A rendszer túl érzékeny, ha már haldoklik az izzó bejelez. Ilyenkor ki kell szállni és megnézni, hogy a sok közül melyik nem világít. Előfordul, hogy csak sokadik alkalomra veszed észre, hogy a hátsó helyzetjelző izzók közül melyiket kell cserélni.
A típusát nem tudom, de a gyári izzókészletben volt ilyen(meglepődtem, hogy milyen kicsi izzó, majd a szervizben ingyen kaptam vagy 3-at). A lámpaburát könnyen kilehetett szerelni.
Közben a BT kapcsolat megoldódott, a briskoda . net fórum ajánlása alápján.
Tanulságos. A maxidot által kiírt, space-ekkel alválasztott 4*4 jegyű számsor (pl 0000 1111 2222 3333) NEM vagylagos, hanem egy space-ek nélküli 16 jegyű jelszó! Nekem megtévesztő volt, bár biztos van akinek egyértelmű...
És így is függ a bepötyögés sebességétől, nekem kb negyedszerre sikerült olyan gyorsan beírni, hogy működjön.
A telefonkönyv mérete mekkora? Nekem kb 300 körül leáll... Ez a Bolerótól vagy a GSM III-től függ?
Kérdezte korábban valaki, hogy milyen a bézs belső a Mirage fémhatású betéttel, hát ilyen:
Én kockáztattam, a műmárványhatású műfa nem volt opció, szerintem vállaható lett a Mirage. Talán a fényes fekete sem lenne rossz egyébként, ha lenne.
A szállítási idő is volt téma, dec 22-én rendeletem, pénteken vettem át, az alig több mint 8 hét! Kombi 1.8 tsi dsg panoráma nélkül. Úgyhogy akinek szintén 22-26 hetet igazoltak vissza és hozzám hasonlóan nehezen kezelte, hogy a haverok egyhén szólva hülyének nézték, hogy fél évet vár egy skodára, az megnyugodhat egy kicsit.
A szín, gondolom ezzel mindenki szenved, viágos színt keresetem, a fehér ugyan tetszett, de a bézshez nem mertem, a jellegtelen ezüst kiesett, a bugyikék szintén, maradt a platinaszürke, amitől ugyan féltem, de nem bántam meg, nagyon mutatós, inkább kékeszürkének vagy acélkéknak mondanám, annak is ajánlom, aki irtózik az ezüsttól és a szürkétől. És még a króm is mutat rajta.
Ülésbeállítás, középkonzol. Hát igen, ezzel el kell játszani, hogy ne nyomja a lábad, még nem tökéletes.
Néhány kérdésem is van cserébe :-)
- Bolerón meg lehet jeleníteni valahogy az órát?
- Akinek elektromos csomagtartója van segítsen,a könyv szerint be lehet csukni kulcsról és belső gombról is (bár ez utóbbinak a gyakorlati haszna kérdéses...), de nem sikerül, nyitja szépen, de lefelé nem indul. Félreértem, vagy beállítható valahol.
- HTC Hero tulajok, nekem nem megy a BT kapcsolat, Log-in not possible üzenetnél többet nem tudok kihozni belőle.
A legegyszerűbb az, ha rápillantasz a multi kormányra és ha látsz telefon gombot akkor biztosan van bent gyári telefon (BT2=kihangosító, míg a BT3 az lényegében egy beépített telefon amely bluetooth-val (rSAP) lép kapcsolatba a telefonodban lévő SIM kártyával).
Ahogy a másik topicban is írtam, megkímélném a moderátorokat egy kis munkától.
Viszont közben azon tűnődtem, hogy az S2 miatt most okosnak kéne tartanom magam, hogy ilyet vettem, vagy inkább szégyellnem kéne magam, hogy a politikusoknak is ilyet javasolnak? Végtelenül utálnám ha bármilyen párhuzamot éreznék köztük és magam között, akár csak így is. Vagy itt már most túlmentem a moderáció határain?
Az elmúlt napok történéseiből világosan látszik, hogy vezető politikusaink – igaz, némi közfelháborodás után – de képesek lemondani akár a luxuslimuzinokról is, ha kell. Ez rendben is van, de mivel járjanak ezek után? Tovább »
Igy vegigolvasva a forumot en is kedvet kaptam lecserelni az automat egy Skoda Superb II-re.Amit en szeretnek az 2.0CR, DSG valto, es ha sikerul excelent kivitel.De sajnos az ujjak arban eleg tavol vannak attol amit be tudok egy autoba most fektetni, ezert a hasznaltak között keresek.Talaltam is parat.Ehhez lenne egy kerdesem:Hogy tudom meg legegyszerübben hogy< az autoban van e Bluetooth kihangosito, ha a leiras nem irja.(ha rekerdezek mindenki persze azt mondja hogy van).tudom a legjobb ut ha elmegyek es megnezem, de pontossan mit nezzek meg.(a radion a gomb Telefon rajta van minden).
Valaszokat elöre is köszönöm, es elöre is lenezest ha a kerdesem tul banalis!:)
Igaza van Varshinak, erre az autóra nem jellemző az erős motorzaj (legalábbis a mostani motorszériával biztosan), még a dízelekkel (CR) sem. Autópálya tempónál inkább a szél és a gumik amit hallasz. Gondolom a TSI még csendesebb mint az én CRTDI-m. Sokan allergiások itt a különböző zajokra, zörejekre (többek között én is), de motorzajra nemigen volt panasz, még PD-re egyenletes országúti vagy pálya tempónál.
De mindenkinek más a füle, a legbiztosabb ha kipróbálsz egy tesztautót. Ha van pálya a közelben, általában megoldható hogy kerüljetek arra.
Újra itt a csend mániás. Még a zajszint miatt érdekelne egy összevetés. Mennyit pörög 130-nál illetve 140-nél az 1.4 TSI, 1.8 TSI és az 1.8 TSI DSG váltóval. Ha nem akarjátok "összeszemetelni"a topicot, akkor jöhet magánban is. A végeredményt megírom. Láttatlanban azt várom, hogy a 1.8 TSI DSG váltóval fog a legkevesebbet pörögni ergo ennek kellene a legcsendesebbnek lennie.
Ja, közben írtam a Szuperbéegy topikba is, pont ezt:
A gyári hifi (bár nyilván komolyabb hifis körökben nem hívnák ezt így) egyáltalán nem szar. Itt arról volt szó, hogy az extraként árult Sound System sokak szerint egészen egyszerűn nem éri meg a felárat. Erről sokakkal együtt nem tudok nyilatkozni mert az enyémben is csak az alap van, az viszont egészen jól szól.
Komolyabb hifit meg akkor rakatsz be amikor akarsz, hiszen az olyan mindegy új vagy régi autóba került, csak ne a szalonban kérd bele szerintem, hanem vidd el komolabb autóhifis céghez. Van itt olyan őrült (ugye SW?) aki egészen komolyan is foglalkozik ezzel a témával, biztos tud jó referenciával, és jó áron beszerelhető bárakármiket ajánlani, szerintem, bár a mostani árakat nem ismerem, de olyan 300k+ összegtől felfelé már egészen jót lehet csinálni. Majd a hozzáértők kifejtik.
Köszönöm a tippeket és a válaszokat. Valszeg 1.8 TSI szedán lesz belőle.
Egy kérdésem maradt. Ha ilyen sz*r a gyári hang rendszer, akkor hogy történik egy másik hifi beszerelése? Megveszem valahol és belerakják (már mint a szalonban)? Van rá esély hogy a gyári hifi ára - beszerelés visszakapjam? Vagy csak álmodozom és nem lesz "flac képes" hifi az új kocsiba, amíg le nem jár a garancia. Utána elviszem egy hifi tuning műhelybe, ahol beraknak valami ütősebb cuccot.
OK, igazad van, tényleg veszítesz hangminőségben, bár ha jó forrásból indulsz ki, és inkább a minőségre mint a méretre mész, azért mp3-ban is egész korrekt marad. Komoly hardware-en látványos is lehet a különbség, de többnyire az autók gyári rendszerei azért nem azt a kategóriát képviselik (ettől függetlenül, én elégedett vagyok vele).
Másfelől néha azért kell a flac/mp3 konverter (legalábbis nekem) mert a forrás csak flac-ban elérhető (tudom, csúnya dolog a letöltés:-), és csak így tudom hallgathatóvá tenni az autóban (OK, kiírható audio CD formátumra is, de sokkal egyszerűbb az SD mint 20-30CD-t magammal cipelni és cserélgetni)
A megutáláshoz azért kicsit több kell, ennél sokkal többet nyújt az autó, sőt nagyon jó vas. Ezeket a kárpit zörgéseket vagy megoldja a szakszervíz, nem érdekel hogyan, vagy keresek egy jó autóhifis műhelyt, és megoldják ott.
De mi tagadás, megnéztem az ús Passat és Jetta modelleket. De a Passat belülről semmivel sem jobb (egyáltalán semmivel, sőt), kívülről nem igazán tetszik. A Jetta meg, nos, diplomatikusan fogalmazom meg, hogy nem bántsak meg vele senkit, de egy első ránézésre más alakú, de nem jobb minőségű Octavia, drágábban. Az Octaviával mondjuk semmi bajom sincs, de most, hogy közelről láttam ez a Jetta dolgot, még jobban tetszik (pedig az elején nagyon utáltam a cicaszemeket).
Nehéz lenne azonnal utódot találni az S2-nek, szerencsére nem is akarok, meg nem is kell.
Pontosan, de ezek tényleg minimális zajok, ez zavar a legkevésbé.
Ma a szervízben bejelentettem, hogy a közelgő 60 ezres szervíz alkalmával újból lehetőséget kapnak a kárpit zörgések felszámolására. Immáron harmadszor, vagy negyedszer talán...