Jaja, azzal a legdurvább, majdnem minden modern napszemüveg ilyen... és hát az imént említett hullámsávokból bizonyos %-ot kiszűr, akkor pedig hatványozott a jelenség... :)
A középkonzolon az "elszineződés" általános bizonyos fényviszonyok mellett...
időzőjelben írtam, ugyanis a magyarázat a következő... a beeső fény az első burkolaton többszörösen törik, és részben hullámtartományokra bomlik (prizma-hatás) a közeghatárokon... majd a mögöttes rétegről bizonyos százaléka visszaverődik, ahol az előbbi törések visszafelé megismétlődnek... na ezt látjuk ilyen furának... amúgy több autónál látni ilyesmit... ;)
egyszer biztosan megérjük, hogy precízen csiszolt optikákkal fedjék a középkonzolokat... :)
Látom, hogy a hozzászólásod alapján aszódi lehetsz. Én gödöllői vagyok (ráadásul Gödöllő Aszód felőli végén lakom). Gyucee gyanús még nekem, hogy innen a környékről való, hisz úgy tudom, hogy Gödöllőn vásárolta a kocsit. Mivel itt a fórumon már kialakultak kisebb "frakciók" lakóhely szerint, én eddig nagyon egyedül éreztem magam, de örömmel látom, hogy vannak azért erről a környékről is fórumozók. Ha a 3-as főúton nem is, de legkésőbb a Lurdy-s talin remélem összefutunk!
Kezdünk összecsiszolódni az SW-vel, így kezdjük lassan megismerni egymást.
Két eddig nem észrevett jelenséghez kérnék segítséget!
Hidegindítás után a középkonzolhoz hajolva csobogó víz hangját hallom. Korábban nem tünt fel ez a hang, ami persze lehet a motor áttranzformálódott, beszűrődő hangja is.
Másnál is hallatszik hasonló ?
A fedélzeti kijelzőn halvány, sötét folt látható középen, háttérvilágítás nélkül ( normál állapot ) bizonyos fényviszonyok mellett. Bárminek az árnyéka kizárva .
Próbálta már valaki megközelíteni a kijelzőt ?
A kijelző üveglapja illeszkedik közvetlenül a műanyag konzolba, vagy van előtte még egy védő üveglapka.
Azt szeretném kideríteni, hogy kvarckristály hibát, vagy estleg ha két üveglap van, akkor azok közötti koszolódást látok.
Tegnap akartam mondani /mint több más dolgot is/ csak elmaradt. Úgy látszik rövid volt az idő, bár gondolom a Párodnak erről más volt a véleménye:)
Szóval az alufelnivel kapcsolatban, hogy egy gumis ismerős komolyan ajánlott egy bevezetés alatt álló olasz felnit, Extreme, állítólag simán van olyan minőség mint az Alesio. Tehát olcsó kategóriában igen jó. A lényeg, hogy 15-16-20 e- ért már kapható. Az x1 jelzésű például kifejezetten jól néz ki szinte megegyezik az Alesio F1 -el. Akár az Enzo H helyett is érdekes alternatíva lehet,
Én is túlvagyok az első hosszabb túrán a kocsival. (1.4) Aszód - Dabas - Bp körbe - Aszód Átlagfogyi 6,8 bár pesten nem volt forgalom. Szerintem ez a 7 körüli érték fog maradni vegyesbe, bár nem bánnám, ha csökkenne az összekopás után. Pályán 120-130 körül autóztam. Nem hangos a motor, illetve nem annyira hangos. Sok embert az zavarhat meg, hogy kis sebességnél egyáltalán nincs hangja, ilyenkor meg hallani. De nem hangos! :)
...ma munkába jövet nem tudtam előidézni a "katt"-ot biztos a helyére ugrott valami :-)
A fékpedál ütközönél van valami szivacsszerű (nekem legalábbis) ami erőteljesen kopik. Ha gyorsan engedem fel a pedált, nekem is van kopp, ha olyan intenzitással mint ahogy nyomtam nincs hang...
No de ezzel lehet még együtt élni :-))
Szép napot, kezdődik a melódia este tudom csak megnézni a válaszokat!
Az elmondottakból hirtelen én is az ABS-re asszociáltam, de ha nem az, akkor passz. Viszont a kormány szerintem direkt ilyen, nekem tetszik is, hogy középállásban határozott.
Pár napja megyek viszonylag sokat a verdáva, és mostanában az istennek nem rángat, pedig eddig elég sűrűn csinálta. Cserébe viszont baromira kattog az a hülye fékpedál. Ezeken kívül viszont minden OK, szerencsére.
Nekem az Almerámmal volt hasonló élményem újkorában szintén a bal kerék felöl. Amikor fékezés után levettem a lábam a fékről, közvetlen utána egy tompa kalapácsütést tapasztaltam vagy egy tucatszor. Elmentem a márkaszervízbe, ott a féknyerget és környékét befújták és utána ez abbamaradt. Akadt valami a kiengedéskor. A kormány tulajdonsága nekem tetszik, nem zavar. Nyugodtan ránehezedhet a kezem anélkül, hogy elmenjen egy picit valamerre.
Nekem adtak hozzá tehermentesítőt.Ez szerintem minden felnihez kell,mert a felni középfurat mérete nem passzol minden autótípus kerékagy mérethez.A Ceed-nél ez 67,1 mm.Nem biztos hogy kapsz ilyet(ami a kerékagy és a felni mérethez is stimmel),a sarki autósboltban.Szerintem jó "hangosan" reklamálj a felni értékesítőnél,és a csavarokat is kérd hozzá!!!
Nem is értem hogy bírnak annyi vekni kenyeret megzabálni:)))
komolyra: Örülök, hogy ötletet adtunk, másoknak is ajánlom. Nállunk a közel 3 éves fiam miatt kötelező program még télen is ha jobb idő van. Egyébként gyönyörű környzet nagy, ilyenkor ingyenes parkoló /talira se utolsó!/.
ui.: Sajnálom, hogy elkerültük egymást, mi olyan 3/4 délkor jöttünk el,
Szigethalom-agárd-velence-fehárvár-szigethalom... kb. 175 km. Természetesen pályán. Átlag fogyi 5.6 l ( 1.6 CRDI ) nem toltam nagyon neki, csak a törvényes keretek.
Ma 2x éreztem, mintha tükörbe néztem volna.
Cee'd SW machine silver elé álltam be pont amikor ma dél körül M0-ásról hajtottam M7-esre, majd letért érdenk. Rendszám KZJ... Innen valaki. Vészvillogtam Ő meg visszalámpázott.
Aztán fehérváron. Budai Úton jöttem az Interspar-Praktiker előtti lámpánál álltam amikor az állomás felől egy ugyanolyan SW hajtott át a keresterződésben kb 12.30 körül. Ismertetőjegy: vonóhorog volt rajta. Innen valaki?
nekem most 6000k van az autóban bár projectorban igy annyira nem látszik hogy 6000k link , de a következő autóban egyből bekerül a 4300k bixenon ahogy megjön :)
4300-5000K-s xenonok abszolút nem zavaróak szerintem sem. Sőt 4300k-sról nemhiszem hogy sokan megmondanák szín alapján hogy az xenon. Persze fényerőre más a helyzet már :)