Keresés

Részletes keresés

adingos Creative Commons License 2013.01.10 0 0 15993

Ez már idiótizmus!!!!!

Azután meg csodálkozik, hogy.....a rendőr!  Normális ember ilyennel nem mutatkozik a forgalomban.

Előzmény: abodi72 (15991)
adingos Creative Commons License 2013.01.10 0 0 15992

Hát nekem semmi késztetésem keverni az üzemanyagot a kocsiba. Nem pancsolok vele, mert nincs rá akaratom. Pláne nincs, ha még többet is eszik.

Előzmény: Törölt nick (15985)
abodi72 Creative Commons License 2013.01.10 0 0 15991

Hát ezek a ruszkik nagyon kreativak :)

 

 

gyusy Creative Commons License 2013.01.10 0 0 15990

Upsz!! Sziasztok!

Gondolkodtam,motor hibám attól adódhat,tévedésből bio+95 -50%-os keverékét tankoltam??Ugyanis a Terra kétüteműbe egész éven eme benzin keveréket használtam+olaj bele.Csak én mindig meló végén elzártam a csapot,és kihajtattam a benyót a karbiből!!Azért ázik a Techunsen karbija,hétvégén összerakom.

Törölt nick Creative Commons License 2013.01.10 0 0 15989
Szerintem nem egyszerű eset. Nem éri meg generálozni szegény szimó blokkot? 17000-ből megvan a fúrás, hajtókarcsere, csapágyak, szimeringek, meg még néhány apróság.
Előzmény: balázs 931 (15986)
Törölt nick Creative Commons License 2013.01.10 0 0 15988
igen, a fúvókás karbikat át kéne fúvókázni nagyobbra. Amennivel kevesebbe kerül az E85, annyival többet eszik majdnem. Legalábbis a 20 százalék azt mutatja. Szerintem nem érdemes gagyizni ezzel.
Előzmény: Lki1 (15987)
Lki1 Creative Commons License 2013.01.10 0 0 15987

Én a kínai láncfűrészemet áttekergettem E85-re. Kb. 20%-al kell többet adni neki.

Vagy 40l anyagot elhasználtam vele. Semmi gondja nincs a mai napig.

Az alapjárat nem volt annyira stabil, és csak a Mol garden 2T oldódott benne.

Előzmény: Törölt nick (15983)
balázs 931 Creative Commons License 2013.01.10 0 0 15986

Hát végülis ezzel a  motorral már anyi bajom volt hogy már arra gondoltam hogy nem ártana egy uj nagyobb teljesitményü motor!                             Akkor szerintetek rálehet teni??

 

Előzmény: Törölt nick (15899)
Törölt nick Creative Commons License 2013.01.10 0 0 15985
Hülyén kezdtem az egészet. Ne tegyél bele, semmire sem mész, és tök felesleges. Injektoros gépeknél is úgy az igazi, ha rá van alakítva a vezérlés az etanolra. Ment vele a suzukim, csak amivel olcsóbb volt, annyival többet evett.
Előzmény: Törölt nick (15983)
Törölt nick Creative Commons License 2013.01.10 0 0 15984
Hallottam olyat, hogy tönkre tette a Golf tápszivattyúját. Nálam a Suzukinál semmi gond nem volt.
Előzmény: adingos (15982)
Törölt nick Creative Commons License 2013.01.10 0 0 15983
Tehetsz bele, csak egyszerre ne sokat. Ha felesbe teszed, már lesznek gondok. Nehéz hidegindítás, nem megfelelő alapjárat, csökkent motor teljesítény. Tisztán E85 használata ezekbe a karburátoros pösszencsekbe, teljes anarchia és üzemképtelenség.
Az injektoros befecskendezésű motorok még-még bizonyos fokig tudják tolerálni, hiszen a lambda-szonda által mért füstgáz kibocsátási értéket figyelembe véve a számítómű korrekciót végez a befecskendezési mennyiség és idejével kapcsolatban.
Előzmény: adingos (15982)
adingos Creative Commons License 2013.01.10 0 0 15982

Már gondolkoztam rajta, hogy néha teszek bele etanolt, de nem merem. Nem tudom mit művel a motorral, és az egyébb benzinnel érintkező dologgal.

Előzmény: Törölt nick (15981)
Törölt nick Creative Commons License 2013.01.10 0 0 15981
Nem. Akkor tankolj tiszta alkoholt. El tudnád indítani a motort? Ettől a két említett anyagtól lesz tunyább gyulladása a benzinnek.
Előzmény: adingos (15979)
Törölt nick Creative Commons License 2013.01.10 0 0 15980
A regulátorhoz (fordulatszám szabályzó) indokolatlanul, barkács céllal nyúlni nem szabad. Az gyárilag oda van állítva a max fordulat, ahol a motor a legoptimálisabb működést nyújtja. A tartósan túl magas fordulat, a motor károsodását okozza!
A pontos beállítást digtális fordulatszám mérővel lehet végezni. Fülre a beállítás megoldható, de nem makulátlan.

Sajnos sok olyan esetet láttam és javítottam, hogy a reg. rugót rövídebbre vágták, vagy dróttal helyettesítették. Hajamat téptem.
adingos Creative Commons License 2013.01.10 0 0 15979

"Régen ólom vegyületekkel, ma már alkohol és éterekkel. "

 

Na megadtad a választ. Ezért nem indulnak a mai motorok, mert ezek az erősen illékony, párolgó adalék anyagok  állás alatt elpárolognak, és annyi az indulásnak. Az én autóm ha 2hétig áll, márpedig áll a telepen míg én dolgozom, akkor csak a 3. nekifutásra hajlandó beindulni. Akkor is csak kalimpálva. 1,4 benzines, és NAGYON JÓ MŰSZAKI ÁLLAPOTBAN VAN.

Előzmény: Törölt nick (15978)
Törölt nick Creative Commons License 2013.01.10 0 0 15978
Az oktánszám a benzin kompresszió tűrés értékére nemzetközileg elfogadott mérőszám. Elméleti értéke 0-100 között változik. Az izooktán és a heptán százalékos aránya. Lepárlás után a benzin alkalmatlan a motornak. Aromás vegyületeket és más szénhidrogéneket hozzáadva lesz a 86-os benzin. Ennél nagyobb oktánszámot csak adalékokkal lehet elérni. Régen ólom vegyületekkel, ma már alkohol és éterekkel.
Ha az oktánszám alacsony, a kompressziót rosszul tűri, tehát már sűrítéskor, a szikra megjelenése előtt megtörténik a gyulladás. EZ káros a motorra. Ha magas az oktánszám, akkor jól tűri a nagy kompressziót. Ilyen való a mostani injektoros magas kompresszpresszióju motorokba.

Szóval nem azért nem indul a bedöglött benzinnel a gép, mert oktánszámot veszít. Ha így lenne, túl könnyen gyulladna a benzin.
Előzmény: Lacman68 (15957)
Lacman68 Creative Commons License 2013.01.09 0 0 15977

Bocsi,ezen átléptem,azaz az első részen..:)  Csak a linkjét teszem be,hogy ne ziláljam a topikot.:) Bár nekem is ilyen a traktorom" és mégis csak egy álló stabil moci..:) !           http://www.youtube.com/watch?v=urbHMY3h3RA  

Előzmény: Brana Pál (15976)
Brana Pál Creative Commons License 2013.01.09 0 0 15976

A videnón szereplő srácra céloztam (a fészer mögötti géppark a "parkolóban" nem gyenge + a Dodge Ram a lakókocsival, egy-két kismotor kísérletezni beleférhet a keretbe) :)

 

Hol van aza rész videón ,hogy mennyit ment a barkácsolás előtt ???????? 34 km/h ???????

Előzmény: Lacman68 (15974)
Lacman68 Creative Commons License 2013.01.09 0 0 15975

Akarom mondani:másikat... 

Előzmény: Lacman68 (15974)
Lacman68 Creative Commons License 2013.01.09 0 0 15974

És nem azt írtam,hogy 54 ???  / Nem mellesleg én is kiveszem belőle..:) És nem apu( mert már nem él),hanem én beteszek egy násikat...:)/

Előzmény: Brana Pál (15973)
Brana Pál Creative Commons License 2013.01.09 0 0 15973

Sebaj majd Apu vesz másikat!     

 

Bocs, de azt hiszem a végét elnézted 33.75 MPH=54 Km/h

 

Előzmény: Lacman68 (15971)
Brana Pál Creative Commons License 2013.01.09 0 0 15972

A kar szerepe a motor maximális fordultszámának korlátozása. Nem engedi szétforogni a motort. A kar egy röppsúlyos szerkezethez (más néven regulátorhoz) van rögzítve. Ha túlságosan negnő a fordulat a súlyok nyitnak és ezáltal a kart visszatolják, ami zárja a folytószelepet --visszavesz a gázból. De fordítva is igaz a történet, mielőtt lefulladna a gép picit ránt a pillangószelepen és máris új erőre kap a gép.

A megengedett max. fordulatszám a Briggsekhez hasonlóan 3200-3500 Rpm.  Helytelen beállítással   -  vagy egy kis zsinórral :)  -   simán fel lehet pörgetni 5000-6000Rpm -re is csak nem bírja sokáig!

Előzmény: F600 ppm (15961)
Lacman68 Creative Commons License 2013.01.09 0 0 15971

Itt pont ilyesmit variál a kissrác...! A gyári 34 km/h-ból egyből 54 lett..:))!                                                     A motor, a GX 160-as klónja...

Előzmény: Szilibetyár (15970)
Szilibetyár Creative Commons License 2013.01.09 0 0 15970

Szia igen a szitu ismerős!Az a kar a levegőt szabájoza ami anyit tesz hogyha hátrahuzod akkor több loerő nyerhető ki!De az a jelenség amit te irtál az a gáz bovden rosz beálitástól van!Mert amint látom a gázkar bóvden müanyag kilső résza nagyon előre felé log ki!Én ezt a kart nagy sárban vagy ha átakarok kelni egy kereszteződésben.Ugy oldottam meg hogy a  pálca melé a felső  részen tetem bele egy madzagot amit a  gázharig vitem  el és igy ha több paci  kell akor meghuzom a madzagot.:)De ara figyelni kel ha meg húzos a madzagot akkor kapaszkodni kel a  szarvába a gépnek mert kivesz az ülésből nagyon hamar!!!!!Sok sikert.

Előzmény: F600 ppm (15961)
Lacman68 Creative Commons License 2013.01.09 0 0 15969

Nincs...Viszont a tengely végén van egy nut,amire egyértelműen érkezik a kar (kb 1 mm jobbra-balra) de mégis "adja magát"...Fapadosan legegyszerübb,ha a két rész össze van karcolva szétszedés előtt.

Előzmény: albertjani (15965)
Lacman68 Creative Commons License 2013.01.09 0 0 15968

De akkor egy dunsztos üvegbe,mert nagyon illékony a nitró!Pici műanyag-gumi kütyüket érdemes leszeni előtte,sokuk nem bírja ezt az anyagot...:)

Előzmény: gyusy (15964)
Lki1 Creative Commons License 2013.01.09 0 0 15967
Sziasztok!

Van egy pár honda keréksúlyom, amit cserélnék terra, vagy néva DM1 keréksúlyokra!
Ha érdekel valakit, teszek fel képet.
Zsolti 2105 Creative Commons License 2013.01.09 0 0 15966

Ennél nincs,én valamikor úgy állitottam be h töbszöri probálkozással álló motornál rakosgattam piciket előre és hátra  nagyjábol látszott az eredeti helye  és úgy sikerült

Előzmény: albertjani (15965)
albertjani Creative Commons License 2013.01.09 0 0 15965

Ennél a motornál nincs finomhangoló csavar?

 

Tecumseh Synergie 40 motornál is csak körülbelülre lehet a regulátorkart beállítani, majd egy hosszú menetes csavarral ( a karbi mellett ) be lehet lőni a fordulatszámot.

Előzmény: Lacman68 (15962)
gyusy Creative Commons License 2013.01.09 0 0 15964

Szeva Lacman68!

Tanácsodat megfogadom,belerakom nitróba,pár napig áztatom,aztán GO!!

Előzmény: Lacman68 (15957)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!