Utazások,fotók,élmények-beszámolók,vasútgépészet,vasúttörténet Győrtől-Sopronig,Soprontól-Szombathelyig és majdan Szentgotthárdig,Soprontól-Ebenfurthig,Fertőszentmiklóstól-Neusiedl am See-ig és Celldömölktől-Fertőszentmiklósig (anno).
mivel Porpác kezdőpontján bő 1 éve nem lehet állítani a nagysugarú kitérőket, lehet meggyőzték őket, hogy mégis menjenek zalaszentiváni körbejárással...ami a metrans-nak olcsóbb, a gysev-nek meg pont több bevétel...:)
De a különös az, hogy nem tizenéves kölykök, hanem 30 éves férfiak firkáltak. Tehát nem a szüleiktől fognak sallert kapni, hanem a munkahelyen a főnöktől vagy otthon az asszonytól!
9826, 9838 mindkettő olyan, hogy nincs értelme miért bemennie, hacsak nincsen oda utazó ember Szombathelyről. (Ha van valaki Szombathely felől, az meg 99%, hogy vasutas dolgozó. Nem tudom, hány ilyen lehet.)
A baj az, hogy van az Iván elág és ZEG elág közti szakasz egyvágányos, így sok vonat fog állni a deltában, célszerű lenne egy kétvágányos szakaszt építeni erre a pár km-re, nagysebességű kitérőkkel. Mert eddig a terhes Ivánban várt, most meg várhat a deltában, és közben meg jöhet egy másik vonat szembe, az meg kerülhet Iván fele. Vagy ha spórolnak, és nem építenek végig vágányt, akkor újra kéne építeni Pózvát, forgalmi kitérőként. Ivánból vagy Egerszeről lehetne távkezelni. Nagy a forgalom ahhoz, hogy gördülékennyé legyen téve.
Helyi utasok: Egerszegről jönnek, nekik van más vonat is.
Átszállók: Mivel vannak egyenesen végigmenők (Szhely-Pécs), ezért nincs mindig szükség csatlakozás biztosítására. Na meg nincs is mindig csatlakozó vonat!
Van pár vonat, aminél elég lenne egy alsó megálló, ami sajnos nem szerepel a tervben! :(
közvetlenül=deltán át (mert átszállás nélkül most is van)
Ivánból meg inkább Egerszegre utaznak, nekik meg ott a boba fele menő személy. Vasvárról Ivánba meg szerintem eléggé jelentéktelen az utassszám. Álljon meg inkább Gősfán! Oda a busz gazdaságtalan, és hétvégén alig van, vonattal sokkal jobban kiszolgálható lenne. Bár rákeresve meglepően sok busz van hétköznap, de ezek egy része átszállós, vagy kerülőúton megy. A lakosságszámot elnézve nem hinném, hogy túl gazdaságos lenne. Ca. 300 ember lakik ott összesen.
Jó lenne egy ilyen menetrend is, hogy Egerszegről közvetlenül menne a személy Szombathelyre. Csatlakozás? Hová? Felsőrajkra és Boba fele Szintén Egerszegről indul a vonat. Amikor meg pécsi megy, akkor meg budapesti is megy, azokban az órákban maradhatna a pók Ivánban.
Nem lehetséges hogy szentivánt nem fogják érinteni a személyek? Igazából utasforgalmilag nem indokolt bemenni nekik oda,menetidőben meg kb10 perc nyerhetö ezáltal!
Eredményt hirdettek a zalaszentiváni delta tervezésére kiírt pályázaton.Az Utiber nyert. A kiírásban többek közt a ziváni biztbert kell átalakítani.Ez számomra azért vicces,mert az meg mávos.Viszont új megálló kialakítását nem látom,ezek szerint a személyek továbbra is bemennek majd Zivánba.
A talenteket hány évig vizsgálták, míg alkalmasnak találták? Azt nem tudom, hogy közben kellett-e módosítani rajtuk menet közben, azaz javítottak-e valamit rajta. De úgy emlékszem, mintha a kész talentek lassabban jöttek volna ki utasforgalomba, mint a Flirtök, amiket még le is kellett gyártani.