1.6 benzines, de ha a formontnál még nekem volt drágább, nem ez lehet a lényeg. A munkadíj 3,5 órára volt 14.000 Ft.
Írtam lentebb, hogy nem kérdeztem az anyagot, de csak nem valami tákolmányt raktak be. Mellesleg míg vártam hallottam, hogy 50%-os kedvezményt kapnak. Az alkatrész bevételezéssel volt gond. Arról beszélgettek.
Meg tudod mondani, hogy milyen anyagokból készült? Nekem munkadíjra 5,5 órát irányoztak elő 25 eFt. Ezen sokat nem lehet spórolni, az anyagnál viszont lehet minőségi különbség. Bár ha márkaszervíz építi be, akkor talán nem gagyi.
A tompított izzó gyakori kiégése sokaknak probléma, nekem nem vészes, de kb évente kell cserélni a Tunsgram normál H7-es -eimet.
Most vettem az autóba Osram Ultra Life égőket, amik ha minden igaz 3 szoros élettartammal bírnak, igaz némileg gyengébb fényárammal rendelkeznek mint a normál izzók. Kicsit tartok is tőle hogy sötétben hogy látok majd velük, igaz este éjszaka csak ritkán vezetek.
Ha jobb idő lesz majd leveszem a lököst, kicserélem az összes izzót, meg a benne lévő rácsot is mert nem tett neki jót a nyári fácánkaland.
pontmátrixos kijelző ismét van, tehát mp3-asítás lehetősége újra adott:)Illetve bluetooth kihangosító is akad ami a rádió kijelzőjén jelenít meg mindent.
Különben meg azt olvastam itt, hogy a motrio ugyanaz mint a gyári, csak más a dobozolás és olcsóbb.
Amúgy összehasonlításképp: Formont (Kecskemét) 127.000 Ft!!! Hosszbordásszíj nélkül. Tormási dettó. Így megérte 40 km-t kocsikázni Kecskemétről. És ezt a műveletet nem bíztam volna sufniműhelyre.
Ne máá! Ez nem valami hulladék olajadalék. 50.000 km alatt kopik ki. 0,5 litert számolva mondjuk 25.000 km-el, mivel kikopáskor gondolom visszaáll az eredeti fogyasztás, az 0,5x250x400 Ft Az 50.000 Ft. Az ára (6-7 ezer Ft) ehhez képest aprópénz.
Azt nem kérdeztem... Gondolom Motrio. De én 5 év alatt, a következő cseréig jó ha 40.000-et megyek. Arra nem kell prémium cucc.
Vezérműszíj csere tíz ezer km-rel ezelőtt volt, mivel együtt dolgozom ez előző tulajjal így neki elhiszem. Természetesen olaj, összes szűrő (gázolaj is) cseréje megvolt egyből a vétel után. Még hátra van az ékszíj + görgők, meg a hátsó fék komplett (betét, tárcsa, csapágy), arra még egy kicsit gyűjtögetek.
Folyadékokat nem cseréltem, de most, hogy így írtad elgondolkodom rajta.
A Nano Energizer beépülése után az átlagfogyasztás (2000 km) 6,9 l/100. Ez 0,5 liter csökkenés. Majdnem 7%. Tovább nem láttam értelmét mérni, mert több száz km óta nem mozdul az érték.
A következő mérés olajcsere után lesz. Az eddigi 5w40-es olaj helyett 5w30 megy majd bele.
Ha valakit érdekelnek az aktuális árak:
St-mobile-nál (Cegléd) vezérlés+vízpumpa+hosszbordásszíj+munkadíj 92.000 Ft. 4 óra alatt kész lett.
Ezzel az autóval hosszútávra tervezek, úgyhogy mindent megadok neki amire csak szüksége lesz. A kényelme már megfogott, meg van benne néhány jó megoldás ami tetszik! Ha bevállik az elkövetkezendő 5 évben, akkor biztosan maradok a típusnál, vagy átnyergelek egy Espacera :)
Szeptemberre várjuk a 2. babánkat, az első most 14 hónapos, de még szeretnénk haramadikat is, úgyhogy kell a családi autó... :))))
Az enyém 2004-es sérülésmentes GS II 1.9 dci kevés km-rel, tök alap felszereltség (nincs benne középső box, csak gombnyomásra nyílik és sima tekergetős klímás), bár a felszereltség neve sehol sincs feltűntetve, gondolom Authentic.
850ért vettem friss műszakival, vadiúj akksival + kaptam hozzá 300 literes tetőboxot konzollal. Nem volt hirdetve, egyik kollégámnál állt a garázsban már vagy 2-3 éve.
Sok mindentől függ, leginkább az adott vonóhorog tanúsítványától. Ez a műszaki része. A gyakorlati meg az, ami az adott kocsi forgalmijába be van jegyezve. Nekem speciel - ha jól tudom- utángyártott, de gyári kialakítású van.