Ez a bosnyák vagon is különleges volt számomra. Még festékszagú volt bár 2010 év végén gyártották Lengyelországban. Egy egész szerelvény volt belőlük (20 kocsi) vasérccel rakva. Hangtalanul álltak meg a műanyag féktuskó miatt.
Most hogy olvastam azt a hozzászólást rájöttem, hogy ezt a Rils-et anno láttam Dunaújvárosban. Furcsa volt a kék ponyvás kocsi mindig valami záhonyi teher elején jött. Nem tudtam akkor még hogy ilyen egyedülálló jármű ez. A teherkocsiszámok akkor még nem érdekeltek.
Végül is a kocsi életútja ami ott írva van beleférhet az 1995-2001 közötti időszakba, ilyenformán jók lehetnek az infóid. Évszámokról nem volt szó a hozzászólásba. Az biztos hogy a kocsi már akkor is T betűs volt amikor eme topik még nem is létezett.
Egészen pontosan Habillss.
A Rils kocsit nem hiszem hogy üzemeltette a Gysev mivel a REV-je 95 decemberi a 6 éves ciklusa majd 10 éve lejárt.
Ezek a kocsik pár évet álltak Püspökmolnáriban is, onnan hozták le őket Kapornakra.
Azt nem mondtad hogy csak a pót utazik:) így egyértelmű hogy nem tartozik minden hajó hoz 1 repülő út is:)
De az általad leírt alapján én 1 amolyan kompos közlekedés vizionáltam magam eltt:P ahol mindenki rááll a gépével a hajóra... mint mondjuk a svéd brit stb kompok
A cargósok 2 napig melóztak vele mire mozdíthatóvá vált a menet. 40/20-as vonat, nem írigylem a vezéreket... A 311-es Szergej hozta fel, innen meg az 1019-es miskolci csodavas viszi a deltán át.
Ha érdekel valakit este lesznek fotók a mai Nagykapornak- Moha-Rakodó selejtmenetről. Szintén ha igény mutatkozik rá bepötyögöm a pályaszámokat.
Nagyrészt Ks, Gbkks, Eacs kocsik de van 1-2 érdekesség is.