Na, örülök, hogyha esetleg segítettem :) amúgy ezt az infót egy könyvből szedtem még anno, amikor a DRL-emet csináltam, nem konkrét tapasztalásból. szóval érdemes ennek a témának utánamenni.
Van egy Peugeot 206 1,4-es KFW motorkódú benzines autóm. A problémám az hogy a kocsi melegen nem indul vagy felpörög 800-ig utána visszadadog 400-as fordulatig, és utána visszamegy alapjáratra, a kocsi komputere nem ír hibát, hidegen szépen indul. Viszont amikor lehúzom a MAP szenzor csatiját akkor melegen indul, szépen fel is veszi a fordulatot.
Esetleg találkozott e már valaki ilyen problémával?
Ha megvan az még jó, akármilyen rehabos, de ha nincs meg akkor a rendőr egyből elveszi a forgalmit. Ja és ha nincs meg a régi, mert véletlenül kidobták a szélvédővel akkor új rendszám és forgalmi 20ezerért.
Hát egyszerűen besétálsz a forgalmiddal okmányaiddal az ocsmányirodába és ha te neveden az autó valami 7-8ezerért kapsz újat, de ha nincs valami kegyetlenül megb_szhatnak a sünök
Kipróbáltam így, hogy az EGR-ről lehúztam a vákum csövet, a csőbe beledugva az 5-ös csavar. Szerintem hangosabb így a motor, és a csörömpölős hang is megmaradt.
A helyzet az hogy valójában nem is fogyaszt keveset. Voltam vele tavaly párszor olaszban, olyan 4-5 alkalommal, 3 személlyel, kissé megpakolva, végig autópálya ugye, sebességkorlátozást leginkább betartva, azaz 110(Szlovéniában sok a korlátozás)-130Km-h-s sebességgel GPS szerint, 6,5- 6,8-as fogyasztás. Szlovén OMW gázoljatól jobban megy, motor hangja is csendesebb egyébként.
Hol lehet téged megtalálni, ha megnéznéd, meghallgatnád? Az oxigénhiányos égés okozhat gondot a motorban? Pár napja kigyulladt a chekengin lámpa is, de ez nem szokatlan már. Időnként kiüttetem. Állandóan motor előfűtő berendezés hibát hoz, de változó időszakonként jön vissza a hiba, van hogy hónapokig sem, van hogy 5-6 nap után is...
Amúgy indul -15 fokban is rendesen. Tavaly nem volt olyan hideg, hogy ne indult volna be, pedig 3 izzító gyertya is szar volt. Azt idén kapott, meg holtpont jeladót is.
az pont gáz mert a kék stekker az egr-é, le kellene ellenőrizgeni mindent. mert a hang lehet kopogásos azaz oxigénhiányos égés is, ha hallanám megmondanám az e
Megtaláltam az EGR szelepet, lehúztam a csövet, és beledugtam egy 5-ös csavart, de az már nem gyári megoldás, ott valami barkácsolás volt. Ahogy látom le van törve a csatlakozó csöcs, amire a csövet kell dugni, és rá van ragasztva egy benzincsőnek látszó cső, ez volt dugva az EGR szelepre.
Írtam már korábban ebbe a topicba, de nem olvasom folyamatosan, csak olykor-olykor. 307 vásárlásán gondolkodom.
Látom akad néhány hozzáértő is, esetleg lenne valaki aki a 306-osomat (2.0 RHY 66KW)is megvizsgálná kicsit?
Egy bizonyos fordulaton, 2500-3200 között, a motor elég érdekes hangot ad, leginkább nagyobb terhelésnél, pl emelkedőn felfelé, vagy padló gázra. Ha óvatosan pici gázzal gyorsítok, nem annyira.
Régóta hallani, de ahogy gyűlik a km a kocsiban, 255 000-nél járok, egyre hangosabb. Voltam vele néhány dízelesnél, illetve "szak"szervízben is, de nem foglalkoztak vele, jól van az úgy... mondták.
Gödöllőn is voltam egy dízelesnél, kiszedte a 4 csúcsot, bemérte, azoknak nincs bajuk, én arra gondoltam hogy valamelyik pisilget, de szerintük szinte mind hozza a gyári értéket... belekerült egy kisebb vagyonomba, de semmi előre lépés... :(
Jó lenne ha tudnátok valakit ajánlani, aki nem rajtam akar meggazdagodni, és jutnánk is kicsit előrébb.
Holnap van egy Hatvan-Bp-Pécs utam, oda-vissza, ha esetleg Bp-em vagy az említett útvonalon lenne...
sajnos abban az időpontban mi biztosan nem fogunk tudni menni. Vettünk egy házat, amiből a jelenlegi tulaj május végén fog kiköltözni és utána kezdünk bele egy felújításba, majd költözésbe. Ahogy a költségeket számolgattuk biztosan le is leszünk nullázva, mire minden rendben lesz.
Szia. Úgy derült ki, hogy mikor betettem az új gyertyasort és beindítottam a kocsit ugyan úgylehetett erzni hogy nem járt valamelyik henger. Mikor kivettem a gyertyákat a 2,3,4 "kormos" volt az 1-es pedig tiszta. Innen gondolom hogy kihagy az 1-es hengerem gyújtása. Hétfőn elviszem valahova diagra aztán meglátom. :(
Petya, az nálad miből derült ki, hogy csak 3 henger megy?
Ugyanilyen kocsim van, és az utóbbi hónapokban néha, a hideg motor reggeli beindítását követő pár percben, ha megállok pl. egy kereszteződésnél, akkor érzem, hogy beremeg az egész kocsi az alapjárati fordulaton járatva. Ilyenkor kicsit benyomva tartom a gázpedált, kb. 1100-ig "felpörgetve" a motort, s így a remegés elmúlik. 2-3 perc folymatos haladást követően viszont már teljesen megszűnik ez a kellemetlen jelenség.
Volt, aki nálam is azt diagnosztizálta a fentiek elmondása alapján, hogy kimarad egy henger, de tényleges fizikai ellenőrzésre még sehova sem vittem. Hibaüzenetet ugyanakkor semmilyet sem kaptam a jelenség során s azt követően sem.