Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Vesta2017 Creative Commons License 2018.01.25 0 0 216

Szia!

Kipróbálom, hátha bejön! Bár nekem maga a rendszer tökéletesen működik, csak azt nem értem, hogyha az autót leriasztom, még azt is megvárom hogy a lezárást jelző ikon lekapcsoljon, sőt a vestaknal a klímapanel hátsó  megvilágítása ( ahol a hőfokot és a vetilátor fokozatot jelző kvarc panel van) még ehhez képest kb. 30 mp múlva kapcsol le. Még azt is megvárom. Viszont még ezek után is aktív az autó bluetooth, rá lehet kapcsolódni. Minden esetre kösz mégegyszer.

Előzmény: ladarevolution (213)
Vesta2017 Creative Commons License 2018.01.25 0 0 215

Hali!

Köszönöm a gyors választ és a korrekt értékelést. Amiket leírtál negatívumnak úgy gondolom bármelyik drágább gépnél is előfordul. Anno még a volvom előtt 2002-ben vettem egy Seat cordoba 1.4 et újonnan. Ebben sokkal rosszabb volt a helykínálat, kesztyűtartó stb. mint a kalinaban. Az ára akkor 2.800.000. Ft volt, 16 évvel ezelőtt. Persze fűthető ülés, tükör, tolató kamera, stb. nem volt benne, viszont kaptam a pénzemért 65le -t. Ezt csak azért írom le, hogy akik azért olvassák a fórumot, hogy dönthessenek vegyenek e ladat vagy ne, gondolják meg sokkal jobban felszerelt, erősebb, nagyobb autó mint a legtöbb kategória társa, viszont eztedfordulós áron van. Mégegyszer köszönöm, már alig várom az év végét, hogy neki indulhassunk a vásárlásnak.

Előzmény: FuTomi (214)
FuTomi Creative Commons License 2018.01.24 0 0 214

Üdv!

 

Kalina cross lux-om van '16 július óta.

Eddigi szükségeimnek teljesen megfelel a gép. A fogyasztás 7,6 körül mozog. Ehhez hozzájárul a részben rövidtávos használat, részben a nehéz lábam. Hosszabb távon ritkán járunk.

Az úttartása, futóműve remek, nem kell félnem, hogy valami bekopogna alulról, pedig van néhány elhagyott útszakasz. Kényelmes a ki-be szállás. (Nemrégiben egy null km-es Vito-t kellett telepen belül néha mozgatnom, hát annál förtelem az ergonómia.) A gyerekülés ha használatban van, még hátmasszázst is kapok a fiamtól.

A tréfát félretéve, a vezető ülés nagyobb darab pilóta (120kg+) esetén szűk lesz első sorban a láb részen a széles box és a hosszú váltókar miatt. Egy átlag 70-90kg súlycsoportnak viszont pont elegendő a hely.

A kesztyűtartó szerintem kicsi, A4-es lapot gyűrődésmentesen még nem vettem ki belőle. A hátsó ülések döntése egyszerűnek tűnik, de előtte az elsőket előre kell húzni ha a fejtámlákat nem akarjuk kiszedni.

A csomagtartó pazar... munkás/családi autónak ideális. A tetősínre felszerelt csomagtartó nem a hosszú anyagok szállítására van kitalálva, de egy-két bringa jól kirögzíthető.

Eddig voltak negatívumok is, de összességében a kialakítás előnyös.

A kormány szervó nagyon jól működik, szó szerint kisujjal lehet foratni a kereket járó motornál álló helyzetben. A fékek kielégítőek, a korábbi autómhoz képest (2000-es évjáratú Nissan almera) abs ide vagy oda, gyenge érzékenységű, de megállítja ahol kell.

A motor egy vadállat, kiugrik, a váltója jól kapcsol, bár néha meg tudom recsegtetni a saját hibámból.

Vonóteljesítménye utánfutó tekintetében szép, nagy "balogh-féle" utánfutóval furikázok, de nem venni észre csak a visszapillantó tükörben, amiről külön szót kell emeljek. Akkora tükrök vannak fent, mint 2 elefántfül. Nem zavaróak mégsem a kilátásban, nem remegnek, fűthetőek...

Az első szélvédő fűtés látványát hamar megszoktam, nem zavar a vezetésben, de ez emberfüggő szerintem.

A multimédia rendszer jól működik, könnyen kapcsolódik a telefonhoz, bár inkább a nyakas kékfogas fülesemet használom, főleg, ha többen utazunk. A telefonkönyv méretei miatt az első kapcsolódás hosszabb időt vett neki időbe, de működik. A hangzás jó (botfülű vagyok)

A feleségem is nagyon szereti.

Az automatikák (esőszenzor, lámpa, klíma) jól működnek. A csomagtér világítás nem negatívum, hanem vicc kategória, ahogy azt korábban megtárgyaltuk már.

Az árakat nem követem jó ideje, de minden költséget egybevéve (+metálfény+ vonóhorog) nekem a 3,4-et megérte.

Stabil, mint a forint.

Ami extrát még el tudnék viselni, az a tolatókamera, de arra van megoldás a youtubon az oroszoktól.

 

Remélem tudtam segíteni, és néhány kérdésedre választ kaptál.

Előzmény: Vesta2017 (212)
ladarevolution Creative Commons License 2018.01.24 0 0 213

Az 1-eshez annyit tudnék rni, hogy nálunk cégnél volt iylen probléma egy utólag berakott (nem olcsó) kihangosítónál. És a vicc az, hogy telefoncsere oldotta csak meg a problémát, mert az a készülék valamiért szarul kommunikált (vagyis csak csatlakozott és lecsatlakozott) az kihangosítóval.
Érdemes lenne más valaki telefonjával is kipróbálni.
2-es passz :)

3-as: a váltósírás a negatívum. Amúgy simán lehet venni használtat, nem sok nézni való lesz rajta, mert még amúgy is garisak, ha használtat is veszel.

Előzmény: Vesta2017 (212)
Vesta2017 Creative Commons License 2018.01.24 0 0 212

Sziasztok!

Nagyon régen írtam már, vesta-val kapcsolatban, akkor még pár km volt az autóban, és nagyon jók voltak a tapasztalatok. Mára sincs túl sok "kilcsi" a vasban (7000km), de azért vannak újabb érdekességek. Az autót változatlanul imádom, nagyon örülök, hogy a 10 éves 250000km-t futotott volvomat (amit szintén szerettem) vestara cseréltem le.A kocsi hibátlanúl működik, még mindig kuriózum az utakon, sokan megnézik, megszólítanak, érdeklődnek. Persze nem ez a lényeg, bár nekem jól esnek a dícsérő szavak. A lux árán azért egy kicsit hervadnak a mosolyok, bár szerintem aki autót vesz és lomolyan körbejárja, hogy mit vehet egy vesta áráért, és milyen felszereltséget, érti, hogy az ár-érték arány tekintetében mit nyújt egy Vesta, és persze granta, kalina is ide tartozik. De vissza a saját géphez. Az első párkm alatt is tetszett a dinamikája, de azóta még fürgébb, harapósabb lett. Nem szabad összehasonlítani egy turbo-s autóval, de hát a kisebb meghibásodási lehetőség nekem szempont volt, városban dinamikusan lehet hajtani, városon kívül még nem néztem meg hol a vége, de autópályán 3 felnőttel, gond nélkül autóztunk 180km/h-s tempoval. Nálam ez az autó soha nem fog 6.9l átlagos fogyasztást produkálni, nekem kb 8.2l/100km a fogyasztásom, de engem ez egyáltalán nem zavar, soha nem volt tojáshéj a talpam alatt. Nem vezetek állat módjára, de a dinamikus közlekedés és az aktív gyorsítás az nálam tényleg az ami. Szóval jó a kocsi, nagyon szeretem, a feleségem is imádja főleg a kényelme és a helykínálata valamint a teljesen új formája miatt. Hazudnék viszont, ha nem írnám le azt a két érdekességet, amivel azért az almúlt 10 hónapban meglepett a vesta. 

1. Lállítás és lezárás után, miután elméletileg semmilyen fogyasztó nem működik, simán megtalálja a telefonom az autó bluetooth-át, és kapcsolódik is rá, sőt ilyenkor ha a készüléken hívást indítok, a lezárt kocsiban életre kel a navi képernyő, hangszóró stb. Azt még nem néztem meg, hogy ez lezárás után egy órával is így van e.

2. Néha 100-120km/h felett az első ajtókból vagy a tükrökből( ezt nem lehet eldönteni) olyan hangok jönnek, mintha nagyon apró szemcsés kavicsot ráznánk egy fém edényben. Ha valaki járt már így és rájött mi az, akkor írja már meg, ha nem nagy kérés.

3. A legnagyobb problémám az volt eddig, hogy kb 4 honapos volt a kocsi, amikor minden előzmény nélkül egyik napról a másikra a garázsban állva  lemerült az akkuja. Az akkut kimértük,.. ok. Majd rá két hónapra ez újra megtörtént, pedig nagyon figyelek , hogy leállás után nehogy rajta legyen hagyva valami. A szervízben semmit nem találtak. Vettem egy új akkut, ami úgy is kellett volna a párom skodájába, így most ő hasznája skodában az eredeti lada akksit, én a vestában az újat. Azóta mindkettő ok, azt várnám, hogy bármelyik lemerűl e, hogy legalább azt tudjam, hogy az akksi a hibás vagy az autó. 

Ettől eltekintve minden ok a géppel, de egyébként ezek a hibák az öt év gari tudatában nem vitték fel úgy a vérnyomásom, mint amikor a volvo a "motorrendszer javítása" hibakódot lökte ki.

Na de már jó sokat írtam, örülök, hogy van ez a fórum.

A páromnak nagyon tetszik a kalina combi cross. Ha valakinek vannak hosszabb távú pozitív ill. Negatív tapasztalatai örülnék, ha megosztaná egy hosszabb lélegzetű bejegyzésben. Év vége felé, tervezzük a kalina vásárlását, nem feltétlenül 0km-est, kíváncsi lennék mire kellene odafigyelni.

dezske1 Creative Commons License 2018.01.24 0 0 211

Szerintem késik, mert 20000 autót visszahívtak elektromos problema miatt.

 

https://www.reuters.com/article/russia-avtovaz-recall/russias-avtovaz-to-recall-20000-lada-xray-cars-idUSL8N1MN22H

Előzmény: FuTomi (209)
dezske1 Creative Commons License 2018.01.24 0 0 210

Oroszországi újautó eladások 2016 és 2017.

 

FuTomi Creative Commons License 2018.01.22 0 0 209

A fórum kicsit megállt...

A lada x-ray-ről tud valaki valami bíztatót az eu-s forgalombahozatallal kapcsolatban?

 

FuTomi Creative Commons License 2018.01.18 0 0 208

Frissíthették a szofvert :D

A lényeg, hogy működik! 

Előzmény: dudu 77 (207)
dudu 77 Creative Commons License 2018.01.18 0 0 207

Most már kifogástalanul működik tegnap óta, a szervizben öt perc alatt meg oldották a problémát, a kérdésemre,hogy mi volt a gond azt válaszolták beállitásal voltak gondok azért nem kapcsolodot a telefonal.

Előzmény: dezske1 (206)
dezske1 Creative Commons License 2018.01.18 0 0 206

Mi lett a rádió-telo kapcsolattal?

Előzmény: dudu 77 (189)
dezske1 Creative Commons License 2018.01.16 0 0 205

Köszönöm a vigasztalást :-)

Előzmény: FuTomi (204)
FuTomi Creative Commons License 2018.01.16 0 0 204

Hát egy nyugati, vagy japán autónál ez legalább 40-60e.

Előzmény: dezske1 (203)
dezske1 Creative Commons License 2018.01.15 0 0 203

Első szerviz-  csak olajcsere 24900 Ft!

FuTomi Creative Commons License 2018.01.15 0 0 202

Üdv!

 

Mivel a biztosítékok rendben vannak, így marad a szervíz, nekem se lenne más ötletem. Valamelyik kábelcsatlakozásnál lehet gond, de ezt a szervíz találja meg szerintem. Persze nem kizárt más hiba sem, de kétlem, hogy egy új autóban egyszerre 3 izzó mondjon csütörtököt.

Kellemetlen tudom, de vígasztaljon az a tudat, hogy az űrhajó is elromlik.

Előzmény: Szőts Zoltán (201)
Szőts Zoltán Creative Commons License 2018.01.14 0 0 201

Sziasztok.Néztem a biztosítékokat.Nem találtam semmit.Nincs rádiónál,klimánál és rendszámvillágításom.Valakinek valami ötlet.

Előzmény: Kisfiatal (200)
Kisfiatal Creative Commons License 2018.01.13 0 0 200

Biztosíték.

Előzmény: Szőts Zoltán (199)
Szőts Zoltán Creative Commons License 2018.01.13 0 0 199

Sziasztok.Segitség kellene.2017-es Vestámon nincs rendszámvillágításom,rádiónál és a klimánál is nincs.Valami őtlet?

North Coast Creative Commons License 2018.01.13 0 0 198
North Coast Creative Commons License 2018.01.13 0 0 197
dezske1 Creative Commons License 2018.01.13 0 0 196

Tuti, hogy megéri :-)

Előzmény: Kisfiatal (195)
Kisfiatal Creative Commons License 2018.01.13 0 0 195

De ha egy Comfort-ot teszteltek volna, az már lehet megérné.. Most akciózva 3.1-3.2 körül látok Comfort Vestákat a hahu-n. sz sztem megéri. 

Előzmény: dezske1 (194)
dezske1 Creative Commons License 2018.01.12 0 0 194

A szokásos - csillog villog, de csalódás, mert régi technika, nem éri meg az árát, olcsó műanyagokkal, rángató automata váltóval ami nem éri meg. Ennyiért ott a Dacia (ha megölnének sem vennék).

Előzmény: Kisfiatal (193)
Kisfiatal Creative Commons License 2018.01.12 0 0 193

Mivel húzták le?

Előzmény: dezske1 (191)
Berci 2103 Creative Commons License 2018.01.11 0 0 192

Sajnos még nem olvastam.A magyar újságok eddig általában pozitívan fogadták a Vestát,ami kellemes meglepetés volt,mert jó 10-15 éve a 110-est meg a Kalinát jól leszólták (idén januárban meg Az Autó folytatta a nemes hagyomanyt a 4x4 basztatásávall,mintha kötelező lenne). Mondjuk az AB inkább német sajtó,mint magyar,ott meg úgyis trendi mindent fikázni,ami orosz.

Előzmény: dezske1 (191)
dezske1 Creative Commons License 2018.01.11 0 0 191

Jól lehúzta a Vestát a januári Autobild :-(

dezske1 Creative Commons License 2018.01.11 0 0 190

Akkor szerviz.

Előzmény: dudu 77 (189)
dudu 77 Creative Commons License 2018.01.11 0 0 189

Szia megpróbáltuk más telefonokal is azokkal sem mükődik, elolvastam mindent legalább háromszor és semi.

Előzmény: dezske1 (188)
dezske1 Creative Commons License 2018.01.10 0 0 188

Más telefon párosodik vele? Elvileg a CAT-odnak menni kellene, mert v. 2.0 - nál fejlettebb. Lépésről lépésre elolvastad a csatlakoztatást?

Előzmény: dudu 77 (187)
dudu 77 Creative Commons License 2018.01.10 0 0 187

Sziasztok tudna abba valaki segíteni nekem,hogy a telefonom ami CAT-B25 nem akar kompatibilis leni a grantám bluetooth-val, én már mindent meg probáltam de nem sikerűl. Nekem a munkám miatt kell az ilyen hagyományos telefon.Elöre is köszönöm a segitséget

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!