ez nem felújjítás ! ha nem megy a klíma, és van benne, akkor akarom hogy menjen és tudjam használni ennek az az ára hogy megcsináltatom. ha kopog a futómű akkor megcsináltatom és nem megvárom hogy mikor fordul ki a kerekem és maradok az útszélén. ha eljön a vezérléscsere ideje akkor kicseréltetem és nem megvárom hogy elszakadjon és mehet a kukába. és így a többi. azért van ebben az oszágban ennyi szutyok autó eladó, és mindenki ezeknek az árához hasonlítja azt ami jó.
vettem egy megane 2-est, 2004 évjáratút 1.6 16v-t. kicsit meguntam 5 éve van nálam, rendbetartottam, utolsó 1 évben 400 ezrembe van, klimahűtőt cseréltem, csöveket hozzá + gáz, vezérlés, első futómű felújítás rugóval, hátsó gátlók, olajat és öszes szűrőt kapott, új kuplung stb stb. új tulajnak most egy idejig csak kocsikáznia kell. szerettem, egyszer sem hagyott ott, pedig 110 ezer km-t tettem meg vele, és mindig 300-700 km-es utakat.
Nem jövök rá, hogy miért kéne nekem a ventillátor tranzisztorát cserélni. Van a háromhengerezés, meg a villogó tompított. Ha ezek bármelyikén segít a tranzisztor cseréje, akkor meglépem. Szerintem összekevertek ninotattoo1-el.
Annyi különbséggel, hogy nekem már cserélték az érzékelőt. Valószínűleg igazad van, és diagnosztika lesz a vége, mert attól, hogy neki nem segített a trafócsere, nálam még lehet az a rossz, csak egy kicsit macerás hideg motorral érkezni bárhová is. :) Otthagyni meg nem akarom, egy hónapja vettem, élvezem a mindennapi közlekedést vele.
Írtam a srácnak aki ezt a bejegyzést írta, de szerintem már nem él az az e-mail fiók amivel ide regisztrált.
Csináltattam az autóm egy komplett szervízt (vezérlés csere, minden olaj csere, minden szűrő csere, gyertya csere), ekkor cserélték az érzékelőt is, közvetlenül ez után minimálisan volt érezhető a rángatás, de most, egy hét elteltével visszaállt az eredeti állapot.
Egyébként 2.0 136 lóval. Kivéve hidegen, mert akkor csak a háromnegyede. :)
Ezek szerint jól jártál a vásárlással, gratula!
Az enyém egyelőre csak hidegen rángat, amint egy kicsit melegszik rendbe jön, míg a fórumtársak, akiknek a háromhengerezésre megoldást jelentett a trafócsere, mind azt írták, hogy meleg motorral se jó. De lehet, hogy tévedek.
A linket a cxoc-ra kösz, bár ez egy ventillátor tranzisztor cseréjére vonatkozik, majd holnap átnézem az elektromos részt, hátha írnak még valami okosat.
Nagyon össze kéne szedni a bátorságomat egy ilyen művelethez, ráadásul kéne hozzá szerezni egy működő bontott kart is.
Én inkább telki3896 37186-os számú hozzászólásában lévő módszerre gondoltam, hátha tudtok valakit, aki normális összegért felújítja, vagy kicseréli a nyákot egy felújítottra.
Nekem is villog a lámpa is, a kapcsolóban vannak elkopva az érintkezők (ezt itt olvastam, de egy bontós is mondta). A szerelőm egyből cserélni akarta a komplett kart, de az húzos lenne, ezért keresek olyat aki fel tudja újítani.
A tompított viszajelzője időnként nekem is szokott villogni (1.4, 2003 SX) - de ez mindig csak fényes nappal szokott előfordulni. Ami érdekes, hogy a múltkor pont akkor kezdett el villogni, amikor befordultam egy benzinkútra és a shop üvegfelületéről visszatükröződött a kocsi, erre azt látom h ugyanolyan ütemben villog a tompított fényszóró is. Nem tudom, hogy mi okozhatja, de én is kíváncsi lennék rá. Neked csak a visszejelző szokott villogni, vagy a fényszóró is?
Nemrég vettem egy Xsara 2 VTS-t, szép állapotban, a hátsó híd felújítását sikerült lealkudni az árból. Van vele két problémám, amivel a fórum olvasgatása után sem tudom merre induljak.
Az egyik, hogy villog a tompított visszajelzője, tudtok valakit, aki fel tudja újítani a kopott érintkezőket?
A másik, hogy hidegen háromhengerezik. Cserélve lett egy szenzor a motorban (hidegségérzékelő???), de nem lett jobb. Most olvastam itt, hogy volt akinek a kopogásérzékelő javítása, másnak pedig a gyertyakábelek cseréje segített. Szerintetek?