboritás füleit kell felhajtani, itt már látszódhat valami nyom de ha igényesen van szét-összerakva akkor ott sem.

 

Előzmény: gondolatbetyar (1430)
gondolatbetyar Creative Commons License 2008.02.23 0 0 1430

és gondolom az sem számít, hogy nem azon a helyen volt ahol a te képeen
mármint itt az opcionális váltóvezérlés helyén volt
és az utolsó, negyedik "rekesz" volt üres
gondolatbetyar Creative Commons License 2008.02.23 0 0 1429

na tudorok
ez ránézésre eredeti nem?
vagy vegyem ki, és nézzek meg rajta minden feliratot?
mert most csak annyi látszik rajta, hogy made in germany és valami vonalkódos matrica
de gondolom, még mindig áll, hogy ki is cserélték rajta a vezérlőprogramot.
m.racer Creative Commons License 2008.02.23 0 0 1428
Csinálj egy próbát,mikor melegen leállítod és nem indul,öntsd le egy pohár hideg vízzel.Ha ezután azonnal elindul,akkor mechanikus kopás van az adagolóban és a meleg gázolaj miatt nem indul el.Valószínű nagynyomású fej a szar.
Előzmény: Leslieb86 (1426)
gondolatbetyar Creative Commons License 2008.02.23 0 0 1427
kopott adagolótól
kézrátétellel nem gyógyítható
Előzmény: Leslieb86 (1426)
Leslieb86 Creative Commons License 2008.02.22 0 0 1426

Szevasztok!

 

Új vok itt,most vettem egy E36 318 tds BMW-t és lenne 1 kérdésem:

Melegen elég nehezen indul,csak többszöri átforgatás után indul be,vmikor pl csak 2. indításra.Szoval tudja vki esetleg ez mitől lehet?

Köszi

gondolatbetyar Creative Commons License 2008.02.22 0 0 1425
köszi
ma már nem, de holnap megnézem, aztán referálok, hogy mit találtam a haube alatt
Előzmény: Vojnó (1420)
szomszed007 Creative Commons License 2008.02.22 0 0 1424

Sziasztok!

Beszopatott a 6os alkatrész. http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AD91&mospid=47280&btnr=33_0212&hg=33&fg=30

Igy sajnos elmaradt a hátsó szilentcsere.

Mindegy veszek fasza imbuszt és szétbaszom.

 

Fékcső elég hoszzú egyébként vagy azzal fokozottan kell vigyázni?

 

szomszed

szmutkolaci Creative Commons License 2008.02.22 0 0 1423

úgy gondoltam mindent az alapoknál: 725 tds 730D 740D   :-)

 

 

 

egyébként meg muszáj dízel, mert sokat járok és azért még ha nyitott szemekkel járunk, lehet találni JÓ áron gázolajat...

plussz szerencsére ritka darabot vettem, aminek bár vannak hibái, de melyik autónak nincsenek. És ez legalább egy hetes, amit megskubiznak az uccán. És ez jó érzés, bárki bármit mond ;-)

Előzmény: e34tds (1422)
e34tds Creative Commons License 2008.02.22 0 0 1422
Na mivan bevásártá egy 725 tds-t??:) Én már mégegyszer nem vennék ilyet, de szerintem ezzel nem vagyok egyedül. Nem azér mert nemjók mert tudom hogy vannak faszák csak ha kiis fogsz egy ilyet aminek nemsok az esélye akkor nagyon-nagyon oda kell rá figyleni hogy olyan is maradjon. Egy 2.5-ös benzines 2literrel eszik többet és azt ütheted vághatod akkorse lesz semmi baja(motorrol van szó), meg nem utolsó sorban lényegesen jobban is megy.
Előzmény: szmutkolaci (1421)
szmutkolaci Creative Commons License 2008.02.22 0 0 1421

Tudom így látatlanba/hallatlanba elég nehéz, de hátha valakinek ismerős probléma:

 

 

Miután az autót beindítom (725tds), a motortérből olyan hang jön, ami nem normális, tehát ilyen folyamatosan nyüszítő hang. Gázadásra erőteljesebben szól és elég idegesítő. Esetleg találkozott már valaki ilyen gonddal? Lehet hogy a görgő lesz a bűnös?

Már más BMW-ben is hallottam ilyen hangot, de most kifejezetten zavar, hogy az enyém is ilyen visítós lett...

 

Ha valaki valamit...de már úgyis tudjátok ;-)

 

 

 

Köszönöm!

Vojnó Creative Commons License 2008.02.21 0 0 1420
Abban a dobozban van többekközött.
De nem a fekete doboz kinyitása, mert az pár hónap alatt berohad a csav, abban kapott helyet előről hátrafelé:
1.) ABS
2.) izzitó relé, AC relé, motorvezérlő áramellátás relé...
3.) EGS váltóvezérlő opcionális
4.) DDE (ez a motorvezérlő)

Előzmény: gondolatbetyar (1419)
gondolatbetyar Creative Commons License 2008.02.21 0 0 1419
ok
szóval motorvezérlő
de melyik az?
a jobb oldalt a szélvédő előtt a fekete dobozka, ami pár csavarral lefogatva?
mert azt passz, hogy ki volt-e nyitva, a csavarokon nme látszk semmi, de ha ezt kell megvizsgálni, akkor megnézem
BMW Power Creative Commons License 2008.02.21 0 0 1418
Így van ahogy Vojno irta, legegyszerübben a motorvezérlőbe bekukkantással lehet meggyőződni hogy kotorásztak-e a chip körül vagy nem.
Előzmény: gondolatbetyar (1413)
FAYtds Creative Commons License 2008.02.21 0 0 1417
Nekem pest sem probléma. Ha elvállalnád, elvinném. Csak egy kb ár és hogy mennyi ideig tart. Küld el a számod, ha gondolod és felhívlak, aztán megbeszéljük a dolgokat.
Előzmény: Vojnó (1416)
Vojnó Creative Commons License 2008.02.21 0 0 1416
Ehh...
Én pesti vagyok és ilyeneket csinálok, de sajna tatabányán nem tudok.
Asszem Lacitds csináltatta talán győrbe valakinél?!?!
Előzmény: FAYtds (1414)
Vojnó Creative Commons License 2008.02.21 0 0 1415
Meg kell nézni a motorvezérlőt, hogy kinyitották-e?
Ha nem tudod eldönteni akkor ki kell nyitni.
Ha az egyik eprom nem gyári akkor tuti.
Persze át is lehet írni a gyárit is...
De Pisti kiveszi neked, letölti az eprom tartalmat és jól megvizualizálva megmondja hoy mi a dörgés! :o)
Előzmény: gondolatbetyar (1413)
FAYtds Creative Commons License 2008.02.21 0 0 1414

Tatabányai. Tudsz valakit aki, normális és érti is hogy mit csinál? Frankón beállítaná padon az adagolót. Már megvan hozzá a tömítéskészlet is.

Előzmény: Vojnó (1412)
gondolatbetyar Creative Commons License 2008.02.21 0 0 1413
figyu
ezt a kérdést, már e34-en is feltettem, de nem reagáltak rá
szóval
honnan tudom meg, hogy van-e chip, vagy nincs
két hozzáértő ment az autóval, egyik azt mondta, hogy tuti van benne, másik, hogy tuti nincs

Előzmény: BMW Power (1408)
Vojnó Creative Commons License 2008.02.21 0 0 1412
Pesti vagy?
Előzmény: FAYtds (1410)
Vojnó Creative Commons License 2008.02.21 0 0 1411
Akkor pontatlanul tudod!
Új motornál 0,95 +/-0,03
>20000Km 0,90 ~ 0,78 között.
Előzmény: FAYtds (1409)
FAYtds Creative Commons License 2008.02.21 0 0 1410
Az előtöltés, tuti, hogy most nem jó, mert a haveromnak is ugyan ilyen a gépe és neki egészen máshogy van fordítva a adagoló, sokkal jobban ki van döntve kifelé, nekem meg nem. És néztem más tds-et is és azokon is úgy van, úgyhogy tuti hogy szarul van összerakva.
Előzmény: FAYtds (1409)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!