Keresés

Részletes keresés

M63 010 Creative Commons License 2018.04.28 0 0 34642

Miért nem lehet állítani? Miért van kint már egy éve (akkor volt a vágányzár) kint van a vörös négyzet. Miért?

Előzmény: mcg (34641)
mcg Creative Commons License 2018.04.28 0 0 34641

mivel Porpác kezdőpontján bő 1 éve nem lehet állítani a nagysugarú kitérőket, lehet meggyőzték őket, hogy mégis menjenek zalaszentiváni körbejárással...ami a metrans-nak olcsóbb, a gysev-nek meg pont több bevétel...:)

Előzmény: 20-as vonal (34635)
M63,008 Creative Commons License 2018.04.27 -1 0 34640

Szergejjel? :-)

Előzmény: m412184 (34638)
haha 1970 Creative Commons License 2018.04.27 0 0 34639

Nem rossz, de jobb lenne ha az eredeti kocsiöszeállitás lenne!😉

Előzmény: m412184 (34638)
m412184 Creative Commons License 2018.04.27 0 0 34638

Holnaptól a 9297-9292-9203-9206,3 schlieren kocsi lesz. 

M63 010 Creative Commons License 2018.04.27 0 0 34637

http://www.nyugat.hu/tartalom/cikk/_fulon_csiptek_a_vasuti_kocsikat_graffitizoket_oket

Na végre!

 

De a különös az, hogy nem tizenéves kölykök, hanem 30 éves férfiak firkáltak. Tehát nem a szüleiktől fognak sallert kapni, hanem a munkahelyen a főnöktől vagy otthon az asszonytól!

 

M63 010 Creative Commons License 2018.04.27 0 0 34636

Ha a kiírásban nem szerepel, akkor a tervben sem fog.

Előzmény: Zsivany2 (34630)
20-as vonal Creative Commons License 2018.04.25 0 0 34635

Mostanában a Metrans is a 17-esen jár.Biztos kaptak valami kedvezményt a Gysevtől.

Előzmény: mcg (34634)
mcg Creative Commons License 2018.04.24 0 0 34634

az AWT egyik vonata már alapból a 17-esen jár...

Előzmény: 20-as vonal (34633)
20-as vonal Creative Commons License 2018.04.24 0 0 34633

Terelés volt jánosházi vágányzár miatt.

Előzmény: Zsivany2 (34631)
71fszt Creative Commons License 2018.04.24 0 0 34632

Inkább csak magánvasúti (talán AWT?) vonat volt.

Előzmény: Zsivany2 (34631)
Zsivany2 Creative Commons License 2018.04.24 0 0 34631

A múlt héten láttam egy Negrót (MRCE ES64F4) a 17-es vonalon egy konténeressel. Csak nem a GySEV bérli a mozdonyt?

Zsivany2 Creative Commons License 2018.04.24 0 0 34630

" egy alsó megálló, ami sajnos nem szerepel a tervben!"

 

Ezt honnan veszed? 

Most nyert a tervező, szerintem még neki sem állt a munkának...

Előzmény: M63 010 (34628)
M63 010 Creative Commons License 2018.04.11 0 0 34629

9826, 9838 mindkettő olyan, hogy nincs értelme miért bemennie, hacsak nincsen oda utazó ember Szombathelyről. (Ha van valaki Szombathely felől, az meg 99%, hogy vasutas dolgozó. Nem tudom, hány ilyen lehet.)

 

A baj az, hogy van az Iván elág és ZEG elág közti szakasz egyvágányos, így sok vonat fog állni a deltában, célszerű lenne egy kétvágányos szakaszt építeni erre a pár km-re, nagysebességű kitérőkkel. Mert eddig a terhes Ivánban várt, most meg várhat a deltában, és közben meg jöhet egy másik vonat szembe, az meg kerülhet Iván fele. Vagy ha spórolnak, és nem építenek végig vágányt, akkor újra kéne építeni Pózvát, forgalmi kitérőként. Ivánból vagy Egerszeről lehetne távkezelni. Nagy a forgalom ahhoz, hogy gördülékennyé legyen téve.

 

 

Előzmény: M63 010 (34628)
M63 010 Creative Commons License 2018.04.11 0 0 34628

Helyi utasok: Egerszegről jönnek, nekik van más vonat is.

Átszállók: Mivel vannak egyenesen végigmenők (Szhely-Pécs), ezért nincs mindig szükség csatlakozás biztosítására. Na meg nincs is mindig csatlakozó vonat!

Van pár vonat, aminél elég lenne egy alsó megálló, ami sajnos nem szerepel a tervben! :(

Előzmény: Lovrin (34626)
haha 1970 Creative Commons License 2018.04.11 0 0 34627

Az átszálló utasokat kiszolgálják a Pécsi személyek, amelyekre Szentivánban van csatlakozás Ukk illetve Zalaegerszeg irányába!

Előzmény: Lovrin (34626)
Lovrin Creative Commons License 2018.04.11 0 0 34626

Igazából utasforgalmilag nem indokolt bemenni nekik oda

 

Helyi utasok? Átszállók?

Előzmény: haha 1970 (34622)
M63 010 Creative Commons License 2018.04.11 0 0 34625

közvetlenül=deltán át (mert átszállás nélkül most is van)

Ivánból meg inkább Egerszegre utaznak, nekik meg ott a boba fele menő személy. Vasvárról Ivánba meg szerintem eléggé jelentéktelen az utassszám. Álljon meg inkább Gősfán! Oda a busz gazdaságtalan, és hétvégén alig van, vonattal sokkal jobban kiszolgálható lenne. Bár rákeresve meglepően sok busz van hétköznap, de ezek egy része átszállós, vagy kerülőúton megy.  A lakosságszámot elnézve nem hinném, hogy túl gazdaságos lenne. Ca. 300 ember lakik ott összesen.

Előzmény: M63 010 (34624)
M63 010 Creative Commons License 2018.04.11 0 0 34624

Jó lenne egy ilyen menetrend is, hogy Egerszegről közvetlenül menne a személy Szombathelyre. Csatlakozás? Hová? Felsőrajkra és Boba fele Szintén Egerszegről indul a vonat. Amikor meg pécsi megy, akkor meg budapesti is megy, azokban az órákban maradhatna a pók Ivánban.

 

Előzmény: haha 1970 (34622)
romtemplom Creative Commons License 2018.04.11 0 0 34623

Kelenföldön az 501-est láthattátok.

Előzmény: M63 010 (34610)
haha 1970 Creative Commons License 2018.04.10 0 2 34622

Nem lehetséges hogy szentivánt nem fogják érinteni a személyek? Igazából utasforgalmilag nem indokolt bemenni nekik oda,menetidőben meg kb10 perc nyerhetö ezáltal!

Előzmény: 20-as vonal (34621)
20-as vonal Creative Commons License 2018.04.10 0 0 34621

Eredményt hirdettek a zalaszentiváni delta tervezésére kiírt pályázaton.Az Utiber nyert. A kiírásban többek közt a ziváni biztbert kell átalakítani.Ez számomra azért vicces,mert az meg mávos.Viszont új megálló kialakítását nem látom,ezek szerint a személyek továbbra is bemennek majd Zivánba.

M63 010 Creative Commons License 2018.04.10 0 0 34620

Miért nem azonos az I.-es szériáéval a magasság?

Előzmény: Tamasch (34619)
Tamasch Creative Commons License 2018.04.08 0 0 34619

Kb. olyan magasan van mint a szerbeknél.

https://youtu.be/qzbqwkSNhN8?t=2m2s

Előzmény: M63 010 (34615)
M63 010 Creative Commons License 2018.04.07 0 0 34618

Miért is? Miben tér el a belső kialakítás a 2. WC-n kívül? Miért kell alacsonyban lennie, ez nem emeletes vonat, itt nincsen rá ok.

Előzmény: juxx (34616)
juxx Creative Commons License 2018.04.07 0 0 34617

A talenteket hány évig vizsgálták, míg alkalmasnak találták? Azt nem tudom, hogy közben kellett-e módosítani rajtuk menet közben, azaz javítottak-e valamit rajta. De úgy emlékszem, mintha a kész talentek lassabban jöttek volna ki utasforgalomba, mint a Flirtök, amiket még le is kellett gyártani. 

Előzmény: M63 010 (34614)
juxx Creative Commons License 2018.04.07 0 0 34616

Túl alacsony és fejbeverős?

Előzmény: m412184 (34613)
M63 010 Creative Commons License 2018.04.06 0 0 34615

Na és mi a baj a poggyásztartó magasságával?

Előzmény: m412184 (34613)
M63 010 Creative Commons License 2018.04.06 0 0 34614

Ez most komoly? Mi a fészkes fene van velük, hogy ennyi ideig húzódik a dolog???

Előzmény: m412184 (34613)
m412184 Creative Commons License 2018.04.06 0 0 34613

Év végén, ha nem lesz más problémája az NKH szakiknak, mint a poggyásztartó magassága... 

Előzmény: volanb (34609)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!