ezt telefonon/wifin keresztul kitudom kapcsolni,akkor elerheti a 60km/h sebsseget is,viszont azt a sebesseget nem birja folyamatosan,max 5km keresztul jo esetben.
az akkunak ehez semmi koze,plane mikor LI-PO akkuval mentem vele,mert azok akar 100-200A leadasara is kepesek Stabilan
Nem is olyan rossz ez a 31 dolláros kis kijelző! A legnagyobb baj az, hogy egy szót sem értek angolul, így csak próbálkozom a programozásával! Be tudom állítani a pakk kapacitást, így jelzi az akku pillanatnyi töltöttségét is. Egy alkalommal már a még rendelkezésre álló időt is sikerült kijeleztetnem vele! Jó lenne, ha ezek a beállítások nem csak szerencsével, hanem tudatosan is mennének!
Nektek köszönhetően az alap-bekötés tökéletesen sikerült; így a védelmi-funkciókon kívül mindent tud a műszer!
Jó lenne egy magyar nyelvű gépkönyv, de gondolom, hogy ilyen nem létezik, s téged sem terhelhetlek azzal, hogy fordítsd le magyarra az angolt!
Mivel az adatlapod hiányos; így csak gyanítom, hogy "f27 szerviz"-l egy hullámhosszon vagytok! Még mindig azt hiszem, hogy Ferenc kerékpárjánál nem a motor, hanem az akku miatt volt a 25km/h-s sebességhatár! A kijelzőm 1,75kW-t mutat, amikor a 48V/800W-s motorral 45km/h-s sebességgel haladok. Nekem a vezérlőm 38A-s áramkorlátú, a Ferenc vezérlője ha nem tévedek 40A-s áramfelvételt engedélyezett.
Úgy tudom, hogy Misi tudna szélvédőt is beszerezni a robogójához; úgy már majdnem autó-szerű védettségben utazhatnál, ha a robogó mellett döntesz!
Szerencsére a cégnél van külön motor/kerékpár tároló (és ott kialakítható töltési lehetőség is), úgyhogy a bringa vs robogó kérdés nem gond. Viszont a 25 km/s korlát inkább, a bal térdem már nem szereti a hosszú távú bringázást, ezért nem zavar, ha elmarad a kerékpározás adta feeling.
Jobban zavar, ha feltartom a sort, vagy egy amúgy 30 perces út 45-50-be telik, mert az utolsó 5 km-en már tolom a bringát :)))))))
Vigyázzatok a 48V-os akkuval működővel, mert jelentőset változtattak a 36V-os képest.
A 36V-os akku könnyen cserélhető, akár pót akku vagy 15Ah-is csatlakoztatható az elektronikára. (a dobozba ugyan nem fér el)
A 48V-os pakkot nem tudtam javitani. Van három hibás elektronikáju és egy jó akku. Végül 36V-os változathoz tértem vissza. A konzol és motor maradt a régi.
Ha napi munkába járáshoz keresel ezközt, akkor valóban jó alternatíva egy Bionx.
Én napi 2x24 km-re használom majdnem a leg alapabb verzióval (250W-os motor 36V 8Ah akku), és bár benne van még a 25 km/h-s sebesség korlát élmény vele a munkába járás. 48V-os rendszerrel, kicsit fickósabb akkuval kilőtt sebesség korláttal árulnak a neten egy Bionx-es kerékpárt, érdemes átgondolni.
A robogóval ellentétben megmarad a kerékpározás élménye is. Ráadásul egy munkahelyen robogót biztosan nem lehet bevinni az irodába, egy kerékpárra még van esély (már csak a töltés miatt is jó).
az elkelt. Ez volt előszőr hirdetve de közben szereztem egy másikat is és akkor lett leakciózva 280e-re. Az el is kelt 2 nap alatt, de ahhoz nem nyúltam az úgy ahogy jött el is ment. Ez az enyém amin új és nagyobb átmérőjű gumik vannak, nagyobb új hátsó féktárcsa hosszabb első teleszkóp és a plusz kijelző amit beépítettem.
A dízel "olajkályhámat" pedig 83 %-ban városban használom, ennek jelentős része a munkába járás. Szívem szerint egy Nissan Leaf-fel váltanám ki, de arra nem futja, így próbálok alternatív (és megfizethető) megoldásokat találni.
500 e már szimpatikusabb :) Már csak azt kellene látnom, hogy ez milyen mértékben kompromisszum ez eredeti elképzeléseimhez.
Az a baj, hogy még pedelec-et sem próbáltam soha. Lehet, hogy egy "olcsóbb" KTM BionX is megtenné (esetleg némi tuninggal megbolondítva). Napi 2x21 km-t teszek meg a munkahelyig meg vissza, tavasztól őszig bevállalnám, hogy ne a kormot eregessem a 2000 ccm-es dízel autómmal, hanem valami környezetbarátabb (de legalább olyan gyors és élvezhető) módon oldjam meg.