Bocsi... félreérthettem valamit :( Innen vettem: http://www.hajduvolan.hu/m05.htm
"A HV mostani vezetésének erről az az álláspontja, hogy ha lesz 60 darab alacsonypadlós, akkor azokat is szétszórják. Alacsonypadlós vonal egyhamar nem lesz. A mozgássérültek fejére meg magasból tojnak."
Ez viszont szomorú hír! :( De így is lehetne megoldást találni: garantáni, hogy bizonyos vonalakon x időben (pl.: óránként) tutira alacsonypadlós közlekedik... így is ellehetne kezdeni...
Erre annyit tudok mondani neked (most rugatom ki magam.....), hogy Balogh Úr annyit mondott erről nekünk szerdán oktatáson, hogy ebben az évben zömében alacsonypadlós csukós kocsik fognak ide telepüni a Zrt-hez, s várhatóan az olcsóbb fajtából......
Ez oké, da szvsz a Hajdú Volánnál sosem lesz alacsonypadlós mentrend. Majd ha az ap buszok száma eléri a 90-95%-ot, majd akkor nyugodtan elindulhat a mozgássérült buszozni.
Erre annyit tudok mondani neked (most rugatom ki magam.....), hogy Balogh Úr annyit mondott erről nekünk szerdán oktatáson, hogy ebben az évben zömében alacsonypadlós csukós kocsik fognak ide telepüni a Zrt-hez, s várhatóan az olcsóbb fajtából......
Apropó!!! a SOR NB18nak mennyi lenne az ára, hogy legalább a remény meglegyen......
Bár én jobban örülnék ha kialakítanának néhány olyan vonalat mely teljesen alacsonypadlósokból állna. Pl.: 10-es nem csak átszeli a várost, hanem még a Klinikáknál is megáll - szerintem jó lenne.
A HV mostani vezetésének erről az az álláspontja, hogy ha lesz 60 darab alacsonypadlós, akkor azokat is szétszórják. Alacsonypadlós vonal egyhamar nem lesz. A mozgássérültek fejére meg magasból tojnak.
Csak ha belegondolok: egy mozgássérült busszal szeretne utazni... nem biztos, hogy az első vagy a második járattal eltud menni... sőt! (...)
A szólót már megszoktam! De "Őt" még nem. Többnyire MAN 'változatokat' szoktam látni. Tegnap pl.: Berkhof típusút. (...) Remélem sikeres lesz a csuklós tenderd! Bár én jobban örülnék ha kialakítanának néhány olyan vonalat mely teljesen alacsonypadlósokból állna. Pl.: 10-es nem csak átszeli a várost, hanem még a Klinikáknál is megáll - szerintem jó lenne. Persze sokat jelent ha a vegyes vonalakon is nő az alacsonypadlósok száma. Csak ha belegondolok: egy mozgássérült busszal szeretne utazni... nem biztos, hogy az első vagy a második járattal eltud menni... sőt! (...)
Kétszer három(!) sávos út épül meg a Nyugati kiskörút mentén, mindez három ütemben fog elkészülni. A kiskörúton jár majd a 2-es villamos is! (...)
1.) Hatvan utca és az Arany János utca közötti szakasz.
2.) A 2-szer 2 forgalmi sávos, és buszsávval kiegészített útszakasz építésének második üteme a Miklós utca és az Erzsébet utca közötti rész foglalja magába.
3.) A harmadik ütem a Mester utca és Hatvan utca közötti szakasz elkészítése lesz.
Az esztétikus városkép kialakítása érdekében Debrecen, befektetők részére készülő üzletházakat, lakásokat ajánl fel. Mint például a Széchenyi utcán, a Gambrinusz közben, illetve a Bajcsy Zsilinszky utcán. (...)
még jó, hogy a motor nem ..... a Credo 12-es semmire nem való :( és ugyanazt a motort 18-asba beletenni... nem hiába olcsóbb a Credo. jaj de nem szeretem szegényt. A C11-es viszont jó!
A csuklósokkal kapcs: Sor NB18 ? Nem rossz! Teljesen alacsony padlós! Amikor megláttam a Credo jutott eszembe... hasonlít rá kívül-belül. Szerencsére nagyobb motor van ám benne. ARC: nekem az is tetszik! Bár, a pálmát a Neoplan viszi! Mi jó lenne! (...) Jaj csak lennének már itt! Legyen sikeres a pályázat!!
A multkor csináltam egy kis felmérést a 3E járattal kapcs, igaz ez csak a 17 órás járatra vonatkozik...
Összesen 105 utas vette igényve a járatot:
jelentősebb fel/leszálló utas:
megálló (felszálló utasok) Segner tér (14) Kossuth u. (8) Főnix (8) Egyetem (11) Klinikák (6) Laktanya u. (8) Berek (6)
megálló (leszálló utas)
Ótemető u. (6) Főnix (7) Egyetem (12) Klinikák (6) Főnix (6) Bíróság (13) Segner tér (9)
Észrevétel:
Szerintem nagyon hasznos a 3E, még akkor is ha kevesebben utaznak rajta, mint a többin. Főleg csúcs időben van nagy szerepe!
Ami kicsit furcsa volt, hogy az utasok jelentős része a 3E-re még mindig "furcsán néz" azaz fél felszállni! Pedig ott van mindenhol kitéve, hogy merre megy, ráadásul már nem is egy új járat! Volt aki felszállt és megkérdezte, hogy merre megy... és megáll e a Burgundián. Érdekes! Vagy inkább szomorú!! Arra nem képesek, hogy megnézzék azt a táblát. Egyébként én nem 3E néven neveztem volna el az fix! S ki tudja? Lehet akkor jobban odafigyelnek, hogy merre is megy... bár egyeseknek mindegy... (egyébként a 4-es számot adtam volna neki! Az útvonala miatt sokkal sajátosabb lett volna: 4-es Segner tér - Egyetem ) És jó lehet jelentős a 3-assal az útvonala, de legalább annyival is eltér tőle! Ennyi erővel a 2-es lehetne a 3V a vasútállomás miatt) Na mindegy... azaz mégsem... de ez van. MÁS: személy szerint örülnék annak, ha tényleg vennének 5 csuklós trolit! Kell az! Bár tény: a DKV is egyre színesebb, mint a HV (...)Hmmm! Majd meglátjuk...
:) ...Vigyázz, mert már nagyon okos leszel, Dr. Spanyolviasz György! :D A végén még azthiszik itt a srácok, hogy beszámítható és józanelméjű ember vagy.... X-D
Komolyra fordítva: nem két havonta cserélődnek ott a kocsik?