Na, ahogy nézem, a JOB egyezik az enyémmel, a berendezések ugyanazok, csak közben cseréltek egy homlok- és hátfalat. Az MBX továbbra sem ismerős, akármit átcsomagolhattak, a kerek lámpákról viszont olyan ugrik be, ami viszont nem 260-as volt...
Valami szellőzés/fűtés/páramentesítés lehet. Vagy az 1-es a be-/kikapcsoló, a 2-es pedig a fordulatváltó alacsony/magas, vagy két külön ventillátort kapcsol, vagy az egyik a szellőzés a másik a meleglevegő befúvás, mint itt, ahol a 2-esen valami hőhullám, vagy lángnyelv imitáció is van a rakéta hegyén:
Talán egy farosos olvtárs meg tudná mondani, hogy az övében mit kapcsolnak ezek, mert én csak találgatok.
Mamám elég sokat utazott korábban, és a szekrény mélyéről előkerült pár fénykép, illetve egy képeslap is (utoljára feltöltött), amin Ikarus van, így gondoltam megosztom Veletek.
sötétkék, és job-háromhétkettő, bár a rendszám vándorlásról tudok.. a fehér mbx-duplakilenc négy, és nem nyithato a háta, viszont mintha konyha lenne benne..
egész jól néznek ki, az eddig látott sima 200asoknál jobb állapotúnak tűnnek, bár lehet csak kívülről csillognak, alatta maradt minden a régi..
A korábban elkezdett, 1966-ban az MKV-hoz átkerült 620-asok egy része. Nekem ezekről volt infóm, de lentebb a rendszámsorok megvannak gyártási évenként.