Keresés

Részletes keresés

Vendégsín Creative Commons License 2007.03.08 0 0 3368
De Érd-elágazásnal van HIF Érd felé is, pedig ott csak egy térközszakasz van.

Meg Fc-ben Sorút, Sorút-on Fc. Kö-Ki-n Plőrinc és Kispest, Vliget elágban Nyugati felé, pedig ott csak egy térközszakasz van.
Előzmény: fullspeed15 (3332)
Vendégsín Creative Commons License 2007.03.08 0 0 3367
Ha jól tudom a durrantyu megszűnt.

Hiszi a MÁV.
A hatóság engedélyezte a használatának mellőzését, ha vezeték nélküli elérhetőség - mozdonyrádió, mobiltelefon - van.
Előzmény: Kemiviki (3331)
Vendégsín Creative Commons License 2007.03.08 0 0 3366
Ami délelőtt kimaradt, mert ingott a ravatal:

"...továbbá Hívójelzés feloldása-jelzéssel fel van szerelve, amely kivezérelhető, a menetirány az indító állomás..."

Kivezérelhető. Vajon mit jelent? És ha kivezérelhető, de nem kezdeményezte senki azt?

"A Hívójelzés feloldása jelzés fordított helyzetű V-betű alakú... ...jelzés, amely alaphelyzetében sötét."

A sötét Hívójelzés feloldása jelzés kivezérelhető. Mi az eljárás?
Előzmény: Vendégsín (3328)
kerala Creative Commons License 2007.03.08 0 0 3364
Nagyon sok olyan jelzőberendezés van, pl a kulcsazonosító, amelynél a jelzőkezelés után nem lehet a váltókat állítani. És mégsem biztosító-berendezés!!
Előzmény: fullspeed15 (3356)
kerala Creative Commons License 2007.03.08 0 0 3363
Szerinted mikor nevezhető egy berendezés biztosítóberendezésnek? Mik azok a kritériumok, amit mindenképpen teljesítenie kell egy bizbernek?
Előzmény: fullspeed15 (3356)
kerala Creative Commons License 2007.03.08 0 0 3362

Dinnyésen ha jól tudom Integra van.

 

VES berendezés jelenleg itt van: Komárom, Kőbánya-felső, Székesfehérvár VP oldal. A gyermekvasúton pedig Csillebérc (egyközpontos VES).

 

VES berendezés volt még: Bp-Ferencváros (megszűnt), Hatvan, Debrecen és Szfvár KP oldal (a II. világháborúban megsemmisült), Érsekújvár (Szlovákia, nem tudom, meg van-e még?)

Előzmény: fullspeed15 (3352)
aruzsi Creative Commons License 2007.03.08 0 0 3361
>hogy csak Székesfehérváron (meg Budapesten az úttörővasútnál) van VES.
Meg Kő-Felsőn, meg Komáromban.
Előzmény: fullspeed15 (3352)
Törölt nick Creative Commons License 2007.03.08 0 0 3360
Általában nem biztosított bejáratijelzőhöz tatozik nem biztosított előjelző. Melynek az árbóca sárga fehér, és a sárga meg van szakítva fehérrel, úgy mint a főjelzőnél a vörös.
Előzmény: Törölt nick (3355)
fullspeed15 Creative Commons License 2007.03.08 0 0 3358

Áááááááááááááááá!!!

Bezzeg amikor csináltam nagyon jól nézett ki!!!

Berakom, erre meg abszolút megváltoztaja az egész elrendezését!!!

Előzmény: fullspeed15 (3357)
fullspeed15 Creative Commons License 2007.03.08 0 0 3357

 

 

 

 

 

Nem biztosított szabad.                            Nem biztosított tilos.

 

 

 

                                                            

Előzmény: Törölt nick (3355)
fullspeed15 Creative Commons License 2007.03.08 0 0 3356

Igen, a váltók szabadon állíthatók, még akkor is, amikor a jelzőt már kezelték. (Ez ugye a nembiztosított.)

És igen, ehhez tartozik a nem biztosított előjelző. :-)))

Előzmény: Törölt nick (3355)
fullspeed15 Creative Commons License 2007.03.08 0 0 3354

Jaja :-)

Tud egy csomó mindent.

Mindenhová Integra kéne :-)) Sokkal egyszerűbb, és gördülékenyebb lenne a vasúti közlekedés. Legalábbis az SH-tól :-)

Előzmény: Törölt nick (3353)
Törölt nick Creative Commons License 2007.03.08 0 0 3353
Ja Kelenföld az D70. De jó kis berendezés az. :D
Előzmény: fullspeed15 (3352)
fullspeed15 Creative Commons License 2007.03.08 0 0 3352

Dinnyésen a VES-t Én sem zárnám ki, csak valahol azt olvastam, hogy csak Székesfehérváron (meg Budapesten az úttörővasútnál) van VES.

És elméletileg azok sem az "igaziak" már, mert Budapesten útátjáró jelző kapcsolódik hozzá, és Székesfehérváron is kapcsolódik még hozzá valami...

 

Ezt egy weboldalon olvastam.

Ennek ellenére lehet VES Dinnyésen, bárki tévedhet, főleg, hogy az egy kis állomás, így lehet, hogy meg sem említődik emiatt. De kitudja...

 

Érd-alsón D55 van, az biztos :-)

 

Kelenföldön meg azt hiszem D70 van... Ha nem, javíts ki!!! :-))) 

Előzmény: Törölt nick (3351)
Törölt nick Creative Commons License 2007.03.08 0 0 3351
Tárnokot és Kápolnásnyéket passzolom, de Martonvásáron és Gárdonyban azt tudom, hogy D55 van, meg talán Dinnyésen VES, de az nem biztos.
Előzmény: fullspeed15 (3350)
fullspeed15 Creative Commons License 2007.03.08 0 0 3350

Köszi!

Egyébként jól gondolod, mert tényleg Integrának néz ki, de mégsem az szerintem... csak a nevét énsem tudom. :-(

És Tárnokon is valami ilyen "külalakú" biz.ber. van asszem.

És talán Kápolnásnyéken is.

Előzmény: Törölt nick (3345)
Törölt nick Creative Commons License 2007.03.08 0 0 3349
"Fényeslitke rendezőn ( déli magasfogadó ) D-55 van és guritóautomatika."
Hupsz tényleg, hát láttam is működés közben. Ráadásul az az egyik hely, ahol lámpasoros gurításjelző van.
Előzmény: djkoxi (3348)
djkoxi Creative Commons License 2007.03.08 0 0 3348

Fényeslitke rendezőn ( déli magasfogadó ) D-55 van és guritóautomatika.

Eperjeske Átrakón van D-67. A többit nem ismerem.

 

Előzmény: Törölt nick (3347)
Törölt nick Creative Commons License 2007.03.08 0 0 3347
Valaki nem tudja, hogy Várpalotán, Szolnok magasfogadón, Fényeslitke-rendezőn és a metrón kívül hol van még D67?
Kemiviki Creative Commons License 2007.03.08 0 0 3346
Talán ezért.Megmagyarázni én nem tudom ahhoz én túl kcsi vagyok:)De egy jelfeladásra kiépitett vonalon egy olyan állomás amelyik nincs kiépitve az mindig plussz bonyodalmat okoz.Ez csak az én véleményem.:)
Előzmény: Törölt nick (3342)
Törölt nick Creative Commons License 2007.03.08 0 0 3345
Valami integranak kinéző jelfogós cucc, ha jól emlékszem, de nem biztos.
Előzmény: fullspeed15 (3344)
fullspeed15 Creative Commons License 2007.03.08 0 0 3344

Nagytétény állomáson milyen biz.ber. van?

 

fullspeed15 Creative Commons License 2007.03.08 0 0 3343

Igen, valóban SH van.

4 vágányos kisállomás, furcsa, hogy ott SH van...

 

 

Előzmény: Törölt nick (3342)
Törölt nick Creative Commons License 2007.03.08 0 0 3342
Alberten nincs. Azt hiszem ott SH berendezés van.
Előzmény: Kemiviki (3341)
Kemiviki Creative Commons License 2007.03.08 0 0 3341
És Alberten?Mert én már másra nem tudok gondolni.
Előzmény: Törölt nick (3334)
Kemiviki Creative Commons License 2007.03.08 0 0 3340

Ok.:)

Előzmény: paca664 (3335)
Törölt nick Creative Commons License 2007.03.08 0 0 3339
Kicsit kevered a dolgokat. D70 esetében a vágányútbeállítás után önműködöen jön meg a szabad fény a jelzőre. Az meg, hogy biztosított azt jelenti, amit mondtál, hogy "összefüggésben áll a váltókkal is" és egyéb más berendezéssel pl.: szigetelt sínek, egyéb esetben sorompók, térközi biztosító berendezések. Tehát ha valamely biztonsági feltétel nem teljesül a berendezésnél, akkor nem tudsz jelzőt állítani pl.: nincs végállása a váltónak ,vagy hamisfoglaltság van. Nem biztosított jelzőnél állhat akárhogy az utána következő váltó, mert nem ellenőrzi a berendezés, vagy lehet foglaltság is.
Előzmény: Törölt nick (3336)
etwg Creative Commons License 2007.03.08 0 0 3338
A kettö nem ugyanazt jelenti! Az együtt kezelés meg a biztositás nem ugyanaz.
Előzmény: Törölt nick (3336)
fullspeed15 Creative Commons License 2007.03.08 0 0 3337

A biztosított = váltókkal függésben lévő.

Tehát ahol van bármilyen biztosítóberendezés: D55, D70, SH stb..., akkor ott biztosított jelzők vannak, a váltók szabad jelzés mellett nem állíthatóak (sőt, addig nem, amíg a váltók le vannak zárva)

 

A nem biztosított állomásokon (leggyakrabban mellékvonalak), nincs biz.ber., hanem jelzőállítókészülék. A váltók jelző szabad-ban is állíthatóak, nincs kapcsolatban a jelző(k) a váltó(k) val. Itt egyenes állású váltóknál is csak 40km/h-val szabad elhaladni, még akkor is, ha egyértelmű, hogy a váltó nem áll kitérőben.

 

Előzmény: Törölt nick (3336)
paca664 Creative Commons License 2007.03.08 0 0 3335
A hangjelzés viszont még nem. :)
Előzmény: Kemiviki (3331)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!