Sziasztok! Az lenne egy kérdésem hogy lenne egy Daihatsu Feroza 1997 evjarattal amelynek csak hátsó kerék meghajtása van, az első kerekek szabadon futnak. Szeretném ha 4x4 re tudnám alakítani. A váltó kar benne van 4x4 re és felezőre. (Jelzi a műszerfalon ha átváltok) Tud valaki tanácsot adni hogy mi a teendő ?
Sziasztok,most nemrégiben vettem egy ferozát,applause motort raktam bele,valaki megtudná mondani hogy a feroza szervo szivattyú végére milyen csőnek kellene csatlakoznia?
Sziasztok! Daihatsu rocky(F75) 2.8TD(DL-52)-höz keresek első féltengelyeket és hűtőt. Ha valaki tudna alkatrészt, vagy esetleg bontót ahol lehet, azt nagyon szívesen fogadnám! Előre is nagyon szépen köszönöm!
Meg tudná-e valaki mondani,hogy mi okozhat terepen kalapácsütés szerű hangokat az első híd felől,amikor a kerék oldalirányú hirtelen terhelést (ütést) kap? Egyenes menetben is,akkor is amikor az első hajtás ki van kapcsolva! Merevhidas,kb.87-es évjáratú Rocky-ról van szó!
Rocky/Feroza hátsó lámpa párt keresek. Tudtok eladót? NEM lökhárítóba valót.
De ha valakinek lenne csupán narancs színű felső búrák, az is megteszi!
Amerikai kiadású Rockym van, piros a felső index rész és átvariálták benne a dolgokat, úgyhogy jelenleg a középső tolatólámpa rész az index, a felső piros index meg semmi.
Sziasztok! A segítségeteket szeretném kérni! Tudnátok képet küldeni a vakumcsövekrol, hogy melyik hova megy?
Az a tünet hogy hidegen nagyobb/erősebb gázra torpan. Amint bemelegszik az autó megszűnik ez a probléma de nem teljesen, mert ilyenkor is érezni egy kicsit, hogy nem simán pörög fel, veszi a fordulatot.
Már tegnap előtt elindult.Tele fújta a gyertyákat benzi/víz keverékkel.
főleg víz...Szóval ki lett szellőztetve és indult könnyen.De.. most úgy tünik issza a vizet,de nagyon.Eddig birta a tömítés.Kb mentem vagy 4 ezret vele.A héten le lesz szedve.Csere
Éezi hogy elakarom adni.De így nem adom oda senkinek.csak ha kész lesz.Nekem ne hozza vissza 2 nap múlva senki!
Roadati en igy jarta par hete. Eppen megittam 2 sert a korcsmaban. Max 1 ora volt amit allt a kocsi. beultem indultam es olyan 200 meter utan leallt a motor. Nem indult. Vettem benzint gondolvan kifogyott. Nem. Jott szerelo, nezte benzint adja, legszuro le, benzin a karbiba es roffent. De hidegen nem. Testverem jot ra, hogy az automata szivato behalt. nem vezerelte a karbi tetejen azt a kis lapkat. Atkototte kezi szivatora. azota indul.
Volt már valakinek olyan gondja,hogy a hal jeladó adta be a kulcsot? Még nem biztos hogy az a baj,csak találgatok.Szikra,benzin van ,és még rendesen teker is.De nem indul el
Többen kérdezték,viccesen, hogy akarok-e róla beszélni. Nem szivesen, ugyanis az történt, hogy nem jutottam el Bagig. Gödöllőnél beadta a kulcsot az új kuplung. (szerkezet, tárcsa, csapágy)
Szóval utánna telefonáltam a többieknek, hogy valaki jöjjön vissza értem. Otthagytam az út szélén az enyémet és utasként elmentem a túrára. Aztán nagy nehezen hazaevickéltem a sajátommal, (utolsó 7km-en már vontatni kellett) most itt áll a garázsban szétkapva megint az alja. Holnap hozzák a lendkereket. Még nem vettem ki, de nagy valószínüséggel repedt, azért csúszik, amikor bemelegszik. Hidegen minden fasza. Melegen elvetemedik és elkezd csúszni.
Ha evvel sem javul, akkor van itt egy kanna benzin, meg gyufa. ;-)
3-4 hét múlva újabb túra a Mátrába. Csak jelzem!!!
Szerintem is bőségesen elég 8-10 autó, (tán még sok is) de ez egy baráti társaság, akikkel együtt szoktunk túrázni és ebből a csapatból érnek rá kevesen most Szombaton.
Mi a kevés? Mint érdeklődő, 10-15 autó szerintem nehezen kezelhető.Főleg ha különböző felszereltséggel rendelkeznek.nem a belső részre és klímára gondolok,nyilván.