Ugye van nekem a 324TD-m ami mechanikus adagolósra lett átalakítva. Fordulatszámmérő nem működött benne mivel computerből kapta a jelet, de a computert az elektronikus adagolóval együt kiszedték. Raktunk bele egy sima 2.4 Dnek a fordulatszám jel átalakítóját, és most működik a fordulatszámmérő, csak mondjuk 160-nál forog 2400at a motorom. Ez nem jó. A fordulatszámmérőt kis autógyilkolással is (esik az eső nem az én hibám) sem tudtam még 3000-es fordulat fölé vinni.
új kérdés: az üzemanyagtank tetején van az elektromos csatlakozó fehér műanyagja, ami mellett eresztett a gázolaj, ezért nem tudtam telitankolni az autót amikor vettem bontóbol vettem másik komplett tetőt(ez legalább pontosan mutatja az üzemanyagszintet) most viszont már az is ereszt mivel tudom leszigetelni? sziloplaszt ha minden igaz nem jó, mert a gázolaj szétmarja vagy mi..
leszedtem a csöveket a szűrő után ráadom a tápot a szivattyúra, és szépen csordogál a gázolaj vagyis a pumpát jól raktam össze, és működik pöpecül akkor már csak az adagoló maradt? :)
ja és most kint voltam, vettem most egy kis bizbasz diesel szűrőt 200 HUF, és nyilván annyit is ér, DE!! átlátszó szétvágtam a szűrő utáni csövet, ami régen átlátszó volt, de mint mindenkinél, nekem is cserélve lett és az volt a fura, hogy ha kiszedem a 23-as biztit, és a belső lábat összekötöm a plusszal, akkor nem nyomja a gázolajat, hanem a motorból, szívja vissza... ami fura, mert az üzemanyagpumpát csak egyféleképpen lehet bekötni, tehát tuti nem kezd el visszafelé forogni másrészt, ha rosszul rakom össze mégis, akkor hogyan tudtam majdnem a teljes tankot kiautózni pumpa generál után
nos.. tegnap olajcsere, és üzemanyagszűrőcsere volt ma az autó nehezen indul hidegen, kb mint amikor -15 fok volt kint (nem minden henger indul azonnal, valamelyik bedadog fél másodpercre, télen erre számítottam, kétszer izzítóztam, úgy semmi gond nem volt) melegen viszont szinte haldoklik, 6 másodperces tekerés után indul be. eddig ez kb 2 másodperc volt, ami még okés tegnap beszéltünk erről a szerelővel, azt mondta, hogy inkább hagyjam még, mert ez ilyen korban normális, és még sokáig fog menni
mondjátok, hogy nem az adagolóm halt meg egy nap alatt(40km szerelőtől hazáig)
Vojnó mindig szivessen segít, csak győzd ki silabizálni a képet, amit válaszkén betesz. Én is e30-ra tippelek, talán még a nagy lámpát is meg kockáztatnám.
Nekem igen ugy van hogy a Cooler,olaj hűtő lent van a viz hűtő alján,a vese mögött meg egy csőhűtő van ami vagy a náltóró,vagy a kormányszervóról jön.
Köszönöm az E34 es tippet.
Csövet meg tudok gyártatni Pesten a Táncsics M uton.
Profi hidró cuccokhoz is gyártanak mindent "lánctalpas kotró,billencs hidraulika"150-500 bar is tutik.
Köszönöm mégegyszer.
szomszéd
Amugy azért teszem magasabbra hogy leültetésnél ne érjen bele semmibe,mert ha kilukad,vagy leszakad a műanyag fülecske,elhagyom,és elfolyik az olajam.De a Generátur ékszijj tárcsába is beleér a csőcsatlakozó.
e36-on alul van a cooler és az olajhűtő is. Megoldás talán az e34 TDS vese mögötti kis olajhűtője lehet ha odafér az e36 vese mögé. csövet meg gyártanak úton útfélen jó minőségben.