Ha teheted ezen ne spórolj,igenis-nek igaza van,50k-t simán elmegy egy eredeti tárcsa,inkább a betét kopjon. Hosszabb távon szerintem így jobban jársz!
Az enyém ABS-es és eredetiek a tárcsák. Bele van ütve a min. méret, ami elől 5, hátul 5,5mm. Ettől még ha kicsit alatta is van simán jó lehet. Szerintem is ugyanazt szerelték az SW T-k ABS-es és ABS nélküli tipusaiba. A silver-en én sem tudom milyen van eredetileg, de már láttam hullámos pereművel is hirdetésben. Szerintem tárcsánál vedd az olcsóbbat, mert mindenkápp rozsdamentes anyagból kell lennie. Betéten ne spórolj.
Meddig lesztek ott? Sajna 17-ig dolgozom de ha jól látom csak 1 óra 24 percre lesz tőlem 136 km. Ha nem tépem a bajszát akkor 7-re ott lennék. Persze ha nem esik.
végre ide is beköszönhetek most már sokadik motorvásárlásom okán, ugyanis bő egy hete visszaültem a nagymotorról a túrarobogó kategóriára. A jelen paripám egy 2007-es 400-as SWing (ABS mentes, sajnos), elkezdeném kicsit szétszedni és a kötelező ellenőrzéseket végigzongorázni.
Ami jelenleg tuti cserés, az a fékbetét és tárcsa kombó elöl-hátul, körbenéztem a piacon alaktrészt illetően, és elég nagy a szórás, a minőségben a névből fakadóan már sokszor nem bízom, Brembo és NG, TRW és EBC valamint RMS-t találtam, túl nagy a szórás. Ti cseréltetek már tárcsát, és ha igen, mi volt a tapasztalat?
Lehetséges hogy kis hazánkban téged láttalak a 31-es úton Sülysápon a benzinkútnál tegnap délután elhaladni? Még integettem is egy ugyanolyan járgány után mint az enyém, csak gyári doboz volt rajta. Sajna nem nézett hátra-oldalra pedig ott álltam az alteregoval.
Nagyobb gyártóktól (Bosch, Varta) is van gél kivitelben mégsem ajánlanám mivel sehol,még a gyári oldalon sem szerepel a fektetett használat lehetősége.
Egyébként a linkelt márkából van nagy energiasűrűségű akku, csak nem ez a méret.