Keresés

Részletes keresés

SCHENCK-WAAGE Creative Commons License 2007.05.22 0 0 1195
I G E N !!
Előzmény: emzoli22357 (1193)
SCHENCK-WAAGE Creative Commons License 2007.05.22 0 0 1194
Szerintem ezt ugy hívják OPTIKAI TUNING.
Előzmény: Törölt nick (1190)
emzoli22357 Creative Commons License 2007.05.22 0 0 1193
Akkor vehetem úgy, hogy rábólintottál?
Előzmény: SCHENCK-WAAGE (1188)
emzoli22357 Creative Commons License 2007.05.22 0 0 1192
Hát akkor szomorodjon meg, aki lespórolta a 21 eséről, mert ahoz a horgany -alu fröccsöntvényhez nagyon nem egyszerő forrsztani.
Előzmény: Törölt nick (1189)
Törölt nick Creative Commons License 2007.05.22 0 0 1191
Szerintem jó karburálással ( és jó tuningal )ez az ejtés megoldható , de ha mégsem akkor láttad a BRC és ŐLTF váltóját , nektek még könnyebb a szimóba csinálni azt hiszem !
Előzmény: emzoli22357 (1186)
Törölt nick Creative Commons License 2007.05.22 0 0 1190

Arra én is kíváncsi lennék , ezt a neten találtam pár hónapja .

 Ellenben a haverom Londonban lefotózott 1 robogó kiput , ami kicsit átformálja a hangtompításról alkotott elképzeléseket ! 

 A szimósoknak már megmutattam de nem nagyon díjjazták  :)   .  Íme a "hatlövetű"  :)

Előzmény: SCHENCK-WAAGE (1187)
Törölt nick Creative Commons License 2007.05.22 0 0 1189

Tőlem nyugodtan szimsonozhattok  !   A haveroménál nem volt ilyen ejtés , ha jól emlékszem , de este majd megkérdezem és persze megmutatom neki a videót . 

 Arra persze emlékszem , hogy te kérdezted a 20-as karbit , de azt hittem másnak kell az infó  .  Egyébként gyárilag van benne határoló lemezke és a 20-as karbiban egy kis réz cső áll ki a túlfolyónál , ha nem , akkor az 21-es karbi !

Előzmény: emzoli22357 (1186)
SCHENCK-WAAGE Creative Commons License 2007.05.22 0 0 1188

Szeretem a szimókat!

Régen én is csináltam egy párat, van egykét adatom is.

Előzmény: emzoli22357 (1185)
SCHENCK-WAAGE Creative Commons License 2007.05.22 0 0 1187

Kösz.

Szép hangja lehet, és gondolom megy mint a gojó. 

Előzmény: Törölt nick (1184)
emzoli22357 Creative Commons License 2007.05.22 0 0 1186
Sajna a cimcony váltója ilyen lehetetlen kiosztású.(nem simsonozok többet, elnézést)
Előzmény: Törölt nick (1183)
emzoli22357 Creative Commons License 2007.05.22 0 0 1185
Ha leírom, lehet, hogy végleg kiszaladsz a hajad alól, de én, és a barátaim főleg simsonokat piszkálunk, arról volna szó.lehe, hogy sértés volna rátenni egy SCHENCK-WAAGE-re, de hátha mégse.... Amúgy a fordulat maximum a kavitáció miatt 10000?
Előzmény: SCHENCK-WAAGE (1180)
Törölt nick Creative Commons License 2007.05.22 0 0 1184
Cristofolini racing , v4  , 112 le
Előzmény: SCHENCK-WAAGE (1182)
Törölt nick Creative Commons License 2007.05.22 0 0 1183
Szép hangja van sz.tem is , viszont innen úgy hallatszik , hogy nagyon ejti váltásoknál a fordulatot , az pedig nem egészséges !  Mert ha egyenesbe pl. tutin is gyorsúl ( nem ejti a fod.-ot váltásnál ) a pályán még kiderülhet , hogy kanyarból kijövet mégsem az igazi !  De azért nehogy megsértődj !
Előzmény: mihu86 (1174)
SCHENCK-WAAGE Creative Commons License 2007.05.22 0 0 1182
Ez milyengép?Nagyon jónak látszik.
Előzmény: Törölt nick (1181)
Törölt nick Creative Commons License 2007.05.22 0 0 1181

Azért nem is írtam , hogy tuti így van , meg én a modernebb technikát veszem mindíg alapúl és azok közt nem láttam még rövid menetest még robogóban sem a komolyabbak közt ( igaz abban nem is vagyok annyira benne ) . Mindenesetre mindig tanul az ember !  Persze azt én is tudom , hogy az igazán jó gyertyák 10e ft felett kezdődnek , de az nekem 1 kicsit sok , és mindíg a nagyobb szériában gyártott alk.részek az olcsóbbak , úgyhogy nekem az az elméletem , hogy ami a cross gépekbe jó , az nekem is jó a Pancsiba ( sőt , lehet túl jó :) )  

 

Lehet ebben is rövíd menetes a gyertya ? :)

Előzmény: Dimma (1170)
SCHENCK-WAAGE Creative Commons License 2007.05.22 0 0 1180

Igen!

 

Azért írd meg milyen a blokk P20? MZ? JAMI?........ 

Előzmény: emzoli22357 (1173)
piposta2 Creative Commons License 2007.05.22 0 0 1179
Tőle lehet megvenni. Azt hiszem a kosár jó, de majd a szaki megmondja.
Előzmény: Putyi vagyok BEZZEG!!! (1177)
Putyi vagyok BEZZEG!!! Creative Commons License 2007.05.22 0 0 1178
Még annyit hogy 20as blokkjához csapágygarnitúrát és szimeringeket kitől tudnék beszerezni? és mennyiért?
Putyi vagyok BEZZEG!!! Creative Commons License 2007.05.22 0 0 1177
a gyári kosár az jó hozzá? azonosak a méretek? Kitől tudom ezeket beszerezni?
Előzmény: lecso (1131)
mihu86 Creative Commons License 2007.05.22 0 0 1176
ÁÁÁ, hülye ez az NGK oldal. Rákattintasz a linkre, a bejövő oldalon megnyomod az OK-t. Utána visszajössz ide, és megint kattintasz a linkre, akkor bejön.
Előzmény: mihu86 (1175)
mihu86 Creative Commons License 2007.05.22 0 0 1175
Ilyen gyertyáim lehetnének NGK-ból.
Előzmény: mihu86 (1174)
mihu86 Creative Commons License 2007.05.22 0 0 1174

Szerencsére rövid menetesből is vannak jó gyertyák (néhány komoly robogó versenytuningba is ilyen megy). A hengerfejem amúgy Helicoilozva van, a menet elpusztíthatatlan :). Miért lenne jobb a hosszú menet?

Mérsékelten tudok mutatni egy kis hangot. Ezt már a tuningszett új gazdája követte el a haverjaival (nála nem tökéletes az összkép, mert a blokk nincs hozzáalakítva a hengertalphoz, pedig a pótfelömlők miatt szükség lenne erre, mondjuk érzésre nem sok a különbség). Ennél részletesebbet sajna nem tudok mutatni. Majd az újról, ha kész lesz.

Előzmény: Törölt nick (1168)
emzoli22357 Creative Commons License 2007.05.22 0 0 1173
Tehát ha kreálok egy üres blokkot, aminek a felfogatása stimmel a gépedhez, akkor rátudlak venni, néha egy fékezésre?
Előzmény: SCHENCK-WAAGE (1171)
SCHENCK-WAAGE Creative Commons License 2007.05.22 0 0 1172

Még valami. Ha nagyobb ford.-on kell mérni felezővel megoldható és akkor 20000-22000 a határ.

Előzmény: SCHENCK-WAAGE (1171)
SCHENCK-WAAGE Creative Commons License 2007.05.22 0 0 1171

Természetesen. Nálam főtengejről mérek ezért a ford.sz. határ 10000.De Csabai B. annó 11500-12000 is forgatott, ezzel atipusu paddal.

SCHENCK-WAAGE

 

Előzmény: emzoli22357 (1164)
Dimma Creative Commons License 2007.05.22 0 0 1170

Rosszul tudod régebben a speciálokban rövid menetes gyertya volt.

Van egy pár db vadi új Bosch Champion kint  400-ig.De az NGK is gyárt belöle.

A crossozok jól ismerték a PAL 14-15 ami 310felel meg. Nagyon jól megy a P20 vele.

Előzmény: Törölt nick (1168)
emzoli22357 Creative Commons License 2007.05.22 0 0 1169
Én kaptam agyvérzést benzinszint állítás közben, és kérdezutem, hogy ennek a porlasztónak tényleg nincsen gyárilag max kitérés határolója, mert az enyémből, ha kifogyott a benzin, teljesen lement az úszó, megakadt a házban, vagy befeszítette a tűszelepet,és ha kinyiottam a csapot akkor folyt, mert az úszó lentragadt.Forrasztotam rá egy lemezkét,ami a max kitérést , a max tűszelepnyitás pozícióban határolja. Azóta nem folyik, szóval befejeztem a porlasztót :) Ezt követően jó volt egy darabig, majd kilukadt az úszó(természetesen verseny közben :) Szétforraszt rezsón, olaj kiönt, öszeforraszt. Volt még egy incidens, amikor az úszó két felét melegítettem széjjel, hiába főzögettem, vízben előtte, valamennyi benzingőz maradhatott benne, mert egyszercsak egy tekintélyes pukkanás keretében szétrobbant a két fele, úgy kellett megkeresni a kupak részt. :) Azóta hibátlanul üzemel, még beleforrasztottam az úszóház aljába egy aluminium csövet, ami egy szilikoncsőhöz csatlakozik, hogy kanyarban ledöntve ne a földre follyon a benya.
Előzmény: Törölt nick (1168)
Törölt nick Creative Commons License 2007.05.22 0 0 1168

Én úgy tudom rövid menetesből nincs profi gyertya ( de lehet még 10-es hőérték sincs NGK-ban ) , de egyébként is illik átalakítani hosszú menetűre komoly tuningnál . Hát a P20 karbi nem 1 jól sikerült valami , de neked legalább csak 1-el van bajod :)

Azért tehetsz rá jobbat is , de pl. a haveromnak is 22-24-es TS karbijai voltak a szimón és jó volt vele , igaz kicsit át volt alakítva .

Neked nem ment az úszószint állítás a karbin a multkor ?

 Az meg nézőpont kérdése mi az "egész jó" , azért kíváncsi lennék rá milyen a hangja .

Előzmény: mihu86 (1167)
mihu86 Creative Commons License 2007.05.22 0 0 1167
Nem konkrétan arra gondoltam, hogy a te általad rendeltből szeretnék én is, hanem úgy általánosságban. Nekem valóban nem hosszúmenetes kell. A 9000-es tuninghoz a 9-es felelt meg NGK-ból. A mostanihoz (11,5-12e) asszem pályára kelleni fog a 10-es. Ill. Denso 31-es. Még meglátom melyik lesz. Karburálással el fogok játszani a lehetőségekhez képest (egyelőre P20 karbim van, még asszem egész jó állapotban, viszont amit állítani tudok az kb. a tű magassága + különböző főfúvókák, más alkatrészem nincs hozzá :S, az előző tuningot így is sikerült egész jól behangolni).
Előzmény: Törölt nick (1166)
Törölt nick Creative Commons License 2007.05.21 0 0 1166

 Először is legyen ennyiért , mert az a biztos ami megtörtént ( nehogy ellinkelje a haverom a rendelést )

 Másodszor :  ez hosszú menetes , az tudod ?

 Harmadszor : ha nem lenne jó nem vennék ilyet fél árban sem .

 Negyedszer : a hőértéket ugyan belőheted de az mindig változni fog a körülményektől ( nem árt egy készlet hőértékekből ), mindenesetre én úgy tudom minnél kisebb a cc. és persze ezzel együtt nagyobb a fordulat annál nagyobb hőértéket szokott kívánni a gy.gy.-ból .  ( a karburálásra nagyon figyelj , mert a jó tuningot hamar agyon lehet ütni rossz karburálással )

Előzmény: mihu86 (1165)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!