Keresés

Részletes keresés

k.novotny Creative Commons License 2015.02.17 -2 0 545

A MÁV gyakorlatilag az üzembe lévő összes villany gépét fékezőmozdonyként is használhatta. Tehát nem kellett külön fékező mozdonyt rendszeresiteni sehová sem, mindig azt a mozdonyt használták fékező mozdonyként, a mai nap is, amely éppenséggel szabad volt ráért stb., és az adott feltételeknek megfelelt Ezáltal nem is kaptak a villanygépek fékező mozdony számot sem. Tehát a mai nap is beosztanak TRAXX-ot, Taurust, meg más fajta mozdonyt is, adott egy egy fékező esetre, és maradnak az eredeti számaikon.

 

 

Előzmény: 7578 (544)
7578 Creative Commons License 2015.02.17 -1 0 544

Karcsi!

 

Ez, amit itt leírtál a V60-asról (nevezetesen hogy fűtőgépként ténykedett), ez Tőled ciki...

 

Bízom benne, hogy a következő mondatod az lesz, hogy csak vicceltél.

Előzmény: k.novotny (537)
k.novotny Creative Commons License 2015.02.17 -1 1 543

Miért a képen csak sima F betüt látsz???

 

 

 

 

Előzmény: 7578 (542)
7578 Creative Commons License 2015.02.17 -1 1 542

Te most komolyan mondod, hogy a VF-003 azt jelenti, hogy fűtőmozdony?

Előzmény: k.novotny (541)
k.novotny Creative Commons License 2015.02.17 -2 0 541

Nincs semmi baj, csak most meg kéne kérdezned ettől a mozdonytól, hogy fűt e, vagy fékez:-))

 

 

 

 

 

Előzmény: 7578 (540)
7578 Creative Commons License 2015.02.17 -1 0 540

A V60-as volt fűtőgép? Én balga azt hittem, hogy a VF-003 a "Villamos Fékmozdony" rövidítése-:)))

 

Köszönöm hogy felvilágosítottál...

Előzmény: k.novotny (537)
k.novotny Creative Commons License 2015.02.17 -2 0 539

Azért mielött tovább vitatkoznál, a helyedben meg nézném a V40 -s a V60 hajtását. Mig a V40 1'D1' elrendezéssel van a hajtása (ezért lett V40), addig a V60-asnak pedig mind a 6 tengelyre megy a hajtás (ezért lett V60), azaz F hajtásról beszélünk

 

A különbség szemmel látható az általam betett két képen

Előzmény: k.novotny (538)
k.novotny Creative Commons License 2015.02.17 -2 0 538

Fedvény, minkét V60-as szürke volt, a a 003-as sötét olajzöldként jött ki a gyárból

 

A betett képemen a V60 001 kátható

Előzmény: k.novotny (537)
k.novotny Creative Commons License 2015.02.17 -1 0 537

Ez a kép a V60-as a gyártáskori szürke szinében (mind a három gép 1936-ig szürke volt)

 

Egyébként pedig nyugodtan lebarkácsozom mert a V60,003-ast amikor átminősitették 1967-ben fütőgéppé, mindent lekopasztottak róla, majd mikor a ténykedését befejezte fütőgépként, mielött kikerült a Mechwartba akkor gyányolták ilyen 'széppé', mint múzeumi példányt

 

 

 

Tovább megyek, a II. vh. után a V60-al tehervonatoztak, a forteképen is tehervonattal látható

 

 

 

 

Előzmény: kihúzóvágány (536)
kihúzóvágány Creative Commons License 2015.02.17 0 0 536

Ez a kép V40, és nem a V60. Tehát nem ad választ a kérdésre. Egyébként nem kellene lebarkácsozni a kiállított mozdonyt, nincs annak semmi baja, azonkivül, hogy néhány zsirzóhelyet meg kellene tölteni zsírral.

Előzmény: k.novotny (533)
Bárdos Imre Creative Commons License 2015.02.17 0 0 535

A helyszín Győr, az évszám a Fortepan szerint 1963.

Előzmény: Qqberci (525)
k.novotny Creative Commons License 2015.02.16 -1 0 534

At eredetileg V60-on sem volt radiátor cső kigyó

 

Előzmény: Qqberci (529)
k.novotny Creative Commons License 2015.02.16 -2 0 533

Ne a múzeumi barkács mozdonyhoz viszonyisd a dolgokat, hanem az életből, mivel a forte kép is az életből lett készitve

 

 

 

Előzmény: alkotasu (528)
Qqberci Creative Commons License 2015.02.16 0 0 532

Nem tudom...

 

Majd holnap előkeresem a Verebély-Klein könyvet...

Előzmény: kihúzóvágány (531)
kihúzóvágány Creative Commons License 2015.02.16 0 0 531

A  lámpaelhelyezés nem optikai csalódás: az egész mozdonyszekrény alacsonyabb, az ütközők viszont szabványos magasságban kell legyenek, és az áramszedők alatt is van magasítás.

Előzmény: Qqberci (530)
Qqberci Creative Commons License 2015.02.16 0 0 530

A lámpaelhelyezés csak optikai csalódás, de a hűtő csőkígyó tényleg hiányzik...

Előzmény: alkotasu (528)
Qqberci Creative Commons License 2015.02.16 0 0 529

Igazad van, azon nincs a radiátor-csőkígyó sem...

Előzmény: alkotasu (528)
alkotasu Creative Commons License 2015.02.16 0 0 528

Nem "vagy". :-)))

 

A V.60-asnak közelebb vannak a lámpái az ütközőkhöz:

 

Előzmény: k.novotny (526)
Qqberci Creative Commons License 2015.02.16 0 0 527

Én is azt nézet, hogy a szerelvény összeállítása alapján inkább V60 lehetne, sajnos nem látszik oldalról...

Előzmény: k.novotny (526)
k.novotny Creative Commons License 2015.02.16 -1 0 526

Vagy V60-as:-)))

Előzmény: alkotasu (524)
Qqberci Creative Commons License 2015.02.16 -1 0 525

Jó szemed van :-)

 

Meg a kép is nagyon jó... Hol lehet és mikor? Trumann gőzösök talán a '60-as évek közepéig járhattak...

Előzmény: alkotasu (524)
alkotasu Creative Commons License 2015.02.16 0 0 524

A háttérben figyel egy V.40-es:

 

http://fortepan.hu/_photo/download/fortepan_50601.jpg

Qqberci Creative Commons License 2013.11.02 0 0 523

Majd keresek képeket, a 2. sz, fékjárműröl (néhai V55-006) vannak valahol fotóim...

Előzmény: Gregorow (522)
Gregorow Creative Commons License 2013.11.02 0 0 522

Köszönöm a linket, ha esetleg van valahol elöl és felül nézeti rajz az még igazán jól jönne.

 

Qqberci Creative Commons License 2013.11.01 0 0 521

Itt találsz jellegrajzot:

 

http://ganzdata.hu/tag/biro-laszlo-miklos/

Előzmény: Gregorow (520)
Gregorow Creative Commons License 2013.11.01 0 0 520

Szép napot kívánok mindenkinek!

A V55-ös mozdony rajzai engem is érdekelnének, bár a sorozat mozdony birizgál leginkább, ha esetleg van akkor legyen kedves megosztani a tulajdonosa. vasútszimulátorhoz szeretnék készíteni egy modellt és sajnos a webwn nem nagyon találok használható rajzokat. Nagyon köszönöm a segítséget előre is

mail címem:petcat18fuller@gmail.com

Fischer Róbert Péter Creative Commons License 2013.06.06 -1 0 519

Jó napot kivánok!

 

A V55 sorozatú villanymozdonyokról szeretnék jó minőségű - és ha van, nagy méretű -       jellegrajzot kérni. Ha lehet, akkor a prototípus mozdonyok jellegrajzára is kiváncsi lennék.

 

Köszönöm a segítségüket, vasútbaráti üdvözlettel:

 

Robi

 

(e-mail: roberto3846@gmail.com)

Qqberci Creative Commons License 2013.04.04 0 0 518

Mail ment...

Előzmény: gjovar (517)
gjovar Creative Commons License 2013.04.04 0 0 517

A z általad irt oldalon  semmi  elérhetöséget  nem tudok megnyitni.  Nevezett  R. Robinak valami elérhetö  cimét tudsz,?     Jó  helye lenne  ennek a doksinak  ezen a helyen.   

Előzmény: Qqberci (516)
Qqberci Creative Commons License 2013.04.03 0 0 516

Szia,

 

A http://ganzdata.hu/oldalon keresd meg Rózsa Robit, aztán a többit Ő már intézi :-)

Előzmény: gjovar (515)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!