Keresés

Részletes keresés

jázminapja Creative Commons License 2007.06.12 0 0 1339
...és ha már "beszélünk", mennyibe kerülne a sárga fogast újra alkalmassá tenni a közlekedésre?
Előzmény: HáBé (1337)
jázminapja Creative Commons License 2007.06.12 0 0 1338
Nekem is feltűnt, hogy túl sokáig állt az állomáson, de nem gondoltam tovább, hogy miért...
Előzmény: HáBé (1337)
HáBé Creative Commons License 2007.06.12 0 0 1337

Pálinkásat!

 

Hát igen, mostanában hétvégén Svábhegyen hegymenetben a 12 perces menetrendnél bőven van idő fényképezkedni (6-7-8 perc).

Miért is...????!!!!???? grrrr........

 

HB

Előzmény: jázminapja (1336)
jázminapja Creative Commons License 2007.06.11 0 0 1336
Hungaroplan Creative Commons License 2007.06.04 0 0 1335
4-eske egész jól van... Az utastájékoztató csak a vezérkocsiban szól, a 2-es ajtó meg hetek óta sz@rakodik. Mindig 3-szor kell bezárni azt az ajtót, mert önműködően visszanyílik.
Hungaroplan Creative Commons License 2007.05.28 0 0 1334
Ez így van! Minden nap tapasztalom ezt a jelenséget.
Előzmény: BGfromÉ-D (1333)
BGfromÉ-D Creative Commons License 2007.05.28 0 0 1333
Sok mindenben különbözik ez a vonal másoktól.
Amikor nekem fogas kollégák először mondták, hogy a fülke +közelítésekor köszönnek, rögtön rávágtam, hogy persze, a vonatnak :-) Az utasnak!
Előzmény: Balazsbb (1328)
HáBé Creative Commons License 2007.05.25 0 0 1332

Pálinkásat!

 

Imhol a Schafbergbahn (Ausztria, Wolfgangsee, Salzburgtól keletre), ahol a dízelüzem a nosztalgia és a gőzös üzemszerű:

http://balint.cyberhungary.net/fg/fg1352d/

HB

 

Folyt. köv...

Peti817172M Creative Commons License 2007.05.11 0 0 1331
0 fok fölött. 0 fok alatt már nem tudják ezek a gagyi fűtőtestek rendesen felfűteni az utasteret.
Előzmény: Hungaroplan (1329)
Balazsbb Creative Commons License 2007.05.11 0 0 1330
Ugyan ez volt a helyzet a TW6000 rel csak ott a birkák nyertek! ezzel elb*va a 25 év bevált kiváló német technikát
Előzmény: Hungaroplan (1329)
Hungaroplan Creative Commons License 2007.05.11 0 0 1329
A legtöbben csak szídják és a sok birka utas meg még több mint 1 év elteltével sem szokta meg az egyedizést. Van, hogy véletlenül tovább is utazik 1 megállóval mert elfelejt jelezni. A másik amit nem néznek jó szemmel, az az állandó indításjelző megszólalása automata ajtózárás esetén. Engem speciel nem zavar, sőt télen egész kellemes időjárás szokott az utastérben lenni.
Előzmény: Balazsbb (1328)
Balazsbb Creative Commons License 2007.05.11 0 0 1328
Sőt, végre egy olyan vonal ahol nem rühellik az egyedi ajtónyitás okozta kellemetlenségeket, hanem megszokják és élvezik a hasznosságát!
Előzmény: HáBé (1327)
HáBé Creative Commons License 2007.05.11 0 0 1327

Pálinkásat!

 

A nap mindenszakában tapasztalom az egyedizést. Ami nem baj, sőőőt!

Előzmény: Hungaroplan (1326)
Hungaroplan Creative Commons License 2007.05.10 0 0 1326
Mostanában már nem nagyon szoktak egyedizni.
Előzmény: Balazsbb (1324)
Peti817172M Creative Commons License 2007.05.10 0 0 1325
Igen, kivéve meleg időben végállomáson.
Előzmény: Balazsbb (1324)
Balazsbb Creative Commons License 2007.05.10 0 0 1324
tehát akkor a vezető "egyedizik"?
Előzmény: Peti817172M (1316)
Hungaroplan Creative Commons License 2007.05.10 0 0 1323
VÉEK topik:
http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=67141945&t=9008229
http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=67142590&t=9008229
http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=67142761&t=9008229
Hungaroplan Creative Commons License 2007.05.10 0 0 1322
Előzmény: Balazsbb (1320)
Peti817172M Creative Commons License 2007.05.10 0 0 1321
Az ajtó mellett a falon, olyan, mint ami a volvók ajtajára is van téve.
Előzmény: Balazsbb (1320)
Balazsbb Creative Commons License 2007.05.10 0 0 1320
megvannak a képek, még egy kérdés a leszállásjelzők hol találhatóak?
Előzmény: Peti817172M (1317)
Sappabi Creative Commons License 2007.05.10 0 0 1319
Köszönöm.

Útátjáró esetén gondolom valami sárga sraffozás sem árt.
Egyébként tud valaki ilyen kereszteződésről?
Előzmény: Intersziti (1311)
Peti817172M Creative Commons License 2007.05.09 0 0 1318
1163 hsz.
Előzmény: Peti817172M (1317)
Peti817172M Creative Commons License 2007.05.09 0 0 1317
Csak vissza kéne olvasni, és találnál képeket.
Előzmény: Balazsbb (1314)
Peti817172M Creative Commons License 2007.05.09 0 0 1316
Hasonló, mint az eredeti. Annyi látható eltérés van, hogy az alsó megvezetősín nem a padló alatt, hanem az ajtón van (mint a combinónál), és nincs rajta fogantyú. Egyébként két leszállásjelzős kocsi van forgalomban, az 54-64 négy hónapja, az 51-61 egy éve és négy hónapja. És vissza is csukósik automatikusan az ajtó 20 másodperc után.
Előzmény: Balazsbb (1313)
HáBé Creative Commons License 2007.05.09 0 0 1315
2005 decembere óta le- és felszállásjelzőkkel forgalomban van az 51-61-es.
Előzmény: Balazsbb (1312)
Balazsbb Creative Commons License 2007.05.09 0 0 1314
Ha vannak képek lécci küldjétek át mailben agy szúrjátok be lécci lécci! :-D
Balazsbb Creative Commons License 2007.05.09 0 0 1313
az új ajtók másmien ajtók vagy csak utángyártottak?
Előzmény: Hungaroplan (1308)
Balazsbb Creative Commons License 2007.05.09 0 0 1312
ne már és a leszálásjelzős kocsi forgalomban, van? aszta ... hétvéi progi, legalább lesz mire gondolni a hétfői fizika érettségin!
Előzmény: Hungaroplan (1308)
Intersziti Creative Commons License 2007.05.09 0 0 1311
Előzmény: Sappabi (1306)
HáBé Creative Commons License 2007.05.09 0 0 1310

Pálinkás jóestét!

 

Ójaj, már megint nem tudjuk, mi a különbség az "új" és a "felújított" között...

 

Az 54-64(/II)-es szerelvény ajtajai példának okául újak, nem pedig felújítottak. De a forgóvázak, vontatómotorok, csücsülékek, stb... csak felújítottak.

Előzmény: Peti817172M (1309)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!