a számból vetted ki a szót. senki ne tévessze össze a kettőt!
akkor a kérdés az marad: jobbról balra vagy előre-hátra. hogy az igazi?
saját élmények: sajnos nincsenek, kezdő vagyok.
A zenéje is nagyon jó, ha meghallom, feláll a szőr a karomon, meg csikorgatni kezdem a fogam (hoppá, még le se szögeztük volna, hogy fogcsikorgatni a jónak átéléséből is lehet?)
Thx, vazz, csak ne legyél mindig olyan önfejű, oszt ha van valami gáz, itten mindig meghallgatásra találsz, mégha vérezni kezd is a fülem, meg feláll a szőr a hátamon, hö. Smlz.
Szeretném előre bocsátani: sértődés elpárologva. De akkor tényleg azért nyitottam ezt a topicot, mert nagyon felbosszantottatok.
Ketten kóstolgatni egyet, aki még kicsi, tapasztalatlan, ártatlan? Nos, ez trendy?
Vmelyik nap megnéztem a trendy nyitójának szájtját. Hát akkor megint el kezdtem csikorgatni a fogam. Egy egy nagyon szimpatikus srác, és ennek a srácnak a közreműködésetekkel úgy szétoffoltam az egyébként tök aktuális, trendy topicját, hogy hö.
Bár itt nagy a pörgés, de én, magamban, anélkül, hogy ennek ellenkezőjével vádolnálak, erkölcsi kérdéssé kezdtem mélázni magamban ezt az egész hajnalig tartó izét. No, ennyi.
volt egy barátom, (már nem az, de ez nem lényeges most), akinek ahogy nekünk is, kihullottak a tejfogai. aztán kinôttek megint a fogai, eddig rendes a történet. aztán huszonegynéhány éves korában érezte, hogy valami nincs rendben, mert lazák a fogai. de hirtelen ám! azt hitte, valami skorbut vagy vitaminhiány. és egyik ki is esett, amikoris elment fogorvoishoz. az megröngenezte és döbbenten látta, hogy új fogcsírái vannak, azaz másodszor is fogat fog váltani. meg is történt.
úgyhogy mindig van remény. :-)
hogy újat is mondjak: fogcsikorgatás hagyján. hasonló a kréta csikkanásához, a köröm pircenéséhez a táblán, de nem lehet egy álló napon át csiorgatni, már csak azért sem, mert valóban elkopik a fogzománc bele. ennél durvább és mégis büntetlenül végezhetô a pofaizomlüktettetés.