Alfa 156 2.5V6 24V-ben, is, van ugyanez? Mert, ha ..... igen..... akkor....
Mert az áll, legkintebb (=legjobban hozzáférhető) plusz abban úgy is össze van rohadva a váltókulissza.... ergó azt úgy is bontanom kell..... ErősOkosPaco előző gazdája, utalt rá, hogy rámszánna egy napot az életéből.... neki van mozgásképes géééééééééééééééééééépkocsija....... akár még nekem is lehet, ezek után....
Legközelebbi vízpumpafogóm a zivecoban van-------> 6 km , gyalog. Dedra kollekció plusz koldusferrari plusz AR164-ek plusz AR156 ----> 3 faluval odébb.......
Ezért jó az 5let-börze------> közösen, TSak kisütjük már a tutit!!!
Kupplungozáskor, szedhették ki ezeket a bowdeneket , a helyükről?
Mert, nem sokkal azután, hogy behoztam osztrákból ezt a bontószökevényt, volt kupplungozva.
Egyszer Várpalotán, a Csőrinél..... másodjára, kettős tömegűvel együtt, kapott komplett kuplungszett-et. Lehet?, hogy ekkor is hozzá lett? nyúlva a bowdenekhez... A második operációra, Érden került sor.... ki nem találnád, hogy hol? ! ? (költői a kérdés....) Bár, azt hiszem, sejted ♥☺
Kedvelem az embert, határozottan. De amióta jelentős, pozitív változás állt be a TSaládi háttérben, (egyszerre született kb.500 gyermeke) .....nos, azóta , picit megváltozott....az élet is, körülötte..... kissé???? időhiányos lett----->goto #kapkodás ----->if #ügyfél igénnyel lépne fel ------>then #viddinnenafrancba.....
Éppenséggel van a fiókomban két darab Kappából. Minden bowdenes C510-en meg a C530-on is ez ugyanez van, az tuti. Az nagyon sok típus. Holnap adok fel foxpost automatában csomagot, ha gondolod megoldom ezt is. Ha szerdán kiveszik, pénteken ott lehet egy bármely másik automatában.
Nincs két darab ilyened, eladó? GLS vagy valaki, hátha elhozná?
Konkrétan , az érdiek zárva vannak jövő év elejéig (plusz rühellnek mint ördög a tömjénfüstöt - c'est la vie)....és sz@r dolog ám a gyaloglás....
Vagy miben lehet még ilyesmi alkatrész ? Nyúl van még itt a környéken (marinero69, ha úgy jobban ismered...neki talán van még stiloja meg Fiat156 is, a Lancia Dedra / Delta vonalon túl....)
Igen, ilyet (hasonlót) hagyott el. Sőt, egyszer már én is elhagytam még a 155-ről. Ha rosszul rakod vissza akkor előfordul. Szépen látszik a hiánya a képeken is, meg a bowdenházon a rovátka ahova bele kellene csúsznia.
Hát ez meg miféle lemezke, hogy magától széthullik? Amik ezeken a váltókon lenni szoktak, azokat alig bírod leszedni vízpumpa fogóval, vissza meg konkrétan kalapálni kell...nem értem!
Igen, elégedett vele. Igen GM platform ezért is 5*110 az osztókör (H Astra). A strongflex szilentekkel egy kicsit feszesebb lett, a 2 cm ültetés meg jobb kiállást adott neki.
Hogy valami ON is legyen: elégedettek vagytok a Giuliettával? Végül is, az is valami GM termék, legalább is elöl-alul. 1az1ben, talán ?K? Astra.... Az engine, nos az FPT.... qrva globalizmus....
béke ----> a GM-mel nincs rossz szándékom ....előtte az volt a srácodnak, amig el nem görbült a gépkocsi, ha jól emléXem ....és hidd el, eléggé hasonlít a guiliettttta az asztmára, alul-elöl, mechanikailag..... mármint a bódé és a motortér.... platformstratégia....brrrrr....
A kiflit is !!!! (nyami) ---->már felfaltam 1et....
bojo (is) :
Ha működik az itt megadott villanylevél címed, akkor perceken belül kapsz oda, egy mammutmail-os linket. Kb.fél perces videó, meg 1-2 kép..... egyszerűbb, mint hogy megpróbáljam el/meg- magyarázni....
Kérlek, a hangot kapcsold ki.... nem vagyok 1 kultúrember .... főleg, ha elromlik valami és szerelni kell... Plusz dühít (kissé???) , hogy a fiatalsággal 1üt, az egészség is tovaszállt.... ami régen 10 perc volt, az most 2 óra...ha egyáltalán sikerül....
Nagyon más volt 25 évesen a nagyszülők családi házánál szerelni....műhelyben a satupadtól a heggesztőtrafóig miden volt.... most meg a panelputri előtt térdelek, a Qtyasz@rban.....kis túlzással.
Ja, hogy ez nem széria, 1 db készült.. Haveromnak volt 1.8-as, amikor kipróbáltam először nagyon nem találtam benne semmi turvájt, átlagosak tűnt. Azt én egyszer elforgattam, s 4500-nál kezdett menni, egészen szabályzásig, ott volt sárkány. Úgyhogy minnyá megtetszett, s onnantól rugdostam neki.. :-)
Gyakori probléma volt, hogy letört a váltókarról a bovden felfogatás. Váltószoknya levétele után látható. Multiplafórumon elég sok kép megtalálható róla.
"Nem kóstolgatni akarlak, szóval no offense meg ijesmik , de az öreg (Giorgio Pianta & co.) .....szóval kísérleteztek szívó 2 literrel is ,de a kényszerlélegeztetett verzió egyszerűbb / életképesebb volt...."
Felőlem kóstolgathatsz is, de az állításod az volt hogy ez 2 liter szívó. Ami tényszerűleg téves mert ez turbo. Ennyi. Az hogy mivel kísérleteztek korábban az ebből a szempontból lényegtelen.
Nem kóstolgatni akarlak, szóval no offense meg ijesmik , de az öreg (Giorgio Pianta & co.) .....szóval kísérleteztek szívó 2 literrel is ,de a kényszerlélegeztetett verzió egyszerűbb / életképesebb volt....
az internet előtti idők, gyári, belső használatú, papír alapon ki(nem)adott dokumentumai között fellelhető ennek nyoma.... ha kijössz velem észak olaszba, kellő szervezés után, össze hozhatlak, az egyik ,volt Alfa Corse-s mérnökkel....idős ember, nem a mi TSirke korosztályunk, leginkább olaszul kommunikál, és igazi hangulatember, de ellllllllllképesztő ismeretek tárháza a zÚriember.... ittam minden szavát, ha volt szerencsém.....