Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

szomszed007 Creative Commons License 2008.03.22 0 0 1544

Sziasztok!

Ugye van nekem a 324TD-m ami mechanikus adagolósra lett átalakítva. Fordulatszámmérő nem működött benne mivel computerből kapta a jelet, de a computert az elektronikus adagolóval együt kiszedték. Raktunk bele egy sima 2.4 Dnek a fordulatszám jel átalakítóját, és most működik a fordulatszámmérő, csak mondjuk 160-nál forog 2400at a motorom. Ez nem jó. A fordulatszámmérőt kis autógyilkolással is (esik az eső nem az én hibám) sem tudtam még 3000-es fordulat fölé vinni.

 

Hol lehet a hiba? Másik jeladó kell?

 

szomszed

m.racer Creative Commons License 2008.03.20 0 0 1543
Hogy megérte -e?Persze mert most jó a kocsi,igaz már nem én használom,családon belül maradt.Minden szempontból jobb lett az autó.
Előzmény: gondolatbetyar (1536)
gondolatbetyar Creative Commons License 2008.03.20 0 0 1542
úgy néz ki, levegő szorult az adagolóba
most indult rendesen
gondolatbetyar Creative Commons License 2008.03.20 0 0 1541
akkor rosszul mondtam
abból vettem másik bontottat, ami akkor még jó volt
Előzmény: gergelytds (1540)
gergelytds Creative Commons License 2008.03.20 0 0 1540

Azt mondtad, abból vettél újat.

Amúgy sztem Vojnóval értekezz, ha elég közel teszed a telefont a problémás részhez, sztem meg is javítja!  :)

Előzmény: gondolatbetyar (1539)
gondolatbetyar Creative Commons License 2008.03.20 0 0 1539
az rendben van
nem ott enged, hanem a műanyag tető közepén, ahol az elektromos vezetékek bemennek
Előzmény: gergelytds (1538)
gergelytds Creative Commons License 2008.03.20 0 0 1538

Van ott egy nagy kerek gumitömítés, kb. 1.000 Ft, azt kell kicserélni!

 

INNEN a 2-es

 

Előzmény: gondolatbetyar (1537)
gondolatbetyar Creative Commons License 2008.03.20 0 0 1537
új kérdés:
az üzemanyagtank tetején
van az elektromos csatlakozó fehér műanyagja, ami mellett eresztett a gázolaj, ezért nem tudtam telitankolni az autót amikor vettem
bontóbol vettem másik komplett tetőt(ez legalább pontosan mutatja az üzemanyagszintet)
most viszont már az is ereszt
mivel tudom leszigetelni?
sziloplaszt ha minden igaz nem jó, mert a gázolaj szétmarja vagy mi..
gondolatbetyar Creative Commons License 2008.03.20 0 0 1536
m.racer
te ugye ujítattál fel adagolót
akkor hajólemlékszem csökkent az üzemanyagfogyasztás, és pöccre indult
most is így van?
megérte?
gondolatbetyar Creative Commons License 2008.03.20 0 0 1535
leszedtem a csöveket a szűrő után
ráadom a tápot a szivattyúra, és szépen csordogál a gázolaj
vagyis a pumpát jól raktam össze, és működik pöpecül
akkor már csak az adagoló maradt?
:)
gondolatbetyar Creative Commons License 2008.03.20 0 0 1534
és ha a pumpa csak addig bírja tolni, akkor lehet, hogy az új szűrő szar?
Előzmény: gondolatbetyar (1533)
gondolatbetyar Creative Commons License 2008.03.20 0 0 1533
az üzemanyagszűrő után már nagynyomású rész van?
Előzmény: gergelytds (1532)
gergelytds Creative Commons License 2008.03.19 0 0 1532
A szivattyú csak odáig tudja felnyomni. A magasnyomású részen nem bírja áttolni, ha nem jár a motor, ezért látod úgy, hogy visszafelé folyik. (sztem)
Előzmény: gondolatbetyar (1531)
gondolatbetyar Creative Commons License 2008.03.19 0 0 1531
ja és most kint voltam, vettem most egy kis bizbasz diesel szűrőt
200 HUF, és nyilván annyit is ér, DE!!
átlátszó
szétvágtam a szűrő utáni csövet, ami régen átlátszó volt, de mint mindenkinél, nekem is cserélve lett
és az volt a fura, hogy ha kiszedem a 23-as biztit, és a belső lábat összekötöm a plusszal, akkor nem nyomja a gázolajat, hanem a motorból, szívja vissza...
ami fura, mert az üzemanyagpumpát csak egyféleképpen lehet bekötni, tehát tuti nem kezd el visszafelé forogni
másrészt, ha rosszul rakom össze mégis, akkor hogyan tudtam majdnem a teljes tankot kiautózni pumpa generál után

jürgennek meg az édesanyját..
gondolatbetyar Creative Commons License 2008.03.19 0 0 1530
mármint aki örül a műszaki hibádnak:)
Előzmény: gondolatbetyar (1529)
gondolatbetyar Creative Commons License 2008.03.19 0 0 1529
hát
én örülnék neki, ha nem adagoló probléma, hanem műszaki hiba

azthvszem, én vagyok az első:D
Előzmény: gergelytds (1528)
gergelytds Creative Commons License 2008.03.19 0 0 1528
Én valami műszaki hibára gyanakodnék inkább... :)))
Előzmény: gondolatbetyar (1527)
gondolatbetyar Creative Commons License 2008.03.19 0 0 1527
nos..
tegnap olajcsere, és üzemanyagszűrőcsere volt
ma az autó nehezen indul hidegen, kb mint amikor -15 fok volt kint
(nem minden henger indul azonnal, valamelyik bedadog fél másodpercre, télen erre számítottam, kétszer izzítóztam, úgy semmi gond nem volt)
melegen viszont szinte haldoklik, 6 másodperces tekerés után indul be.
eddig ez kb 2 másodperc volt, ami még okés
tegnap beszéltünk erről a szerelővel, azt mondta, hogy inkább hagyjam még, mert ez ilyen korban normális, és még sokáig fog menni

mondjátok, hogy nem az adagolóm halt meg egy nap alatt(40km szerelőtől hazáig)
BMWKRAFT Creative Commons License 2008.03.16 0 0 1526

Vojnó mindig szivessen segít, csak győzd ki silabizálni a képet, amit válaszkén betesz. Én is e30-ra tippelek, talán még a nagy lámpát is meg kockáztatnám.
Előzmény: DonGelu (1524)
Vojnó Creative Commons License 2008.03.16 0 0 1525
Szerintem ez egy E30 3-s lehet.
Például
Előzmény: DonGelu (1524)
DonGelu Creative Commons License 2008.03.16 0 0 1524
Sziasztok !

Van egy BMW Hátsó falam csak ne mtudom eldönteni h 3-as vagy 5ösé lehet.. Tudnátok segíteni ebben?

szomszed007 Creative Commons License 2008.03.16 0 0 1523

Elvileg 30 foknál lekapcsol.

 

szomszed

Előzmény: m.racer (1522)
m.racer Creative Commons License 2008.03.16 0 0 1522

Mit csinál ez pontosan?

Előzmény: szomszed007 (1521)
szomszed007 Creative Commons License 2008.03.15 0 0 1521

Valakinek nincs egy 29-es jeladója?

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=1511&mospid=47279&btnr=11_1930&hg=11&fg=15

 

M.Racer!

Tudnál nekem intézni ilyet?

 

szomszed

gergelytds Creative Commons License 2008.03.14 0 0 1520

Biztos véletlenül arra járt egy francia mérnök  :)))

Előzmény: BMW Power (1517)
Fulesman Creative Commons License 2008.03.12 0 0 1519

Sziasztok.

Nekem igen ugy van hogy a Cooler,olaj hűtő lent van a viz hűtő alján,a vese mögött meg egy csőhűtő van ami vagy a náltóró,vagy a kormányszervóról jön.

Köszönöm az E34 es tippet.

Csövet meg tudok gyártatni Pesten a Táncsics M uton.

Profi hidró cuccokhoz is gyártanak mindent "lánctalpas kotró,billencs hidraulika"150-500 bar is tutik.

Köszönöm mégegyszer.

 

szomszéd

Amugy azért teszem magasabbra hogy leültetésnél ne érjen bele semmibe,mert ha kilukad,vagy leszakad a műanyag fülecske,elhagyom,és elfolyik az olajam.De a Generátur ékszijj tárcsába is beleér a csőcsatlakozó.

 

 

BMW Power Creative Commons License 2008.03.12 0 0 1518
ja ez e34-re vonatkozott.

e36-on alul van a cooler és az olajhűtő is. Megoldás talán az e34 TDS vese mögötti kis olajhűtője lehet ha odafér az e36 vese mögé. csövet meg gyártanak úton útfélen jó minőségben.
Előzmény: BMW Power (1517)
BMW Power Creative Commons License 2008.03.12 0 0 1517
M51 TD-TDS két különböző dolog!
TD-nél ott az olajhűtő ahol a TDS-en a cooler !! És a TD-n a vese mögött a váltó olajhűtője van.
Előzmény: gergelytds (1516)
gergelytds Creative Commons License 2008.03.11 0 0 1516
A VW-knél az olajhűtő az olajszűrőházon van, tehát az nem lenne jó. Az E34 tds-ben az olajhűtő a vesék mögött van. E36-nál nem?
Előzmény: Fulesman (1514)
szomszed007 Creative Commons License 2008.03.11 0 0 1515

Én nem tennék ilyen barbár dolgot. Ha meg azért teszed mert hegyre mész a TDS-el, akkor inkább vegyél L200-ast :)

 

szomszed

Előzmény: Fulesman (1514)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!